SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van dat ene album. Z'n debuut en zo. En die daarna.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:53 schreef Norrage het volgende:
Waar zouden we dat Haxan Cloak van moeten kennen?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van dat ene album. Z'n debuut en zo. En die daarna.
Ik zie een zaadcelquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:51 schreef Tchock het volgende:
Trouwens. Volgens mij is die albumhoes helemaal geen strop.
De kabel is namelijk van metaal volgens mij. En het lijkt onder water. En de titel van het album is Excavation.
[ afbeelding ]
Het lijkt me eerder een reddingslijn of zo.
Goede koptelefoon check.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:57 schreef DO2 het volgende:
Ik heb 'm nu 2x beluisterd, en het is nu al een absolute contender voor plaat van het jaar.
Wat een beleving.
Oh, en het best te beluisteren met een goeie koptelefoon op, in het pikkedonker.
Nu ja, dit is toch het ultieme hipster topic, dacht ik. Dus het verbaast me wel een beetje, ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:56 schreef Norrage het volgende:
Nou....DO2 zegt dat het hem verbaast dat nog niemand het over dit album heeft. Dus ergens zou het genoemd moeten zijn, of gehyped moeten zijn ofzo...Dat vraag ik. Wie is hier nou de zeurpruim Tchock?
20 seconden via nieuwsgroepen en hij was binnen.quote:Op donderdag 30 mKliei 2013 23:58 schreef Norrage het volgende:
Het staat niet op spotify en kan het ook nergens vindenVandaar ook een beetje mijn vraag waar we het van zouden moeten kennen, want kennelijk is het enorm indie
Ook op AMG staat geen recensie
Waarom ben ik dan een zeurpruim.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:56 schreef Norrage het volgende:
Nou....DO2 zegt dat het hem verbaast dat nog niemand het over dit album heeft. Dus ergens zou het genoemd moeten zijn, of gehyped moeten zijn ofzo...Dat vraag ik. Wie is hier nou de zeurpruim Tchock?
Jij zit mij te betichten van een domme vraagquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan een zeurpruim.Bovendien staat het zo te zien zowel op AMG als P4K als RYM.
Ik citeer jou, jij noemt bij altijd een zeurpruim en geen zuurpruimquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
Overigens is het zuurpruim of zeurdoos. Maar ik zal er niet over zeiken. Want dan ben ik weer een zeurstraal.
Eén keertje maarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik citeer jou, jij noemt bij altijd een zeurpruim en geen zuurpruim
bvquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoewel je wel weer de typische zeurpruim bent moet ik toegeven dat de zanger (vooral op het derde album) een falsetto opzet die je óf geweldig vind of waar je spontane migraine van krijgt. Ik val in de eerste categorie.
Maar luister vooral eens het album Black Cat John Brown, want daar doet hij het niet.
Hoe kan ik nou 2 albums tegelijk luisteren? :squote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe Thundercat is ook heeel vet trouwens
Het is meer dat Norrage zijn favoriete bandjes wel aardig weet te pitchenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Moody het volgende:
Flaming Lips zijn lastig. Het lijkt alsof iedereen ermee wegloopt, maar niemand die ik ken vindt het wat.
Rechteroor je iPod met haxon erop en linkeroor thundercat. Of andersom. Misschien vult het elkaar wel aanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou 2 albums tegelijk luisteren? :s
Zeker van die mainstream gastenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Moody het volgende:
Flaming Lips zijn lastig. Het lijkt alsof iedereen ermee wegloopt, maar niemand die ik ken vindt het wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |