De 1e van mijn dochter, mijn zoon is nog niet zover, alhoewel als ik zijn vriendin hoor....quote:
Wauw, zo mooi. Denk dat ik nooit aan een kleinkind geraak, maar lijkt mij iets prachtigs.quote:
Kerel?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft jouw dochter 1 letter gewijzigd?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft jouw dochter 1 letter gewijzigd?
Waarom zou je nooit een kleinkind krijgen dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wauw, zo mooi. Denk dat ik nooit aan een kleinkind geraak, maar lijkt mij iets prachtigs.
Ik moet echt wat vaker onder mijn steen vandaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40+ / just me wordt in augustus oma
"soms"is tong80 niet goed bij zijn hoofd!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40+ / just me wordt in augustus oma
Je graaft jezelf ook steeds in...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet echt wat vaker onder mijn steen vandaan
Ja wat vindt je zelf, is het een blijvend stelletje zit er toekomst in ? Zie jij dr als je aanstaande schoondochter en zo ... al dat soort vragen kun je kwijt in OUD of gewoon hier ...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:22 schreef just me het volgende:
[..]
De 1e van mijn dochter, mijn zoon is nog niet zover, alhoewel als ik zijn vriendin hoor....
15 augustus is marel uit OUD bevallen. Dus ik dacht evenquote:
Voor die cursus ben ik pas nog geslaagdquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Half december wordt kleinzoon 1, ben 'm cursus kruipen, staan en slap lullen aan het geven.
Tong80 schijnt niet echt symphatiek te zijn in het echt heb ik ooit eens vernomen van een fokker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
"soms"is tong80 niet goed bij zijn hoofd!
Was je toen niet in Turkije ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet echt wat vaker onder mijn steen vandaan
Hij heeft een super leuke lieve verstandige vriendin, dus wie weetquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat vindt je zelf, is het een blijvend stelletje zit er toekomst in ? Zie jij dr als je aanstaande schoondochter en zo ... al dat soort vragen kun je kwijt in OUD of gewoon hier ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |