Hij kan moeilijk zeggen dat het album niks aan is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:59 schreef neohu het volgende:
http://www.nme.com/news/arcade-fire/70781 Als hij het zegt
Inderdaad. Als dat geen album van het jaar wordtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:09 schreef DO2 het volgende:
Ja, maar met zoveel talent aan boord moet dat toch wel een fantastisch album worden...
Zowel de mannen van The Arcade Fire als James Murphy ( LCD Soundsystem ) zijn muzikale genieen.
Kan me niet voorstellen dat dat album middelmatig of zelfs slecht wordt.
Vind het niet echt boeiend, na 5 nummers afgezet....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:41 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Howlin, an album by Jagwar Ma on Spotify.
Lekker albumpje.
Goeie kans.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Inderdaad. Als dat geen album van het jaar wordt
Ja, ik heb uiteraard liedjes als A-Punk en Holiday wel gehoord maar altijd afgeschreven als een hyperactieve gimmick. En MVOTC is gewoon briljant.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:23 schreef Felagund het volgende:
Je kende Vampire Weekend nog niet?Ik zal over je vraag nog nadenken.
Geen...ik heb geen nieuwe bands leren ontdekken dit jaar vrees ik. Die ik ontzettend goed vind tenminste...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:19 schreef Tchock het volgende:
Mijn ontdekking van het jaar is toch wel echt:
[ afbeelding ]
Wat is het beste album van een band die je eerder niet luisterde van jullie? P.s. de eerste die Haxan Cloak zegt is af.
Ik kende Junip nog niet, prima album. Hetzelfde met Mikal Cronin.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:19 schreef Tchock het volgende:
Wat is het beste album van een band die je eerder niet luisterde van jullie? P.s. de eerste die Haxan Cloak zegt is af.
Ja Mikal Cronin is er miscshien wel een jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik kende Junip nog niet, prima album. Hetzelfde met Mikal Cronin.
Niet zo veel aan om heel eerlijk te zijn. Nadruk lag mij veel te veel op het electronische gedeelte, de zangeres raakte ondergesneeuwd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:51 schreef Norrage het volgende:
En hoe was Chromatics voor zij die daar waren?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:19 schreef Tchock het volgende:
Mijn ontdekking van het jaar is toch wel echt:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |