Doet DO2 toch wel beter, we hebben het al bijna 2 pagina's over Haxon Cloakquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is meer dat Norrage zijn favoriete bandjes wel aardig weet te pitchen
Jawelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nieuw album van Camera Obscura komt er aan
Is dat beter?
Ik ben 19. Tweedejaarsstudent.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Weet ik veel, is een '90 ding voor mij
Radiohead was vies toen ik het luisterde tijdens mijn tentamen
Dan luistert ie alleen nog maar ambient.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Kijk. Dan mag je meelullen hoor, Had gewild dat ik zover was toen ik 19 was.
Jij ben over 10 jaar indie-eindbaas. Kan niet anders
Wat studeer je eigenlijk?quote:
Kwestie van max. 10 bier per dag. Dan komt het goed. Mooie tijd voor de boeg hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan luistert ie alleen nog maar ambient.
Ik mag toch hopen dat ik de beste tijd nog niet gehad hebquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Kwestie van max. 10 bier per dag. Dan komt het goed. Mooie tijd voor de boeg hoor
18-25 is de beste tijd van je leven.......(of er moet na je 30e nog een betere tijd komen, denk 't niet)
Dat ging over de nieuwe track met Professor Green, album is wel goed ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die is best wel vet
Alleen in dat topic loopt iedereen er op te haten
Niet uitvoerig helaas: bijzonder goed album! Niet echt veel aandacht gekregen maar onterecht, allemaal catchy riffs, erg goede teksten en gewoon goede songs. New Town Velocity is zo prachtig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef debeterebob het volgende:
Was Johnny Marr hier eigenlijk al besproken?
Is jouw smaak erg veranderd? Jij bent éénvan de oudste hier volgens mij, dus jouw smaak zou nu wel op het evenwicht moeten zitten. Ik merk bij mezelf dat ik nog steeds nieuwe dingen/genres ontdek, maar dat kan komen omdat ik relatief laat met actief muziek luisteren begonnen ben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Kwestie van max. 10 bier per dag. Dan komt het goed. Mooie tijd voor de boeg hoor
18-25 is de beste tijd van je leven.......(of er moet na je 30e nog een betere tijd komen, denk 't niet)
Naja, de studententijd is niet te overtreffen. Als je eenmaal werk hebt, moet je je enigszins beheersen. Als je dat niet doen, moet je net als mij voor jezelf beginnenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik de beste tijd nog niet gehad heb
Je hebt sowieso ook van die periodes hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:45 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb zelf in een jaar mijn muzieksmaak zo erg veranderd, En dan het laatste half jaar ook weer, als ik mijn top 300 lijst zie van een half jaar geleden, had even een nieuwe ddraftlijst gemaakt. Slechts 61 nummers hetzelfde.
Ik ben officieel weer tweedejaarsstudent.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Naja, de studententijd is niet te overtreffen. Als je eenmaal werk hebt, moet je je enigszins beheersen. Als je dat niet doen, moet je net als mij voor jezelf beginnen
Zo erg is het bij mij niet, maar een paar jaar terug draaide ik nog veel britpop, daar luister ik nu nauwelijks nog naar. En nu luister ik een stuk meer elektronische muziek en Jazz.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:45 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb zelf in een jaar mijn muzieksmaak zo erg veranderd, En dan het laatste half jaar ook weer, als ik mijn top 300 lijst zie van een half jaar geleden, had even een nieuwe ddraftlijst gemaakt. Slechts 61 nummers hetzelfde.
Wat?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben officieel weer tweedejaarsstudent.
Promotie in de meteorologie, maar sta nog wel als student ingeschreven. (Krijg er gelukkig nog wel voor betaald, maar nog steeds veel vrijheid in werkindeling.).quote:
Hoe kun je dan tweedejaarsstudent zijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Promotie in de meteorologie, maar sta nog wel als student ingeschreven. (Krijg er gelukkig nog wel voor betaald, maar nog steeds veel vrijheid in werkindeling.).
Keane op 10 een half jaar geleden, dat zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt sowieso ook van die periodes he
Een van de oudsten. Into reality nuquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is jouw smaak erg veranderd? Jij bent éénvan de oudste hier volgens mij, dus jouw smaak zou nu wel op het evenwicht moeten zitten. Ik merk bij mezelf dat ik nog steeds nieuwe dingen/genres ontdek, maar dat kan komen omdat ik relatief laat met actief muziek luisteren begonnen ben.
Ik sta dus ingeschreven als promotiestudent. Ben al afgestudeerd, maar hier is je promotie weer een nieuwe studie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe kun je dan tweedejaarsstudent zijn?Of ben je gestopt in de tussentijd?
Ah, op die manier. Wat heb je voor bachelor en master gedaan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik sta dus ingeschreven als promotiestudent. Ben al afgestudeerd, maar hier is je promotie weer een nieuwe studie.
Kun je als weerman proberen indie-bands te pluggen op RTL4?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Promotie in de meteorologie, maar sta nog wel als student ingeschreven. (Krijg er gelukkig nog wel voor betaald, maar nog steeds veel vrijheid in werkindeling.).
Het kan best fris worden, want de windverwachtingen wijzen wel indie richting.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Kun je als weerman proberen indie-bands te pluggen op RTL4?
Keanequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Keane op 10 een half jaar geleden, dat zegt al genoeg.
Het wordt tijd dat er een frisse wind door de Nederlandse muziekscene waait.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het kan best fris worden, want de windverwachtingen wijzen wel indie richting.
Hopes and Fears was 10 jaar geleden wel een dingetje. Heb 'm zelf ook vaak gedraaid.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
KeaneSerieus, hebben die zoveel muziek dat die bovenaan kan eindigen?
Ik heb al zo'n idee waar dit over gaatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat er een frisse wind door de Nederlandse muziekscene waait.
Als het hele land al onder de indruk is van een singer/songwriternummertje met beladen inhoud, dan hebben we nog veel werk te verrichten.
Die jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n idee waar dit over gaat
Die jongen lijkt wel aardig te duwen met zijn stemquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Die ja
3FM slaat theatraal stijl achterover van dat nummer. Zal er enig commercieel belang bij zijn?
http://www.debestesingersongwriter.nl/media/236670quote:
Aaah, die. Ja, janknummer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:03 schreef Moody het volgende:
[..]
http://www.debestesingersongwriter.nl/media/236670
Dit is een dingetje nu op 3FM. Als je 't niets vindt, raad ik je aan om het komende half jaar geen 3FM te luisteren of naar DWDD te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |