Herken het welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand die hem herkent? Kijken op mijn last.fm is verboden natuurlijk.
Ik geloof het wel jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Is dat niet Four Minutes Mile van The Get Up Kids??
Ik kan er naast zitten natuurlijk
Dat deed ik als checkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zie je wel bij mijn recent visitors staan hoor
wtf nee! Cool. Dat betekent ook tourquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Was dit al bekend? Bij mij nog niet. Altijd iets om naar uit te kijken!
Ik heb er hetzelfde meequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:34 schreef Felagund het volgende:
Okkervil River.Al weten die mij nooit compleet te raken, ik zou ze toch leuk moeten vinden.
Wow, dude.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Moody het volgende:
Kom er net achter dat die vrouw van The Knife dezelfde is als van Fever Ray
Ben ik nu indie-af?
Strafkudo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Moody het volgende:
Ben ik nu indie-af?
Een week nadat ik Heatmiser had geluisterd kwam ik toch eens tot het inzicht dat de zanger Elliott Smith wasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Moody het volgende:
Ben ik nu indie-af?
Ik heb er lang over gedaan. En ineens. Bam. Bam. Zoals jullie gisteren hebben kunnen lezen in mijn top 10 bands.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:34 schreef Felagund het volgende:
Okkervil River.Al weten die mij nooit compleet te raken, ik zou ze toch leuk moeten vinden.
Een van de allerbeste nummers ooit gemaaktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tamelijk vrij briljant toch?
Kan echt niet hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Moody het volgende:
Ben ik nu indie-af?
Jij mag een week niet meedoen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Moody het volgende:
Ben ik nu indie-af?
Ik vind het ook goede muziek. Maar zoals gezeg raakt het mij op de één of ander manier mij niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tamelijk vrij briljant toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |