Haha zal wel moeten, is mijn favoriete band namelijk en zocht een beetje naar non-stoner dingen die er ook wat op leken.quote:
Laat me raden. Zwolle beter, Twente wint?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeOverigens: weet je Zwolle - Twente nog in '10/'11?
Dat vergeef ik je ook niet zomaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwolle speelde toen nog Eerste Divisie. Voor de beker kwam Twente op bezoek. Ruiz, Chadli en Mihaylov begonnen op de bank omdat het wel even geklaard zou worden, uiteindelijk toch Chadli en Ruiz er in omdat Zwolle niet toegaf. 80'e minuut Chadli 0-1, iedereen verdrietig. 87e minuut de gelijkmaker en uiteindelijk won Twente met strafschoppen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Laat me raden. Zwolle beter, Twente wint?
Calimero!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zwolle speelde toen nog Eerste Divisie. Voor de beker kwam Twente op bezoek. Ruiz, Chadli en Mihaylov begonnen op de bank omdat het wel even geklaard zou worden, uiteindelijk toch Chadli en Ruiz er in omdat Zwolle niet toegaf. 80'e minuut Chadli 0-1, iedereen verdrietig. 87e minuut de gelijkmaker en uiteindelijk won Twente met strafschoppen.Oja, rememberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had het wel te doen met Zwolle. Sympathiek clubje, zeker nu ze De Muur afbrekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen PSV verloor van PEC hebben ze er in Zwolle ook tien miljoen fans bijgekregen geloof ik. Waarvan ze de helft weer verloren door van Feyenoord te winnen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
Deden ze dit jaar ook tegen Den Bosch, werden ze wel afgestraft. Stond opeens mijn hele timeline vol met zogenaamde fans.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Oja, remember
Had het wel te doen met Zwolle. Sympathiek clubje, zeker nu ze De Muur afbrekenHaha die edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, ik zal ophouden voor mensen gaan klagen.
McClarenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
Deden ze dit jaar ook tegen Den Bosch, werden ze wel afgestraft. Stond opeens mijn hele timeline vol met zogenaamde fans.
Ja die man ging nergens over joh. Al vond ik het wel grappig voor Fer.quote:
Naja zijn quotes werden behoorlijk opgeblazen in VI. Beetje waan van de dag ook, op het veld bagger, alles is opeens bagger rondom de club. Fer bagger, Castaignos bagger, Boschker bagger, Munsterman bagger, bagger baggerquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja die man ging nergens over joh. Al vond ik het wel grappig voor Fer.
VIquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Naja zijn quotes werden behoorlijk opgeblazen in VI. Beetje waan van de dag ook, op het veld bagger, alles is opeens bagger rondom de club. Fer bagger, Castaignos bagger, Boschker bagger, Munsterman bagger, bagger bagger
Vergeet het stokpaardje van Derksen niet; Frank de Boer. Die kan echt niets verkeerd doen.....als trainer van de club met de grootste begroting van Nederlandquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
VI
Die roepen grotendeels ook maar wat. Derksen doet alles om zijn vriendjes Been en Beenhakker te beschermen en Gijp verandert elke week van mening.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Vergeet het stokpaardje van Derksen niet; Frank de Boer. Die kan echt niets verkeerd doen.....als trainer van de club met de grootste begroting van NederlandIk vind trouwens die nieuwe Vampire Weekend misschien wel de beste plaat van het jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind trouwens die nieuwe Vampire Weekend misschien wel de beste plaat van het jaar.Goed album idd! Beste plaat gaat tussen VW, The National, Peter Adams en Cloud Cult op het moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cloud CultSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Goed album idd! Beste plaat gaat tussen VW, The National, Peter Adams en Cloud Cult op het moment.
Cloud CultVind je The National niet saai?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nieuwe van Arcade Fire ben ik ook erg benieuwd naar. Suburbs was tof![]()
Saai? Nee hoor. De nummer zijn in de lijn van de vorige albums, de productie misschien iets minder dynamisch. De gimmick met de overdreven drumlijntjes is iets naar de achtergrond verdwenen.quote:
Eensquote:En nieuwe van Arcade Fire ben ik ook erg benieuwd naar. Suburbs was tof
Ik heb Funeral en Suburbs op een gedeelde eerste plek. Beiden zijn het legendarisch goede albums.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Moody het volgende:
[..]
EensItt de meeste vind ik het laatste album van AF ook het beste. Vooral Suburban War, dijk van een nummer!!
Ik vind zoveel goed van Arcade Fire dat ik nog niet weet wat ik echt minder vindquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb Funeral en Suburbs op een gedeelde eerste plek. Beiden zijn het legendarisch goede albums.
Ik begon met Keep The Car Running, toen kwam jaren later The Suburbs uit. Die vond ik geweldig, toen Funeral platgedraaid. Neon Bible is er eigenlijk totaal tussendoor gegliptquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind zoveel goed van Arcade Fire dat ik nog niet weet wat ik echt minder vind
Het minste album van de 3, al hoort Intervention tot hun beste nummers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begon met Keep The Car Running, toen kwam jaren later The Suburbs uit. Die vond ik geweldig, toen Funeral platgedraaid. Neon Bible is er eigenlijk totaal tussendoor gegliptNauwelijks geluisterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |