Herken het welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand die hem herkent? Kijken op mijn last.fm is verboden natuurlijk.
Ik geloof het wel jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Is dat niet Four Minutes Mile van The Get Up Kids??
Ik kan er naast zitten natuurlijk
Dat deed ik als checkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zie je wel bij mijn recent visitors staan hoor
wtf nee! Cool. Dat betekent ook tourquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Was dit al bekend? Bij mij nog niet. Altijd iets om naar uit te kijken!
Ik heb er hetzelfde meequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:34 schreef Felagund het volgende:
Okkervil River.Al weten die mij nooit compleet te raken, ik zou ze toch leuk moeten vinden.
Wow, dude.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Moody het volgende:
Kom er net achter dat die vrouw van The Knife dezelfde is als van Fever Ray
Ben ik nu indie-af?
Strafkudo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Moody het volgende:
Ben ik nu indie-af?
Een week nadat ik Heatmiser had geluisterd kwam ik toch eens tot het inzicht dat de zanger Elliott Smith wasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Moody het volgende:
Ben ik nu indie-af?
Ik heb er lang over gedaan. En ineens. Bam. Bam. Zoals jullie gisteren hebben kunnen lezen in mijn top 10 bands.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:34 schreef Felagund het volgende:
Okkervil River.Al weten die mij nooit compleet te raken, ik zou ze toch leuk moeten vinden.
Een van de allerbeste nummers ooit gemaaktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tamelijk vrij briljant toch?
Kan echt niet hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Moody het volgende:
Ben ik nu indie-af?
Jij mag een week niet meedoen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Moody het volgende:
Ben ik nu indie-af?
Ik vind het ook goede muziek. Maar zoals gezeg raakt het mij op de één of ander manier mij niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tamelijk vrij briljant toch?
Counting Crows?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:06 schreef Moody het volgende:
Okkervil River doet me qua melancholie en zang soms denken aan de vroegere Counting Crows, wat overigens een prima debuutalbum heeft. (de rest is alleen mwah)
Euh jawel. Vergelijk de stemmen eens. Dezelfde melancholie. Tuurlijk, andere instrumentjes enzo.quote:
Ultraista moet ik sws nog eens aan beginnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:06 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ultraísta komt met een remix-plaat van hun debuutalbum dat ik als enige persoon in de wereld super vet lijk te vindenO.a. remixes door Four Tet, David Lynch, Nathan Fake, Zero 7, Maribou State en meer. Die laatste is trouwens de beste, wat betreft de remixes die eerder al uitgekomen zijn:
Voor wie geen idee heeft over wie ik het heb: Ultraísta is Joey Waronker (Atoms for Peace, REM, Smashing Pumpkins), Nigel Godrich (Radiohead-producer, Atoms for Peace) en een chick die Laura heet.
Dé David Lynch? Laat die man aub gewoon films maken! Kom nou...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:06 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ultraísta komt met een remix-plaat van hun debuutalbum dat ik als enige persoon in de wereld super vet lijk te vindenO.a. remixes door Four Tet, David Lynch, Nathan Fake, Zero 7, Maribou State en meer. Die laatste is trouwens de beste, wat betreft de remixes die eerder al uitgekomen zijn:
Nee ik denk daaar niet aan. Het enige album wat ik van CC ken is August and Everything After. Dus. Wat ik trouwens een zeer goed album vindquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Euh jawel. Vergelijk de stemmen eens. Dezelfde melancholie. Tuurlijk, andere instrumentjes enzo.
Jij denkt aan Accidentally in Love, ik heb het over August and Everything After uit 1993.
Ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:15 schreef neohu het volgende:
[..]
Dé David Lynch? Laat die man aub gewoon films maken! Kom nou...
Ze hebben een beetje een vergelijkbare stem dat geef ik toe, maar daar houdt het wel echt opquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Euh jawel. Vergelijk de stemmen eens. Dezelfde melancholie. Tuurlijk, andere instrumentjes enzo.
Jij denkt aan Accidentally in Love, ik heb het over August and Everything After uit 1993.
Hmm vind het stiekem nog bestwel geinig eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.Die ja. Hij maakt wel meer muziek, er komt binnenkort nog een album uit. Deze remix is een soort vage industrial NIN-achtige track.
De films zijn beter.
Ja nu je het zegtquote:
Dat kan daar heel anders liggen natuurlijk. Arctic Monkeys hebben hier hun sporen ook wel verdiend en mogen in de States lekker aantreden als opwarmertje voor The Black Keys.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef kciR het volgende:
Over NIN gesproken, ik kreeg daar vanmorgen een nieuwsbrief van (weet serieus niet waarom ik die kreeg). In Amerika doen Explosions in the Sky of Godspeed het voorprogramma (ligt aan de venue/datum). Dat vind ik tamelijk verrassend, die bands hebben toch wel hun sporen verdiend inmiddels..
Verschil is wel dat zowel Explosions als Godspeed uit Amerika komen..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan daar heel anders liggen natuurlijk. Arctic Monkeys hebben hier hun sporen ook wel verdiend en mogen in de States lekker aantreden als opwarmertje voor The Black Keys.
Naja. Niet heel vreemd. NIN is gewoon gigantisch groot. Dat krijgt grote voorprogramma's natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:28 schreef kciR het volgende:
[..]
Verschil is wel dat zowel Explosions als Godspeed uit Amerika komen..
Maar het zal inderdaad met populariteit te maken hebben.
Nee, waarmee is het te vergelijken? Kan het nu even niet luisteren, ben nu iets anders aan het luisteren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:38 schreef Moody het volgende:
Soms heb ik zin in snel verteerbare pop.
Wie kent deze al?
http://www.last.fm/music/One+Eskimo/+similarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, waarmee is het te vergelijken? Kan het nu even niet luisteren, ben nu iets anders aan het luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |