Uhmmmm....je dochter was toch bevallen in augustus....jij toch niet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:39 schreef just me het volgende:
ik ben alleen giga afgevallen de laatste tijd, keus is dus beperkt
Ik ben wel bevallig hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uhmmmm....je dochter was toch bevallen in augustus....jij toch niet?
heel mooi nummer!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:40 schreef Bayswater het volgende:
Overigens: alderliefste met laat me schalt nu door het huis.
IK was toevallig op pad op het moment dat het bekend werd en mn eerste post hier was volgens mij over dat het maar niet neergehaald was ... Voor / onderbuikgevoel ... Helaas had ik al snel gelijk ....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als je de context maar begrijpt, kan er zo boos om worden terwijl het mij niet geraakt heeft,
Veel sterkte morgen
Onrecht, niet eerlijk, verdriet danquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:40 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
ik ga zo lekker slapen en Bays, ik ben niet zo snel boos hoor
Wie heeft die opgezet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:40 schreef Bayswater het volgende:
Overigens: alderliefste met laat me schalt nu door het huis.
mijn eigen persoontje, heeft mij ooit eens door een kuttijd heen geholpenquote:
Wijs besluitquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:27 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft een super leuke lieve verstandige vriendin, dus wie weet
ik stel mijn vragen wel hier is veiliger
Passen doet het zeker ... Maar of het nog staat is een ander verhaal en daar zijn vrouwen anders in dan mannenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:39 schreef just me het volgende:
[..]ik ben alleen giga afgevallen de laatste tijd, keus is dus beperkt
Soms kun je dan gewoon dit doen ..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:45 schreef Bayswater het volgende:
Afijn, vriendin toetst nu Tori Amos met Winter in
Vanavond moet je deze opzetten voor je vriendinquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:45 schreef Bayswater het volgende:
Afijn, vriendin toetst nu Tori Amos met Winter in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |