Dit kan ik dan wel weer goed verdragen. De nostalgische ondertoon is verkwikkend.quote:
Niets, maar op elke leeftijd is het leuk om positieve aandacht te krijgen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:24 schreef chufi het volgende:
Wat ziet een overjarige bakkersvrouw nu in een 28 jarige puber ?
Ik ken het iddquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets, maar op elke leeftijd is het leuk om positieve aandacht te krijgen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En vannacht zitten ze in de Arena ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:58 schreef chufi het volgende:
Programma voor vandaag dan maarPrecies, Fann moet dus ook vannacht nog goed uit haar oordoppen kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje lullig pingelen op een keyboard met die Griek van Fan samen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit doe jij dan weer goed....respect.![]()
Ik had m'n mond even dicht toen jij aan het pingelen was....om ongelukjes te voorkomen als je per ongeluk uit zou schieten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Beetje lullig pingelen op een keyboard met die Griek van Fan samen.
Hebben we gisteren besproken en meteen opgevoerd.
Maar dank voor de complimenten.
Vanuit jouw mond doet dat me toch wel veel...
Ik begrijp het, die Griek had ook al last van me.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had m'n mond even dicht toen jij aan het pingelen was....om ongelukjes te voorkomen als je per ongeluk uit zou schieten.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:50 schreef Kingstown het volgende:
Te mooi om geen plekje in deze eregalerij te geven:
[..]
Sexy Rexy kon op het hoogtepunt van zijn carriere idd een heel schlagerfestival in zijn ééntje vullen, maar om hem nou een schlagerfestival te noemen, is dan weer net iets teveel van het goede.
Volgens goede FOK!traditie:
Deisyy....je bent zelf een schlagerfestival.
Dat is mijn fout. Ik had je moeten vertellen dat het topic bestond. Sorry.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:56 schreef Deisyy het volgende:
![]()
En wat een mooi topic, waarom stond die nog niet in mijn actieve topics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is mijn fout. Ik had je moeten vertellen dat het topic bestond. Sorry.
Zulke topics zijn het melden waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die documentaire ga ik zeker een keer kijken, het is inderdaad een triest verhaal, getrouwd met zijn nicht, maar samenwonend met zijn privésecretaris. Ik heb dat eigenlijk nooit geweten, maar ik heb dan ook nooit in Duitsland gewoond.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Als je het over een dubbelleven hebt, dan is Rex wel het ultieme voorbeeld. Sonny-boy moeten zijn voor al zijn vrouwelijke fans en het "ideale schoonzoon imago" tot in het extreme doorvoeren in een tijd dat homofilie echt not done was en zeker niet in Bayern. Daar word je niet vrolijk van en ook erg eenzaam. Sowieso al geen normale jeugd gehad, omdat hij al zo jong beroemd werd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:14 schreef Deisyy het volgende:
Die documentaire ga ik zeker een keer kijken, het is inderdaad een triest verhaal, getrouwd met zijn nicht, maar samenwonend met zijn privésecretaris. Ik heb dat eigenlijk nooit geweten, maar ik heb dan ook nooit in Duitsland gewoond.
Ik heb die docu ook gezien, een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke topics zijn het melden waard.
Die documentaire ga ik zeker een keer kijken, het is inderdaad een triest verhaal, getrouwd met zijn nicht, maar samenwonend met zijn privésecretaris. Ik heb dat eigenlijk nooit geweten, maar ik heb dan ook nooit in Duitsland gewoond.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit doe jij dan weer goed....respect.![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp het, die Griek had ook al last van me.
Mijn bereik omvat meer octaven dan hij...
Ik denk dat dat bij meer van die gasten wel zo is eigenlijk...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je het over een dubbelleven hebt, dan is Rex wel het ultieme voorbeeld. Sonny-boy moeten zijn voor al zijn vrouwelijke fans en het "ideale schoonzoon imago" tot in het extreme doorvoeren in een tijd dat homofilie echt not done was en zeker niet in Bayern. Daar word je niet vrolijk van en ook erg eenzaam. Sowieso al geen normale jeugd gehad, omdat hij al zo jong beroemd werd.
Docu is zeker een aanrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |