Tja, dat is er weer eentje die onder het mom van teleurstelling zo laag gerate werd door mij. Ik vond Nostalgia, Ultra echt geniaal en bij Channel Orange ging hij 100% de andere kant op, ik vond het echt een slaapverwekkende plaat, helaas. Luister nu ook geen Frank Ocean meer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:27 schreef Norrage het volgende:
RYM
MuMe is overzichtelijker, maar RYM heeft dit soort functies ja. Wij disagreen maar op 6 albums Kerft
3.00 stars Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What I'm Not 4.50 stars
2.50 stars Dire Straits - Communiqué 4.00 stars
2.50 stars Dire Straits - Making Movies 4.00 stars
4.50 stars Gorillaz - Gorillaz 3.00 stars
3.50 stars Nas - Illmatic 5.00 stars
4.00 stars Frank Ocean - Channel Orange 1.50 stars
Jouw Channel Orange
Ik ben echt te lui voor dingen als RYM. Last.FM is cool, daar hoef je niets voor te doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:29 schreef Norrage het volgende:
Tchock en DO2 hebben jullie RYM? Dat moeten geniale matches worden. Eens kijken
Maar die Last.FM meter klopt vrij weinig van, schiet erg vaak in het positieve uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik ben echt te lui voor dingen als RYM. Last.FM is cool, daar hoef je niets voor te doen
Verhaal achter deze plaat is best pittig, begreep ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:30 schreef DO2 het volgende:
Maar goed... Geen Ty Segall fans hier, begrijp ik? Maakt niet uit. Gooi er gewoon nog een tegenaan:. Mooi.
Nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:29 schreef Norrage het volgende:
Tchock en DO2 hebben jullie RYM? Dat moeten geniale matches worden. Eens kijken
Haha dat is waar, zie nu dat mijn ratings echt totaal niet up to date zijn, in augustus heb ik alleen Geogaddi gerate terwijl ik veel meer geluisterd heb, even goedmaken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik ben echt te lui voor dingen als RYM. Last.FM is cool, daar hoef je niets voor te doen
Vind het wel leuk. Maar met die hele 60s revival de laatste tijd heb ik het een beetje gehad met die stijl muziek.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:30 schreef DO2 het volgende:
Maar goed... Geen Ty Segall fans hier, begrijp ik? Maakt niet uit. Gooi er gewoon nog een tegenaan:. Mooi.
Ik was lui en inspiratieloos en ik vond Moody zijn voorstel minder leuk.quote:
Oh? Vertel,quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Verhaal achter deze plaat is best pittig, begreep ik.
Komt omdat ie niet je hele library meeneemt maar alleen top 100 ofzo...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar die Last.FM meter klopt vrij weinig van, schiet erg vaak in het positieve uit.
quote:
quote:As a recent promotional tour video pointed out, Sleeper's title can be seen as a comment on Ty Segall's own prolificacy. But it also has a deeper resonance. Last December, the singer and guitarist's adopted father died after a long battle with cancer, and shortly after, Segall stopped speaking to his mother. (He doesn't go into detail in interviews, saying only "she did some bad stuff.") Speaking to NPR, he called this period of his life a "weird, intense time," and Sleeper is a document of what came out of him in that moment. "It was kind of a purge, to be honest," he said.
http://pitchfork.com/reviews/albums/18398-ty-segall-sleeper/
Dat kan niet, want ik zie regelmatig overeenkomsten met mensen waar ik maar een paar plays van heb, Melanie bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Komt omdat ie niet je hele library meeneemt maar alleen top 100 ofzo...
Fijne vakantie!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:33 schreef Norrage het volgende:
Hoi lieve mensen,
Ik ga nu voor 4 weken op vakantie! Dus ik ga nú afscheid van jullie nemen! (al post ik vast nog wel wat als ik in bed lig straks)
Dus toedeloe!!
Dan gaat dit topic dus ook voor 4 weken met vakantie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:33 schreef Norrage het volgende:
Hoi lieve mensen,
Ik ga nu voor 4 weken op vakantie! Dus ik ga nú afscheid van jullie nemen! (al post ik vast nog wel wat als ik in bed lig straks)
Dus toedeloe!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |