Echte Kultur ja....met een hele grote K.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:52 schreef Arcee het volgende:
Ook Drafi Deutscher. Nummer 1 hit in 1987 in Nederland.
Ik vind het niet lelijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echte Kultur ja....met een hele grote K.
Zover ik weet ben jij FANN.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:04 schreef FANN het volgende:
Ik vind het niet lelijkmaar ja wie ben ik
alleen die eerste vind ik wel mooi hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zover ik weet ben jij FANN.![]()
Smaken verschillen. Ik vind het echt verschrikkelijk.
Hebben je oordopjes nog een beetje gewerkt vannacht tegen de herrie?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:10 schreef FANN het volgende:
alleen die eerste vind ik wel mooi hoormaar nee niet om dagelijks naar te luisteren, maar heeft
wel iets.. die laatste was een grapje en die van Archee ging wel..
Inderdaad K-muziek...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echte Kultur ja....met een hele grote K.
Gezien haar muziekaanbod hier denk ik dat ze prima werken en dat ze ze nog in heeft...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben je oordopjes nog een beetje gewerkt vannacht tegen de herrie?
Ik zei vanmorgen tegen die Griek, nah, oordopjes werken ik heb niks gehoord..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben je oordopjes nog een beetje gewerkt vannacht tegen de herrie?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien haar muziekaanbod hier denk ik dat ze prima werken en dat ze ze nog in heeft...
En vannacht zitten ze in de Arena ...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zei vanmorgen tegen die Griek, nah, oordopjes werken ik heb niks gehoord..
Nee, zegt ie er was ook niks te horen![]()
Dus blijkbaar hebben ze vannacht overgeslagen
[..]![]()
Dan zal ik vannacht ook wel geen last hebben, maar ik hoor ze NU wél, misschien repetitie?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En vannacht zitten ze in de Arena ...
Dan staat het dak blijkbaar openquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan zal ik vannacht ook wel geen last hebben, maar ik hoor ze NU wél, misschien repetitie?
van de Arena? Zou ik dat hier helemaal kunnen horen dan?quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Dat nummer uit de OP is zo fout dat ik het leuk vind
Tis een Kult nummer , nog beter dan Du van Peter Maffayquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Dat nummer uit de OP is zo fout dat ik het leuk vind
vind ik ook leukquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een Kult nummer , nog beter dan Du van Peter Maffay
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:00 schreef Kingstown het volgende:
Nog even en Marianne Rosenberg gaat voorbij komen. Ik ga op zoek naar een touw.
Dat verbaast me niets....same shit. Jürgen Marcus ook dan maar even en de ellende is helemaal comleet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:02 schreef FANN het volgende:
Ik zag hem serieus al staan daar opzij van die YT
Ja! Die heb ik laatst nog gezongen met een Duitserquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zag hem serieus al staan daar opzij van die YT
Vickyquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja! Die heb ik laatst nog gezongen met een Duitser
Deze ook, maar daar hadden we toch wat moeite met de taal.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:07 schreef Kingstown het volgende:
Nu al het grootste kuttopic uit deze reeks.
Ik ga naar de bakker en ik hoop dat het vol is als ik terugben.
Het begint net.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:07 schreef Kingstown het volgende:
Nu al het grootste kuttopic uit deze reeks.
Ik ga naar de bakker en ik hoop dat het vol is als ik terugben.
Natuurlijk is het wenne, auti, hij is anders!quote:
Mijn zus was helemaal verliefd op die gast, we hadden het er laatst nog over maar wisten niet eens meer wat hij zong.quote:
Met 2 bier in mijn mik zou ik me nog best vermaken ookquote:
Wat is het geworden? Toch niet stemmig zwart?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:09 schreef just me het volgende:
Mooi weer voor de herdenkingsdienst.... kheb mijn passende outfit klaarliggen
laterzzzzz
Ik WIST het gewoon dat je daar mee aan zou komenquote:
Het is niet al te best met hem afgelopen. Weet het niet precies, maar hij is iig aan lager wal geraakt zoals vele van die schlagergasten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:10 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zus was helemaal verliefd op die gast, we hadden het er laatst nog over maar wisten niet eens meer wat hij zong.
Sexy Rexyquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:14 schreef Kingstown het volgende:
Wie is die in de kast homo-schlagerdude ook alweer die uit z'n raam gesprongen is in München?
Ik zat naar die YT te kijken al die posten gemistquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wenne, auti, hij is anders!
Maar ik vind hem leuk!
(voor nu)
Binnen een uur volposten danmaar. Hoewel ik dan wel erg langzaam moet lopen van en naar de bakker, maar ik ga m'n best doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:15 schreef Deisyy het volgende:
Of we laten die tt aanpassen of we posten hem binnen een uur vol, maar dit kan ik als rekenkundig neuroot niet verdragen.
Als je nou eens even helpt met volposten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Binnen een uur volposten danmaar. Hoewel ik dan wel erg langzaam moet lopen van en naar de bakker, maar ik ga m'n best doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |