Echte Kultur ja....met een hele grote K.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:52 schreef Arcee het volgende:
Ook Drafi Deutscher. Nummer 1 hit in 1987 in Nederland.
Ik vind het niet lelijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echte Kultur ja....met een hele grote K.
Zover ik weet ben jij FANN.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:04 schreef FANN het volgende:
Ik vind het niet lelijkmaar ja wie ben ik
alleen die eerste vind ik wel mooi hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zover ik weet ben jij FANN.![]()
Smaken verschillen. Ik vind het echt verschrikkelijk.
Hebben je oordopjes nog een beetje gewerkt vannacht tegen de herrie?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:10 schreef FANN het volgende:
alleen die eerste vind ik wel mooi hoormaar nee niet om dagelijks naar te luisteren, maar heeft
wel iets.. die laatste was een grapje en die van Archee ging wel..
Inderdaad K-muziek...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echte Kultur ja....met een hele grote K.
Gezien haar muziekaanbod hier denk ik dat ze prima werken en dat ze ze nog in heeft...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben je oordopjes nog een beetje gewerkt vannacht tegen de herrie?
Ik zei vanmorgen tegen die Griek, nah, oordopjes werken ik heb niks gehoord..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben je oordopjes nog een beetje gewerkt vannacht tegen de herrie?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien haar muziekaanbod hier denk ik dat ze prima werken en dat ze ze nog in heeft...
En vannacht zitten ze in de Arena ...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zei vanmorgen tegen die Griek, nah, oordopjes werken ik heb niks gehoord..
Nee, zegt ie er was ook niks te horen![]()
Dus blijkbaar hebben ze vannacht overgeslagen
[..]![]()
Dan zal ik vannacht ook wel geen last hebben, maar ik hoor ze NU wél, misschien repetitie?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En vannacht zitten ze in de Arena ...
Dan staat het dak blijkbaar openquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan zal ik vannacht ook wel geen last hebben, maar ik hoor ze NU wél, misschien repetitie?
van de Arena? Zou ik dat hier helemaal kunnen horen dan?quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Dat nummer uit de OP is zo fout dat ik het leuk vind
Tis een Kult nummer , nog beter dan Du van Peter Maffayquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Dat nummer uit de OP is zo fout dat ik het leuk vind
vind ik ook leukquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een Kult nummer , nog beter dan Du van Peter Maffay
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:00 schreef Kingstown het volgende:
Nog even en Marianne Rosenberg gaat voorbij komen. Ik ga op zoek naar een touw.
Dat verbaast me niets....same shit. Jürgen Marcus ook dan maar even en de ellende is helemaal comleet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:02 schreef FANN het volgende:
Ik zag hem serieus al staan daar opzij van die YT
Ja! Die heb ik laatst nog gezongen met een Duitserquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zag hem serieus al staan daar opzij van die YT
Vickyquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja! Die heb ik laatst nog gezongen met een Duitser
Deze ook, maar daar hadden we toch wat moeite met de taal.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:07 schreef Kingstown het volgende:
Nu al het grootste kuttopic uit deze reeks.
Ik ga naar de bakker en ik hoop dat het vol is als ik terugben.
Het begint net.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:07 schreef Kingstown het volgende:
Nu al het grootste kuttopic uit deze reeks.
Ik ga naar de bakker en ik hoop dat het vol is als ik terugben.
Natuurlijk is het wenne, auti, hij is anders!quote:
Mijn zus was helemaal verliefd op die gast, we hadden het er laatst nog over maar wisten niet eens meer wat hij zong.quote:
Met 2 bier in mijn mik zou ik me nog best vermaken ookquote:
Wat is het geworden? Toch niet stemmig zwart?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:09 schreef just me het volgende:
Mooi weer voor de herdenkingsdienst.... kheb mijn passende outfit klaarliggen
laterzzzzz
Ik WIST het gewoon dat je daar mee aan zou komenquote:
Het is niet al te best met hem afgelopen. Weet het niet precies, maar hij is iig aan lager wal geraakt zoals vele van die schlagergasten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:10 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zus was helemaal verliefd op die gast, we hadden het er laatst nog over maar wisten niet eens meer wat hij zong.
Sexy Rexyquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:14 schreef Kingstown het volgende:
Wie is die in de kast homo-schlagerdude ook alweer die uit z'n raam gesprongen is in München?
Ik zat naar die YT te kijken al die posten gemistquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wenne, auti, hij is anders!
Maar ik vind hem leuk!
(voor nu)
Binnen een uur volposten danmaar. Hoewel ik dan wel erg langzaam moet lopen van en naar de bakker, maar ik ga m'n best doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:15 schreef Deisyy het volgende:
Of we laten die tt aanpassen of we posten hem binnen een uur vol, maar dit kan ik als rekenkundig neuroot niet verdragen.
Als je nou eens even helpt met volposten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Binnen een uur volposten danmaar. Hoewel ik dan wel erg langzaam moet lopen van en naar de bakker, maar ik ga m'n best doen.
Oe ja offcourse....Rex Gildo. Tragisch allemaal wel.quote:
Is natuurlijk ook heel triest, dan ben je wel heel diep gezonken. Rex Gildo was ook best wel een populaire schlagerfestival. Mijn ouders waren er tenminste dol op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oe ja offcourse....Rex Gildo. Tragisch allemaal wel.
Was destijds daar in de buurt en de tabloids stonden er vol van.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:18 schreef Deisyy het volgende:
Rex Gildo was ook best wel een populaire schlagerfestival
Ik zat te googelen wat er met die Rex was gebeurd want dat wist ik nietquote:
Deed Rex Gildo zonnebrandreclame? Dat was dan voor mijn tijdquote:
Als Lienekien dit zou zien, dan zou ze het posten in "originele taalfouten op FOK!"quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:18 schreef Deisyy het volgende:
Rex Gildo was ook best wel een populaire schlagerfestival.
Ik dacht even dat je mijn post had geëditquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Hij was idd enorm populair, maar totaal verknipt geworden door zijn opvoeding.
Ik klik ook echt op de YT en dan kijk ik die filmpjes, dus dan misik ineens een hoopquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:18 schreef Deisyy het volgende:
Of moet ik het bijna in mijn eentje doen?
Gesprongen zelfs.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat te googelen wat er met die Rex was gebeurd want dat wist ik niet![]()
uit het raam geflikkert dus...
En gelijk heeft ze, al vind ik het wel grappig als ik het zinnetje lees.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als Lienekien dit zou zien, dan zou ze het posten in "originele taalfouten op FOK!"
Of iets vergelijkbaars.
Posten moet jequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik klik ook echt op de YT en dan kijk ik die filmpjes, dus dan misik ineens een hoop
Ja dit staat erquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... in de wiki stond gevallen geloof ik...
Heel verhaal dit, dat. Keer een docu over gezien op een Duitse zender. Boeiend en tragisch tegelijkertijd. Fake-huwelijk om homo-geruchten te ontkrachten en totaal de weg kwijt geraakt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht even dat je mijn post had geëdit![]()
Over zijn opvoeding weet ik dan weer niets af.
soepel jurkje met een zwart-wit printje, grijs vestje. Was de jurk vergeten, gebruik ik eigenlijk alleen als er binnen mijn club iemand dood is en ik er naar toe moet als bestuurslid.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is het geworden? Toch niet stemmig zwart?
Sterkte!
Sterkte!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:26 schreef just me het volgende:
[..]
soepel jurkje met een zwart-wit printje, grijs vestje. Was de jurk vergeten, gebruik ik eigenlijk alleen als er binnen mijn club iemand dood is en ik er naar toe moet als bestuurslid.
Pff zie er tegenop maar spring nu op de fiets, bedankt Deissyy!
Dit kan ik dan wel weer goed verdragen. De nostalgische ondertoon is verkwikkend.quote:
Niets, maar op elke leeftijd is het leuk om positieve aandacht te krijgen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:24 schreef chufi het volgende:
Wat ziet een overjarige bakkersvrouw nu in een 28 jarige puber ?
Ik ken het iddquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets, maar op elke leeftijd is het leuk om positieve aandacht te krijgen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En vannacht zitten ze in de Arena ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:58 schreef chufi het volgende:
Programma voor vandaag dan maarPrecies, Fann moet dus ook vannacht nog goed uit haar oordoppen kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje lullig pingelen op een keyboard met die Griek van Fan samen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit doe jij dan weer goed....respect.![]()
Ik had m'n mond even dicht toen jij aan het pingelen was....om ongelukjes te voorkomen als je per ongeluk uit zou schieten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Beetje lullig pingelen op een keyboard met die Griek van Fan samen.
Hebben we gisteren besproken en meteen opgevoerd.
Maar dank voor de complimenten.
Vanuit jouw mond doet dat me toch wel veel...
Ik begrijp het, die Griek had ook al last van me.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had m'n mond even dicht toen jij aan het pingelen was....om ongelukjes te voorkomen als je per ongeluk uit zou schieten.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:50 schreef Kingstown het volgende:
Te mooi om geen plekje in deze eregalerij te geven:
[..]
Sexy Rexy kon op het hoogtepunt van zijn carriere idd een heel schlagerfestival in zijn ééntje vullen, maar om hem nou een schlagerfestival te noemen, is dan weer net iets teveel van het goede.
Volgens goede FOK!traditie:
Deisyy....je bent zelf een schlagerfestival.
Dat is mijn fout. Ik had je moeten vertellen dat het topic bestond. Sorry.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:56 schreef Deisyy het volgende:
![]()
En wat een mooi topic, waarom stond die nog niet in mijn actieve topics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is mijn fout. Ik had je moeten vertellen dat het topic bestond. Sorry.
Zulke topics zijn het melden waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die documentaire ga ik zeker een keer kijken, het is inderdaad een triest verhaal, getrouwd met zijn nicht, maar samenwonend met zijn privésecretaris. Ik heb dat eigenlijk nooit geweten, maar ik heb dan ook nooit in Duitsland gewoond.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Als je het over een dubbelleven hebt, dan is Rex wel het ultieme voorbeeld. Sonny-boy moeten zijn voor al zijn vrouwelijke fans en het "ideale schoonzoon imago" tot in het extreme doorvoeren in een tijd dat homofilie echt not done was en zeker niet in Bayern. Daar word je niet vrolijk van en ook erg eenzaam. Sowieso al geen normale jeugd gehad, omdat hij al zo jong beroemd werd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:14 schreef Deisyy het volgende:
Die documentaire ga ik zeker een keer kijken, het is inderdaad een triest verhaal, getrouwd met zijn nicht, maar samenwonend met zijn privésecretaris. Ik heb dat eigenlijk nooit geweten, maar ik heb dan ook nooit in Duitsland gewoond.
Ik heb die docu ook gezien, een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke topics zijn het melden waard.
Die documentaire ga ik zeker een keer kijken, het is inderdaad een triest verhaal, getrouwd met zijn nicht, maar samenwonend met zijn privésecretaris. Ik heb dat eigenlijk nooit geweten, maar ik heb dan ook nooit in Duitsland gewoond.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit doe jij dan weer goed....respect.![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp het, die Griek had ook al last van me.
Mijn bereik omvat meer octaven dan hij...
Ik denk dat dat bij meer van die gasten wel zo is eigenlijk...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je het over een dubbelleven hebt, dan is Rex wel het ultieme voorbeeld. Sonny-boy moeten zijn voor al zijn vrouwelijke fans en het "ideale schoonzoon imago" tot in het extreme doorvoeren in een tijd dat homofilie echt not done was en zeker niet in Bayern. Daar word je niet vrolijk van en ook erg eenzaam. Sowieso al geen normale jeugd gehad, omdat hij al zo jong beroemd werd.
Docu is zeker een aanrader.
Nog nooit gehoord van 'het klinkt als een lul op een drumstel met een kutgeluid.'?quote:
Wat valt er te twijfelen aan Cliff Richard?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij meer van die gasten wel zo is eigenlijk...
Over Cliff Richard twijfel ik ook altijd een beetje
aha! Nog niet aan gedachtquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van 'het klinkt als een lul op een drumstel met een kutgeluid.'?
Daar is dit een variatie op...
Ja, ja, die uitdrukking ken ik wel natuurlijk!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van 'het klinkt als een lul op een drumstel met een kutgeluid.'?
Daar is dit een variatie op...
Neh...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging om het tegendeel te komen bewijzen?
Dat doet een beetje pijn dat je me zo hard afwijst.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:28 schreef FANN het volgende:
Neh...![]()
Ik heb het filmpje aan die Griek laten zien en die zei
TUURLIJK IS DAT ÉCHT!![]()
serieus
Ik kan er maar eentje tegelijk aanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat doet een beetje pijn dat je me zo hard afwijst.![]()
Zo'n speeltje heeft soms meer voordelen als je op het eerste gezicht zou denken.
Je hoeft in dit geval alleen maar te kijken en te lachen muts.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:31 schreef FANN het volgende:
Ik kan er maar eentje tegelijk aan![]()
![]()
Swaffelen is tofals ik zo'n speeltje had zou ik dat ook doen
Ah... oeps ik was weer te gretig?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hoeft in dit geval alleen maar te kijken en te lachen muts.![]()
Beetje opletten wanneer je ja of nee tegen een voorstel zegt.
De reactie in dat filmpje ook van die vrouw in vergelijking met de mannen. Priceless.
Dat is echt wel lang.... Ik zou zeggen neem een stevige borrel en adem rustig in en uit .....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:10 schreef just me het volgende:
was heavy shit, duurde van 2 tot half 5, was een tolk bij. Kmoet nog even bijkomen.
Zo lang! Ik kan het me helemaal voorstellen dat je nu leeg bent. Ga iets leuks doen, naar de bios of een fles wijn leeg drinken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:10 schreef just me het volgende:
was heavy shit, duurde van 2 tot half 5, was een tolk bij. Kmoet nog even bijkomen.
de laatste modequote:
Altijdquote:
Een heleboel herstblaadjes.quote:
Jezus, als ik YT zit te kijken mis ik de helftquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:10 schreef just me het volgende:
Ik was idd aan een borrel toe maar had niet zoveel gegeten, ben eerst maar wat gaan eten, zit nu aan de koffie en dan ga ik vanavond proosten op Duy, zijn zus en zijn moeder.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is echt wel lang.... Ik zou zeggen neem een stevige borrel en adem rustig in en uit .....
Ja heftig ... EN je kunt er niets mee....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was idd aan een borrel toe maar had niet zoveel gegeten, ben eerst maar wat gaan eten, zit nu aan de koffie en dan ga ik vanavond proosten op Duy, zijn zus en zijn moeder.
Wat op mij heel veel indruk heeft gemaakt was de speech van de opa van Duy. Die man is in één klap zijn dochter en kleinkinderen kwijt. Vorig jaar is de vader van Duy al door een bizar ongeval om het leven gekomen.
Meestal zijn mensen uit Vietnaam niet zichtbaar emotioneel maar deze man werd echt emotioneel en op het einde van zijn speech echt boos op de daders. Op zo'n moment voel je je zo klein en machteloos en voel ik ook woede!!
Heftig allemaal... ik weet nooit zo goed wat ik op zoiets moet zeggenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was idd aan een borrel toe maar had niet zoveel gegeten, ben eerst maar wat gaan eten, zit nu aan de koffie en dan ga ik vanavond proosten op Duy, zijn zus en zijn moeder.
Wat op mij heel veel indruk heeft gemaakt was de speech van de opa van Duy. Die man is in één klap zijn dochter en kleinkinderen kwijt. Vorig jaar is de vader van Duy al door een bizar ongeval om het leven gekomen.
Meestal zijn mensen uit Vietnaam niet zichtbaar emotioneel maar deze man werd echt emotioneel en op het einde van zijn speech echt boos op de daders. Op zo'n moment voel je je zo klein en machteloos en voel ik ook woede!!
Ja, komt wel weer goed... maar zoiets hakt erin, dat is nu eenmaal zo, is ook normaal.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:36 schreef just me het volgende:
Ik kan er ook niets mee Chuuf maar ik ben een emo-muts! Verdorie, een van de nummers die bij de opening gespeeld was was het nummer dat ik ook wil als ik dood ben, misschien kwam het daardoor allemaal harder aan.
Ja Fann we zijn er op school ook mee bezig geweest om het een plekje te geven maar als je dan weer allemaal foto's ziet.
Komt wel goed hoor
Ben alleen bang dat bij mij niet zoveel mensen zullen komenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
Beetje eng dat ''jouw'' plaatje ook langskwam dan
Bij mij ook niet denk ik, of ik moet opschietenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat bij mij niet zoveel mensen zullen komen
Ik kom wel hoor....samen met MM.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:42 schreef FANN het volgende:
Bij mij ook niet denk ik, of ik moet opschietenaangezien ik bijna de jongste ben....
Moet ik effe niet aan denken trouwens
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kom wel hoor....samen met MM.
Gaan we speciaal voor jou een piano-uitvoering doen!
Voorlopig ik laat mijn Ava zoals het nu is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij dat?
Moet je als Ava gebruiken!
ow, okéquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Voorlopig ik laat mijn Ava zoals het nu is.
Je lijkt trouwens een héél klein beetje op Chufiquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Voorlopig ik laat mijn Ava zoals het nu is.
Dan heb je niet goed gekeken ...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Je lijkt trouwens een héél klein beetje op Chufi
186cmquote:
ik lijk op m'n opaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
NATUURLIJK ben jij knapper![]()
maar een béétje wel hoor, komt door het ronde koppie
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:57 schreef chufi het volgende:
Deze had ik nog eens beloofd op een blauwe maandagJa mop, daar kenne we niks mee, plaatje bestaat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel op mijn Oudste broerquote:
Ik heb twee zussen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wel op mijn Oudste broer![]()
er kwam eens iemand bij hem op bezoek toen ik er was en die riep, ik wist niet dat ze jou ook
in een vrouwelijke uitvoering hadden![]()
vond ik wel grappig
Dat wist ik al geloof ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
Het Herman Brood doekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel![]()
Heb je al een balletje opgegooid of je hem kan kopen?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
Herman BroodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu welandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Maar is ook wel met zo'n spuitbus gedaan denk ik...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:16 schreef chufi het volgende:
Hangt in een uithoek van het kantoor.... Tis alleen wat groot om zo mee te nemen ... Tis een echte want de klodders verf zitten er gewoon op
Heb al een werk-overal besteld en een busje geregeldquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar is ook wel met zo'n spuitbus gedaan denk ik...
Moet je iets op verzinnen Chuf om dat ding legaal mee te mogen nemen![]()
als ze toch niet weten wie het is...
Gewoon héél achteloos
Ja wel kopen...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:18 schreef chufi het volgende:
Ja kopen... Film1 moet weg bij UPC ivm de overname Wie weet
nu al?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb al een werk-overal besteld en een busje geregeld
maar de mijne was van de kaasquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarin lijken wij dan weer op elkaar
het begint er inderdaad op te lijkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
bij de mijnese scheelt het niet veel...
Beter dan de melk... Die vallen er altijd uit ....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:25 schreef sacha het volgende:
[..]
maar de mijne was van de kaas![]()
is dat goed voor je tanden?
ik heb ook meer met oude kaasquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter dan de melk... Die vallen er altijd uit ....
Hoezo kopen? Gewoon zelf iets maken van ongeveer dezelfde grootte en dan omruilen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
nu al?
moet je niet eerst weten of je het kán kopen?
Ze zijn daar continu aan het verhuizen en dingen heen en weer aan het moven... Net ook een naamsverandering ... Straks weer .... Gewoon binnenkomen met een flut verhaal en dan gewoon meenemenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo kopen? Gewoon zelf iets maken van ongeveer dezelfde grootte en dan omruilen.
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn daar continu aan het verhuizen en dingen heen en weer aan het moven... Net ook een naamsverandering ... Straks weer .... Gewoon binnenkomen met een flut verhaal en dan gewoon meenemen
Voor een Euro te halen bij de Praxisquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n kar meenemen en het is net echt.
[ afbeelding ]
Bestelbus een euro of 35 voor halve dag.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor een Euro te halen bij de Praxis
Klaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bestelbus een euro of 35 voor halve dag.
Dan moet je ook nog ff takel regelen en via balkon.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
KlaarDenk alleen dat het niet in de lift past ....
Vanaf 1 hoog kan zo wel als je met zn 2en bent ... Schilderij weegt verder niets...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet je ook nog ff takel regelen en via balkon.
Alleen kan ook, touw eraan, dat op balkon gooien, naar binnen en omhoog hijsen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanaf 1 hoog kan zo wel als je met zn 2en bent ... Schilderij weegt verder niets...
Gebeurt ons allemaal wel eens .....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:09 schreef just me het volgende:
Ik was even op de bank in slaap gevallen
gelukkig, ik was even bang dat ik echt een oude vrouw aan het worden wasquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gebeurt ons allemaal wel eens .....
Dat is een ander verhaalquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig, ik was even bang dat ik echt een oude vrouw aan het worden was
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:09 schreef just me het volgende:
Ik was even op de bank in slaap gevallen
quote:
Deze was meer voor KTs bakkersvrouw waar ie mee heeft staan sjansenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:31 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
die ga ik uitprinten!
Chuuf ik ben gelukkig niet zo zoet als die taart!
Leest ie nu mee ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:38 schreef sacha het volgende:
ik zei net tegen het bezoek: 'nou, ik ga even naar mijn virtuele vrienden'
'watte?' zei het bezoek
![]()
ik heb het wel eens over irl vriendenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:38 schreef sacha het volgende:
ik zei net tegen het bezoek: 'nou, ik ga even naar mijn virtuele vrienden'
'watte?' zei het bezoek
![]()
wat betekent dat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:41 schreef just me het volgende:
En als ik echt een knappe man zie zeg ik tegen mijn dochter kijk dat is een dubbele punt negen tilde..
die heb ik gelukkig nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb het wel eens over irl vrienden
~ dat kriebeltje dusquote:
Ik zag malle pappaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
Koefnoen was grappig net, deden ze Rob de Nijs na, i.p.v. ''Het werd zomer' zongen
ze"
En ik wordt slomer.......
en ipv zet een kaars voor je raam vannacht...
zongen ze ik gooi de babyfoon uit het raam vannacht ...
was grappig
Ik ook niet maar ik wist wat tilden was, dus dan type je het na en dan zie je of er iets verschijntquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... nooit geweten dat dat zo heette, ik ken die smiley's ook niet uit mijn hoofd trouwens
Lachen om home video's?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:52 schreef just me het volgende:
Ik heb op de achtergrond TLC aanstaan er ze hadden het over een vrouw die 50 (!!) orgasmes per dag had
beetje veel, haal ik niet eens in een jaar denk ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:52 schreef just me het volgende:
Ik heb op de achtergrond TLC aanstaan er ze hadden het over een vrouw die 50 (!!) orgasmes per dag had
Ik zie daar een eng klein mannetjequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:52 schreef just me het volgende:
hier Twente - Ajax op de achtergrond, voor het mannen bezoekquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:52 schreef just me het volgende:
Das hier allang afgelopen ...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:55 schreef sacha het volgende:
[..]
hier Twente - Ajax op de achtergrond, voor het mannen bezoek
staat toch echt VARA in de linkerbovenhoek...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 3 publieke zenders hier en niets met Sara
Comedy Central misschien?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
staat toch echt VARA in de linkerbovenhoek...
oh, kan ook bij mij staat het op kanaal 119 bij de favorieten, heeft die Griek zo ingestlt,quote:
toppertje die Joost Ik moet maar eens met de veels te jonge gymleraar op school aanpappen, die kent Joost irlquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:16 schreef chufi het volgende:
Nog ff voor Just Me .. Joost Luiten met een magistrale 6en 5 naar de halve finale morgen ... De enige in het veld die alles gewonnen heeft ... iets van totaal al 23 birdies en een eagle
Ah OK NPO Humor idd Saraquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
oh, kan ook bij mij staat het op kanaal 119 bij de favorieten, heeft die Griek zo ingestlt,
ik weet nog steeds niet waar alles zit, dus ik zap af en toe tot ik wat leuks zie
Ik snap sowieso niks van al die apparatuur hier in huis
You dirty old bitchquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
toppertje die Joost Ik moet maar eens met de veels te jonge gymleraar op school aanpappen, die kent Joost irl
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:18 schreef just me het volgende:
Ik moet maar eens met de veels te jonge gymleraar op school aanpappen
quote:
hoe ouwer hoe gekkerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Hang je straks in de ringen met je happie
Val jij op die jonkies dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:27 schreef just me het volgende:
Ik doe het haar nog niet na, maar wie weet na wat oefeningen met de gymmeester (heerlijk lijf, rugby-speler)
Nee joh, het is gewoon een leuke knul, moet wel zeggen dat ik veel mannen van mijn eigen leeftijd erg oud vind overkomenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Val jij op die jonkies dan?
Ik moet er niet aan denkenik word al moe als ik daar aan denk
Als je zelf heel fit enzo bent dan zal dat ook welquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, het is gewoon een leuke knul, moet wel zeggen dat ik veel mannen van mijn eigen leeftijd erg oud vind overkomen
wat is jongquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je zelf heel fit enzo bent dan zal dat ook wel![]()
Maar ik heb niet zoveel met die jonge knulletjes
Ik denk dat hij jonger dan mijn zoon is en ik heb wel mijn (leeftijds)grenzen hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jong die gymleraar is, hoe jong is ie dan?
Da's dan vast 20 jaar jonger op zijn minstquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jonger dan mijn zoon is en ik heb wel mijn (leeftijds)grenzen hoor
Ja dat heb ik ook wel een beetje ... Geen te jonge meisjes hier ..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jonger dan mijn zoon is en ik heb wel mijn (leeftijds)grenzen hoor
Dank je, maar ik sla overquote:
Moet je opeens snowboarden, powerboaten, freefallen en al die andere thrillseeking meuk ...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Is een béétje te vermoeiend toch, dat krampachtig jong doen...
ghehehehequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je opeens snowboarden, powerboaten, freefallen en al die andere thrillseeking meuk ...
Mag gewoon skieen ook?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:48 schreef just me het volgende:
Ik wil best wel eens snowboarden hoor maar dan met leeftijdsgenoten
Hoop dat ik het niet verleerd heb!quote:
Was al gemeld een uur terug of zo ....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren, even Allemaal afstemmen op NL3 en genieten van 'ouwe' clipjes uit de pop geschiedenis...
Kan me geen reet schelen, toen was ik nog aan het BBQ'en.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Was al gemeld een uur terug of zo ....
Ook al weer een tijdje niet meer gedaan.. Maar op zich de techniek verandert niet ... Groene, blauwe en rode moeten nog wel lukken als het moet .. Als het daarna maar gezellig isquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:49 schreef just me het volgende:
[..]
Hoop dat ik het niet verleerd heb!
Ooit de zwarte gedaan, met bibberende knietjesquote:
bedoel je Happy Hour? 192 TV?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren, even allemaal afstemmen op NL3 en genieten van 'ouwe' clipjes uit de pop geschiedenis...
Tig jaar terug ging het wel ... Ben ooit zelfs zo'n sneheidtrack afgeweest, maar dan net ernaast dus geen geprepareerde piste ... en iets lager begonnen .... Maar Fucking hell ging dat hard de must vloeg bijna van mn hoofd en trillende benen ... toen wel ja ... Kort rustm momentje en doorskien naar het eerste restaurant voor Bier en lunch ....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ooit de zwarte gedaan, met bibberende knietjes
Ik zapp weg .. Dit soort gedrag tolereer ik niet en Cheap trick noem ik hetquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan me geen reet schelen, toen was ik nog aan het BBQ'en.
Kijken en luisteren!
Omdat het bijna altijd geregeld werd voor me weet ik het eigenlijk niet.. Nah ja OK tuurlijk zijn die tarieven en hotels altijd allemaal extreem duur..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:58 schreef just me het volgende:
Het is alleen zo walgelijk duur om te gaan skieën!
Nummer 3 Fann ... Mathijs met Leoquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:00 schreef FANN het volgende:
Bedoeld MM deze zender nou of niet?
deze zie ik nu...
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zapp weg .. Dit soort gedrag tolereer ik niet en Cheap trick noem ik het
En koud boven op de berg...quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:03 schreef just me het volgende:
hotels? we gingen vaak in een appartement
Ski's huren, skipassen..
maar wel super leuk altijd
Boven op de berg mistig en koud, in de middag lekker aan de drankquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
En koud boven op de berg...
Ja ook meestal appartement ..
ja, nou... la maar zitten kan het niet vindenquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder welke steen kom je nu vandaan gekropen?
Fann werk met het favo menu van de Griek ...quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder welke steen kom je nu vandaan gekropen?
Je weet toch wel NL3/NPO3 te vindenquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, nou... la maar zitten kan het niet vinden
Athene3 dan...quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann werk met het favo menu van de Griek ...
Nee, zegt me niksquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet toch wel NL3/NPO3 te vinden![]()
Eén van de 3 publieke TV zenders. Of zegt je dat ook niks?
Christ...quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, zegt me niks![]()
ik zie nu BZN in elk geval...
Fanny doet haar eigen ding , nou ik ook !! Bijna porno tijd !!quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, zegt me niks![]()
ik zie nu BZN in elk geval...
Ja dan moest ik dus weer terug, die had ik netquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christ...![]()
Joe Cocker met James Brown nu...
Had ook even gezegd dat ze daarna van de knoppen moest afblijven...quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze had het gevonden toen ik zei dat ze 3 moest drukken ..
ik heb ook een porno zender, kadootje ivm een HI abonnement. nooit om gevraagd, gratis gekregen, kan niet eens blokkerenquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Fanny doet haar eigen ding , nou ik ook !! Bijna porno tijd !!
Dat vierkante ding waarop je bewegende beelden ziet, dat is de TV.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dan moest ik dus weer terug, die had ik net![]()
dus ik zat wél goed!
Om eerlijk te zijn MM 192 zend alleen maar oude clips uit // Kanaal 610 OK nu George Baker , maar dat is ook weer zon cultheldquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christ...![]()
Joe Cocker met James Brown nu...
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vierkante ding waarop je bewegende beelden ziet, dat is de TV.
Ik meld het maar even, voordat je je chocomel er in probeert warm te maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |