Natuurkunde in Nijmegen en meteorologie in Utrecht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Wat heb je voor bachelor en master gedaan?(En waar?)
Hoezo is het weer zo slecht dat je opgevrolijkt moet worden met indiemuziek?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Kun je als weerman proberen indie-bands te pluggen op RTL4?
Deze is toch wel stuk kutter dan die ik in gedachten had.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:03 schreef Moody het volgende:
[..]
http://www.debestesingersongwriter.nl/media/236670
Dit is een dingetje nu op 3FM. Als je 't niets vindt, raad ik je aan om het komende half jaar geen 3FM te luisteren of naar DWDD te kijken
Tof.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Natuurkunde in Nijmegen en meteorologie in Utrecht.
En dan rechten kiezenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tof.Ik heb ook lang naar Natuurkunde gekeken.
Helaas wel de realiteit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Deze is toch wel stuk kutter dan die ik in gedachten had.
HAHA JE BEDOELT ZEKER-quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Helaas wel de realiteit.
Die Michael Prince is idd best te doen.
Oh.quote:edit: als in: goed te beluisteren. jeezz
Uiteraard en dan komt natuurkunde er beter uit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, want studies zijn echt vergelijkbaar.
Behalve Bram Moskoviczquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:08 schreef Moody het volgende:
[url][/url]Als ik het over kon doen, zou ik ook rechten kiezen. Iedereen zit momenteel in een rechtzaak. Gouden tijden.
Natuurkunde ;') Dat is allemaal al bekend toch? Aarde is rond. Pythagoras is dood. Etc.
De jongen aan het begin van de uitzending vond ik wel echt goed, fijne stem. (Die Eric Corton ook goed vind). Rest, wat ik er van heb gehoord tenminste, was niet echt beklijvend.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:03 schreef Moody het volgende:
[..]
http://www.debestesingersongwriter.nl/media/236670
Dit is een dingetje nu op 3FM. Als je 't niets vindt, raad ik je aan om het komende half jaar geen 3FM te luisteren of naar DWDD te kijken
Michael Prins bedoel je? Net gehoord, klinkt wel aardig. De rest is 13/12 idd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
De jongen aan het begin van de uitzending vond ik wel echt goed, fijne stem. (Die Eric Corton ook goed vind). Rest, wat ik er van heb gehoord tenminste, was niet echt beklijvend.
Indie is niet alleen muziek, indie is een way of life.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:16 schreef Felagund het volgende:
Maar wordt het topic niet teveel een sc als we nu ook al over studies gaan praten?
Ja, die ja, die vond ik nog wel aardig, weet niet of ik er een heel album naar zou kunnen luisteren. De winnaar van vorig jaar Douwe Bob was ook drie keer niets. Kennelijk zoeken ze een heel ander soort singer-songwriter als die hier worden gepost. Niet heel vreemd natuurlijk, maar er was volgens mij een tijd dat 3fm nog redelijk alternatieve muziek draaide.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Michael Prins bedoel je? Net gehoord, klinkt wel aardig. De rest is 13/12 idd.
Heb je bij Corton ook niet altijd het gevoel dat hij goed kan acteren
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:16 schreef Felagund het volgende:
Maar wordt het topic niet teveel een sc als we nu ook al over studies gaan praten?
Ja, Nothing in My Way vond ik erg leuk, nu wat minder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
KeaneSerieus, hebben die zoveel muziek dat die bovenaan kan eindigen?
Die had ik een paar dagen terug al gepost.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:20 schreef Moody het volgende:
Beste nummer met "Day" in de titelKom maar op!
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik in deze één van de hoofdschuldigen ben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:21 schreef DO2 het volgende:
Beetje 'n Nick Drake overkill de laatste tijd, hoor. ( Maar goed, het is natuurlijk wel Nick Drake. )
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:20 schreef Moody het volgende:
Beste nummer met "Day" in de titelKom maar op!
Nickelback tussen The Beatles, Kinks en Nick Drake?quote:
Reckoning Song bevat niet het woordje Day.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:26 schreef debeterebob het volgende:
Moody gaat niet voor One Day/ Reckoning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |