Inderdaad, met zijn constante gezuig en getreiter richting moslims is het logisch dat ze juist meer naar elkaar en het geloof toetrekken. Waarmee Geertje precies bereikt wat hij wil, en dat is niet het beste voor dit land.quote:
Ja man! Dezelfde trend wereldwijd (die al decennia aan de gang is), ook in Islamitische landen, komt ook door Geert Wildersquote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, met zijn constante gezuig en getreiter richting moslims is het logisch dat ze juist meer naar elkaar en het geloof toetrekken. Waarmee Geertje precies bereikt wat hij wil, en dat is niet het beste voor dit land.
Inderdaad. Aan de andere kant zijn er ook nog de linkse ideeën, die net zo racistisch van aard zijn. Namelijk door moslims niet als volwaardig te zien en ze overal voor te trekken en te vertroetelen. Beter behandel je ze gewoon net als ieder ander.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, met zijn constante gezuig en getreiter richting moslims is het logisch dat ze juist meer naar elkaar en het geloof toetrekken. Waarmee Geertje precies bereikt wat hij wil, en dat is niet het beste voor dit land.
Dat verbaast me niks aangezien een hoop Iraniërs atheïst zijn.quote:Uit Iran gevluchte moslims zijn het minst religieus.
Links en Wilders: hij is echt hun ultieme aftrekpaardquote:Op donderdag 8 november 2012 14:42 schreef ems. het volgende:
Grappig dat Wilders er wederom onterecht wordt bijgehaald
En jij? Gisteren was hier al een heel topic over waarin je op de voorste rij zat. En nu loop je alweer voorop.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Links en Wilders: hij is echt hun ultieme aftrekpaard
quote:De islamisering van Europa gaat ondanks de bagatelliserende woorden van de gevestigde politiek in alarmerend tempo door. Inmiddels worden er iedere week gemiddeld 2 christelijke kerken veranderd in moskeeën. In de Europese hoofdstad Brussel is 57% van alle nieuwgeboren baby's moslim, waardoor zij uiterlijk in 2030 de meerderheid zullen vormen. In Gent leren scholieren op 2 basisscholen geen Vlaams meer, maar Turks. In Duitsland klaagt de politie letterlijk over de 'moordlust' onder de voornamelijk islamitische immigranten. Kortom: Europa valt steeds sneller ten prooi aan de islam. Als de meeste moslimlanden als maatstaf worden genomen betekent dat onvermijdelijk chaos, geweld, armoede, racisme, discriminatie, onderdrukking en pure barbarij.
'We zijn getuige van zowel de ontkerstening (de-christianisatie) als de islamisering van Europa,' aldus de Italiaanse journalist Giolio Meotti. Met de miljarden die worden verdiend met de verkoop van olie aan het Westen kopen rijke Arabieren christelijke kerken en gebouwen op en veranderen deze in islamitische centra. Volgens Meotti gaat dit proces steeds sneller en kan het niet langer door de zichzelf 'progressief' en 'liberaal' noemende Europese leiders worden genegeerd.
bron
He, ik heb het niet geopend hoor juffrouw Mier.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
En jij? Gisteren was hier al een heel topic over waarin je op de voorste rij zat. En nu loop je alweer voorop.
Ik zie niet wat een tweede topic hierover met herhalingen van zetten toe kan voegen.
Ja nee inderdaad, dan mag het niet gezegd worden :squote:
Dat zegt ze toch ook niet, held.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He, ik heb het niet geopend hoor juffrouw Mier.
Nee ze zegt eigenlijk geen ene moer. As usual, boerke.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch ook niet, held.
Voor zover ik weet worden daar wel onderzoeken naar gedaan, ja. Dezelfde redenen zullen ze natuurlijk niet hebben.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien stromen de kerken ook wel weer vol vanwege dezelfde redenen, je weet het niet he?
Zou daar ook een onderzoek op losgelaten worden?
Denk zomaar van niet.
En ook nog Kopp als bron... bekend van o.a. nieuwsverzinsels dat Griekenland met EU-steungeld megamoskeeën voor illegalen bouwt enzo.quote:Goh, Xandernieuws.
Nee, de redenen zullen niet helemaal hetzelfde zijn, maar misschien wel een hang naar oude waarden?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Voor zover ik weet worden daar wel onderzoeken naar gedaan, ja. Dezelfde redenen zullen ze natuurlijk niet hebben.
Naar mate je bevolkingsgroepen meer in een hoek drijft en stigmatiseert, vallen ze meer terug op hun traditionele identiteit.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:42 schreef ems. het volgende:
Grappig dat Wilders er wederom onterecht wordt bijgehaald
Ik in ieder geval wel omdat dat nadelig is voor de assimilatie / integratie en we geloof ik niet staan te juichen om islamisering.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, de redenen zullen niet helemaal hetzelfde zijn, maar misschien wel een hang naar oude waarden?
En ik vind het belachelijk dat Geert Wilders hier de schuld van krijgt, want schuld impliceert dat het dus slecht is als moslims meer naar de moskee gaan?
Ik zie niet in dat het slecht is als moslims meer naar de moskee gaan. Het is toch hun geloof?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel omdat dat nadelig is voor de assimilatie / integratie en we geloof ik niet staan te juichen om islamisering.
Het is de tegenstrijdigheid van de Westerse wereld met de Islam dat zorgt voor controversiële stellingen en hokjesdenken. Daar komt nog eens bij dat de Islam als godsdienst steeds dominanter wordt in Europa, en het aantal moslims per jaar met tienduizenden groeit. Waarom zouden praktiserende moslims assimileren als ze een steeds machtigere ethno-culturele groep worden in Europa? Er wordt ze geen strobreed in de weg gelegd en Europese politici capituleren bij het minste of geringste. Waarom je heil zoeken bij dhimmi's die een zwakke en decadente samenleving ondersteunen als je eigen cultuur een ontzettende groei doormaakt?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef Ushina het volgende:
Naar mate je bevolkingsgroepen meer in een hoek drijft en stigmatiseert, vallen ze meer terug op hun traditionele identiteit.
Omdat dat betekent dat moslims minder geneigd zijn om hier goed te integreren.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie niet in dat het slecht is als moslims meer naar de moskee gaan. Het is toch hun geloof?
Net zo min als ik het slecht zou vinden als er meer mensen naar de kerk zouden gaan. Is toch hun geloof?
Dat vind ik echt kul, tenzij er in de moskee imams zitten die de mensen opstoken en ik geloof dat dat op dit moment niet gebeurt. Dus laat mensen hun geloof belijden zoals ze willen. Op de geeigende plekken zoals kerk en moskee. Zie echt niet wat daar verkeerd aan is.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat dat betekent dat moslims minder geneigd zijn om hier goed te integreren.Bovendien sluit dat elkaar niet uit, natuurlijk.
Hmm. Dus die honderden miljoenen moslims die wereldwijd al decennia conservatiever worden zijn de schuld van Wilders? Is de Moslimbroederschap de schuld van Wilders? Is de Iraanse revolutie de schuld van Wilders? Said Qutb's denkbeelden zijn de schuld van Wilders?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef Ushina het volgende:
[..]
Naar mate je bevolkingsgroepen meer in een hoek drijft en stigmatiseert, vallen ze meer terug op hun traditionele identiteit.
Moderne moslims gaan dan opeens weer hoofddoekjes dragen, en beesten met de hand slachten, en halal doen, en ramadannen, en naar de moskee, en rondjes om de Ka'aba lopen. Allemaal omdat u zo lelijk tegen ze doet. Zo'n groep trekt zich dan terug, grijpt weer naar de oude culturele waarden. En ze hebben nog gelijk ook; als ik u zo nu en dan tekeer hoor gaan, zou ik soms ook haast wensen dat ik moslim was.
http://www.volkskrant.nl/(...)-van-Nederland.dhtml
Dat dachten ze in Libanon ook. In 1911 was daar nog 79% van de bevolking Christen. Vandaag de dag bestaat de bevolking uit slechts 25% Christenen en heeft het land een Islamitische regering, waarin Hezbollah een machtige positie heeft ingenomen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik echt kul, tenzij er in de moskee imams zitten die de mensen opstoken en ik geloof dat dat op dit moment niet gebeurt. Dus laat mensen hun geloof belijden zoals ze willen. Op de geeigende plekken zoals kerk en moskee. Zie echt niet wat daar verkeerd aan is.
Wel eens met deze post.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:27 schreef tuinworm het volgende:
[..]
Het is de tegenstrijdigheid van de Westerse wereld met de Islam dat zorgt voor controversiële stellingen en hokjesdenken. Daar komt nog eens bij dat de Islam als godsdienst steeds dominanter wordt in Europa, en het aantal moslims per jaar met tienduizenden groeit. Waarom zouden praktiserende moslims assimileren als ze een steeds machtigere ethno-culturele groep worden in Europa? Er wordt ze geen strobreed in de weg gelegd en Europese politici capituleren bij het minste of geringste. Waarom je heil zoeken bij dhimmi's die een zwakke en decadente samenleving ondersteunen als je eigen cultuur een ontzettende groei doormaakt?
Dáár zit het probleem.
http://www.gatestoneinstitute.org/2413/greece-mosque-athensquote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]
En ook nog Kopp als bron... bekend van o.a. nieuwsverzinsels dat Griekenland met EU-steungeld megamoskeeën voor illegalen bouwt enzo.
Ik niet. Als je volgens je geloof beter bent dan andere (ongelovige) mensen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar vind nog steeds dat iedereen zijn of haar geloof mag belijden zoals men dat wil.
Ik bedoel in de kerk en de moskee en synagoge.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Ik niet. Als je volgens je geloof beter bent dan andere (ongelovige) mensen.
Van ze mag stelen, ze als minderwaardig zien etc. etc. etc.
En heeft men een enorme burgeroorlog achter de rug die gestart is toen moslims de macht opeisten.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:53 schreef tuinworm het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Libanon ook. In 1911 was daar nog 79% van de bevolking Christen. Vandaag de dag bestaat de bevolking uit slechts 25% Christenen en heeft het land een Islamitische regering, waarin Hezbollah een machtige positie heeft ingenomen.
Oogklepjes effe afzetten? Er is geen enkele moskee die "ongelovigen" niet als varkens bestempeld, om maar te zwijgen wat ze over Joden roepen...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik echt kul, tenzij er in de moskee imams zitten die de mensen opstoken en ik geloof dat dat op dit moment niet gebeurt. Dus laat mensen hun geloof belijden zoals ze willen. Op de geeigende plekken zoals kerk en moskee. Zie echt niet wat daar verkeerd aan is.
Nee, maar de negatieve houding van het westen naar islamitische landen is wel één van de oorzaken.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hmm. Dus die honderden miljoenen moslims die wereldwijd al decennia conservatiever worden zijn de schuld van Wilders? Is de Moslimbroederschap de schuld van Wilders? Is de Iraanse revolutie de schuld van Wilders? Said Qutb's denkbeelden zijn de schuld van Wilders?
Je denkt serieus dat, dat land een paradijs zou zijn?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:18 schreef Slurrrrp het volgende:
Wat zou het toch heerlijk zijn als er helemaal geen geloof meer was.
Ik droom ook van zo'n land. Een land zonder hypocriete religekkies en haatbaarden.
We noemen het Dawkinia.
Say whut? Is wel meermaals bewezen dat dat complete onzin is.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat, dat land een paradijs zou zijn?
Vergis je niet, geloof geeft over het algemeen alleen verlichting.
Verlichting in wat? LED verlichting?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zoals in Afganistan, Iran en Irak?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |