Alleen ben je in dat laatste geval ook nog een moordenaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is inderdaad op een lijn te stellen met iemands keel doorsnijden.
Niet als je het in 1x goed doetquote:Op donderdag 8 november 2012 13:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat een droombeeld! Helaas zouden veel westerse steden tegenwoordig ook zo een einde tegemoet moeten zien
Mwaa iedereen gelooft wel iets.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat hebben alle gelovigen per definitie.
Nee ik 'geloof' niet in evolutie. Het is simpelweg met de nu beschikbare data het meest plausibele verhaal. That's all.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Mwaa iedereen gelooft wel iets.
Of het nu evolitie of eeen of ander godsbeeld is.
Probleem is er pas als men zich er zo in vastlegt dat men niet meer openstaat voor andere invloeden.
Het grootste probleem is dan vooral de gaatjes die sommigen in andermans hoofd plachten te maken.
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Niet als je het in 1x goed doet
Alleen jammer van het olie dan.
De belangrijkste invloed die men wegwuift igv religie is realiteitszin. Dat is ook wel het grootste probleem.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Mwaa iedereen gelooft wel iets.
Of het nu evolitie of eeen of ander godsbeeld is.
Probleem is er pas als men zich er zo in vastlegt dat men niet meer openstaat voor andere invloeden.
Het grootste probleem is dan vooral de gaatjes die sommigen in andermans hoofd plachten te maken.
Absoluut niet. Ik ben liever de denker, de rechterhand. Sterker, ik zit te vol met empathie om zelf zo een bom los te laten boven zoveel mensen. Dat laat ik aan de meer nobele over.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent wel iemand van aanpakken he?
Wie houdt volgens jou vol dat alle moslimvrouwen vrijwillig een hoofddoek dragen?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:38 schreef datismijnmening het volgende:
En maar volhouden dat die vrouwen allemaal vrijwillig zo'n vod dragen
Daar gaan we weer...... nee hoor islam betekend onderwerping en dat is nu net wat die vrouw weigerde te doen.quote:
En dat is haar kinderen duur komen te staan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar gaan we weer...... nee hoor islam betekend onderwerping en dat is nu net wat die vrouw weigerde te doen.
Hier was sprake van dwang ja. Maar wat is jouw punt nou precies?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dwang om een hoofddoek te dragen? Welnee joh.
Helemaal niet...die vrouw had een keuze hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 13:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hier was sprake van dwang ja. Maar wat is jouw punt nou precies?
Die vrouwen zeggen dat zelf allemaal als ze erop tv naar gevraagt worden, dus of ze moeten daar verplicht liegen of het is waar.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wie houdt volgens jou vol dat alle moslimvrouwen vrijwillig een hoofddoek dragen?
Mwea, de eerste voorwaarde is dat ieder in zn behoeften voorzien wordt...quote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Laat ik het anders verwoorden dan, een wereld zonder geloof, dat zou een hoop oorlogen, onbegrip en frustraties schelen.
Dat is toch iets heel anders.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Laat ik het anders verwoorden dan, een wereld zonder geloof, dat zou een hoop oorlogen, onbegrip en frustraties schelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |