abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127686583
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:09 schreef Moody het volgende:

[..]

Letterlijk lijkt me dat vrij lastig :P
Vandaar. En ik deed geen edit :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:10:52 #152
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_127686634
Wat is er mis met zon op 'n festival?
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:11:20 #153
39793 Moody
el moody
pi_127686663
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Vandaar. En ik deed geen edit :')
Oh dan ben ik figuurlijk blind geworden blijkbaar :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_127686681
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:10 schreef DO2 het volgende:
Te mainstream.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_127686685
Het was in de weide zo'n 38 graden, drie uur 's middags, zon op het hoogtepunt van zijn kracht. Dus het publiek lag uitgeput de weinige schaduw op te zoeken om niet oververhit te raken; op het podium was het nog een graad of tien warmer. Ze hadden nauwelijks energie om te spelen, laat staan om er een leuke show van te maken. Ik neem het ze ook totaal niet kwalijk trouwens, het was gewoon te warm om echt iets te doen. De enige die dat deed was de zanger van The Hives die er op een gegeven moment vrij ongezond uit zag en een dikke minuut met zijn hoofd in een emmer water ging liggen om af te koelen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:13:41 #156
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_127686801
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef Tchock het volgende:
Het was in de weide zo'n 38 graden, drie uur 's middags, zon op het hoogtepunt van zijn kracht. Dus het publiek lag uitgeput de weinige schaduw op te zoeken om niet oververhit te raken; op het podium was het nog een graad of tien warmer. Ze hadden nauwelijks energie om te spelen, laat staan om er een leuke show van te maken. De enige die dat deed was de zanger van The Hives die er op een gegeven moment vrij ongezond uit zag en een dikke minuut met zijn hoofd in een emmer water ging liggen om af te koelen.
Ah, ok. Da's wel wat veel van het goede.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:14:24 #157
39793 Moody
el moody
pi_127686832
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:10 schreef DO2 het volgende:
Precies.
En zonder zon weer klagen dat bij -178 C. je je biertje niet fatsoenlijk kan drinken :')
'13 |
'14
pi_127686873
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:13 schreef DO2 het volgende:

[..]

Ah, ok. Da's wel wat veel van het goede.
Hahaha. Maar muzikaal was het een waardeloze show, dus. Ik heb in de zon gezeten en gekeken en geluisterd maar het enige bewegen dat ik deed kwam van mijn voeten.
pi_127686915
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_127686939
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef Moody het volgende:

[..]

Precies.
En zonder zon weer klagen dat bij -178 C. je je biertje niet fatsoenlijk kan drinken :')
Zon op een festival is dikke prima maar er komt een punt dat het te warm wordt. Zeker als de Pukkelpop-organisatie pas op dag drie van de drie gratis drinkwater beschikbaar stelt met dat soort weer is het echt een uitputtingsslag. Maar dat is een hele andere klacht an sich.
pi_127687059
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zon op een festival is dikke prima maar er komt een punt dat het te warm wordt. Zeker als de Pukkelpop-organisatie pas op dag drie van de drie gratis drinkwater beschikbaar stelt met dat soort weer is het echt een uitputtingsslag. Maar dat is een hele andere klacht an sich.
Pukkelpop heeft sowieso niet heel geluk met het weer gehad de laatste paar jaar.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:21:00 #162
39793 Moody
el moody
pi_127687228
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ben het natuurlijk wel met je eens :)

Toch zou ik 38 C. prefereren boven 5 dagen regen, wat ik ook weleens gehad heb. Al slaap je bij de laatste wel beter :)
'13 |
'14
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:30:27 #163
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_127687728
Ik zit niet genoeg op Fok geloof ik, ik wil steeds reageren op post van minstens 1 of 2 pagina's terug. Vooral in de avond gaat dit topic erg hard ^O^

Maar die plaat van Mark Kozelek & Jimmy LaValle had ik een paar topics geleden ook gepost. Door de weinige reacties dacht ik dat ik de enige was die hem goed vond, maar dat blijkt gelukkig niet :)

En meer ontopic. Warme festivals zijn niet altijd ideaal. Vorig jaar op Lowlands (tijdens die hittegolf) had ik overdag echt weinig puf om bandjes te gaan kijken, terwijl ik normaal mijn festivaldag zo effectief mogelijk wil besteden.
pi_127691225

Ik was deze helemaal vergeten tot Yorke een opname er van poste met Flea en Atoms for Peace, maar wat een pracht van een nummer is dit toch O+ Met een van de beste videoclips ooit.
pi_127691441
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef kciR het volgende:
Ik zit niet genoeg op Fok geloof ik, ik wil steeds reageren op post van minstens 1 of 2 pagina's terug. Vooral in de avond gaat dit topic erg hard ^O^

Maar die plaat van Mark Kozelek & Jimmy LaValle had ik een paar topics geleden ook gepost. Door de weinige reacties dacht ik dat ik de enige was die hem goed vond, maar dat blijkt gelukkig niet :)

En meer ontopic. Warme festivals zijn niet altijd ideaal. Vorig jaar op Lowlands (tijdens die hittegolf) had ik overdag echt weinig puf om bandjes te gaan kijken, terwijl ik normaal mijn festivaldag zo effectief mogelijk wil besteden.
Wat betreft Lowlands had ik hetzelfde. Normaal probeer ik toch zo'n 5-6 bands mee te pakken. Volgens mij had ik tot en met zaterdagavond 5 acts gezien.

Heeft trouwens ook genoeg toffe momenten opgeleverd. Was een van mn leukste lowlands jaren.
  woensdag 12 juni 2013 @ 15:52:34 #167
159761 Arn0
Abbey Road
pi_127710430
http://oor.nl/#news/11984/bloc_party_houdt_het_weer_voor_gezien
:')

Waarom die band er niet definitief mee ophoudt, het is mij een raadsel.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_127710466
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:52 schreef Arn0 het volgende:

Gokje: contractuele verplichtingen met sancties die minder aantrekkelijk zijn dan met tegenzin bij elkaar blijven.
pi_127710565
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:07 schreef Tchock het volgende:

Ik was deze helemaal vergeten tot Yorke een opname er van poste met Flea en Atoms for Peace, maar wat een pracht van een nummer is dit toch O+ Met een van de beste videoclips ooit.
De videoclip is wel fijn ja, maar dat nummer vind ik toch zo saai. Een van de saaiste dingen die ik Thom/DJ Shadow/UNKLE ooit heb zien maken....Sorry hoor :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_127710592
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef Norrage het volgende:

[..]

De videoclip is wel fijn ja, maar dat nummer vind ik toch zo saai. Een van de saaiste dingen die ik Thom/DJ Shadow/UNKLE ooit heb zien maken....Sorry hoor :P
Zeurstraal.
pi_127710744
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zeurstraal.
Ik heb ook zelden een nummer gehoord waarbij ik mij zo irriteer aan Thom zijn stem als deze. Volstrekt antinummer voor mij :D
pi_127711551
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:52 schreef Arn0 het volgende:

Wat een slecht stukje van Oor ( :r ) weer zeg. Dit is totaal geen nieuws, derde alinea is ook nog eens een (oude) en veelvuldig ontkrachtte "grap". Na 1,5 jaar constant op tour nemen ze weer wat gas terug, nou poeh poeh. Dat er hoogstwaarschijnlijk nog een EP met nieuw materiaal aankomt lezen we dan weer niet..

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef Tchock het volgende:

Gokje: contractuele verplichtingen met sancties die minder aantrekkelijk zijn dan met tegenzin bij elkaar blijven.
Na het derde album waren er al geen contractuele verplichtingen meer, de band had toen definitief kunnen stoppen (wat ook bijna gebeurde). Album van vorig jaar is bij een nieuwe platenmaatschappij (French Kiss) uitgebracht, betwijfel dat er nu nog zeer dwingende contractuele verplichtingen spelen..
  woensdag 12 juni 2013 @ 16:21:37 #173
159761 Arn0
Abbey Road
pi_127711643
Haha, ik wou nog kijken of dit artikel wel klopte maar dacht dat ze dit toch wel niet fout konden doen. Wel dus. Fuck de journalistiek.

Maar goed, punt blijft wel, ze zijn nog levenlozer dan The Strokes dezer dagen, je moet weten wanneer je als band moet stoppen.
pi_127718838
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:21 schreef Arn0 het volgende:
Haha, ik wou nog kijken of dit artikel wel klopte maar dacht dat ze dit toch wel niet fout konden doen. Wel dus. Fuck de journalistiek.

Maar goed, punt blijft wel, ze zijn nog levenlozer dan The Strokes dezer dagen, je moet weten wanneer je als band moet stoppen.
Zou niet weten waarom ze moeten stoppen eerlijk gezegd.
Tuurlijk het is veel minder dan eerst, maar er zijn nog altijd zat slechtere bands. Daarbij is hun eerste album van een klasse waar sommige bands uberhaupt nooit aan kunnen tippen.
pi_127718851
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom ze moeten stoppen eerlijk gezegd.
Tuurlijk het is veel minder dan eerst, maar er zijn nog altijd zat slechtere bands. Daarbij is hun eerste album van een klasse waar sommige bands uberhaupt nooit aan kunnen tippen.
:') :D
pi_127719166
Nouja ik bedoel alleen maar dat als je gelijk moet stoppen als het allemaal wat minder is deze bands ook wel kunnen stoppen.
Arctic Monkeys, Blood Red Shoes, Bromheads Jacket, Foals, The Kills, Crystal Fighters, Beady Eye. Zou toch een leuk affiche zijn voor London Calling lijkt me.
pi_127719219
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nouja ik bedoel alleen maar dat als je gelijk moet stoppen als het allemaal wat minder is deze bands ook wel kunnen stoppen.
Arctic Monkeys, Blood Red Shoes, Bromheads Jacket, Foals, The Kills, Crystal Fighters, Beady Eye. Zou toch een leuk affiche zijn voor London Calling lijkt me.
Wat een enorme onzin zeg. Bloc Party is live afschuwelijk slecht, er komen nauwelijks mensen op af (laatste Nederlandse show is nog verplaatst van de HMH naar de Melkweg), ze hebben nu twee pauzes en constant berichten over ruzies om ze heen hangen. :P
pi_127719480
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat een enorme onzin zeg. Bloc Party is live afschuwelijk slecht, er komen nauwelijks mensen op af (laatste Nederlandse show is nog verplaatst van de HMH naar de Melkweg), ze hebben nu twee pauzes en constant berichten over ruzies om ze heen hangen. :P
Vind dat je zelf ook wel een beetje onzin verkondigt. Ze hadden nu 2 avonden in de melkweg waarvan 1 uitverkocht. In 2009 toen ik ze zelf in ieder geval nog best wel goed vond hadden ze 2x paradiso uitverkocht. Dat is toch niet zon gigantisch verschil?
Sowieso een beetje raar dat als je niet meer dan 1 keer de melkweg uit kan verkopen je maar beter kan stoppen. En dat in het indie topic :')
pi_127719595
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Mindere albums maken heeft er niet veel mee te maken. sowieso is dat enorm subjectief, zeker in dat rijtje dat jij noemt. Als ik de mensen hier zo hoor is het plezier ver te zoeken. Dan moet je stoppen, want dan kan je je publiek nooit meekrijgen.
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_127719601
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Vind dat je zelf ook wel een beetje onzin verkondigt. Ze hadden nu 2 avonden in de melkweg waarvan 1 uitverkocht. In 2009 toen ik ze zelf in ieder geval nog best wel goed vond hadden ze 2x paradiso uitverkocht. Dat is toch niet zon gigantisch verschil?
Sowieso een beetje raar dat als je niet meer dan 1 keer de melkweg uit kan verkopen je maar beter kan stoppen. En dat in het indie topic :')
Ik heb helemaal niet gezegd dat ze moeten stoppen. Maar jij zegt dat de Arctic Monkeys minder bestaansrecht hebben dan Bloc Party :')
  woensdag 12 juni 2013 @ 19:24:23 #181
159761 Arn0
Abbey Road
pi_127719611
Je vergelijking met de meeste bands uit je lijstje gaat volledig mank (Arctic Monkeys zijn headliner op Glastonbury, hoezo gaat het dan minder) en ze moeten stoppen net omdat ze ooit zo goed waren. Dat er bands zijn die kut waren en nog kut zijn, tja.. Live straalt er nul plezier af, de bandleden gooien nog net niet met gitaren naar elkaar, er is steeds minder publiek geïnteresseerd, kwalitatief is het niets meer in vergelijking met vroeger, .. Ze moeten de eer aan zichzelf houden.
pi_127719631

Hippies unite. Magisch nummer. Alhoewel ik nou niet weet wat ik er van vind.
pi_127719674
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Mwah 2 avonden achter elkaar Melkweg waarvan 1 uitverkocht is toch niks mis mee (alles beter dan de HMH iig...). Op de (internationale) festivals staan ze hoger dan ooit op de affiches, trekken nu juist een veel groter "mainstream" publiek dan in het begin van de carrière..
Over de kwaliteit van de shows mag iedereen zijn eigen mening hebben maar moet zeggen dat ik ze nu ten opzichte van 2009 (voor de break, toen ze wél enigszins ruzie hadden) een stuk meer plezier vind uitstralen.
pi_127719714
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:26 schreef Reckoner het volgende:

[..]

Mwah 2 avonden achter elkaar Melkweg waarvan 1 uitverkocht is toch niks mis mee (alles beter dan de HMH iig...). Op de (internationale) festivals staan ze hoger dan ooit op de affiches, trekken nu juist een veel groter "mainstream" publiek dan in het begin van de carrière..
Over de kwaliteit van de shows mag iedereen zijn eigen mening hebben maar moet zeggen dat ik ze nu ten opzichte van 2009 (voor de break, toen ze wél enigszins ruzie hadden) een stuk meer plezier vind uitstralen.
Ik heb ze vorig jaar gezien en dat was echt dramatisch. Muziek was prima maar de bandleden deden zo veel moeite elkaars blikken te vermijden. Ik heb die hele show geen lach gezien bij de band.
pi_127719839
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb ze vorig jaar gezien en dat was echt dramatisch. Muziek was prima maar de bandleden deden zo veel moeite elkaars blikken te vermijden. Ik heb die hele show geen lach gezien bij de band.
Dat is totaal niet de indruk die ik van de meerdere shows (ook live) die ik heb gezien heb gekregen..
pi_127720741
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:21 schreef Arn0 het volgende:

Ik vind het nieuwe album van The Strokes zo slecht niet. Eigenlijk gewoon goed. Wat is er zo slecht aan?
  woensdag 12 juni 2013 @ 19:55:40 #187
159761 Arn0
Abbey Road
pi_127721023
quote:
15s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik vind het nieuwe album van The Strokes zo slecht niet. Eigenlijk gewoon goed. Wat is er zo slecht aan?
Nee, dat heb ik ook al gepost, nieuwe album is wel goed ja in tegenstelling tot het album daarvoor. Maar het feit dat ze het niet getourd hebben, en dat blijkbaar Casablancas zijn vocals apart opneemt zonder de band zegt wel genoeg. Oh, en..

pi_127721092
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik ook al gepost, nieuwe album is wel goed ja in tegenstelling tot het album daarvoor. Maar het feit dat ze het niet getourd hebben, en dat blijkbaar Casablancas zijn vocals apart opneemt zonder de band zegt wel genoeg. Oh, en..

[ afbeelding ]
Oh ja dat verhaal kende ik. Dat is wel spijtig. Maar ik merk het niet zo aan de muziek zelf. Gelukkig. En bij Bloc Party is het toch 10x erger.

Kunnen ze bij The Strokes niet gewoon nieuwe zanger nemen :P
pi_127721412
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef Arn0 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vorige album hebben ze hem tijdelijk helemaal uit de band gekickt toch?
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:04:59 #190
159761 Arn0
Abbey Road
pi_127721428
quote:
15s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kunnen ze bij The Strokes niet gewoon nieuwe zanger nemen :P
Misschien moeten Kele en Casablancas maar een uitwisselingsproject doen met elkaars bands.
pi_127722066
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:04 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Misschien moeten Kele en Casablancas maar een uitwisselingsproject doen met elkaars bands.
Casablancas stem wordt toch ook niet helemaal gewaardeerd. Die neger lijkt me dan wel een optie ja.
pi_127722453
Dat ze het apart opnemen was bij het vorige album ook al zo, die vond ik geweldig. Helaas is deze plaat een stuk minder. Staan goeie nummers op (50/50!) maar tweede helft van het album is gewoon veel te zwak. Casablancas zingt ook gewoon heel anders nu. Veel hoger en geforceerd soepel ofzo. Tap Out en One Way Trigger worden daar een beetje door verneukt...
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:35:56 #193
39793 Moody
el moody
pi_127722882
Zonder de zang van Casablancas valt een bandje als The Strokes toch niet op? Of je het mooi vindt is een tweede. Hij heeft ook veel nummers en composities geschreven, dus helemaal onmisbaar zal hij wel niet zijn :)

Iets anders: Tijd voor een nieuw album van Spoon!!! :P
'13 |
'14
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:37:42 #194
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_127722954
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:35 schreef Moody het volgende:

You're finally making sense.
pi_127723096
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:35 schreef Moody het volgende:
Zonder de zang van Casablancas valt een bandje als The Strokes toch niet op? Of je het mooi vindt is een tweede. Hij heeft ook veel nummers en composities geschreven, dus helemaal onmisbaar zal hij wel niet zijn :)

Stierenpoep, instrumentaal zit The Strokes meer dan prima in elkaar. Ik zeg alleen dat zijn stemgeluid veranderd is, niet dat het nooit tof is geweest. Tot voorheen vond ik em altijd een geweldig stemgeluid bezitten.
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:40:56 #196
39793 Moody
el moody
pi_127723105
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:37 schreef DO2 het volgende:

[..]

You're always making sense.
I know :) Thank you very much indeed.
'13 |
'14
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:42:10 #197
39793 Moody
el moody
pi_127723171
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:40 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

Stierenpoep, instrumentaal zit The Strokes meer dan prima in elkaar. Ik zeg alleen dat zijn stemgeluid veranderd is, niet dat het nooit tof is geweest. Tot voorheen vond ik em altijd een geweldig stemgeluid bezitten.
Ok ok ok....sorry?
Vind The Strokes ook wel goed. Moest gelijk aan Spoon denken, weet niet precies waarom. Maar nu heb ik wel zin in wat nieuws van Spoon :P
'13 |
'14
pi_127723486
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:42 schreef Moody het volgende:

[..]

Ok ok ok....sorry?
Vind The Strokes ook wel goed. Moest gelijk aan Spoon denken, weet niet precies waarom. Maar nu heb ik wel zin in wat nieuws van Spoon :P
Nee! zo makkelijk kom je er gvd niet van af.

Overigens, ik heb eindelijk een mooie hoes kunnen ontdekken van een plaat uit dit jaar. Jammer dat de inhoud dan weer matig is..

Boxer Rebellion - Promises is de plaat overigens
pi_127723499
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:42 schreef Moody het volgende:

[..]

Ok ok ok....sorry?
Weer een nieuwe pitchpoging van Moody ontdekt ;(
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:52:18 #200
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_127723618
quote:
16s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:49 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

Nee! zo makkelijk kom je er gvd niet van af.

Overigens, ik heb eindelijk een mooie hoes kunnen ontdekken van een plaat uit dit jaar. Jammer dat de inhoud dan weer matig is..

[ afbeelding ]

Boxer Rebellion - Promises is de plaat overigens
Doe dan tenminste een fatsoenlijk plaatje, zodat we 'm kunnen zien:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')