Nee, dat Indie Central moet er gewoon achter. Weet niet wie dat ineens omgedraaid had :/quote:
Leuk ja en P4K approved. Ik heb hem gezien op Primavera.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:43 schreef Norrage het volgende:
Dit is ook een pareltje zeg. Stond in het voorprogramma van Kurt Vile, en alhoewel het geluid niet heel best stond afgesteld was het wel ontzettend indrukwekkend, veelzijdig en freaky. Daughn Gibson:
Als een soort donkere lugubere versie van John Grant, kan ik hem wel zien.
Tof, maar ik heb geen idee of ze het in Japan kunnen waarderen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:56 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik ga overigens sowieso dit nummer alvast omdopen tot mijn anthem voor Japan.![]()
John Legend?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:14 schreef Kerftminister het volgende:
Tchock was de dader.![]()
Ik heb trouwens weer eens een paar dagen zin in een heel specifiek genre: Neo-Soul dit keer. Net Rahsaan Patterson gehad, nu John Legend.
Er is natuurlijk maar een echte 'Big in Japan' en dat is die van Alphaville.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tof, maar ik heb geen idee of ze het in Japan kunnen waarderen.
John Legend is een held manquote:
https://soundcloud.com/al(...)buttons-the-red-wingquote:Noise duo Fuck Buttons are back with their first new music since 2009's Tarot Sport. Check out the radio edit of "The Red Wing", the first single from their upcoming album Slow Focus (out July 23 in the U.S. and July 22 in the UK via ATP Recordings). The album version is almost eight minutes long.
"The Red Wing" will be released digitally and on a limited edition gold 12" on June 25. That's the cover art above. http://pitchfork.com/news/50934-listen-fuck-buttons-the-red-wing/
Waren echt mega goed op Primavera.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef Maxerazzi het volgende:
Fuck Buttons zijn terug, yeaaaah!
[..]
https://soundcloud.com/al(...)buttons-the-red-wing
Damn. Klinkt meteen heerlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef Maxerazzi het volgende:
Fuck Buttons zijn terug, yeaaaah!
[..]
https://soundcloud.com/al(...)buttons-the-red-wing
Die laatste 2 welquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:26 schreef DO2 het volgende:
Arcade Fire, Boards of Canada, Fuck Buttons...
Dat zijn dus 3 acts waarvan je al weet dat ze dit jaar nog met een geweldig album komen.
Is dat erg? suburbsquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die laatste 2 welmaar van Arcade Fire ben ik bang dat ze een plaat uitbrengen in het verlengde van The Suburbs
En secret chiefs 3 (die zijn nog wel echt indiequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:26 schreef DO2 het volgende:
Arcade Fire, Boards of Canada, Fuck Buttons...
Dat zijn dus 3 acts waarvan je al weet dat ze dit jaar nog met een geweldig album komen.
Ik vind vooral Neon Bible saai.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die vond ik nogal saaivergeleken bij hun andere twee
Alleen Shine is origineel, maar geweldig album. John Legend heeft echt een fantastische stem.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:38 schreef Norrage het volgende:
Dat hele album Wake Up met de Roots is natuurlijk een cover album. Maar dat is wel echt een zeer geniaal albumEen van de beste albums van 2010
Dit nog wel het hoogtepunt:
ja die ben ik ook wel erg benieuwd naarquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En secret chiefs 3 (die zijn nog wel echt indie)
ze hebben nog 1 dag om hem 'late may' te releasenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja die ben ik ook wel erg benieuwd naar
en anders moeten ze straf-regels schrijven!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ze hebben nog 1 dag om hem 'late may' te releasen
Linkje?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef Moody het volgende:
Nieuwe Miles Kane is gelekt, ben benieuwd. Vorige plaat was wel lekker
Had single hier laatst al gepostquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef Moody het volgende:
Nieuwe Miles Kane is gelekt, ben benieuwd. Vorige plaat was wel lekker
Hadden ze epische South Park aflevering overquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef Kerftminister het volgende:
Ik raadpleeg mijn Somalische vrienden wel even.
Heel veel Spaanse bands, waaronder ook het "legendarische" Los Planetas. L'Hereu Escampa was de tofste Spaanse band, soort Japandroids uit Catalonië. Erg goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:09 schreef Z het volgende:
Wat het je allemaal gezien emo? Wat een tof festival overigens.
Wacht even. Qotsa was niet hard en nu is Miles Kane dat wel? Of zei jij dat niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Kerftminister het volgende:
Miles Kane begint lekker zeg. Zelfs nog een Oliveri-achtige schreeuw erdoorheen. Ik zocht een tijdje geleden gewoon dit soort muziek dus als hardere rock.
Naar hoe veel uitwedstrijden ben jij geweest dit seizoen? Als het antwoord minder dan 20 is mag jij je kaart inleveren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef Moody het volgende:
@Tchock: Weg met die ondertitel als je teletext-supporter bent!Faker!
Qotsa knalt heerlijk juist.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wacht even. Qotsa was niet hard en nu is Miles Kane dat wel? Of zei jij dat niet?
Neequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Telt de bekerfinale van 2 jaar geleden?
Haha zal wel moeten, is mijn favoriete band namelijk en zocht een beetje naar non-stoner dingen die er ook wat op leken.quote:
Laat me raden. Zwolle beter, Twente wint?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeOverigens: weet je Zwolle - Twente nog in '10/'11?
Dat vergeef ik je ook niet zomaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwolle speelde toen nog Eerste Divisie. Voor de beker kwam Twente op bezoek. Ruiz, Chadli en Mihaylov begonnen op de bank omdat het wel even geklaard zou worden, uiteindelijk toch Chadli en Ruiz er in omdat Zwolle niet toegaf. 80'e minuut Chadli 0-1, iedereen verdrietig. 87e minuut de gelijkmaker en uiteindelijk won Twente met strafschoppen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Laat me raden. Zwolle beter, Twente wint?
Calimero!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zwolle speelde toen nog Eerste Divisie. Voor de beker kwam Twente op bezoek. Ruiz, Chadli en Mihaylov begonnen op de bank omdat het wel even geklaard zou worden, uiteindelijk toch Chadli en Ruiz er in omdat Zwolle niet toegaf. 80'e minuut Chadli 0-1, iedereen verdrietig. 87e minuut de gelijkmaker en uiteindelijk won Twente met strafschoppen.Oja, rememberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had het wel te doen met Zwolle. Sympathiek clubje, zeker nu ze De Muur afbrekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen PSV verloor van PEC hebben ze er in Zwolle ook tien miljoen fans bijgekregen geloof ik. Waarvan ze de helft weer verloren door van Feyenoord te winnen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
Deden ze dit jaar ook tegen Den Bosch, werden ze wel afgestraft. Stond opeens mijn hele timeline vol met zogenaamde fans.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Oja, remember
Had het wel te doen met Zwolle. Sympathiek clubje, zeker nu ze De Muur afbrekenHaha die edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, ik zal ophouden voor mensen gaan klagen.
McClarenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
Deden ze dit jaar ook tegen Den Bosch, werden ze wel afgestraft. Stond opeens mijn hele timeline vol met zogenaamde fans.
Ja die man ging nergens over joh. Al vond ik het wel grappig voor Fer.quote:
Naja zijn quotes werden behoorlijk opgeblazen in VI. Beetje waan van de dag ook, op het veld bagger, alles is opeens bagger rondom de club. Fer bagger, Castaignos bagger, Boschker bagger, Munsterman bagger, bagger baggerquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja die man ging nergens over joh. Al vond ik het wel grappig voor Fer.
VIquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Naja zijn quotes werden behoorlijk opgeblazen in VI. Beetje waan van de dag ook, op het veld bagger, alles is opeens bagger rondom de club. Fer bagger, Castaignos bagger, Boschker bagger, Munsterman bagger, bagger bagger
Vergeet het stokpaardje van Derksen niet; Frank de Boer. Die kan echt niets verkeerd doen.....als trainer van de club met de grootste begroting van Nederlandquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
VI
Die roepen grotendeels ook maar wat. Derksen doet alles om zijn vriendjes Been en Beenhakker te beschermen en Gijp verandert elke week van mening.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Vergeet het stokpaardje van Derksen niet; Frank de Boer. Die kan echt niets verkeerd doen.....als trainer van de club met de grootste begroting van NederlandIk vind trouwens die nieuwe Vampire Weekend misschien wel de beste plaat van het jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind trouwens die nieuwe Vampire Weekend misschien wel de beste plaat van het jaar.Goed album idd! Beste plaat gaat tussen VW, The National, Peter Adams en Cloud Cult op het moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cloud CultSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Goed album idd! Beste plaat gaat tussen VW, The National, Peter Adams en Cloud Cult op het moment.
Cloud CultVind je The National niet saai?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nieuwe van Arcade Fire ben ik ook erg benieuwd naar. Suburbs was tof![]()
Saai? Nee hoor. De nummer zijn in de lijn van de vorige albums, de productie misschien iets minder dynamisch. De gimmick met de overdreven drumlijntjes is iets naar de achtergrond verdwenen.quote:
Eensquote:En nieuwe van Arcade Fire ben ik ook erg benieuwd naar. Suburbs was tof
Ik heb Funeral en Suburbs op een gedeelde eerste plek. Beiden zijn het legendarisch goede albums.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Moody het volgende:
[..]
EensItt de meeste vind ik het laatste album van AF ook het beste. Vooral Suburban War, dijk van een nummer!!
Ik vind zoveel goed van Arcade Fire dat ik nog niet weet wat ik echt minder vindquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb Funeral en Suburbs op een gedeelde eerste plek. Beiden zijn het legendarisch goede albums.
Ik begon met Keep The Car Running, toen kwam jaren later The Suburbs uit. Die vond ik geweldig, toen Funeral platgedraaid. Neon Bible is er eigenlijk totaal tussendoor gegliptquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind zoveel goed van Arcade Fire dat ik nog niet weet wat ik echt minder vind
Het minste album van de 3, al hoort Intervention tot hun beste nummers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begon met Keep The Car Running, toen kwam jaren later The Suburbs uit. Die vond ik geweldig, toen Funeral platgedraaid. Neon Bible is er eigenlijk totaal tussendoor gegliptNauwelijks geluisterd.
Het is niet het spannendste ooit maar het is wel heerlijke muziek van begin tot einde.quote:
AFP vind ik nog niet wat. JB ( Nee geen Justin) nog niet echt geluisterd en The National vond ik op eerste gehoor niet zo spannend.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Tchock het volgende:
James Blake, Atoms For Peace, Vampire Weekend, Bonobo, Nick Cave and the Bad Seeds en The National hier.
Vind de titelsong en No Cars Go wel de beste denk ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Het minste album van de 3, al hoort Intervention tot hun beste nummers.
Peace en Depeche Mode vind ik beiden tof, maar niet goed genoeg voor in een lijst. Nosaj Thing en m b v zijn ook erg tof.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
AFP vind ik nog niet wat. JB ( Nee geen Justin) nog niet echt geluisterd en The National vond ik op eerste gehoor niet zo spannend.
Voor mij dit jaar: Suede, Depeche Mode, Nick Cave en Vampire Weekend bovenaan.
Savages, Foals, Rhy, Coheed & Cambria, Yo La Tengo, The Black Angels, Tegan & Sara, The Joy Formidable en Peace moet ik nog meer luisteren. Maar die hebben ook potentie.
Speciale vermelding voor Stuurbaard Bakkebaard en Daniel Lohues.
Oeh. Klinkt veelbelovend.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef DO2 het volgende:
Ik ben nu naar The Haxan Cloak aan het luisteren... Daar hoor ik eigenlijk niemand over hier...
Een zeer duistere electroplaat... Klinkt echt fuckin fantastisch.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef Tchock het volgende:
Al weet ik al dat ik die laatste niet kan uitstaan.
Ik heb het al een keer of vijf geprobeerd. En A Tooth For an Eye vind ik zowaar leuk. Maar daarna wordt het zo dramatisch irritant dat ik hem steeds uitzet voor ik op de helft benquote:
The Strokes helemaal gemist hierquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Peace en Depeche Mode vind ik beiden tof, maar niet goed genoeg voor in een lijst. Nosaj Thing en m b v zijn ook erg tof.
Daft Punk, Bowie, Strokes en The Knife moet ik nog goed luisteren. Al weet ik al dat ik die laatste niet kan uitstaan.
Dat is bij mij ook nog niet zo. En ik heb van een aantal platen grote verwachtingen. Arcade Fire, Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, Moderat en Cloud Boat vooral.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:08 schreef DO2 het volgende:
The Knife is bij mij nog steeds wel kandidaat voor plaat van het jaar.
Maar er zijn ook andere platen die in aanmerking komen. En er komen er waarschijnlijk ook nog genoeg aan.
Er is vooralsnog niet een plaat die er met kop en schouders bovenuit steekt, iig.
Ik zag dat iemand Yo La Tengo op 1 had. Dus die ging ik maar eens luisterenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:08 schreef DO2 het volgende:
The Knife is bij mij nog steeds wel kandidaat voor plaat van het jaar.
Maar er zijn ook andere platen die in aanmerking komen. En er komen er waarschijnlijk ook nog genoeg aan.
Er is vooralsnog niet een plaat die er met kop en schouders bovenuit steekt, iig.
Interestingquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:17 schreef DO2 het volgende:
Shit man... Dit album is gewoon eng... Dreigend, donker, onheilspellend...
Doet me 'n beetje aan Scott Walker's Drift denken... I like it!
Van dat ene album. Z'n debuut en zo. En die daarna.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:53 schreef Norrage het volgende:
Waar zouden we dat Haxan Cloak van moeten kennen?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van dat ene album. Z'n debuut en zo. En die daarna.
Ik zie een zaadcelquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:51 schreef Tchock het volgende:
Trouwens. Volgens mij is die albumhoes helemaal geen strop.
De kabel is namelijk van metaal volgens mij. En het lijkt onder water. En de titel van het album is Excavation.
[ afbeelding ]
Het lijkt me eerder een reddingslijn of zo.
Goede koptelefoon check.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:57 schreef DO2 het volgende:
Ik heb 'm nu 2x beluisterd, en het is nu al een absolute contender voor plaat van het jaar.
Wat een beleving.
Oh, en het best te beluisteren met een goeie koptelefoon op, in het pikkedonker.
Nu ja, dit is toch het ultieme hipster topic, dacht ik. Dus het verbaast me wel een beetje, ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:56 schreef Norrage het volgende:
Nou....DO2 zegt dat het hem verbaast dat nog niemand het over dit album heeft. Dus ergens zou het genoemd moeten zijn, of gehyped moeten zijn ofzo...Dat vraag ik. Wie is hier nou de zeurpruim Tchock?
20 seconden via nieuwsgroepen en hij was binnen.quote:Op donderdag 30 mKliei 2013 23:58 schreef Norrage het volgende:
Het staat niet op spotify en kan het ook nergens vindenVandaar ook een beetje mijn vraag waar we het van zouden moeten kennen, want kennelijk is het enorm indie
Ook op AMG staat geen recensie
Waarom ben ik dan een zeurpruim.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:56 schreef Norrage het volgende:
Nou....DO2 zegt dat het hem verbaast dat nog niemand het over dit album heeft. Dus ergens zou het genoemd moeten zijn, of gehyped moeten zijn ofzo...Dat vraag ik. Wie is hier nou de zeurpruim Tchock?
Jij zit mij te betichten van een domme vraagquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan een zeurpruim.Bovendien staat het zo te zien zowel op AMG als P4K als RYM.
Ik citeer jou, jij noemt bij altijd een zeurpruim en geen zuurpruimquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
Overigens is het zuurpruim of zeurdoos. Maar ik zal er niet over zeiken. Want dan ben ik weer een zeurstraal.
Eén keertje maarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik citeer jou, jij noemt bij altijd een zeurpruim en geen zuurpruim
bvquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoewel je wel weer de typische zeurpruim bent moet ik toegeven dat de zanger (vooral op het derde album) een falsetto opzet die je óf geweldig vind of waar je spontane migraine van krijgt. Ik val in de eerste categorie.
Maar luister vooral eens het album Black Cat John Brown, want daar doet hij het niet.
Hoe kan ik nou 2 albums tegelijk luisteren? :squote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe Thundercat is ook heeel vet trouwens
Het is meer dat Norrage zijn favoriete bandjes wel aardig weet te pitchenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Moody het volgende:
Flaming Lips zijn lastig. Het lijkt alsof iedereen ermee wegloopt, maar niemand die ik ken vindt het wat.
Rechteroor je iPod met haxon erop en linkeroor thundercat. Of andersom. Misschien vult het elkaar wel aanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou 2 albums tegelijk luisteren? :s
Zeker van die mainstream gastenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Moody het volgende:
Flaming Lips zijn lastig. Het lijkt alsof iedereen ermee wegloopt, maar niemand die ik ken vindt het wat.
Doet DO2 toch wel beter, we hebben het al bijna 2 pagina's over Haxon Cloakquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is meer dat Norrage zijn favoriete bandjes wel aardig weet te pitchen
Jawelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nieuw album van Camera Obscura komt er aan
Is dat beter?
Ik ben 19. Tweedejaarsstudent.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Weet ik veel, is een '90 ding voor mij
Radiohead was vies toen ik het luisterde tijdens mijn tentamen
Dan luistert ie alleen nog maar ambient.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Kijk. Dan mag je meelullen hoor, Had gewild dat ik zover was toen ik 19 was.
Jij ben over 10 jaar indie-eindbaas. Kan niet anders
Wat studeer je eigenlijk?quote:
Kwestie van max. 10 bier per dag. Dan komt het goed. Mooie tijd voor de boeg hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan luistert ie alleen nog maar ambient.
Ik mag toch hopen dat ik de beste tijd nog niet gehad hebquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Kwestie van max. 10 bier per dag. Dan komt het goed. Mooie tijd voor de boeg hoor
18-25 is de beste tijd van je leven.......(of er moet na je 30e nog een betere tijd komen, denk 't niet)
Dat ging over de nieuwe track met Professor Green, album is wel goed ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die is best wel vet
Alleen in dat topic loopt iedereen er op te haten
Niet uitvoerig helaas: bijzonder goed album! Niet echt veel aandacht gekregen maar onterecht, allemaal catchy riffs, erg goede teksten en gewoon goede songs. New Town Velocity is zo prachtig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef debeterebob het volgende:
Was Johnny Marr hier eigenlijk al besproken?
Is jouw smaak erg veranderd? Jij bent éénvan de oudste hier volgens mij, dus jouw smaak zou nu wel op het evenwicht moeten zitten. Ik merk bij mezelf dat ik nog steeds nieuwe dingen/genres ontdek, maar dat kan komen omdat ik relatief laat met actief muziek luisteren begonnen ben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Kwestie van max. 10 bier per dag. Dan komt het goed. Mooie tijd voor de boeg hoor
18-25 is de beste tijd van je leven.......(of er moet na je 30e nog een betere tijd komen, denk 't niet)
Naja, de studententijd is niet te overtreffen. Als je eenmaal werk hebt, moet je je enigszins beheersen. Als je dat niet doen, moet je net als mij voor jezelf beginnenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik de beste tijd nog niet gehad heb
Je hebt sowieso ook van die periodes hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:45 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb zelf in een jaar mijn muzieksmaak zo erg veranderd, En dan het laatste half jaar ook weer, als ik mijn top 300 lijst zie van een half jaar geleden, had even een nieuwe ddraftlijst gemaakt. Slechts 61 nummers hetzelfde.
Ik ben officieel weer tweedejaarsstudent.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Naja, de studententijd is niet te overtreffen. Als je eenmaal werk hebt, moet je je enigszins beheersen. Als je dat niet doen, moet je net als mij voor jezelf beginnen
Zo erg is het bij mij niet, maar een paar jaar terug draaide ik nog veel britpop, daar luister ik nu nauwelijks nog naar. En nu luister ik een stuk meer elektronische muziek en Jazz.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:45 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb zelf in een jaar mijn muzieksmaak zo erg veranderd, En dan het laatste half jaar ook weer, als ik mijn top 300 lijst zie van een half jaar geleden, had even een nieuwe ddraftlijst gemaakt. Slechts 61 nummers hetzelfde.
Wat?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben officieel weer tweedejaarsstudent.
Promotie in de meteorologie, maar sta nog wel als student ingeschreven. (Krijg er gelukkig nog wel voor betaald, maar nog steeds veel vrijheid in werkindeling.).quote:
Hoe kun je dan tweedejaarsstudent zijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Promotie in de meteorologie, maar sta nog wel als student ingeschreven. (Krijg er gelukkig nog wel voor betaald, maar nog steeds veel vrijheid in werkindeling.).
Keane op 10 een half jaar geleden, dat zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt sowieso ook van die periodes he
Een van de oudsten. Into reality nuquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is jouw smaak erg veranderd? Jij bent éénvan de oudste hier volgens mij, dus jouw smaak zou nu wel op het evenwicht moeten zitten. Ik merk bij mezelf dat ik nog steeds nieuwe dingen/genres ontdek, maar dat kan komen omdat ik relatief laat met actief muziek luisteren begonnen ben.
Ik sta dus ingeschreven als promotiestudent. Ben al afgestudeerd, maar hier is je promotie weer een nieuwe studie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe kun je dan tweedejaarsstudent zijn?Of ben je gestopt in de tussentijd?
Ah, op die manier. Wat heb je voor bachelor en master gedaan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik sta dus ingeschreven als promotiestudent. Ben al afgestudeerd, maar hier is je promotie weer een nieuwe studie.
Kun je als weerman proberen indie-bands te pluggen op RTL4?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Promotie in de meteorologie, maar sta nog wel als student ingeschreven. (Krijg er gelukkig nog wel voor betaald, maar nog steeds veel vrijheid in werkindeling.).
Het kan best fris worden, want de windverwachtingen wijzen wel indie richting.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Kun je als weerman proberen indie-bands te pluggen op RTL4?
Keanequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Keane op 10 een half jaar geleden, dat zegt al genoeg.
Het wordt tijd dat er een frisse wind door de Nederlandse muziekscene waait.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het kan best fris worden, want de windverwachtingen wijzen wel indie richting.
Hopes and Fears was 10 jaar geleden wel een dingetje. Heb 'm zelf ook vaak gedraaid.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
KeaneSerieus, hebben die zoveel muziek dat die bovenaan kan eindigen?
Ik heb al zo'n idee waar dit over gaatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat er een frisse wind door de Nederlandse muziekscene waait.
Als het hele land al onder de indruk is van een singer/songwriternummertje met beladen inhoud, dan hebben we nog veel werk te verrichten.
Die jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n idee waar dit over gaat
Die jongen lijkt wel aardig te duwen met zijn stemquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Die ja
3FM slaat theatraal stijl achterover van dat nummer. Zal er enig commercieel belang bij zijn?
http://www.debestesingersongwriter.nl/media/236670quote:
Aaah, die. Ja, janknummer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:03 schreef Moody het volgende:
[..]
http://www.debestesingersongwriter.nl/media/236670
Dit is een dingetje nu op 3FM. Als je 't niets vindt, raad ik je aan om het komende half jaar geen 3FM te luisteren of naar DWDD te kijken
Natuurkunde in Nijmegen en meteorologie in Utrecht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Wat heb je voor bachelor en master gedaan?(En waar?)
Hoezo is het weer zo slecht dat je opgevrolijkt moet worden met indiemuziek?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Kun je als weerman proberen indie-bands te pluggen op RTL4?
Deze is toch wel stuk kutter dan die ik in gedachten had.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Dit is een dingetje nu op 3FM. Als je 't niets vindt, raad ik je aan om het komende half jaar geen 3FM te luisteren of naar DWDD te kijken
Tof.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Natuurkunde in Nijmegen en meteorologie in Utrecht.
En dan rechten kiezenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tof.Ik heb ook lang naar Natuurkunde gekeken.
Helaas wel de realiteit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Deze is toch wel stuk kutter dan die ik in gedachten had.
HAHA JE BEDOELT ZEKER-quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Helaas wel de realiteit.
Die Michael Prince is idd best te doen.
Oh.quote:edit: als in: goed te beluisteren. jeezz
Uiteraard en dan komt natuurkunde er beter uit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, want studies zijn echt vergelijkbaar.
Behalve Bram Moskoviczquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:08 schreef Moody het volgende:
[url][/url]Als ik het over kon doen, zou ik ook rechten kiezen. Iedereen zit momenteel in een rechtzaak. Gouden tijden.
Natuurkunde ;') Dat is allemaal al bekend toch? Aarde is rond. Pythagoras is dood. Etc.
De jongen aan het begin van de uitzending vond ik wel echt goed, fijne stem. (Die Eric Corton ook goed vind). Rest, wat ik er van heb gehoord tenminste, was niet echt beklijvend.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Michael Prins bedoel je? Net gehoord, klinkt wel aardig. De rest is 13/12 idd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
De jongen aan het begin van de uitzending vond ik wel echt goed, fijne stem. (Die Eric Corton ook goed vind). Rest, wat ik er van heb gehoord tenminste, was niet echt beklijvend.
Indie is niet alleen muziek, indie is een way of life.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:16 schreef Felagund het volgende:
Maar wordt het topic niet teveel een sc als we nu ook al over studies gaan praten?
Ja, die ja, die vond ik nog wel aardig, weet niet of ik er een heel album naar zou kunnen luisteren. De winnaar van vorig jaar Douwe Bob was ook drie keer niets. Kennelijk zoeken ze een heel ander soort singer-songwriter als die hier worden gepost. Niet heel vreemd natuurlijk, maar er was volgens mij een tijd dat 3fm nog redelijk alternatieve muziek draaide.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Michael Prins bedoel je? Net gehoord, klinkt wel aardig. De rest is 13/12 idd.
Heb je bij Corton ook niet altijd het gevoel dat hij goed kan acteren
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:16 schreef Felagund het volgende:
Maar wordt het topic niet teveel een sc als we nu ook al over studies gaan praten?
Ja, Nothing in My Way vond ik erg leuk, nu wat minder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
KeaneSerieus, hebben die zoveel muziek dat die bovenaan kan eindigen?
Die had ik een paar dagen terug al gepost.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:20 schreef Moody het volgende:
Beste nummer met "Day" in de titelKom maar op!
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik in deze één van de hoofdschuldigen ben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:21 schreef DO2 het volgende:
Beetje 'n Nick Drake overkill de laatste tijd, hoor. ( Maar goed, het is natuurlijk wel Nick Drake. )
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:20 schreef Moody het volgende:
Beste nummer met "Day" in de titelKom maar op!
Nickelback tussen The Beatles, Kinks en Nick Drake?quote:
Reckoning Song bevat niet het woordje Day.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:26 schreef debeterebob het volgende:
Moody gaat niet voor One Day/ Reckoning?
Ik bluf je gewoon af.quote:
Ja tuurlijk. Ik heb muzieksmaak.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Je mag blijven. Ben je leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Een vrouw met smaak is altijd goed. Alhoewel. Ken je Peter Adamsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:33 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ik heb muzieksmaak.
Wel een leuke cover van van De Staat die niet op Youtube staat.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Een vrouw met smaak is altijd goed. Alhoewel. Ken je Peter Adams
Stiekem langs de lijn luisteren in bed met een radiootje vroegerquote:
Zolang ze maar niet google in google aan het googlen is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:37 schreef Moody het volgende:
LuciferRising is Peter Adams aan het Googlen
2 uur lang, dan is het kwart voor 4quote:
Griekenland - Frankrijk luisteren, omdat ik naar bed moest van mijn oudersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stiekem langs de lijn luisteren in bed met een radiootje vroeger
Hebben we al ongeveer gehad toch?quote:
Je mist de grapquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hebben we al ongeveer gehad toch?
Als dat een epische nacht is, staan je nog wat epische nachten te wachten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Griekenland - Frankrijk luisteren, omdat ik naar bed moest van mijn oudersEpische nacht gehad
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Als dat een epische nacht is, staan je nog wat epische nachten te wachten.Je houdt niet van voetbal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan vervolgens de eerste posts van het nieuwe topic besteden aan het analyseren van de TT.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:40 schreef Tchock het volgende:
Waarom maken we iedere keer zo veel posts vuil aan het bespreken van de volgende TT terwijl de LaPo toch alleenrecht heeft.
Ik houd heel erg van voetbal maar mijn meest epische nachten waren niet door welke wedstrijd dan ookquote:
Geen wonder dat er we zo snel doorheen gaan. Een topic is eigenlijk maar 200 posts bij ons. Waarvan er 50 besteed worden aan praten of dit een SC is of niet en nog 50 aan slowchat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
En dan vervolgens de eerste posts van het nieuwe topic besteden aan het analyseren van de TT.
Met een beetje geluk kan je er tussenin nog net 2 of 3 posts kwijt over een nieuw album.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
En dan vervolgens de eerste posts van het nieuwe topic besteden aan het analyseren van de TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |