quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:57 schreef chufi het volgende:
Deze had ik nog eens beloofd op een blauwe maandagJa mop, daar kenne we niks mee, plaatje bestaat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel op mijn Oudste broerquote:
Ik heb twee zussen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wel op mijn Oudste broer![]()
er kwam eens iemand bij hem op bezoek toen ik er was en die riep, ik wist niet dat ze jou ook
in een vrouwelijke uitvoering hadden![]()
vond ik wel grappig
Dat wist ik al geloof ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
Het Herman Brood doekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel![]()
Heb je al een balletje opgegooid of je hem kan kopen?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
Herman BroodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Maar is ook wel met zo'n spuitbus gedaan denk ik...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:16 schreef chufi het volgende:
Hangt in een uithoek van het kantoor.... Tis alleen wat groot om zo mee te nemen ... Tis een echte want de klodders verf zitten er gewoon op
Heb al een werk-overal besteld en een busje geregeldquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar is ook wel met zo'n spuitbus gedaan denk ik...
Moet je iets op verzinnen Chuf om dat ding legaal mee te mogen nemen![]()
als ze toch niet weten wie het is...
Gewoon héél achteloos
Ja wel kopen...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:18 schreef chufi het volgende:
Ja kopen... Film1 moet weg bij UPC ivm de overname Wie weet
nu al?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb al een werk-overal besteld en een busje geregeld
maar de mijne was van de kaasquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarin lijken wij dan weer op elkaar
het begint er inderdaad op te lijkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
bij de mijnese scheelt het niet veel...
Beter dan de melk... Die vallen er altijd uit ....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:25 schreef sacha het volgende:
[..]
maar de mijne was van de kaas![]()
is dat goed voor je tanden?
ik heb ook meer met oude kaasquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter dan de melk... Die vallen er altijd uit ....
Hoezo kopen? Gewoon zelf iets maken van ongeveer dezelfde grootte en dan omruilen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
nu al?
moet je niet eerst weten of je het kán kopen?
Ze zijn daar continu aan het verhuizen en dingen heen en weer aan het moven... Net ook een naamsverandering ... Straks weer .... Gewoon binnenkomen met een flut verhaal en dan gewoon meenemenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo kopen? Gewoon zelf iets maken van ongeveer dezelfde grootte en dan omruilen.
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn daar continu aan het verhuizen en dingen heen en weer aan het moven... Net ook een naamsverandering ... Straks weer .... Gewoon binnenkomen met een flut verhaal en dan gewoon meenemen
Voor een Euro te halen bij de Praxisquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n kar meenemen en het is net echt.
[ afbeelding ]
Bestelbus een euro of 35 voor halve dag.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor een Euro te halen bij de Praxis
Klaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bestelbus een euro of 35 voor halve dag.
Dan moet je ook nog ff takel regelen en via balkon.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
KlaarDenk alleen dat het niet in de lift past ....
Vanaf 1 hoog kan zo wel als je met zn 2en bent ... Schilderij weegt verder niets...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet je ook nog ff takel regelen en via balkon.
Alleen kan ook, touw eraan, dat op balkon gooien, naar binnen en omhoog hijsen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanaf 1 hoog kan zo wel als je met zn 2en bent ... Schilderij weegt verder niets...
Gebeurt ons allemaal wel eens .....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:09 schreef just me het volgende:
Ik was even op de bank in slaap gevallen
gelukkig, ik was even bang dat ik echt een oude vrouw aan het worden wasquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gebeurt ons allemaal wel eens .....
Dat is een ander verhaalquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig, ik was even bang dat ik echt een oude vrouw aan het worden was
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:09 schreef just me het volgende:
Ik was even op de bank in slaap gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |