ja, omdat je eerder in je jeugd Alex Humphrey met een slingshot en een kei hebt doodgeschoten, en nu eens lekker wat anders wilde?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het al dan niet mogelijk zijn van een noodoproep met vergrend systeem (ik weet dat dat kan, heb zelf ook een mobiele telefoon), maar de hele gegokte/verzonnen/gefantaseerde moeilijk doen van een 'dader' die allerlei sporen gaat lopen verbergen en na gaat denken over telefoons en af en toe contact maken en wat dan ook... Over 'waarom moeilijk doen als 't makkelijk kan' gesproken
Als ze zo kien waren dan waren ze teruggelopen en niet door lijkt mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet je ook weten hoeveel afstand je per uur aflegt en in welke richting... Ik geloof er niets zo in dat ze elke dag op dezelfde tijd de telefoon aan hebben gezet om even te kijken hoe laat het is en een berekening te maken waar ze dan ongeveer zouden zijn.
Of ze hadden daar de kans niet voor. Ik geloof nog steeds niet zo in 'zomaar' verdwalen...quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:28 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als ze zo kien waren dan waren ze teruggelopen en niet door lijkt mij.
Ow maar dan gaan ze de Changuinola gewoon lokaal Culebra noemen. En zegt iedereen: ik heb een finca in Culebra.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:58 schreef Gorraay het volgende:
Die dorpjes in het stroomgebied van de Changuinola zijn daar door de Panamese staat gesticht, veel ervan rond de jaren 1960.
De jonge vrouw van deze website werkt voor de Peace Corps in ook zo'n dorp, Nance de Riscó, meer noordelijk, en niet behorend tot de provincie Bocas maar tot de "comarca" Ngäbe-Buglé. De site geeft een aardige indruk van zo'n indiaans dorp.
Je moet beter lezen waarom ik dat zeiquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het al dan niet mogelijk zijn van een noodoproep met vergrend systeem (ik weet dat dat kan, heb zelf ook een mobiele telefoon), maar de hele gegokte/verzonnen/gefantaseerde moeilijk doen van een 'dader' die allerlei sporen gaat lopen verbergen en na gaat denken over telefoons en af en toe contact maken en wat dan ook... Over 'waarom moeilijk doen als 't makkelijk kan' gesproken
Panama heeft en had simpelweg helemaal geen trek in heel dat onderzoek. Die resten liggen ook 'gewoon' langs een rivier waar wel wat indianen komen. Dat wijst er toch wel op dat er niet fatsoenlijk is gezocht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:29 schreef Perico het volgende:
[..]
Ow maar dan gaan ze de Changuinola gewoon lokaal Culebra noemen. En zegt iedereen: ik heb een finca in Culebra.
En een ander gedeelte van de rivier noemen we de Velorio en als je in een dorpje in het gebied woont, heet dat "ik woon in Los Romeros".
De mist en ruis die moedwillig rond dit gebied wordt gecreeerd vanuit Panama is vermoeiend. De autoriteiten doen alsof het onbegonnen werk is te zoeken waar de Indianen lopen. Maarja, zet een post op in zo'n gezellig uitziend resort en doe nog eens voor de vorm je best.
Ik moet helemaal niets. Nou ja, ik neem je eigenlijk helemaal niet zo serieus natuurlijk verder, ook even kijkend naar je obsessieve posthistorie en allerlei beschuldigingen. Maar ik moest smakelijk lachen om deze post. En dat wilde ik graag even delen!quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:31 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Je moet beter lezen waarom ik dat zei
Ik ook niet maar ik heb wel moeite met het 'ontvoerd zijn' scenario en het 'moord' scenario.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of ze hadden daar de kans niet voor. Ik geloof nog steeds niet zo in 'zomaar' verdwalen...
Ik denk dat de fam Kremers ook een totaal verkeerde indruk hebben van die indianen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:29 schreef Perico het volgende:
[..]
Ow maar dan gaan ze de Changuinola gewoon lokaal Culebra noemen. En zegt iedereen: ik heb een finca in Culebra.
En een ander gedeelte van de rivier noemen we de Velorio en als je in een dorpje in het gebied woont, heet dat "ik woon in Los Romeros.. of Alto Romero.. in Culebra, weet je".
De mist en ruis die moedwillig rond dit gebied wordt gecreeerd vanuit Panama is vermoeiend. De autoriteiten doen alsof het onbegonnen werk is te zoeken waar de Indianen lopen. Maarja, zet een post op in zo'n gezellig uitziend resort en doe nog eens voor de vorm je best.
misschien heb je nog nooit 2 jonge meiden vermoord, en heb je daarom wat dagen gewacht, en ze opgesloten, en toen kon je op een gegeven moment niet meer terug....quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik heb wel moeite met het 'ontvoerd zijn' scenario en het 'moord' scenario.
Het idee dat dan een dader hen hun tas laat houden of een moordenaar die 112/911 telefoontjes gaat plegen kan er bij mij gewoon niet in. Tot dan toe zijn er heel wat vermissingen geweest, heel wat overvallen, berovingen en moorden op buitenlanders, maar nog nooit is daar veel ophef over geweest. Sterker nog: De daders van die twee gewapende berovingen op het Pianista pad zijn nooit veroordeeld, alleen maar omdat die toeristen niet in Boquete wilden blijven tot een mogelijke rechtszaak. Die lopen dus gewoon vrij rond terwijl het bekend is dat zij dat hebben gedaan.
Waarom zou in dit specifieke geval een dader of daders dan ineens extreem moeilijk gaan doen met dwaalsporen en zo? En vanaf dag 1? Of hooguit dag 3? Toen wisten ze toch nog niet dat de zaak zo groot zou worden opgepakt vanuit Nederland?
Ik zie jouw naam af en toe voorbij komen en iedere keer is het weer hetzelfde liedje met je, waar jij komt is er door je opmerkingen daarna direct onrust. Brrrquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets. Nou ja, ik neem je eigenlijk helemaal niet zo serieus natuurlijk verder, ook even kijkend naar je obsessieve posthistorie en allerlei beschuldigingen. Maar ik moest smakelijk lachen om deze post. En dat wilde ik graag even delen!
Bij mij ook niet. Ik geloof zelf nog meest in betrokkenheid van derden, maar ook over dat scenario heb ik nog wel wat vragen en zijn er nog wel wat dingen die onduidelijk zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik heb wel moeite met het 'ontvoerd zijn' scenario en het 'moord' scenario.
Het idee dat dan een dader hen hun tas laat houden of een moordenaar die 112/911 telefoontjes gaat plegen kan er bij mij gewoon niet in. Tot dan toe zijn er heel wat vermissingen geweest, heel wat overvallen, berovingen en moorden op buitenlanders, maar nog nooit is daar veel ophef over geweest. Sterker nog: De daders van die twee gewapende berovingen op het Pianista pad zijn nooit veroordeeld, alleen maar omdat die toeristen niet in Boquete wilden blijven tot een mogelijke rechtszaak. Die lopen dus gewoon vrij rond terwijl het bekend is dat zij dat hebben gedaan.
Waarom zou in dit specifieke geval een dader of daders dan ineens extreem moeilijk gaan doen met dwaalsporen en zo? En vanaf dag 1? Of hooguit dag 3? Toen wisten ze toch nog niet dat de zaak zo groot zou worden opgepakt vanuit Nederland?
Oh, dan lach ik hier ook even smakelijk. Komt 'ie:quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik zie jouw naam af en toe voorbij komen en iedere keer is het weer hetzelfde liedje met je, waar jij komt is er door je opmerkingen daarna direct onrust. Brrr
Aangezien ik nog nooit discussies met je heb gehad plaatste ik mijn reactie op jouw reactie express en heb ik je precies waar ik je hebben wil.
Hoezo niet terug kunnen? Die meiden wachten een proces toch niet af in Boquete dus loop je gewoon weer als een vrij man over straat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
misschien heb je nog nooit 2 jonge meiden vermoord, en heb je daarom wat dagen gewacht, en ze opgesloten, en toen kon je op een gegeven moment niet meer terug....
Dus ga je je helemaal druk maken om een telefoon zomaar aan en uit zetten en af en toe een noodnummer?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:28 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ja, omdat je eerder in je jeugd Alex Humphrey met een slingshot en een kei hebt doodgeschoten, en nu eens lekker wat anders wilde?
Ik denk dat hij / zij bedoelt dat iemand die dames heeft meegenomen, verkracht en opgesloten. Niet heeft geweten wat hij er mee aan moest en ze dan maar heeft vermoord.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:49 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoezo niet terug kunnen? Die meiden wachten een proces toch niet af in Boquete dus loop je gewoon weer als een vrij man over straat.
En dan nog even de laatste energie die ik in je steek waarna ik echt keihard op mijn dijen ga kletsen...quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, dan lach ik hier ook even smakelijk. Komt 'ie:![]()
!
Bellen vreet meer energie dus zullen ze dat spaarzamer gedaan hebben. Het bijhouden van de tijd tov de zon kan ook vooruit denken zijn geweest, voor als de batterijen leeg waren. Zodat ze dan ahv de stand vd zon een globale tijdinschatting konden makenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij geen verbinding heeft het weinig zin om om de dag even te kijken hoe laat het is. Proberen te bellen heeft dan meer zin.
Gofferquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:55 schreef jackie12 het volgende:
[..]
En dan nog even de laatste energie die ik in je steek waarna ik echt keihard op mijn dijen ga kletsen...
Je noemt mij obsessief.....ik plaats vanaf 26 juni dit jaar gemiddeld 12 posts per dag
Jij al lid vanaf 3 dec 2006 en plaatste tot nu toe 156.421 posts!!
Dat zijn er gemiddeld 56 per dag !!
![]()
![]()
![]()
Meid, kom met je chagrijnige gezicht achter die geraniums weg en "Get a Life"
Chagerijnig? Nah:quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:55 schreef jackie12 het volgende:
[..]
En dan nog even de laatste energie die ik in je steek waarna ik echt keihard op mijn dijen ga kletsen...
Je noemt mij obsessief.....ik plaats vanaf 26 juni dit jaar gemiddeld 12 posts per dag
![]()
![]()
![]()
En wat heb je daar aan als je verdwaald bent en je batterij leeg is?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:56 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Bellen vreet meer energie dus zullen ze dat spaarzamer gedaan hebben. Het bijhouden van de tijd tov de zon kan ook vooruit denken zijn geweest, voor als de batterijen leeg waren. Zodat ze dan ahv de stand vd zon een globale tijdinschatting konden maken
Precies.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij / zij bedoelt dat iemand die dames heeft meegenomen, verkracht en opgesloten. Niet heeft geweten wat hij er mee aan moest en ze dan maar heeft vermoord.
ja en dan schrijft ze > Zeker als dat groter maken gebeurt op een internetforumpje in Nederland met wat mensen met teveel tijdquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:55 schreef jackie12 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |