Elfletterpiet zit graag te zeurenquote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
done dealquote:Daarom doen de users het maar zelf
Ook al is het niet deelbaar door elf:
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Dat is een ander subforum, daar mod ik niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:01 schreef JeMoeder het volgende:
Kwestie:
Even een vraagje over mijn reactie die is verwijderd in dit topic:
Joodse organisatie verzet zich tegen monument
Waarom mag "kutjoden" niet, maar het volgende wel?
Ik heb een hekel aan mensen die je beschuldigen van discriminatie of.. (kutmarokkanen)
Racisten op FOK! (kutpolen)
en zo kan ik er nog wel wat noemen...
Hebben Joden een uitzonderingspositie wat betreft uitgescholden worden?
Jammer trouwens, was wel leuk om met je te vechten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben nog geen dag weg, en de complimenten stromen binnen
toevallig is dat he?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb je wel uitgezwaaid in het vorige topic, maar toen begon jij over andere vrouwen dus toen dacht ik 'opgeruimd staat netjes'.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef timmmmm het volgende:
Sommige mensen hebben in elk stadje een ander schatje, ik heb in elk forum een andere porumquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb je wel uitgezwaaid in het vorige topic, maar toen begon jij over andere vrouwen dus toen dacht ik 'opgeruimd staat netjes'.
Nou, dan snap ik wel dat ze je door een homo hebben vervangen; dan heb je dit gedonder niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben in elk stadje een ander schatje, ik heb in elk forum een andere porum
Maar met het formaat van de gemiddelde e-penis, is je kontje daar vast blij meequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
Dat is waar, hier is iedereen homohater om hun reputatie op internet hoog te houden.
Zit weinig te hosselen in.
Exit only.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar met het formaat van de gemiddelde e-penis, is je kontje daar vast blij mee
Da kan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:22 schreef Xa1pt het volgende:
Medsen is failliet
Kan deze dicht? Naast de website die TS in de OP geeft kan dit nergens anders geverifieerd worden.
Is dat zo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is een ander subforum, daar mod ik niet.
Maar nee ik vind dat dat ook weg zou moeten.
Als het om bepaalde gevallen gaat geef ik je gelijk, zoals bij criminelen of dergelijke, een jood/marokkaan of kaaskop die een oma in elkaar rost mag je van mij kut noemen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Het gaat om leden van een groep die zich onfatsoenlijk gedragen.
Een jongen die zich onbeschoft gedraagt, mag je toch kutjong noemen?
En als het een jood is: kutjood?
En als het een Marokkaan is: kutmarokkaan.
Geen commentaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:39 schreef De_Guidance het volgende:
Wat is het standpunt inzake de term zandhappers?
Dat het knarst tussen je tanden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:39 schreef De_Guidance het volgende:
Lijkt me duidelijk, in SCs waar termen als kankerjood ook getolereerd worden, kan het, en anders nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:39 schreef De_Guidance het volgende:
Ik lees net hierboven dat je wel een individu kut mag vinden en zijn afkomst mag benoemen. Alleen je mag niet een hele groep zo weg zetten. Zo lastig is dat toch niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:43 schreef De_Guidance het volgende:
'kankerturk' leverde geen storm van protest ook. Was wel heel opvallend.
Maar mooi dat je nog steeds wil vechten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, in SCs waar termen als kankerjood ook getolereerd worden, kan het, en anders niet
Deze opmerking staat haaks op de post die je net maakt in Joodse organisatie verzet zich tegen monument #2 over Joden, wat wil je nou, wel of niet!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Het gaat om leden van een groep die zich onfatsoenlijk gedragen.
Een jongen die zich onbeschoft gedraagt, mag je toch kutjong noemen?
En als het een jood is: kutjood?
En als het een Marokkaan is: kutmarokkaan.
Ok, maar een slotje op het eerste lijkt me dan wel aangewezen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
Ik laat het beiden even apart, aangezien het eerste over een daad gaat en het tweede meer een verzameltopic gaat worden zo te zien. Als we dat nu op een hoop gaan gooien is 't lastig(er) te volgen, en daar wordt sowieso niet meer gepost zo te zien.
Zou sowieso prioriteit geven aan #2.
Lijkt me ook, maar ik laat 't wel aan hem over.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:46 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ok, maar een slotje op het eerste lijkt me dan wel aangewezen.
Frutsel kan er geen probleem mee hebben, aangezien hij ze beide startte.
Ik laat ze wel ff mergen en neem dan de titel van de 2equote:Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef zuiderbuur het volgende:
vr 19 oktober:
Beiroet opgeschrikt door zware explosie
ma 22 oktober:
Libanon: 'Het land is in crisis' #1
Het gaat in feite over hetzelfde, kan dit samengevoegd worden? (het gaat in beide gevallen om dezelfde topicstarter trouwens)
Ik heb altijd al een zwak voor jou gehad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:11 schreef Voorschrift het volgende:
Meest kwaadaardig?
Krijg ik nu al complimenten?
Geen idee waarom, maar ik waardeer het gebaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een zwak voor jou gehad.
Ik doe mijn rits alvast open.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar ik waardeer het gebaar.
Geil.quote:
Van mij mag je Engelse teksten quoten, maar voeg er dan wel een grove vertaling bij, wel zo handig voor de mensen die niet zo behendig zijn in het Engels.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:48 schreef PizzaMizza het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, mag je ook gewoon altijd Engelse teksten quoten?
Dank.quote:
Dat is dus niet enkel voor de moslim want andere culturen mogen ook niet dus gooi die ook maar gelijk in het grote topic van wat niet magquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:06 schreef zuiderbuur het volgende:
Zou het eventueel mogelijk zijn om een soort megatopic te maken, getiteld "Waarom islam er gewoon niet mag zijn", en daar kan iedereen naar hartelust de boel helemaal vol schrijven?
Nu staat er jammer genoeg het woordje "moslims" in de titel van 'Grote aanval op moslims in Myanmar', en nu zijn er al vijf pagina's maar je moet met een vergrootglas zoeken naar hier en daar een post over Myanmar/Birma.
Het doet me denken aan wat er gebeurd is met Sharia ingevoerd inTimboektoe
Prima, zolang het maar als een zwart gat werkt, eens erin,kom je er niet meer weg en dus zeker niet meer in de andere topics.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:32 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat is dus niet enkel voor de moslim want andere culturen mogen ook niet dus gooi die ook maar gelijk in het grote topic van wat niet mag
Mee eens gewoon een gat in gooien. Het is wel zo dat het een vaste groep users betaamt. En al vaak genoeg wat voorbij zien komen dat ik denk is het nodig? Echter als dat allemaal gemodereerd moet worden zou je op zulke topics een modje per topic moeten plaatsen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:36 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Prima, zolang het maar als een zwart gat werkt, eens erin,kom je er niet meer weg en dus zeker niet meer in de andere topics.![]()
Ernstiger: het is om die reden dat ik zal vermijden om het woord "moslim", "islam" of "sharia" in de titel te plaatsen.
Birma/Myanmar interesseert me erg, maar na het lezen van deze comment werd het me duidelijk dat ik realistisch moet zijn en het moet opgeven:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:32 schreef gnaeus het volgende:
Ik vind bepaalde reacties in dit topic niet helemaal normaal, oproepen hetzelfde te doen in Nederland ? Wil je als FOK! dat toestaan ?
'Grote aanval op moslims in Myanmar'
(Si tous les dégoûtés s'en vont, il n'y a que les dégoûtants qui restent...)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus ik moet het serieus nemen dat onzichtbare geesten jou nu proberen te fucken?
Of dat sperma bij je nieren wordt aangemaakt?
Ik weet, ik weetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:53 schreef sp3c het volgende:
ha sommige users zouden eigenlijk een eigen modje moeten hebben
en culturen zijn niet de enige rode lap ... bankiers werken ook vergelijkbaar en zodra iemand vrouw is en meer dan 10 fans heeft is het een hoer zodra ze in het NWS komt
Troost je, the Dubliners hebben hun afscheidstournee gehouden.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:30 schreef Frutsel het volgende:
Groot deel van de rommel opgeruimd van de laatste paar pagina's.
Altijd weer dat ierland
Doe ik al zo veel mogelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:42 schreef sp3c het volgende:
negeren?
zal is kijken maar het klinkt niet als iets waar ik me als mod mee moet bemoeien
Nee, dat topic niet. Maar hij dook opeens op in andere topics, waar ik hem nooit gezien had.quote:Op zondag 4 november 2012 07:29 schreef paddy het volgende:
Klik eens op jullie beide posthistorie
http://forum.fok.nl/user/history/172019
http://forum.fok.nl/user/history/280225
Ik zie er absoluut geen stalken in, want die Israël topics bezoeken jullie beiden al eeuwen.
Of je moet het over DM hebben? Daar ga ik dan weer niet over.
Deze post lijkt me wel het overtuigende bewijs dat DeParo Kees gewoon zit te volgen!quote:Op zondag 4 november 2012 18:33 schreef DeParo het volgende:
Waarom klaag je dan![]()
?
Beetje paranoia aan het worden soms?
Laster!quote:Op zondag 4 november 2012 18:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Deze post lijkt me wel het overtuigende bewijs dat DeParo Kees gewoon zit te volgen!![]()
Als we nou 'ns collega's worden op NWS dan heb je een katje waar je ook nog eens mag gaan samenwerken. Niets leuker dan datquote:
ik zeg doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als we nou 'ns collega's worden op NWS dan heb je een katje waar je ook nog eens mag gaan samenwerken. Niets leuker dan dat
quote:
Er worden weer moslims gedeporteerd en kernbommen op Mekka en westerse steden met moslim-inwoners gegooid.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ach, de meeste olie ligt ver van de steden af.... kan dan mooi verdeeld worden onder de westerse machten.
Maar wat in één keer Goed ? Het bombarderen van Mekka doet ze hier niet verdwijnen... zal ze slechts radicaliseren. Wat op zich heel handig is, immers creëer je daarmee een vrijbrief ze op te pakken/te deporteren.
Neem je het weer lekker serieus allemaal ?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er worden weer moslims gedeporteerd en kernbommen op Mekka en westerse steden met moslim-inwoners gegooid.
O ja het is natuurlijk allemaal een grapje.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Neem je het weer lekker serieus allemaal ?
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O ja het is natuurlijk allemaal een grapje.
Nou dan moet je er maar een PI bij zetten.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee ik ben absoluut serieus. Ik acht het wenselijk miljoenen/miljarden mensen te doden...
!
PIquote:Op donderdag 8 november 2012 13:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou dan moet je er maar een PI bij zetten.
O jij was natuurlijk voor een vrijwillige terugkeer. Maar je wilde wel een situatie creëren waar het niet zo geheel vrijwillig meer was natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh noes! Razzisme! Breivik! Osama!
Absoluut.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O jij was natuurlijk voor een vrijwillige terugkeer. Maar je wilde wel een situatie creëren waar het niet zo geheel vrijwillig meer was natuurlijk.
Het gaat om de inhoud: gisteren was hetzelfde topic ook al geen daverend succes, en nu melden zich weer dezelfde mensen met dezelfde redenaties. Zo'n herhaling van zetten lijkt me niet echt interessant.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom zou je jezelf willen rapporteren dan, mankeert toch niks aan die post?
Ik zie wel waar het heenleidt, wellicht neemt het een andere wending.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat om de inhoud: gisteren was hetzelfde topic ook al geen daverend succes, en nu melden zich weer dezelfde mensen met dezelfde redenaties. Zo'n herhaling van zetten lijkt me niet echt interessant.
Optimistquote:Op donderdag 8 november 2012 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie wel waar het heenleidt, wellicht neemt het een andere wending.
Slotje kan altijd nog he.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:47 schreef sp3c het volgende:
lijkt een eigen topic waard?
veranderd er ook iets
Heb ik nu dus gedaan (hoog tijd, het congres begon vandaag in Peking), maar ik heb ervoor gekozen om het in POL te doen, omdat het toch meer op "lange termijn" is:quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:47 schreef Frutsel het volgende:
Kan je er geen nieuwsbericht over vinden (over de machtsoverdracht dus) en die als nieuw topic openen met eventueel achtergronden en/of een linkje naar dat oude topic?
Alvast bedanktquote:Excuses na column, Koelman legt uit
De hoofdredactie van Metro biedt excuses aan mensen die door de column van Luuk Koelman zijn gekwetst. Koelman zelf geeft uitleg.
De redactie van Metro is zeer geschrokken van de hevigheid van de reacties op de column van Luuk Koelman van gisteren. Op www.metronieuws.nl hebben we de bijdrage van Koelman gisteren op verzoekvan de familieleden van Tim Ribberink verwijderd. We bieden onze oprechte excuses aan aan al diegenen die door de column zijn gekwetst, in de eerste plaats aan de ouders van Tim.
Hoofdredactie Metro
Mijn column van gisteren is grotendeels een aaneenschakeling van uitspraken die Mariska de Haas heeft gedaan over homo’s. De ene opmerking nog grover dan de andere. Wat ik doe, is al die quotes op één persoon (de moeder van Tim) projecteren, zodat de lezer duidelijk wordt wat mensen als Mariska de Haas nu werkelijk doen: homo’s pesten en buitensluiten - en waartoe dat kan leiden. De boodschap van mijn column: Mariska de Haas is in essentie geen haar beter dan de pesters van Tim - zij is enkel hun salonfähige variant die in elk tv-programma mag aanschuiven. Ik begrijp dat de ouders van Tim nu geen behoefte hebben aan satire. Voor hen kwam de column te vroeg. Dat betreur ik.
Luuk Koelman
Ook niet als je naar beneden scrollt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet precies waar ik hier mee heen moet, maar is er iets mis met de quote knop? Bij mij werkt ie niet meer, althans de te quoten tekst verschijnt niet meer.
nu ineens wel, zal wel een internethiccup zijn geweest, thnx for feedback.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:48 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ook niet als je naar beneden scrollt?
Ik heb er ook wel eens last van. Als het gaat om post op een laatste bladzijde.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
nu ineens wel, zal wel een internethiccup zijn geweest, thnx for feedback.
GVD!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
In een topic waar mensen sympathie tonen voor Pallies kan alles denk ik dan maar.
quote:Op zondag 18 november 2012 00:00 schreef sp3c het volgende:
agreed, niet helemaal handig van ons maar VS is nieuw dus cut the guy some slack pls
pallies = nog steeds niet de bedoeling iig
gewoon Palestijnen en Israeli's oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed. Als het dan ook maar een incident is.
Ik begreep vandaag van je collega paddy dat er op gemodereerd gaat worden.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op zondag 18 november 2012 00:07 schreef sp3c het volgende:
ja we houden de reeks voorlopig even wat extra in de gaten
vandaag ging het niet zo heel goed heb ik me laten vertellen dus morgen moet beterIk ga nr 98 maar niet eens lezen, al die oude argumenten en die opvlammende beterweters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de 100 halen we zo makkelijk. Zullen we collecteren om een bloemetje te sturen aan beide partijen: En nog vele jaren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
Ik gooi het even in de groep!quote:Op zondag 18 november 2012 00:15 schreef sp3c het volgende:
van die mini legermannetjes
een bulldozertje voor de Israelische ambassade en een mortierploeg voor de Palestijnse vertegenwoordiger in Nederland
dingen in groepen gooien valt in die contreien meestal niet zo goed!quote:
Ik hou het veilig op mijn zolderkamertje achter mijn computer.quote:Op zondag 18 november 2012 00:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
dingen in groepen gooien valt in die contreien meestal niet zo goed!
Yep. Schoppen van die oude topics toch maar liever niet, dus laatste blijft openquote:Op zondag 18 november 2012 10:44 schreef zuiderbuur het volgende:
We hebben al de reeks NWS / Koerdisch conflict #7 Westen bevrijd?
We hadden ook al NWS / Koerdische overheid verkoopt olie onafhankelijk van Bagdad (23 oktober)
Is NWS / Oorlog in Koerdische regio Irak dreigt (18 november) niet wat teveel van het goeie dan?
Is dat al beledigend?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
GVD!
Ik dacht dat we een jaar of zo geleden een afspraak gemaakt hadden? Na een tijdlang het woord pallies beantwoord te hebben met smouzen, werd er eindelijk op gereageerd (het ene doet kennelijk wel pijn en het andere niet?) en na enige discussie werden we het erover eens dat beide termen denigrerend zijn. En dus niet gebruikt mogen worden.
Een afspraak die gisteren of vandaag de facto bevestigd werd door een moderator.
Nou zit er GVD een moderator dat wel te doen!
Natuurlijk werd het als belediging gebruikt en ook alleen maar in combinatie met aansporingen om te doden of denigrerende beschrijvingen. Niet zo hypocriet kletsen!quote:Op zondag 18 november 2012 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is dat al beledigend?
Maar goed, als dat 'de afspraak' is, dan prima.
Natuurlijk doe ik denigrerend over Hamas en co, wat had je dan verwacht, dat ik een organisatie die op de terreurlijst staat ga lopen verdedigen als een schuimbekkende Harry van Bommel of Gretta?quote:Op zondag 18 november 2012 23:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Natuurlijk werd het als belediging gebruikt en ook alleen maar in combinatie met aansporingen om te doden of denigrerende beschrijvingen. Niet zo hypocriet kletsen!
Nog zoeen. Toen ik als repercussie steeds een voor joden beledigende term gebruikte, werd ik meteen op de vingers getikt. Want dat mag dan weer niet.quote:Op zondag 18 november 2012 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje vreemd ja. Kweek een dikker huidje ofzo.
Daar ben ik het niet mee eens, maar dat is een zaak van de mods.quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Toen ik als repercussie steeds een voor joden beledigende term gebruikte, werd ik meteen op de vingers getikt. Want dat mag dan weer niet.
Voor een moderator ben je slecht op de hoogte van de regels van FOK!quote:Op zondag 18 november 2012 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik denigrerend over Hamas en co, wat had je dan verwacht, dat ik een organisatie die op de terreurlijst staat ga lopen verdedigen als een schuimbekkende Harry van Bommel of Gretta?
Maar als de term Pallie jou niet welgezind is dan laat ik 't wel achterwege.
Je kan wel als een Don Quichot gaan vechten tegen een windmolen, maar ik heb toch allang gezegd dat ik met je meega in je redenering?quote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Voor een moderator ben je slecht op de hoogte van de regels van FOK!
Het gaat er niet om dat ik me stoor aan de term pallie, het gaat er om dat het een denigrerende term is die een hele groep mensen als minderwaardig wegzet. En als ik het woord smous om DIE reden niet mag gebruiken, mag een ander de term pallie ook om DIE reden niet gebruiken.
En wat mij betreft terecht. Dat heeft niks te maken met gevoeligheid of zielig doen, maar met beschaving.
Nee, je zei dat je je aan de afspraak zou houden. Met de redenering ging je helemaal niet mee, verwijzend naar mensen die je en passant als minderwaardig neerzette.quote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan wel als een Don Quichot gaan vechten tegen een windmolen, maar ik heb toch allang gezegd dat ik met je meega in je redenering?
Ik hoef 't ook niet altijd eens te zijn toch?quote:Op zondag 18 november 2012 23:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, je zei dat je je aan de afspraak zou houden. Met de redenering ging je helemaal niet mee, verwijzend naar mensen die je en passant als minderwaardig neerzette.
Nee, dat is waar. We zijn het op dit onderwerp hartgrondig oneens. Maar daar gaat het hier niet om.quote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoef 't ook niet altijd eens te zijn toch?
Volgens mij was dat al duidelijk, dus ik snap je probleem niet.quote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. We zijn het op dit onderwerp hartgrondig oneens. Maar daar gaat het hier niet om.
Het gaat hier om het serieus nemen van je tegenstanders en correct gedrag.
En ten tweede moet je niet net doen alsof je het met die redenering eens bent, want dan ben je niet. En dat vind ik ook best, zolang je je maar, net als ik, aan de regels houdt.
Vet van mij.quote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan wel als een Don Quichot gaan vechten tegen een windmolen, maar ik heb toch allang gezegd dat ik met je meega in je redenering?
Ik doelde op die vermeende afspraak.quote:Op zondag 18 november 2012 23:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vet van mij.
Dan heb ik deze zin toch anders begrepen.
Maar verder is deze discussie inderdaad tamelijk nutteloos, dat ben ik dan wel met je eens.
OK, ik las "redenering". Sorry!quote:Op zondag 18 november 2012 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik doelde op die vermeende afspraak.
Mijn mening erover doet niet terzake, vind ik.
Klopt, vergissing in woordgebruik mijnerzijds. Excuus.quote:Op zondag 18 november 2012 23:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK, ik las "redenering". Sorry!
Maar weer verder met ons werk?
OK, ruiterlijk! Zand erover?quote:Op zondag 18 november 2012 23:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, vergissing in woordgebruik mijnerzijds. Excuus.
Wat mij betreft is het zand nooit eraf geweest.quote:
Dan ben je niet de enige.quote:Op maandag 19 november 2012 15:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik wil graag stokslagen aanvragen voor Robijn48.
Dat eerste sterft wel een stille dood, ironisch hehe.quote:Op maandag 19 november 2012 19:28 schreef Disana het volgende:
Dit
NWS / Vaatstra-verdachte maakte joyride
is ook al gepost in de Marianne-Vaatstrareeks.
En is het geen regel meer dat in de OP een link naar de bron van het geciteerde staat?
NWS / Student verkleedt zich als vrouw en wordt verkracht
Jij moet een post door het slotje heen doen en dan is ie vol.quote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef sp3c het volgende:
ik doe mijn best!
volgens mij heb ik de reeks gebroken
Ik vind synchroondiscussies soms maar verwarrend. Zoals nu ookquote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat eerste sterft wel een stille dood, ironisch hehe.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:36 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Palliewood weer eens aan het werk.
Dit is een plaatje uit Libanon niet uit pallieland.
Vervelende spelfout inderdaad. De algemeen geaccepteerde term is Pallywood.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:45 schreef Kees22 het volgende:
Zitten alle moderators te slapen of zijn ze oververmoeid?
[..]![]()
Dank je wel.quote:
Dank je!quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:45 schreef Disana het volgende:
NWS / OJ Simpson toch onschuldig?
NWS / O.J Simpson misschien daadwerkelijk onschuldig aan moorden.
Een dubbelaartje.
Ik was eerder. En mijn OP is tevens beterquote:Op woensdag 21 november 2012 12:19 schreef Disana het volgende:
NWS / Roken pas vanaf 18 jaar
NWS / Rookregels strenger: geen sigaretten kopen onder 18 jaar
En maar paffen.
Ik heb de eerste het eerst genoemdquote:Op woensdag 21 november 2012 12:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik was eerder. En mijn OP is tevens beter
Nee, de term pallies (en verwante termen) is niet toegestaan. Net zo min als de term smouzen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:54 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Vervelende spelfout inderdaad. De algemeen geaccepteerde term is Pallywood.
Het is maar een heel dun laagje "legitimiteit" waarmee je je hypocrisie bedekt, Kees... en het laagje schijnt door.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, de term pallies (en verwante termen) is niet toegestaan. Net zo min als de term smouzen.
En terecht!
Hypocrisie? Het heeft me moeite genoeg gekost om dit te realiseren.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:20 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Het is maar een heel dun laagje "legitimiteit" waarmee je je hypocrisie bedekt, Kees... en het laagje schijnt door.
Is dichtquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:55 schreef DeParo het volgende:
NWS / IDF soldiers kill 1 Palestinian, wound at least 10
Dit wordt al uitvoerig besproken in het Centrale Topic en het is weer Medi die dit blijft doen consequent lijkt het wel tegenwoordig.
Mjah, heb het topic niet eerder opgemerkt en tis jammer dat het dan weer zo verkloot wordt qua alu-gedrag. Zal eens kijken of BNW er nog wat mee wil.quote:Op zondag 25 november 2012 07:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kan dit topic dicht? -> NWS / De liegende overheid
TS verwijst naar een bericht dat hijzelf geschreven heeft op een site. Alhoewel het wat discussie uitlokt (maar wat niet op Fok!.....) is het geen nieuws, maar een mening. Misschien iets voor klaagbaak of zo.
Met dat uitroepteken erbij klopte hetquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
wat weinig R-en. lijkt wel of ik er een mis
Mag deze uberintelligente user even een waarschuwing oid.quote:Op maandag 26 november 2012 02:36 schreef newsman01 het volgende:
Het word eens tijd dat we weer moslims gaan vergassen.
Groet de Proleet Mohammed.
Inderdaad, het is wordt.quote:Op maandag 26 november 2012 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag deze uberintelligente user even een waarschuwing oid.
Dank jequote:Op maandag 26 november 2012 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag deze uberintelligente user even een waarschuwing oid.
En nu ookquote:Op maandag 26 november 2012 10:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / 'Doodgeschoten jongen had geen wapen'
Er loopt al 2 dagen een goed topic over dit onderwerp.
NWS / Jongen van 17 dood geschoten door politieagent
Dat staat er toch? of bedoelde je van het topic dat nu een slotje heeft gehad?quote:Op maandag 26 november 2012 11:30 schreef Copycat het volgende:
Maak je er nog even doodgeschoten van?
Die van Tong waren geen OT reacties in, dus heb die maar even op slot gezet.quote:Op maandag 26 november 2012 17:38 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Kunnen die twee over die 14 branden in Duitsland samengevoegd worden of iets dergelijks, Tong80 was me weer eens voor.
Kan er ook nog een link naar de bron in de OP? Er staat wel ANP maar niets waarnaar gelinkt kan worden.quote:Op maandag 26 november 2012 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die van Tong waren geen OT reacties in, dus heb die maar even op slot gezet.
bij deze.quote:Op maandag 26 november 2012 23:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen kleuter![]()
Als je gewetensbezwaren hebt tegen dit topic dan post je je klacht hier maar:NWS / [NWS FeedBack] Welkom VS!
Ik geef je er weinig kans op dat je je zin krijgt.
Loopt nog niet storm met je klacht, he? Misschien moet je harder bidden om het Goddeloze topic ge-dev/nullt te krijgen.quote:Op maandag 26 november 2012 23:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bij deze.
dat topic is totaal uit de lucht gegrepen, de op bevat halve waarheden, is suggestief en duidelijk geschreven door iemand die niet weet dat deze situatie al jaren zo is, en dat die mensen wel degelijk payen. schopje pol lijkt me geschikt (of /dev/null doet het ook goed). dank je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Donequote:Op maandag 26 november 2012 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan er ook nog een link naar de bron in de OP? Er staat wel ANP maar niets waarnaar gelinkt kan worden.
Kom het hier melden ipv er daar op te reageren. FkTnogwat is trouwens wat daagjes op vakantie zie ik dus kan nog niet reageren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Loopt nog niet storm met je klacht, he? Misschien moet je harder bidden om het Goddeloze topic ge-dev/nullt te krijgen.![]()
Ging ook helemaal nergens meer over idd.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:04 schreef Robijn48 het volgende:
Hoi mods,
Wegens vele weerstand vraag ik of het Rishi topic verwijderd mag worden.
Okee, over en sluiten dan maar.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ging ook helemaal nergens meer over idd.
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee, over en sluiten dan maar.
In dit geval prima hoor, het ging sowieso nergens meer over, herhalingen van zetten.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:13 schreef mossad_agent het volgende:
En bedankt... vanwege iemand die de moeite niet neemt om vorige delen te lezen en dezelfde reacties uit te lokken (om vervolgens om sluiting topic te vragen) moet het topic dicht? man man man.....
Ik heb het hele topic gevolgd hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:13 schreef mossad_agent het volgende:
En bedankt... vanwege iemand die de moeite niet neemt om vorige delen te lezen en dezelfde reacties uit te lokken (om vervolgens om sluiting topic te vragen) moet het topic dicht? man man man.....
A dat doe ik niet en B is dit niet het topic om te gaan provoceren.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic gevolgd hoor.
Maar nu kan je niet meer over kleurlingen klagen he? Wat rot nou.
Ga toch weg.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:15 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
A dat doe ik niet en B is dit niet het topic om te gaan provoceren.
Jij vond het bijzonder constructief?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:13 schreef mossad_agent het volgende:
Haal al mijn racistische posts maar uit het topic. Ik ben benieuwd. Overigens bevestig je nu wel weer mijn idee over jouw...het topic moest dicht want was negatief over iemand met een kleurtje.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ga toch weg.
Je postgeschiedenis zegt genoeg.
DM/PM functie?? Nee die hebben ze bij mij uitgezet... monddood maken noemen ze dat.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij vond het bijzonder constructief?
Er werd al pagina's lang niets anders gedaan dan op elkaar mekkeren, die Rishi had er niks meer mee uit te staan. En voor ellenloze discussies over wie xenofoob is en wie een allochtonenknuffelaar is heb je de DM functie.
Goh.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
DM/PM functie?? Nee die hebben ze bij mij uitgezet... monddood maken noemen ze dat.
Boeit me verder ook niet hoor, sterker nog...het bevalt me wel. Scheelt een hoop trieste mensen in mijn inboxquote:
We zijn altijd graag van dienst.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:19 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Boeit me verder ook niet hoor, sterker nog...het bevalt me wel. Scheelt een hoop trieste mensen in mijn inbox
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn altijd graag van dienst.
Moddergooien, belachelijk maken en uitschelden is niet gewenst in feedback lijkt me.quote:
Dat het topic dicht moest is begrijpelijk. Zal hij wel weer open gaan wanneer er nieuwe nieuwsberichten over zijn?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
Jij vond het bijzonder constructief?
Kan, of een nieuw topic over het onderwerp specifiek voor dat bericht.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:24 schreef Murdera het volgende:
Dat het topic dicht moest is begrijpelijk. Zal hij wel weer open gaan wanneer er nieuwe nieuwsberichten over zijn?
"Nieuws en achtergronden".quote:Op donderdag 29 november 2012 18:50 schreef anonymoussie het volgende:
Is dit topic wel 'Nieuws'?
NWS / Zwarte Piet moet blijven want Zwarte Piet is geen racisme #4
Mijn kerst topic had ook nieuwsachtergrondenquote:
Lijkt me logisch toch. Kerstversieringen vallen nou niet onder discussiemateriaal ofzo, foto's van bomen posten is bij uitstek FEE. Zwarte Piet is een hot item en volop discussiemateriaal. Dat is bij uitstek NWS.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn kerst topic had ook nieuwsachtergronden
die is toch verplaatst naar feest
wat zijn de nieuwsachtergronden in dit topic dan?
het gaat over meningen over zwarte Piet
dus als een item hot is zonder nieuwsachtergronden maar met vooral meningen is het nieuws?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me logisch toch. Kerstversieringen vallen nou niet onder discussiemateriaal ofzo, foto's van bomen posten is bij uitstek FEE. Zwarte Piet is een hot item en volop discussiemateriaal. Dat is bij uitstek NWS.
Je ziet het verschil toch wel?
Jazeker, de discussie over Zwarte Piet laait regelmatig op. Bovendien hoeft iets niet per se een breaking news item te zijn om onder "& Achtergronden" te vallen he.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
dus als een item hot is zonder nieuwsachtergronden maar met vooral meningen is het nieuws?
los van mijn kersttopic
zwarte Piet is een nieuwsitem?
jouw kersttopic was leuk, maar niet voor NWS. Slotje had ook gemogen maar je had er wat tijd in gestoken en waarom zou niet passen in FEE op dit moment.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
dus als een item hot is zonder nieuwsachtergronden maar met vooral meningen is het nieuws?
los van mijn kersttopic
ja jodenkoek ookquote:zwarte Piet is een nieuwsitem?
waar?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jouw kersttopic was leuk, maar niet voor NWS. Slotje had ook gemogen maar je had er wat tijd in gestoken en waarom zou niet passen in FEE op dit moment.
'Zwarte Piet is Racisme' wordt zelfs op kamernivo besproken gok ik en er is veel media/internet aandacht voor.
[..]
ja jodenkoek ook
Dan moet je er iets van proberen te maken, in plaats van maar mopperen. Ik heb mijn best gedaan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:52 schreef gnaeus het volgende:
Topic heeft weinig toegevoegde waarde als de enige comments "allemaal oprotten" of iets in die richting zijn.
NWS / livebeelden AT5 Ontruiming Vluchtelingenkamp
Wil je een lintje ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je er iets van proberen te maken, in plaats van maar mopperen. Ik heb mijn best gedaan.
applaus en een kusje is genoeg. heb je goed opgelet? volgende keer jij!quote:
true thatquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:50 schreef Copycat het volgende:
Nu nodigt die OP ook niet bepaald uit tot zinnige reacties.
Ja, die hebben natuurlijk toch de hele dag niets anders te doen, hé? Dus die kunnen wel 24/7 meekijken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef gnaeus het volgende:
Gelukkig komen de mods vanavond of morgen wel even kijken. Echt nuttige bijdragen op een forum waar topics binnen een uur vol kunnen zitten. Die zouden ook een lintje moeten krijgen.
Moet je niet iets op de FP doen ofzo ? Verder bedankt voor je goed onderbouwde en van intelligentie doorspekte bijdragen op het forum natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, die hebben natuurlijk toch de hele dag niets anders te doen, hé? Dus die kunnen wel 24/7 meekijken.
Kom je 'm straks opspelden?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef gnaeus het volgende:
Gelukkig komen de mods vanavond of morgen wel even kijken. Echt nuttige bijdragen op een forum waar topics binnen een uur vol kunnen zitten. Die zouden ook een lintje moeten krijgen.
Zijn we toevallig live naar jou aan het kijken geweest?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom je 'm straks opspelden?
Ik zit wel klaar, doe toch niks anders dan bier zuipen op de stoep.
Blijft je bier iig wel goed koud.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom je 'm straks opspelden?
Ik zit wel klaar, doe toch niks anders dan bier zuipen op de stoep.
Anytime! Dat is bovendien nog altijd beter dan crewleden afzeiken, me dunkt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:09 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Moet je niet iets op de FP doen ofzo ? Verder bedankt voor je goed onderbouwde en van intelligentie doorspekte bijdragen op het forum natuurlijk.
Ja lekker zongebruind he?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn we toevallig live naar jou aan het kijken geweest?
Zeur zuur zeur zuur zeur zuur.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef gnaeus het volgende:
Ten eerste heb ik er geen behoefte aan dat iemand mij "een jodenhater eerste klas" noemt en ten tweede zijn de posts van deze user niet echt constructief, meestal zelfs op het ranzige af.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De waarheid is soms treurig. Dat jij een Jodenhater eerste klas bent blijkt overduidelijk uit je posts op het forum. Ik snap dan ook niet zo goed waarom je je opeens wilt verbergen, schaam je je stiekem een beetje voor het gedrag?
Als het op Joden aankomt ben je blijkbaar niet zo kieskeurig en vind je het heul niet erg als er wat geweld aan te pas komt, maar bij deze lieve onschuldige gelukzoekers moet alles en iedereen maar wijken. Beetje last van Untermensch gedachtes lieve gnaeus? Of heb je stiekem zelf ook een kleurtje?![]()
Tut tut, niet zo hypocriet doen, jij begint met je PVV-gezwets.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:08 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik er geen behoefte aan dat iemand mij "een jodenhater eerste klas" noemt en ten tweede zijn de posts van deze user niet echt constructief, meestal zelfs op het ranzige af.
Twee vechten, twee schuld.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:52 schreef gnaeus het volgende:
[..]
In de wereld van de "gewoon terug sturen !" denkenden onbreekt kennelijk de capaciteit om simpele logica te begrijpen. Gelukkig is er een belangenvereniging voor deze handicap, de PVV.
Dat jij die post op jezelf betrekt is toch niet mijn probleem ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tut tut, niet zo hypocriet doen, jij begint met je PVV-gezwets.
[..]
Twee vechten, twee schuld.
Hypocrisie is 't leukst als je 't toegeeft, zo ben ik zelf ook zo hypocriet als maar kan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry baas, maar hypocrisie ben ik een beetje allergisch voor. Ontopic dan maar weer.
Klaar nu.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:12 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat jij die post op jezelf betrekt is toch niet mijn probleem ?
Zeg ik dat ik dat doe? Ik zeg dat jij begint met modder gooien. Lezen is lastig, ik weet het. Verder wat Voorschrift zegt, je hebt uit kunnen huilen, beetje incasseren kan geen kwaad. Klaar nu, take it like a man.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:12 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat jij die post op jezelf betrekt is toch niet mijn probleem ?
Ik zal er eens over brainstormen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien een malle vraag hoor... maar die Medi opent aldoor topics met een Engelse titel die in het centrale Israel/Pallie topic behoren, vervolgens sluiten jullie die weer.... op een gegeven moment is de maat toch vol?
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:51 schreef anonymoussie het volgende:
ik snap niet zo goed waarom bijvoorbeeld een item als Suikerfeest of Pascha wel onder levensbeschouwing valt en het Sinterklaasfeest niet
zwarte piet is toch geen hapje of onderdeel van hapje zoals een negerzoen
pure levenbeschouwing
Die was incorrect zoals eerder aangegeven.quote:Op maandag 3 december 2012 10:31 schreef Disana het volgende:
NWS / Palestijns gebied en Israel #114
De reeks heet al heel lang
Palestina en Israël,
maar is nu hernoemd naar
Palestijns gebied en Israël.
Het lijkt mij een sneer naar de opgewaardeerde status, maar sowieso zie ik liever de oorspronkelijke TT terug.
Volgens mij is Palestina door verreweg het merendeel van de internationale wereld erkent als zelfstandige staat, en is er dus helemaal niets mis met de TT zoals hij was.quote:Op maandag 3 december 2012 10:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die was incorrect zoals eerder aangegeven.
Een tijd terug is deze al eens veranderd maar toen heeft iemand er weer iets fout van gemaakt.
Nu is het beter.
Ik vind het prima zoals het nu is.
Deze bewering is incorrect. Tot dusverre is 'Palestina' als staat niet erkend op een dusdanige manier dat er sprake kan zijn van een onafhankelijke staat.quote:Op maandag 3 december 2012 10:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is Palestina door verreweg het merendeel van de internationale wereld erkent als zelfstandige staat, en is er dus helemaal niets mis met de TT zoals hij was.
Ik ben er natuurlijk een tijdje uit geweest, dus misschien ben ik niet helemaal op de hoogte, ik sta open om geïnformeerd te worden waarom die constatering incorrect is.
Wikipedia zegt dit: In december 2011 was de staat Palestina erkend door 130 landen.quote:Op maandag 3 december 2012 10:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Deze constatering is incorrect. Tot dusverre is 'Palestina' als staat niet erkend op een dusdanige manier dat er sprake kan zijn van een onafhankelijke staat. Wel is het zo dat bij de VN-stemming onlangs landen hebben laten zien de bereidheid te hebben de Palestijnse gebieden in de toekomst te erkennen als staat. Daar is nu echter nog helemaal geen sprake van zeker niet omdat een dergelijke VN-vergadering daar helemaal niet over gaat.
Nee hoor. NL is nooit Duits gebied geweest. Zelfs niet administratief.quote:Op maandag 3 december 2012 11:04 schreef timmmmm het volgende:
Nederland was in de Tweede Wereldoorlog duits gebied. En zo zit het niet.
Lees dan ook het gedeelte over officieel of niet. Zo komt de TT nu dus over, of de Palestijnen gebied bezet hebben. Zo is het niet, ze hebben hun eigen land, Palestina. Ook als het niet helemaal officieel is (waar ik aan twijfel, of dat al dan niet het geval is)quote:Op maandag 3 december 2012 11:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee hoor. NL is nooit Duits gebied geweest. Zelfs niet administratief.
Er zijn meer mensen dan jij alleen, en over het algemeen stelt men een consistente titel voor een reeks op prijs i.v.m. de herkenbaarheid.quote:Op maandag 3 december 2012 10:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die was incorrect zoals eerder aangegeven.
Een tijd terug is deze al eens veranderd maar toen heeft iemand er weer iets fout van gemaakt.
Nu is het beter.
Ik vind het prima zoals het nu is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |