Oe ja offcourse....Rex Gildo. Tragisch allemaal wel.quote:
Is natuurlijk ook heel triest, dan ben je wel heel diep gezonken. Rex Gildo was ook best wel een populaire schlagerfestival. Mijn ouders waren er tenminste dol op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oe ja offcourse....Rex Gildo. Tragisch allemaal wel.
Was destijds daar in de buurt en de tabloids stonden er vol van.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:18 schreef Deisyy het volgende:
Rex Gildo was ook best wel een populaire schlagerfestival
Ik zat te googelen wat er met die Rex was gebeurd want dat wist ik nietquote:
Deed Rex Gildo zonnebrandreclame? Dat was dan voor mijn tijdquote:
Als Lienekien dit zou zien, dan zou ze het posten in "originele taalfouten op FOK!"quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:18 schreef Deisyy het volgende:
Rex Gildo was ook best wel een populaire schlagerfestival.
Ik dacht even dat je mijn post had geëditquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Hij was idd enorm populair, maar totaal verknipt geworden door zijn opvoeding.
Ik klik ook echt op de YT en dan kijk ik die filmpjes, dus dan misik ineens een hoopquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:18 schreef Deisyy het volgende:
Of moet ik het bijna in mijn eentje doen?
Gesprongen zelfs.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat te googelen wat er met die Rex was gebeurd want dat wist ik niet![]()
uit het raam geflikkert dus...
En gelijk heeft ze, al vind ik het wel grappig als ik het zinnetje lees.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als Lienekien dit zou zien, dan zou ze het posten in "originele taalfouten op FOK!"
Of iets vergelijkbaars.
Posten moet jequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik klik ook echt op de YT en dan kijk ik die filmpjes, dus dan misik ineens een hoop
Ja dit staat erquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... in de wiki stond gevallen geloof ik...
Heel verhaal dit, dat. Keer een docu over gezien op een Duitse zender. Boeiend en tragisch tegelijkertijd. Fake-huwelijk om homo-geruchten te ontkrachten en totaal de weg kwijt geraakt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht even dat je mijn post had geëdit![]()
Over zijn opvoeding weet ik dan weer niets af.
soepel jurkje met een zwart-wit printje, grijs vestje. Was de jurk vergeten, gebruik ik eigenlijk alleen als er binnen mijn club iemand dood is en ik er naar toe moet als bestuurslid.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is het geworden? Toch niet stemmig zwart?
Sterkte!
Sterkte!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:26 schreef just me het volgende:
[..]
soepel jurkje met een zwart-wit printje, grijs vestje. Was de jurk vergeten, gebruik ik eigenlijk alleen als er binnen mijn club iemand dood is en ik er naar toe moet als bestuurslid.
Pff zie er tegenop maar spring nu op de fiets, bedankt Deissyy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |