Dat is wel gaaf! Ik ben een rustige 60-plusserquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:12 schreef Bayswater het volgende:
Maar wat doen 40 plussers zo een beetje, pas nog een groot feest gevierd met een vriend die ik vanaf de kleuterschool tot nu 40 jaar ken. Soort van bruiloft, alleen dan met een vriend.
nee Deis, mijn dochter loopt daar rondquote:
Het is een nogal divers zootje hier.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:12 schreef Bayswater het volgende:
Maar wat doen 40 plussers zo een beetje, pas nog een groot feest gevierd met een vriend die ik vanaf de kleuterschool tot nu 40 jaar ken. Soort van bruiloft, alleen dan met een vriend.
Dan ben jij de oudste wel hier denk ik?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf! Ik ben een rustige 60-plusser
Zal ik een intro maken voor Bayswater over alle users hier die we dan in de OP zetten?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is een nogal divers zootje hier.
zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan ben jij de oudste wel hier denk ik?
Of je vrouwquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:15 schreef Bayswater het volgende:
Heb al door dat mijn moeder hier ook kan zitten
Lijkt me lachenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik een intro maken voor bayswater over alle users hier die we dan in de OP zetten?
Soury vindt dat een goed idee.
Mooi toch, ik mag dat welquote:
Echt?! Ik lees daar dus wel, met als favoriet het Z&G topic. Hoe heet jouw dochter of wil je dat liever niet kwijt?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:14 schreef just me het volgende:
[..]
nee Deis, mijn dochter loopt daar rond
Mijn dochter weet het maar we respecteren elkaar en gaan niet op elkaar postst zoekenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:15 schreef Bayswater het volgende:
Heb al door dat mijn moeder hier ook kan zitten
Die heb je nog staan bedoel je ,...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik een intro maken voor Bayswater over alle users hier die we dan in de OP zetten?
Soury vindt dat een goed idee.
De naam van mijn dochter is Merel maar ze post nu onder een ander nickquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik lees daar dus wel, met als favoriet het Z&G topic. Hoe heet jouw dochter of wil je dat liever niet kwijt?
Een zwarte vogel met gele snavel die graag wormen lust.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik lees daar dus wel, met als favoriet het Z&G topic. Hoe heet jouw dochter of wil je dat liever niet kwijt?
Nee hoor, van mij mag je, maar ik zal hem nooit meer ''herbruiken''quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN raakt dan een beetje van slag.
Is ze weer begonnen onder een andere naam dan ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn dochter weet het maar we respecteren elkaar en gaan niet op elkaar postst zoeken
En hoe oud is jouw kleinkind?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:18 schreef just me het volgende:
[..]
De naam van mijn dochter is Merel maar ze post nu onder een ander nick
MEREL!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een zwarte vogel met gele snavel die graag wormen lust.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ze weer begonnen onder een andere naam dan ?
8 weken dus best nog wel piepquote:
Ach, ik heb mijn moeder vanaf 30 kilometer hier verderop naar 150 meter verderop gehaald sinds een maand. Gewoon omdat ze dan dicht bij haar kleindochter kan zijn en lekker gelijkvloers om de hoek zit. Van fok heeft ze gelukkig nog niet gehoord, maar wel gezellig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn dochter weet het maar we respecteren elkaar en gaan niet op elkaar postst zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |