Wat valt er te twijfelen aan Cliff Richard?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij meer van die gasten wel zo is eigenlijk...
Over Cliff Richard twijfel ik ook altijd een beetje
aha! Nog niet aan gedachtquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van 'het klinkt als een lul op een drumstel met een kutgeluid.'?
Daar is dit een variatie op...
Ja, ja, die uitdrukking ken ik wel natuurlijk!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van 'het klinkt als een lul op een drumstel met een kutgeluid.'?
Daar is dit een variatie op...
Neh...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging om het tegendeel te komen bewijzen?
Dat doet een beetje pijn dat je me zo hard afwijst.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:28 schreef FANN het volgende:
Neh...![]()
Ik heb het filmpje aan die Griek laten zien en die zei
TUURLIJK IS DAT ÉCHT!![]()
serieus
Ik kan er maar eentje tegelijk aanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat doet een beetje pijn dat je me zo hard afwijst.![]()
Zo'n speeltje heeft soms meer voordelen als je op het eerste gezicht zou denken.
Je hoeft in dit geval alleen maar te kijken en te lachen muts.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:31 schreef FANN het volgende:
Ik kan er maar eentje tegelijk aan![]()
![]()
Swaffelen is tofals ik zo'n speeltje had zou ik dat ook doen
Ah... oeps ik was weer te gretig?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hoeft in dit geval alleen maar te kijken en te lachen muts.![]()
Beetje opletten wanneer je ja of nee tegen een voorstel zegt.
De reactie in dat filmpje ook van die vrouw in vergelijking met de mannen. Priceless.
Dat is echt wel lang.... Ik zou zeggen neem een stevige borrel en adem rustig in en uit .....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:10 schreef just me het volgende:
was heavy shit, duurde van 2 tot half 5, was een tolk bij. Kmoet nog even bijkomen.
Zo lang! Ik kan het me helemaal voorstellen dat je nu leeg bent. Ga iets leuks doen, naar de bios of een fles wijn leeg drinken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:10 schreef just me het volgende:
was heavy shit, duurde van 2 tot half 5, was een tolk bij. Kmoet nog even bijkomen.
de laatste modequote:
Altijdquote:
Een heleboel herstblaadjes.quote:
Jezus, als ik YT zit te kijken mis ik de helftquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:10 schreef just me het volgende:
Ik was idd aan een borrel toe maar had niet zoveel gegeten, ben eerst maar wat gaan eten, zit nu aan de koffie en dan ga ik vanavond proosten op Duy, zijn zus en zijn moeder.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is echt wel lang.... Ik zou zeggen neem een stevige borrel en adem rustig in en uit .....
Ja heftig ... EN je kunt er niets mee....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was idd aan een borrel toe maar had niet zoveel gegeten, ben eerst maar wat gaan eten, zit nu aan de koffie en dan ga ik vanavond proosten op Duy, zijn zus en zijn moeder.
Wat op mij heel veel indruk heeft gemaakt was de speech van de opa van Duy. Die man is in één klap zijn dochter en kleinkinderen kwijt. Vorig jaar is de vader van Duy al door een bizar ongeval om het leven gekomen.
Meestal zijn mensen uit Vietnaam niet zichtbaar emotioneel maar deze man werd echt emotioneel en op het einde van zijn speech echt boos op de daders. Op zo'n moment voel je je zo klein en machteloos en voel ik ook woede!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |