abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127226373
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan verwar ik je met iemand anders. :@
Haha zal wel moeten, is mijn favoriete band namelijk en zocht een beetje naar non-stoner dingen die er ook wat op leken.
pi_127226410
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee :{w Overigens: weet je Zwolle - Twente nog in '10/'11? :( Dat vergeef ik je ook niet zomaar! :(
Laat me raden. Zwolle beter, Twente wint? :P
Calimero! :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_127226582
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:19 schreef Moody het volgende:

[..]

Laat me raden. Zwolle beter, Twente wint? :P
Calimero! :P
Zwolle speelde toen nog Eerste Divisie. Voor de beker kwam Twente op bezoek. Ruiz, Chadli en Mihaylov begonnen op de bank omdat het wel even geklaard zou worden, uiteindelijk toch Chadli en Ruiz er in omdat Zwolle niet toegaf. 80'e minuut Chadli 0-1, iedereen verdrietig. 87e minuut de gelijkmaker en uiteindelijk won Twente met strafschoppen. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127226654
Deden ze dit jaar ook tegen Den Bosch, werden ze wel afgestraft. Stond opeens mijn hele timeline vol met zogenaamde fans. _O-
pi_127226710
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zwolle speelde toen nog Eerste Divisie. Voor de beker kwam Twente op bezoek. Ruiz, Chadli en Mihaylov begonnen op de bank omdat het wel even geklaard zou worden, uiteindelijk toch Chadli en Ruiz er in omdat Zwolle niet toegaf. 80'e minuut Chadli 0-1, iedereen verdrietig. 87e minuut de gelijkmaker en uiteindelijk won Twente met strafschoppen. ;(

SPOILER
Oja, remember :P
Had het wel te doen met Zwolle. Sympathiek clubje, zeker nu ze De Muur afbreken :P

SPOILER
'13 |
'14
pi_127226820
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
Deden ze dit jaar ook tegen Den Bosch, werden ze wel afgestraft. Stond opeens mijn hele timeline vol met zogenaamde fans. _O-
Toen PSV verloor van PEC hebben ze er in Zwolle ook tien miljoen fans bijgekregen geloof ik. Waarvan ze de helft weer verloren door van Feyenoord te winnen.
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:23 schreef Moody het volgende:

[..]

Oja, remember :P
Had het wel te doen met Zwolle. Sympathiek clubje, zeker nu ze De Muur afbreken :P

SPOILER
Haha die edit.

Maar goed, ik zal ophouden voor mensen gaan klagen.
pi_127226846
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
McClaren :')
'13 |
'14
pi_127227026
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:25 schreef Moody het volgende:

[..]

McClaren :')
Ja die man ging nergens over joh. Al vond ik het wel grappig voor Fer. _O-
pi_127227195
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:27 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Ja die man ging nergens over joh. Al vond ik het wel grappig voor Fer. _O-
Naja zijn quotes werden behoorlijk opgeblazen in VI. Beetje waan van de dag ook, op het veld bagger, alles is opeens bagger rondom de club. Fer bagger, Castaignos bagger, Boschker bagger, Munsterman bagger, bagger bagger :P
'13 |
'14
pi_127227387
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:29 schreef Moody het volgende:

[..]

Naja zijn quotes werden behoorlijk opgeblazen in VI. Beetje waan van de dag ook, op het veld bagger, alles is opeens bagger rondom de club. Fer bagger, Castaignos bagger, Boschker bagger, Munsterman bagger, bagger bagger :P
VI :')

Die roepen grotendeels ook maar wat. Derksen doet alles om zijn vriendjes Been en Beenhakker te beschermen en Gijp verandert elke week van mening.
pi_127227463
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:32 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

VI :')

Die roepen grotendeels ook maar wat. Derksen doet alles om zijn vriendjes Been en Beenhakker te beschermen en Gijp verandert elke week van mening.
Vergeet het stokpaardje van Derksen niet; Frank de Boer. Die kan echt niets verkeerd doen.....als trainer van de club met de grootste begroting van Nederland :')

SPOILER
'13 |
'14
pi_127227605
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:34 schreef Moody het volgende:

[..]

Vergeet het stokpaardje van Derksen niet; Frank de Boer. Die kan echt niets verkeerd doen.....als trainer van de club met de grootste begroting van Nederland :')

SPOILER
Ik vind trouwens die nieuwe Vampire Weekend misschien wel de beste plaat van het jaar.

SPOILER
pi_127227897
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind trouwens die nieuwe Vampire Weekend misschien wel de beste plaat van het jaar.

SPOILER
Goed album idd! Beste plaat gaat tussen VW, The National, Peter Adams en Cloud Cult op het moment.

Cloud Cult O+

SPOILER
'13 |
'14
pi_127228157
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:41 schreef Moody het volgende:

[..]

Goed album idd! Beste plaat gaat tussen VW, The National, Peter Adams en Cloud Cult op het moment.

Cloud Cult O+

SPOILER
Vind je The National niet saai?

En nieuwe van Arcade Fire ben ik ook erg benieuwd naar. Suburbs was tof _O_
pi_127228249
Mijn top 5 is Qotsa, Czarface, Tyler the Creator, Bassekou Koyaté en Bombino denk ik.

Miles Kane komt ook goed hoog binnen.
pi_127228445
quote:
17s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Vind je The National niet saai?
Saai? Nee hoor. De nummer zijn in de lijn van de vorige albums, de productie misschien iets minder dynamisch. De gimmick met de overdreven drumlijntjes is iets naar de achtergrond verdwenen.

Een nummer als Demons is toch erg fijn?

quote:
En nieuwe van Arcade Fire ben ik ook erg benieuwd naar. Suburbs was tof _O_
Eens :) Itt de meeste vind ik het laatste album van AF ook het beste. Vooral Suburban War, dijk van een nummer!!
'13 |
'14
pi_127228446
James Blake, Atoms For Peace, Vampire Weekend, Bonobo, Nick Cave and the Bad Seeds en The National hier.
pi_127228485
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Moody het volgende:

[..]

Eens :) Itt de meeste vind ik het laatste album van AF ook het beste. Vooral Suburban War, dijk van een nummer!!
Ik heb Funeral en Suburbs op een gedeelde eerste plek. Beiden zijn het legendarisch goede albums.
pi_127228553
http://www.denachtvankuns(...)st-speelt-radiohead/

Wtf :o Zaterdagavond gratis Radiohead door een jazzorkest in Groningen :9
pi_127228565
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb Funeral en Suburbs op een gedeelde eerste plek. Beiden zijn het legendarisch goede albums.
Ik vind zoveel goed van Arcade Fire dat ik nog niet weet wat ik echt minder vind :')
pi_127228581
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Tchock het volgende:
James Blake, Atoms For Peace, Vampire Weekend, Bonobo, Nick Cave and the Bad Seeds en The National hier.
Ik heb Bonobo gemist....ff checken :)
'13 |
'14
pi_127228633
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef Moody het volgende:

[..]

Ik heb Bonobo gemist....ff checken :)
Die is wel erg rustig.
pi_127228675
quote:
17s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik vind zoveel goed van Arcade Fire dat ik nog niet weet wat ik echt minder vind :')
Ik begon met Keep The Car Running, toen kwam jaren later The Suburbs uit. Die vond ik geweldig, toen Funeral platgedraaid. Neon Bible is er eigenlijk totaal tussendoor geglipt :@ Nauwelijks geluisterd.
pi_127228747
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik begon met Keep The Car Running, toen kwam jaren later The Suburbs uit. Die vond ik geweldig, toen Funeral platgedraaid. Neon Bible is er eigenlijk totaal tussendoor geglipt :@ Nauwelijks geluisterd.
Het minste album van de 3, al hoort Intervention tot hun beste nummers.
'13 |
'14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')