Is het minste. Ik heb pas van ze gehoord tijdens The Bends, wat retrospectief (jaja) vrij knap was in die tijd. Modem-internet enzoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd, Pablo Honey wordt vaak als het minste album/EP van Radiohead gezien. The Bends is inderdaad begrijpbaarder, al heeft die mij nooit helemaal weten te pakken.
OK computer heb ik te vaak geluisterd om het nog echt leuk/geweldig te vinden, Amnesiac is nu mijn favoriet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Is het minste. Ik heb pas van ze gehoord tijdens The Bends, wat retrospectief (jaja) vrij knap was in die tijd. Modem-internet enzo
Ik weet het nog wel. De eigenaar van Plato wees me op Radiohead. The Bends gekocht, maar ik vond het niet geweldig. Pas na OK Computer viel het kwartje.
André Vogelquote:
In '93 speelden ze hier in de buurt op een lokaal festivalletje. Het is dat ik pas twee jaar oud was...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja
Zat ff verkeerd met het jaartal
Wist dat er in '95/'96 concerten waren. Ik was zelfs gevraagd door vrienden, maar ik ging niet. Weet ik veel waarom niet. Fucking onbekend bandje ofzo, helemaal naar A'dam met de trein. Pff.
Beeckestijnpop bedoel je? Ik was er bijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:27 schreef BoerBert het volgende:
[..]
In '93 speelden ze hier in de buurt op een lokaal festivalletje. Het is dat ik pas twee jaar oud was...
Ik zag wel eens een foto langskomen op NME die van Waterpop moet zijn, maar het zou mij niet verbazen als die foto stiekem ook van Beeckenstijn is.quote:
Kan je die nog vinden?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:38 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zag wel eens een foto langskomen op NME die van Waterpop moet zijn, maar het zou mij niet verbazen als die foto stiekem ook van Beeckenstijn is.
Ja, het is jammer dat je dat gekrijs er niet uit kan filteren. Want de muziek an sich klinkt prima.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:37 schreef Kerftminister het volgende:
God waarom luister ik dat Deafheaven dan toch ook. Wat een kutmuziek zeg, met al dat gekrijs erdoorheen van die kerel.
Achja nu kan ik iig de rating lekker verlagen.
Zonder het gekrijs was het best redelijk geweest, mja dan kan ik er alsnog weinig mee. Dingen als de Opposites of Dio hebben ook best goede beats bijvoorbeeld maar die teksten kan ik echt niet aanhoren. Beetje vergelijking.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:01 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, het is jammer dat je dat gekrijs er niet uit kan filteren. Want de muziek an sich klinkt prima.
Hij kan moeilijk zeggen dat het album niks aan is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:59 schreef neohu het volgende:
http://www.nme.com/news/arcade-fire/70781 Als hij het zegt
Inderdaad. Als dat geen album van het jaar wordtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:09 schreef DO2 het volgende:
Ja, maar met zoveel talent aan boord moet dat toch wel een fantastisch album worden...
Zowel de mannen van The Arcade Fire als James Murphy ( LCD Soundsystem ) zijn muzikale genieen.
Kan me niet voorstellen dat dat album middelmatig of zelfs slecht wordt.
Vind het niet echt boeiend, na 5 nummers afgezet....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:41 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Howlin, an album by Jagwar Ma on Spotify.
Lekker albumpje.
Goeie kans.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Inderdaad. Als dat geen album van het jaar wordt
Ja, ik heb uiteraard liedjes als A-Punk en Holiday wel gehoord maar altijd afgeschreven als een hyperactieve gimmick. En MVOTC is gewoon briljant.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:23 schreef Felagund het volgende:
Je kende Vampire Weekend nog niet?Ik zal over je vraag nog nadenken.
Geen...ik heb geen nieuwe bands leren ontdekken dit jaar vrees ik. Die ik ontzettend goed vind tenminste...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:19 schreef Tchock het volgende:
Mijn ontdekking van het jaar is toch wel echt:
[ afbeelding ]
Wat is het beste album van een band die je eerder niet luisterde van jullie? P.s. de eerste die Haxan Cloak zegt is af.
Ik kende Junip nog niet, prima album. Hetzelfde met Mikal Cronin.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:19 schreef Tchock het volgende:
Wat is het beste album van een band die je eerder niet luisterde van jullie? P.s. de eerste die Haxan Cloak zegt is af.
Ja Mikal Cronin is er miscshien wel een jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik kende Junip nog niet, prima album. Hetzelfde met Mikal Cronin.
Niet zo veel aan om heel eerlijk te zijn. Nadruk lag mij veel te veel op het electronische gedeelte, de zangeres raakte ondergesneeuwd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:51 schreef Norrage het volgende:
En hoe was Chromatics voor zij die daar waren?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:19 schreef Tchock het volgende:
Mijn ontdekking van het jaar is toch wel echt:
[ afbeelding ]
Herken het welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand die hem herkent? Kijken op mijn last.fm is verboden natuurlijk.
Ik geloof het wel jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Is dat niet Four Minutes Mile van The Get Up Kids??
Ik kan er naast zitten natuurlijk
Dat deed ik als checkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zie je wel bij mijn recent visitors staan hoor
wtf nee! Cool. Dat betekent ook tourquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Was dit al bekend? Bij mij nog niet. Altijd iets om naar uit te kijken!
Ik heb er hetzelfde meequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:34 schreef Felagund het volgende:
Okkervil River.Al weten die mij nooit compleet te raken, ik zou ze toch leuk moeten vinden.
Wow, dude.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Moody het volgende:
Kom er net achter dat die vrouw van The Knife dezelfde is als van Fever Ray
Ben ik nu indie-af?
Strafkudo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Moody het volgende:
Ben ik nu indie-af?
Een week nadat ik Heatmiser had geluisterd kwam ik toch eens tot het inzicht dat de zanger Elliott Smith wasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Moody het volgende:
Ben ik nu indie-af?
Ik heb er lang over gedaan. En ineens. Bam. Bam. Zoals jullie gisteren hebben kunnen lezen in mijn top 10 bands.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:34 schreef Felagund het volgende:
Okkervil River.Al weten die mij nooit compleet te raken, ik zou ze toch leuk moeten vinden.
Een van de allerbeste nummers ooit gemaaktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tamelijk vrij briljant toch?
Kan echt niet hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Moody het volgende:
Ben ik nu indie-af?
Jij mag een week niet meedoen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Moody het volgende:
Ben ik nu indie-af?
Ik vind het ook goede muziek. Maar zoals gezeg raakt het mij op de één of ander manier mij niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tamelijk vrij briljant toch?
Counting Crows?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:06 schreef Moody het volgende:
Okkervil River doet me qua melancholie en zang soms denken aan de vroegere Counting Crows, wat overigens een prima debuutalbum heeft. (de rest is alleen mwah)
Euh jawel. Vergelijk de stemmen eens. Dezelfde melancholie. Tuurlijk, andere instrumentjes enzo.quote:
Ultraista moet ik sws nog eens aan beginnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:06 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ultraísta komt met een remix-plaat van hun debuutalbum dat ik als enige persoon in de wereld super vet lijk te vindenO.a. remixes door Four Tet, David Lynch, Nathan Fake, Zero 7, Maribou State en meer. Die laatste is trouwens de beste, wat betreft de remixes die eerder al uitgekomen zijn:
Voor wie geen idee heeft over wie ik het heb: Ultraísta is Joey Waronker (Atoms for Peace, REM, Smashing Pumpkins), Nigel Godrich (Radiohead-producer, Atoms for Peace) en een chick die Laura heet.
Dé David Lynch? Laat die man aub gewoon films maken! Kom nou...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:06 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ultraísta komt met een remix-plaat van hun debuutalbum dat ik als enige persoon in de wereld super vet lijk te vindenO.a. remixes door Four Tet, David Lynch, Nathan Fake, Zero 7, Maribou State en meer. Die laatste is trouwens de beste, wat betreft de remixes die eerder al uitgekomen zijn:
Nee ik denk daaar niet aan. Het enige album wat ik van CC ken is August and Everything After. Dus. Wat ik trouwens een zeer goed album vindquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Euh jawel. Vergelijk de stemmen eens. Dezelfde melancholie. Tuurlijk, andere instrumentjes enzo.
Jij denkt aan Accidentally in Love, ik heb het over August and Everything After uit 1993.
Ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:15 schreef neohu het volgende:
[..]
Dé David Lynch? Laat die man aub gewoon films maken! Kom nou...
Ze hebben een beetje een vergelijkbare stem dat geef ik toe, maar daar houdt het wel echt opquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Euh jawel. Vergelijk de stemmen eens. Dezelfde melancholie. Tuurlijk, andere instrumentjes enzo.
Jij denkt aan Accidentally in Love, ik heb het over August and Everything After uit 1993.
Hmm vind het stiekem nog bestwel geinig eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.Die ja. Hij maakt wel meer muziek, er komt binnenkort nog een album uit. Deze remix is een soort vage industrial NIN-achtige track.
De films zijn beter.
Ja nu je het zegtquote:
Dat kan daar heel anders liggen natuurlijk. Arctic Monkeys hebben hier hun sporen ook wel verdiend en mogen in de States lekker aantreden als opwarmertje voor The Black Keys.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef kciR het volgende:
Over NIN gesproken, ik kreeg daar vanmorgen een nieuwsbrief van (weet serieus niet waarom ik die kreeg). In Amerika doen Explosions in the Sky of Godspeed het voorprogramma (ligt aan de venue/datum). Dat vind ik tamelijk verrassend, die bands hebben toch wel hun sporen verdiend inmiddels..
Verschil is wel dat zowel Explosions als Godspeed uit Amerika komen..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan daar heel anders liggen natuurlijk. Arctic Monkeys hebben hier hun sporen ook wel verdiend en mogen in de States lekker aantreden als opwarmertje voor The Black Keys.
Naja. Niet heel vreemd. NIN is gewoon gigantisch groot. Dat krijgt grote voorprogramma's natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:28 schreef kciR het volgende:
[..]
Verschil is wel dat zowel Explosions als Godspeed uit Amerika komen..
Maar het zal inderdaad met populariteit te maken hebben.
Nee, waarmee is het te vergelijken? Kan het nu even niet luisteren, ben nu iets anders aan het luisteren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:38 schreef Moody het volgende:
Soms heb ik zin in snel verteerbare pop.
Wie kent deze al?
http://www.last.fm/music/One+Eskimo/+similarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, waarmee is het te vergelijken? Kan het nu even niet luisteren, ben nu iets anders aan het luisteren.
Hier komt in ieder geval het woord eskimo terugquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Zelfde vergelijking als Okkervil River vs. Counting Crows
Dat hele lijstje zit wel in mijn straatje. One Eskimo vind ik minder dan de rest, op Kandi naquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:59 schreef DO2 het volgende:
Ha, maar hij staat er wel mooi tussen bij AMG:
One eskimO
similar
Badly Drawn Boy
Freak Paeans
I Am Kloot
Imogen Heap
Jose Gonzalez
Juno Falls
Kristian Leontiou
Leaves
My Sad Captains
Newton Faulkner
Noah and the Whale
Oxen of the Sun
Six Organs of Admittance
Stephen Fretwell
Turin Brakes
Damien Rice
Dido
Paolo Nutini
Ed Sheeran
Ik kan eigenlijk alleen iets met Six Organs of Admittance.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat hele lijstje zit wel in mijn straatje. One Eskimo vind ik minder dan de rest, op Kandi na
Nee, nee, nee, nee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:13 schreef Moody het volgende:
[..]
I Am Kloot, Badly Drawn Boy, Turin Brakes, Damien Rice??
Pfffffffrrrrrrttt...tt..t.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef Moody het volgende:
Hij is alleen maar de beste singer-songwriter van de afgelopen 20 jaar(ff denken of dat klopt...)
Onze flierefluiter Andrew Bird dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef Moody het volgende:
[..]
O o o o!!!
Damien Rice niet. Ojee. Dat kan. Hij is alleen maar de beste singer-songwriter van de afgelopen 20 jaar(ff denken of dat klopt...)
Of M. Ward?quote:
M. Ward is niet costant genoeg wat mij betreft.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
M. Ward is niet costant genoeg wat mij betreft.
Ofquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Dit dus.
Al overstijgt dit nummer alles.
Dat vind ik zijn beste inderdaad. Samen met deze:quote:
Dan gooi je het boek even door Babelfish en lees je het in het Engelsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:50 schreef Tchock het volgende:
Zin in Spinvis maar moet ook erfrecht lezen en ik kan niet Nederlandse teksten lezen als er Nederlandstalige muziek aan staat
[ afbeelding ]
Nee joh.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:55 schreef Norrage het volgende:
Toch wellicht het allerbeste nummer dat tot nu deze eeuw is uitgebracht
Nee man.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:55 schreef Norrage het volgende:
Toch wellicht het allerbeste nummer dat tot nu deze eeuw is uitgebracht
Midlake. Hebben zoveel goede nummers.quote:
Jimmy Lavalle is de frontman van het geweldige The Album Leaf. Heb drie tracks van de samenwerking al gehoord en dat klonk erg goed, het album eens checken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:06 schreef Norrage het volgende:
Deze al gehoord? Een electronica geinspireerd album van onze fijne Mark Kozelek (Sun Kil Moon) samen met Jimmy La Valle die ik dan weer niet ken:
Hoe doe je zo'n Spotify embed ding?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jimmy Lavalle is de frontman van het geweldige The Album Leaf. Heb drie tracks van de samenwerking al gehoord en dat klonk erg goed, het album eens checken.
Twentytwofourteen, a song by The Album Leaf on Spotify.
bij gebrek aan een Youtube link voor deze song
Roscoe vind ik dan weer net wat minder.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan; Roscoe
Geweldig indie-anthem, samen met bijv. New Slang van The Shins.
Gewoon de standaard http link van een Spotify track / album in een post zetten, gaat automatisch.quote:
gewoon spotify link neerzettenquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Roscoe vind ik dan weer net wat minder.New Slang is wel fantastisch, bijna perfect indie-popnummer.
Is dat de band van Peter Adams?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:04 schreef Moody het volgende:
Ojee, ik voel weer de behoefte om mijn knuffelbandje Bell X1 aan te prijzen.
Nieuwe album komt er aan!
quote:
The Trials of Van Occupanther vind ik een fantastisch album. Roscoe is nog steeds een erg goed nummer, maar niet mijn favoriet van het album.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het dus helemaal niks die band, behalve Roscoe...
Letterlijk lijkt me dat vrij lastigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:08 schreef Tchock het volgende:
Ik vind Pink Bullets trouwens beter van The Shins. Maar heel veel van ze is ongelofelijk fijn en allemaal op dezelfde manier. Ik wil ze heel graag nog een keer live zien; vorig jaar op Pukkelpop gooide de zon figuurlijk het hele concert in het water.
Te mainstream.quote:
Ah, ok. Da's wel wat veel van het goede.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef Tchock het volgende:
Het was in de weide zo'n 38 graden, drie uur 's middags, zon op het hoogtepunt van zijn kracht. Dus het publiek lag uitgeput de weinige schaduw op te zoeken om niet oververhit te raken; op het podium was het nog een graad of tien warmer. Ze hadden nauwelijks energie om te spelen, laat staan om er een leuke show van te maken. De enige die dat deed was de zanger van The Hives die er op een gegeven moment vrij ongezond uit zag en een dikke minuut met zijn hoofd in een emmer water ging liggen om af te koelen.
Hahaha. Maar muzikaal was het een waardeloze show, dus. Ik heb in de zon gezeten en gekeken en geluisterd maar het enige bewegen dat ik deed kwam van mijn voeten.quote:
Zon op een festival is dikke prima maar er komt een punt dat het te warm wordt. Zeker als de Pukkelpop-organisatie pas op dag drie van de drie gratis drinkwater beschikbaar stelt met dat soort weer is het echt een uitputtingsslag. Maar dat is een hele andere klacht an sich.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Precies.
En zonder zon weer klagen dat bij -178 C. je je biertje niet fatsoenlijk kan drinken
Pukkelpop heeft sowieso niet heel geluk met het weer gehad de laatste paar jaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zon op een festival is dikke prima maar er komt een punt dat het te warm wordt. Zeker als de Pukkelpop-organisatie pas op dag drie van de drie gratis drinkwater beschikbaar stelt met dat soort weer is het echt een uitputtingsslag. Maar dat is een hele andere klacht an sich.
Ben het natuurlijk wel met je eensquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zon op een festival is dikke prima maar er komt een punt dat het te warm wordt. Zeker als de Pukkelpop-organisatie pas op dag drie van de drie gratis drinkwater beschikbaar stelt met dat soort weer is het echt een uitputtingsslag. Maar dat is een hele andere klacht an sich.
Wat betreft Lowlands had ik hetzelfde. Normaal probeer ik toch zo'n 5-6 bands mee te pakken. Volgens mij had ik tot en met zaterdagavond 5 acts gezien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef kciR het volgende:
Ik zit niet genoeg op Fok geloof ik, ik wil steeds reageren op post van minstens 1 of 2 pagina's terug. Vooral in de avond gaat dit topic erg hard![]()
Maar die plaat van Mark Kozelek & Jimmy LaValle had ik een paar topics geleden ook gepost. Door de weinige reacties dacht ik dat ik de enige was die hem goed vond, maar dat blijkt gelukkig niet
En meer ontopic. Warme festivals zijn niet altijd ideaal. Vorig jaar op Lowlands (tijdens die hittegolf) had ik overdag echt weinig puf om bandjes te gaan kijken, terwijl ik normaal mijn festivaldag zo effectief mogelijk wil besteden.
Gokje: contractuele verplichtingen met sancties die minder aantrekkelijk zijn dan met tegenzin bij elkaar blijven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:52 schreef Arn0 het volgende:
http://oor.nl/#news/11984/bloc_party_houdt_het_weer_voor_gezien
![]()
Waarom die band er niet definitief mee ophoudt, het is mij een raadsel.
De videoclip is wel fijn ja, maar dat nummer vind ik toch zo saai. Een van de saaiste dingen die ik Thom/DJ Shadow/UNKLE ooit heb zien maken....Sorry hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:07 schreef Tchock het volgende:
Ik was deze helemaal vergeten tot Yorke een opname er van poste met Flea en Atoms for Peace, maar wat een pracht van een nummer is dit tochMet een van de beste videoclips ooit.
Zeurstraal.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
De videoclip is wel fijn ja, maar dat nummer vind ik toch zo saai. Een van de saaiste dingen die ik Thom/DJ Shadow/UNKLE ooit heb zien maken....Sorry hoor
Ik heb ook zelden een nummer gehoord waarbij ik mij zo irriteer aan Thom zijn stem als deze. Volstrekt antinummer voor mijquote:
Wat een slecht stukje van Oor (quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:52 schreef Arn0 het volgende:
http://oor.nl/#news/11984/bloc_party_houdt_het_weer_voor_gezien
![]()
Waarom die band er niet definitief mee ophoudt, het is mij een raadsel.
Na het derde album waren er al geen contractuele verplichtingen meer, de band had toen definitief kunnen stoppen (wat ook bijna gebeurde). Album van vorig jaar is bij een nieuwe platenmaatschappij (French Kiss) uitgebracht, betwijfel dat er nu nog zeer dwingende contractuele verplichtingen spelen..quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef Tchock het volgende:
Gokje: contractuele verplichtingen met sancties die minder aantrekkelijk zijn dan met tegenzin bij elkaar blijven.
Zou niet weten waarom ze moeten stoppen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:21 schreef Arn0 het volgende:
Haha, ik wou nog kijken of dit artikel wel klopte maar dacht dat ze dit toch wel niet fout konden doen. Wel dus. Fuck de journalistiek.
Maar goed, punt blijft wel, ze zijn nog levenlozer dan The Strokes dezer dagen, je moet weten wanneer je als band moet stoppen.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ze moeten stoppen eerlijk gezegd.
Tuurlijk het is veel minder dan eerst, maar er zijn nog altijd zat slechtere bands. Daarbij is hun eerste album van een klasse waar sommige bands uberhaupt nooit aan kunnen tippen.
Wat een enorme onzin zeg. Bloc Party is live afschuwelijk slecht, er komen nauwelijks mensen op af (laatste Nederlandse show is nog verplaatst van de HMH naar de Melkweg), ze hebben nu twee pauzes en constant berichten over ruzies om ze heen hangen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nouja ik bedoel alleen maar dat als je gelijk moet stoppen als het allemaal wat minder is deze bands ook wel kunnen stoppen.
Arctic Monkeys, Blood Red Shoes, Bromheads Jacket, Foals, The Kills, Crystal Fighters, Beady Eye. Zou toch een leuk affiche zijn voor London Calling lijkt me.
Vind dat je zelf ook wel een beetje onzin verkondigt. Ze hadden nu 2 avonden in de melkweg waarvan 1 uitverkocht. In 2009 toen ik ze zelf in ieder geval nog best wel goed vond hadden ze 2x paradiso uitverkocht. Dat is toch niet zon gigantisch verschil?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een enorme onzin zeg. Bloc Party is live afschuwelijk slecht, er komen nauwelijks mensen op af (laatste Nederlandse show is nog verplaatst van de HMH naar de Melkweg), ze hebben nu twee pauzes en constant berichten over ruzies om ze heen hangen.
Mindere albums maken heeft er niet veel mee te maken. sowieso is dat enorm subjectief, zeker in dat rijtje dat jij noemt. Als ik de mensen hier zo hoor is het plezier ver te zoeken. Dan moet je stoppen, want dan kan je je publiek nooit meekrijgen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nouja ik bedoel alleen maar dat als je gelijk moet stoppen als het allemaal wat minder is deze bands ook wel kunnen stoppen.
Arctic Monkeys, Blood Red Shoes, Bromheads Jacket, Foals, The Kills, Crystal Fighters, Beady Eye. Zou toch een leuk affiche zijn voor London Calling lijkt me.
Ik heb helemaal niet gezegd dat ze moeten stoppen. Maar jij zegt dat de Arctic Monkeys minder bestaansrecht hebben dan Bloc Partyquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Vind dat je zelf ook wel een beetje onzin verkondigt. Ze hadden nu 2 avonden in de melkweg waarvan 1 uitverkocht. In 2009 toen ik ze zelf in ieder geval nog best wel goed vond hadden ze 2x paradiso uitverkocht. Dat is toch niet zon gigantisch verschil?
Sowieso een beetje raar dat als je niet meer dan 1 keer de melkweg uit kan verkopen je maar beter kan stoppen. En dat in het indie topic
Mwah 2 avonden achter elkaar Melkweg waarvan 1 uitverkocht is toch niks mis mee (alles beter dan de HMH iig...). Op de (internationale) festivals staan ze hoger dan ooit op de affiches, trekken nu juist een veel groter "mainstream" publiek dan in het begin van de carrière..quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een enorme onzin zeg. Bloc Party is live afschuwelijk slecht, er komen nauwelijks mensen op af (laatste Nederlandse show is nog verplaatst van de HMH naar de Melkweg), ze hebben nu twee pauzes en constant berichten over ruzies om ze heen hangen.
Ik heb ze vorig jaar gezien en dat was echt dramatisch. Muziek was prima maar de bandleden deden zo veel moeite elkaars blikken te vermijden. Ik heb die hele show geen lach gezien bij de band.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:26 schreef Reckoner het volgende:
[..]
Mwah 2 avonden achter elkaar Melkweg waarvan 1 uitverkocht is toch niks mis mee (alles beter dan de HMH iig...). Op de (internationale) festivals staan ze hoger dan ooit op de affiches, trekken nu juist een veel groter "mainstream" publiek dan in het begin van de carrière..
Over de kwaliteit van de shows mag iedereen zijn eigen mening hebben maar moet zeggen dat ik ze nu ten opzichte van 2009 (voor de break, toen ze wél enigszins ruzie hadden) een stuk meer plezier vind uitstralen.
Dat is totaal niet de indruk die ik van de meerdere shows (ook live) die ik heb gezien heb gekregen..quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig jaar gezien en dat was echt dramatisch. Muziek was prima maar de bandleden deden zo veel moeite elkaars blikken te vermijden. Ik heb die hele show geen lach gezien bij de band.
Ik vind het nieuwe album van The Strokes zo slecht niet. Eigenlijk gewoon goed. Wat is er zo slecht aan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:21 schreef Arn0 het volgende:
Haha, ik wou nog kijken of dit artikel wel klopte maar dacht dat ze dit toch wel niet fout konden doen. Wel dus. Fuck de journalistiek.
Maar goed, punt blijft wel, ze zijn nog levenlozer dan The Strokes dezer dagen, je moet weten wanneer je als band moet stoppen.
Nee, dat heb ik ook al gepost, nieuwe album is wel goed ja in tegenstelling tot het album daarvoor. Maar het feit dat ze het niet getourd hebben, en dat blijkbaar Casablancas zijn vocals apart opneemt zonder de band zegt wel genoeg. Oh, en..quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe album van The Strokes zo slecht niet. Eigenlijk gewoon goed. Wat is er zo slecht aan?
Oh ja dat verhaal kende ik. Dat is wel spijtig. Maar ik merk het niet zo aan de muziek zelf. Gelukkig. En bij Bloc Party is het toch 10x erger.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ook al gepost, nieuwe album is wel goed ja in tegenstelling tot het album daarvoor. Maar het feit dat ze het niet getourd hebben, en dat blijkbaar Casablancas zijn vocals apart opneemt zonder de band zegt wel genoeg. Oh, en..
[ afbeelding ]
Vorige album hebben ze hem tijdelijk helemaal uit de band gekickt toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ook al gepost, nieuwe album is wel goed ja in tegenstelling tot het album daarvoor. Maar het feit dat ze het niet getourd hebben, en dat blijkbaar Casablancas zijn vocals apart opneemt zonder de band zegt wel genoeg. Oh, en..
[ afbeelding ]
Misschien moeten Kele en Casablancas maar een uitwisselingsproject doen met elkaars bands.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kunnen ze bij The Strokes niet gewoon nieuwe zanger nemen
Casablancas stem wordt toch ook niet helemaal gewaardeerd. Die neger lijkt me dan wel een optie ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:04 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Misschien moeten Kele en Casablancas maar een uitwisselingsproject doen met elkaars bands.
You're finally making sense.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:35 schreef Moody het volgende:
Iets anders: Tijd voor een nieuw album van Spoon!!!
Stierenpoep, instrumentaal zit The Strokes meer dan prima in elkaar. Ik zeg alleen dat zijn stemgeluid veranderd is, niet dat het nooit tof is geweest. Tot voorheen vond ik em altijd een geweldig stemgeluid bezitten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:35 schreef Moody het volgende:
Zonder de zang van Casablancas valt een bandje als The Strokes toch niet op? Of je het mooi vindt is een tweede. Hij heeft ook veel nummers en composities geschreven, dus helemaal onmisbaar zal hij wel niet zijn
Iets anders: Tijd voor een nieuw album van Spoon!!!
Ok ok ok....sorry?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Stierenpoep, instrumentaal zit The Strokes meer dan prima in elkaar. Ik zeg alleen dat zijn stemgeluid veranderd is, niet dat het nooit tof is geweest. Tot voorheen vond ik em altijd een geweldig stemgeluid bezitten.
Nee! zo makkelijk kom je er gvd niet van af.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok ok ok....sorry?
Vind The Strokes ook wel goed. Moest gelijk aan Spoon denken, weet niet precies waarom. Maar nu heb ik wel zin in wat nieuws van Spoon
Weer een nieuwe pitchpoging van Moody ontdektquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok ok ok....sorry?
Vind The Strokes ook wel goed. Moest gelijk aan Spoon denken, weet niet precies waarom. Maar nu heb ik wel zin in wat nieuws van Spoon
Doe dan tenminste een fatsoenlijk plaatje, zodat we 'm kunnen zien:quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nee! zo makkelijk kom je er gvd niet van af.
Overigens, ik heb eindelijk een mooie hoes kunnen ontdekken van een plaat uit dit jaar. Jammer dat de inhoud dan weer matig is..
[ afbeelding ]
Boxer Rebellion - Promises is de plaat overigens
Als jij Spoon als pitching ziet, hoor je niet in dit topic thuis poepzak!quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weer een nieuwe pitchpoging van Moody ontdekt
Jij zou het er niet om laten, hoe bekend ze ook zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Als jij Spoon als pitching ziet, hoor je niet in dit topic thuis poepzak!
Mijn retina scherm thanks youquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef DO2 het volgende:
[..]
Doe dan tenminste een fatsoenlijk plaatje, zodat we 'm kunnen zien:
[ afbeelding ]
Daar heb ik mensen voor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef DO2 het volgende:
[..]
Doe dan tenminste een fatsoenlijk plaatje, zodat we 'm kunnen zien:
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens wat het is,quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn retina scherm thanks you
/verkapte opscheppost
die is ook prima inderdaad. Van Mbv is ook niet slecht, maar over het algemeen is dit jaar wel dramatisch..quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:54 schreef DO2 het volgende:
Ik vind deze trouwens ook wel mooi, hoor:
[ afbeelding ]
Niks mis mee, dacht ik.
Ik weet met die schijt PI van jou nooit of je nu wel of niet sarcastisch bent.quote:
Ik heb het even moeten opzoeken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan zou je toch moeten weten wat een retina scherm is?
Is niet nodig, meestal word je wel gestalked door al die reclame van Applequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:00 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik heb het even moeten opzoeken.
Ik houd me daar allemaal niet zo mee bezig, eerlijk gezegd,.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nee! zo makkelijk kom je er gvd niet van af.
Overigens, ik heb eindelijk een mooie hoes kunnen ontdekken van een plaat uit dit jaar. Jammer dat de inhoud dan weer matig is..
[ afbeelding ]
Boxer Rebellion - Promises is de plaat overigens
Tame Impala is van vorig jaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:02 schreef debeterebob het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel oprecht mooie
Was ook niet per se van dit jaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Tame Impala is van vorig jaar
Rest is ok.
U bent door naar de volgende ronde enzo. (op 't nippertje)
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:55 schreef Moody het volgende:
Mooiste albumart van 2013....kom maar op mensen!
Wow, op die hoes is zelfs Nick Cave niet lelijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Die laatste: op groot formaat zitten er zo veel details inDat vind ik dermate tof dat ik de lelijke letters vergeef)
Moest die van Nick Cave nog worden gecensureerd voor de US marketquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Die laatste: op groot formaat zitten er zo veel details inDat vind ik dermate tof dat ik de lelijke letters vergeef)
Een dokter is onderwegquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:05 schreef Tchock het volgende:
Die van Nick CaveStuurt hij haar nou weg, of laat hij juist licht binnen? Is zij verdrietig of beschermt ze haar handen tegen het felle zonlicht? Zat ze opgesloten? En waarom loopt ze op haar tenen? Mag Cave haar niet horen, of iemand anders? Degene die haar opsloot?
Neuh, maar over die cover is wel nagedacht en een halve dag tijd genomen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef Bol_Wan het volgende:
De artiesten die hun hoezen helemaal zelf maken zijn op één hand te tellen Moody. Of dacht je dat Nick Cave even de timer erop had gezet?
Dus? Daar is net zo veel over nagedacht als over Cave's cover, hoor. Die huurt een fotograaf in, die maakt duizend foto's en Cave kiest de beste uit. Vampire Weekend plukken een foto die ze heel mooi vinden uit een archief. Wat is het verschil?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef Moody het volgende:
Die van VW is erg mooi, maar vooral dankzij de prachtige foto. (die ze zelf niet genomen hebben kan ik je verklappen)
Voor de rest hebben ze hun bandnaam er op gegooid en de albumnaam in de rechterbovenhoek gemoffeld (enigszins niet zo mooi).
Mooie foto dus, goed gegoogled zeg maar
Niet eens. Naar wat ik gelezen heb in een interview was het een toevallige voltreffer toen Cave even het gordijn wilde opentrekken. Zijn vrouw was natuurlijk niet toevallig naakt, maar ze hadden iig iets anders voor ogen...quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Neuh, maar over die cover is wel nagedacht en een halve dag tijd genomen.
Maar goed, de mooiste covers zijn juist de eenvoudigste. Beter goed gegoogled, dan slecht gemaakt ofzo
Naja hoe dan ook, ik vind die van Cave 10x mooierquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Niet eens. Naar wat ik gelezen heb in een interview was het een toevallige voltreffer toen Cave even het gordijn wilde opentrekken. Zijn vrouw was natuurlijk niet toevallig naakt, maar ze hadden iig iets anders voor ogen...
Ik ook niet. Wel leuk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef DO2 het volgende:
Oh, is dat de vrouw van Nick Cave? Wist ik niet eens.
Peter Adams maakt zijn eigen artworkquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Tchock het volgende:
Afgezien van hipsterindiebandjes die op de keukentafel dingen in elkaar knutselen als de Klaxons in vroege jaren maakt vrijwel geen artiest zelf de albumhoezen. Hoewel deze wel door Casablancas gemaakt is:
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel gek dat ze het niet zelf doen. Zoveel kan er niet fout gaan toch? En lijkt me juist een van de leukste dingen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Tchock het volgende:
Afgezien van hipsterindiebandjes die op de keukentafel dingen in elkaar knutselen als de Klaxons in vroege jaren maakt vrijwel geen artiest zelf de albumhoezen. Hoewel deze wel door Casablancas gemaakt is:
[ afbeelding ]
Nou ja, je moet maar net een goede foto hebben. Geforceerd iets maken lijkt me heel lastig. En er zijn natuurlijk ook heel veel albumhoezen die niet of nauwelijks fotomateriaal er op hebben maar vooral teksten en tekeningen. Dat kunnen de meeste mensen helemaal niet maken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gek dat ze het niet zelf doen. Zoveel kan er niet fout gaan toch? En lijkt me juist een van de leukste dingen.
Vind juist de kleuren niet mooi, de foto is wel weer goed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook gemaakt door de zanger/schrijver van Tame Impala. Met een analoge camera; door een fout bij het ontwikkelen kwam er een rode vlek op.Hoe hipster kan je het hebben.
Beste verhaal blijft die van het artwork van Unknown Pleasures. Die grafisch vormgever had de muziek niet eens gehoord en enkel de frequentie omgezet naar beeld en daar het landschapje mee gecreeërd. En dan blijkt het perfect te kloppenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:21 schreef Tchock het volgende:
En er zijn ook zat bands waar gewoon een kunstenaar carte blance heeft en de artiest niets anders doet dan goedkeuren. Voorbeelden dit jaar: Atoms For Peace, QOTSA.
Oh grappig, ik was ook net aan het posten over Unknown Pleasures.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:22 schreef neohu het volgende:
[..]
Beste verhaal blijft die van het artwork van Unknown Pleasures. Die grafisch vormgever had de muziek niet eens gehoord en enkel de frequentie omgezet naar beeld en daar het landschapje mee gecreeërd. En dan blijkt het perfect te kloppen
Hahaha, zou de docu die ik gezien heb dan toch een fictiefilm zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh grappig, ik was ook net aan het posten over Unknown Pleasures.Maar je verhaal klopt niet
Het is een afbeelding van radiosignalen van een ster die PSR B1919+21 heet. En nee, dat wist ik niet uit mijn hoofd.
Volgens wiki komt het plaatje uit The Cambridge Encyclopedia of Astronomy. Dat neem ik dan maar van ze aan.
Dat het radio-afbeelding van een pulsar is is waar. Of het uit die encyclopedie komt weet ik niet, daarom zet ik dat expliciet er bij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:26 schreef Bol_Wan het volgende:
Ja, want wikipedia is feit. Dat weet iedereen toch
Echt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:19 schreef Moody het volgende:
Joan as Police Woman is toch de vrouw van Cave of loop ik weer hopeloos achter?
ah, op die manier. Excuses voor het overdreven sarcasme danquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat het radio-afbeelding van een pulsar is is waar. Of het uit die encyclopedie komt weet ik niet, daarom zet ik dat expliciet er bij.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:26 schreef neohu het volgende:
[..]
Hahaha, zou de docu die ik gezien heb dan toch een fictiefilm zijn
http://www.tate.org.uk/context-comment/articles/out-bluequote:Instead, an enigmatic blank slate, quietly centred with a sensual but also perfectly serene white radio waveform, pulsar CP 1919. The cover was black, the luxurious black of deep space.
Stephen Morris presented designer and now Factory partner Peter Saville with the image that he had earmarked from The Cambridge Encyclopedia of Astronomy. I tried to contact Stephen and ask “Why that?”, but it is in essence a stupid question and he hasn’t got back to me. The legend goes that the band gave Saville an A4 folder which included the pulsar image, intending it to be printed black on a white background, and at the last minute he decided to do the opposite.
Haha, no worries. Ik had wiki er alleen bij om de naam van die ster op te zoeken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ah, op die manier. Excuses voor het overdreven sarcasme dan
Leuk hequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:33 schreef Felagund het volgende:
2013 is tot nu toe wel het nummer van 2013.
Kan helaas alleen een korte versie op youtube vinden.
Beste gebruik van een saxofoon in lange tijd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:33 schreef Felagund het volgende:
2013 is tot nu toe wel het nummer van 2013.
Kan helaas alleen een korte versie op youtube vinden.
Ik ken wel het verhaal van het Talking Heads nummer "The Overload", dat Talking Heads maakte om Joy Division hun sound na te doen, zonder ooit Joy Division gehoord te hebben en puur gebaseerd op wat ze gelezen hebben over de band.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:33 schreef neohu het volgende:
Joy Division (2007) - IMDb Ik meen deze. Nouja ik zal het wel verkeerd geinterpreteerd hebben. Engels is ook zo moeilijk
Oeh. Nu luisteren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik ken wel het verhaal van het Talking Heads nummer "The Overload", dat Talking Heads maakte om Joy Division hun sound na te doen, zonder ooit Joy Division gehoord te hebben en puur gebaseerd op wat ze gelezen hebben over de band.
Stiekem best een leuk hitje.quote:
Hahahahahaquote:
Disney is now selling a Mickey Mouse T-shirt on its webstore inspired by-- no fucking joke-- Joy Division. (Thanks to WPRB DJ Maria T. Sciarrino for pointing it out.)
The listing on the Disney Store website reads: "Inspired by the iconic sleeve of Joy Division's Unknown Pleasures album, this Waves Mickey Mouse Tee incorporates Mickey's image within the graphic of the pulse of a star. That's appropriate given few stars have made bigger waves than Mickey!" The shirt is "created especially for Walt Disney World Resort and Disneyland Resort." We are not making this up.
Uhhhhhhhhh.... Does Disney know that the singer of this band hanged himself?! Do they know where the name "Joy Division" comes from?! Do they know how stupid this guy looks wearing this T-shirt?:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)-division-shirt.htmlquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bericht is al heel oud dus weet niet of het nog te koop is
Volgens mij uit de shop gehaald na een rechtzaakquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bericht is al heel oud dus weet niet of het nog te koop is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je plukt het artwork van internet en je laat voor ¤10,- je eigen t-shirt drukkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
Voor maar 160 dollar ex. verzending kun je toch dit stukje Disneyfaal in huis halen!
Dat komt door de achttienduizend compilatie en best of-albums.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:56 schreef debeterebob het volgende:
Ik wist niet dat JD zo weinig heeft uitgebracht
Ian heeft het niet zo lang volgehouden hequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:56 schreef debeterebob het volgende:
Ik wist niet dat JD zo weinig heeft uitgebracht
Dood gaan is een ideale manier om een cultstatus te krijgen, jammer dat je er zelf dan zo weinig aan hebt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Ian heeft het niet zo lang volgehouden he
Beide gemaakt toen Ian nog leefde, en beide ( nagenoeg ) perfecte albums.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat komt door de achttienduizend compilatie en best of-albums.Ze brachten één album uit tijdens Curtis' leven en eentje vlak na zijn dood die al klaar was toen hij zichzelf verhing.
Ik vraag me wel eens af wat er was geworden van mensen als Cobain, Buckley en Curtis als ze gewoon à la, ik noem maar wat, Dylan, tot ver in de pensioenjaren zouden zijn blijven optreden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dood gaan is een ideale manier om een cultstatus te krijgen, jammer dat je er zelf dan zo weinig aan hebt.
Cloud Cult - Lovequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:04 schreef Kerftminister het volgende:
Raad me een album aan!
Eerste die ik nog niet geluisterd heb ga ik doen.
Justin Bieber - My World 2.0quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:04 schreef Kerftminister het volgende:
Raad me een album aan!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:04 schreef Kerftminister het volgende:
Raad me een album aan!
Ga hier dan maar mee beginnen, rest ook nog wel doen.quote:
Weet niet of het in je straatje past hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga hier dan maar mee beginnen, rest ook nog wel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |