http://www.nu.nl/muziek/2(...)-division-shirt.htmlquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bericht is al heel oud dus weet niet of het nog te koop is
Volgens mij uit de shop gehaald na een rechtzaakquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bericht is al heel oud dus weet niet of het nog te koop is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je plukt het artwork van internet en je laat voor ¤10,- je eigen t-shirt drukkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
Voor maar 160 dollar ex. verzending kun je toch dit stukje Disneyfaal in huis halen!
Dat komt door de achttienduizend compilatie en best of-albums.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:56 schreef debeterebob het volgende:
Ik wist niet dat JD zo weinig heeft uitgebracht
Ian heeft het niet zo lang volgehouden hequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:56 schreef debeterebob het volgende:
Ik wist niet dat JD zo weinig heeft uitgebracht
Dood gaan is een ideale manier om een cultstatus te krijgen, jammer dat je er zelf dan zo weinig aan hebt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Ian heeft het niet zo lang volgehouden he
Beide gemaakt toen Ian nog leefde, en beide ( nagenoeg ) perfecte albums.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat komt door de achttienduizend compilatie en best of-albums.Ze brachten één album uit tijdens Curtis' leven en eentje vlak na zijn dood die al klaar was toen hij zichzelf verhing.
Ik vraag me wel eens af wat er was geworden van mensen als Cobain, Buckley en Curtis als ze gewoon à la, ik noem maar wat, Dylan, tot ver in de pensioenjaren zouden zijn blijven optreden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dood gaan is een ideale manier om een cultstatus te krijgen, jammer dat je er zelf dan zo weinig aan hebt.
Cloud Cult - Lovequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:04 schreef Kerftminister het volgende:
Raad me een album aan!
Eerste die ik nog niet geluisterd heb ga ik doen.
Justin Bieber - My World 2.0quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:04 schreef Kerftminister het volgende:
Raad me een album aan!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:04 schreef Kerftminister het volgende:
Raad me een album aan!
Ga hier dan maar mee beginnen, rest ook nog wel doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |