Onzin, tong is gewoon tongquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Tong80 schijnt niet echt symphatiek te zijn in het echt heb ik ooit eens vernomen van een fokker.
Hij heeft met Viola Holt geneukt, dus dan ben je per definitie sympathiek.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:27 schreef Bayswater het volgende:
Tong80 schijnt niet echt symphatiek te zijn in het echt heb ik ooit eens vernomen van een fokker.
Schaam jequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet alleen nog wel de precieze geboortedatum even vragen.
In augustus wel, ten tijde van het topic niet heel de tijdquote:
ik heb hem wel eens ontmoet tijdens een voetbalmeetquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we het daar op houden ... Ken hem niet persoonlijk dus dat ...
heb je gelijk inquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij heeft met Viola Holt geneukt, dus dan ben je per definitie sympathiek.
In het echt viel het mee?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb hem wel eens ontmoet tijdens een voetbalmeet
Rasouwehoer die als hij moet bestellen, naar de wc/huis gaat toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb hem wel eens ontmoet tijdens een voetbalmeet
BHFH kon je nog om lachen, tong is gevalletje maakt niet uit wat het is als het maar veel is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Shit das wat heel anders ... STerktequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:32 schreef just me het volgende:
Shit bedenk me opeens dat ik morgen naar een bijeenkomst ga van een van de slachtoffers van dat vliegtuigongeluk. Was een van de leerlingen van mijn school
Is dat nog steeds aan de gang dan, zwarte pietendiscussie is toch weer de orde van de dag?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:32 schreef just me het volgende:
Shit bedenk me opeens dat ik morgen naar een bijeenkomst ga van een van de slachtoffers van dat vliegtuigongeluk. Was een van de leerlingen van mijn school
weet niet eens wat gepast is qua kledingquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Shit das wat heel anders ... STerkte
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Is dat nog steeds aan de gang dan, zwarte pietendiscussie is toch weer de orde van de dag?
Zwart is altijd goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:34 schreef just me het volgende:
[..]
weet niet eens wat gepast is qua kleding
Volgens mij heeft ie wel zn levenstijl wat gebeterd de laatste jaren , maar of ie nog steeds niet meer rookt en niet meer zoveel drinkt kan ik helaas ook niet zeggen.. Dat zal ie toch zelf moeten doen ...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
BHFH kon je nog om lachen, tong is gevalletje maakt niet uit wat het is als het maar veel is.
Ik heb nog 'n nachtje om na te denken... had ik alleen eerder moeten doenquote:
Gewoon jezelf doen ...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:34 schreef just me het volgende:
[..]
weet niet eens wat gepast is qua kleding
Spontane invallen zijn altijd het beste.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog 'n nachtje om na te denken... had ik alleen eerder moeten doen
Als je de context maar begrijpt, kan er zo boos om worden terwijl het mij niet geraakt heeft,quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:36 schreef just me het volgende:
[..]nee een van de leerlingen van mijn school zat in het vliegtuig wat neergehaald is, samen met zijn moeder en zusje
Ga je niet slapen dan ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog 'n nachtje om na te denken... had ik alleen eerder moeten doen
quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als je de context maar begrijpt, kan er zo boos om worden terwijl het mij niet geraakt heeft,
Veel sterkte morgen
ik ga zo lekker slapen en Bays, ik ben niet zo snel boos hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |