Inderdaad, of volhouden dat niet alle mannen laffe potentiele moordenaars zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 11:38 schreef datismijnmening het volgende:
En maar volhouden dat die vrouwen allemaal vrijwillig zo'n vod dragen
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:38 schreef Karina het volgende:
vreselijk, dan heb je echt wel een gaatje in je hoofd. keel
Flinke leugen dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Inderdaad, of volhouden dat niet alle mannen laffe potentiele moordenaars zijn
Als je daarna zelfmoord wilt plegen vast wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef LompeHork het volgende:
bizar en afschuwelijk tegelijkertijd. Zal er niet meer meegespeeld hebben?
Ik denk van niet. Typisch gevalletje fundamentalisme.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef LompeHork het volgende:
bizar en afschuwelijk tegelijkertijd. Zal er niet meer meegespeeld hebben?
Ja en met een paar geweren naar een eiland gaan om daar iedereen overhoop te schieten is onze cultuur.quote:
Opgelost.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Typisch gevalletje fundamentalisme.
Inderdaad. Als het nou een nederlander was, dan had je het nog als familiedrama kunnen beschouwen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Typisch gevalletje fundamentalisme.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 8 november 2012 12:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het nou een nederlander was, dan had je het nog als familiedrama kunnen beschouwen.
Waarom zou hij dat moeten afkeuren. Ik zie jou ook niet allerlei wandaden van oerhollanders afkeuren.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:47 schreef vosss het volgende:
Ik geloof dat ik in topics over dergelijke zaken nog nooit BSB dit openlijk heb zien afkeuren.
Ik kan het mis hebben overigens
Die vermoorden kun kinderen, vrouw. Vervolgens steken ze een boerderij in de hens en vermoorden zichzelf. Het geloof: pure kapitalisme.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het nou een nederlander was, dan had je het nog als familiedrama kunnen beschouwen.
Als het geen scheer en inslag was bij die meute had je er geen last van.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:38 schreef De_Guidance het volgende:
Het is gewoon een gestoorde man die een zieke daad pleegt.
lekker smeuiig om het aan religie te linken.
Dus jij denkt dat dit niks met religie te maken heeft?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:38 schreef De_Guidance het volgende:
Het is gewoon een gestoorde man die een zieke daad pleegt.
lekker smeuiig om het aan religie te linken.
De grootste conservatieven laten hun kinderen gewoon hun eigen weg kiezen. Sowieso kan een normaal mens dit zijn kinderen niet aan doen. Er is altijd een 'reden' nodig.
Maar goed, het doet het goed in de media op deze manier.
Uhm, lees het artikel NOG eens. Ze was al gescheiden. Hij sloeg toe toen ZIJ aan het werk was.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:39 schreef desiredbard het volgende:
Wat een kut wijf dat ze er niet voor KOOS om haar kinderen in leven te houden.
We weten toch allemaal dat hoofddoek vrije keuze is.
Wat een haatzaai artikel is dit zeg
.
Fatima was gewoon fout
Want het doorsnijden van de kelen van je kinderen en het doen van een zelfmoordpoging maakt dat je naar de hemel gaat in de Islam? Denk jij eens na.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:40 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat dit niks met religie te maken heeft?
Misschien moet je nog eens beter nadenken.
Scheer en inslag is niet eens Nederlands man.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als het geen scheer en inslag was bij die meute had je er geen last van.
Wat kan mij het schelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Scheer en inslag is niet eens Nederlands man.
Waarschijnlijk niet voor de Sharia he ...Dus toch niet echt gescheiden.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
scheiden. Hij sloeg toe toen ZIJ aan het werk wa
Hoofddoek is immers keus --> Levende kindjes of Dode kindjes ookquote:Op donderdag 8 november 2012 12:47 schreef Deadre het volgende:
Ok, dus van zijn vrouw eisen dat ze een hoofddoek moest dragen vervolgens vermoord hij haar en zijn kinderen. Dan probeerde hij zelfmoord te plegen maar dat mislukte?
Een sterk broodje aap verhaal, lijkt me sterk dat het hier om een hoofddoek ging
In de ogen van een westerling is deze man een fundamentalist vanwege de hoofddoek kwestie.. een fundamentalist pleegt geen moord op zijn kinderen noch op zijn vrouw.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:48 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet voor de Sharia he ...Dus toch niet echt gescheiden.
Maar goed EEN vrouw (dus niet zijn vrouw) draagt geen hoofddoek dus snijd je haar kinderen de keel door.
[..]
Hoofddoek is immers keus --> Levende kindjes of Dode kindjes ook
Krijg het heen en weer met je waanbeeldige verjhaaltjes, ik ga ook Hans Christiaan Andersen niet aan je lopen quoten.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:52 schreef Deadre het volgende:
[..]
In de ogen van een westerling is deze man een fundamentalist vanwege de hoofddoek kwestie.. een fundamentalist pleegt geen moord op zijn kinderen noch op zijn vrouw.
Een fundamentalist kent de onderstaande regels:
Zelfmoord plegen.
Allah s.w.t zegt:
"...En dood jezelf niet. Zeker, Allah is de Genadevolste voor jullie. En Wie dat door agressiviteit of onrechtvaardigheid begaat, zullen Wij naar het Vuur verbannen, en dat is gemakkelijk voor Allah. Als jullie de grote zonden, die jullie verboden zijn te plegen, vermijden, dan zullen Wij jullie zonden vergeven, en jullie naar een Edele ingang verwijzen." (Qor’aan 4:29-31)
Allah zegt:
"En degenen die geen andere god naast Allah aanroepen, noch dat leven doden dat Allah verboden heeft, behalve voor een gerechtelijke zaak..." (Qor’aan 25:68)
De Profeet zei:
"Onder de volkeren voor jullie was een man die gewond raakte en ongeduldig werd (wegens zijn pijn), hij nam een mes en sneed daarmee in zijn hand en hij bloedde dood. Allah zei: "Mijn slaaf haastte zich om de dood voor zichzelf te krijgen dus heb Ik hem verboden het paradijs (binnen te treden)." (Boechari)
Aboe Hoerairah (RA) zei: "De Profeet zei:
"Wie vergif drinkt en zichzelf daarmee doodt, zal zijn gif in zijn hand dragen en ervan drinken in het vuur, waar hij voor eeuwig in zal verblijven, en wie zichzelf met een ijzeren wapen doodt, zal dat wapen in zijn hand dragen en zijn ingewanden ermee steken in het vuur, waar hij voor altijd zal verblijven." (Boechari en Muslim)
bron
hij heeft "alleen" zijn kinderen vermoord...quote:Op donderdag 8 november 2012 12:47 schreef Deadre het volgende:
Ok, dus van zijn vrouw eisen dat ze een hoofddoek moest dragen vervolgens vermoord hij haar en zijn kinderen. Dan probeerde hij zelfmoord te plegen maar dat mislukte?
Een sterk broodje aap verhaal, lijkt me sterk dat het hier om een hoofddoek gaat. Maar westerse media proberen altijd al een hele andere draai te geven aan een gebeurtenis waar moslims bij betrokken zijn.
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:03 schreef zarGon het volgende:
Mijn god allah, al die simpele reacties in dit topic..
Mijn fout.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:01 schreef maily het volgende:
[..]
hij heeft "alleen" zijn kinderen vermoord...
Dan heb jij een bron voor mij waarin de koran dit verheerlijkt?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:07 schreef desiredbard het volgende:
kruispost
Hey Deadre...
Pakistaans echtpaar doodt dochter (15) met zuur
Kom eens met een fijn excuus.
Dit meisje wilde gewoon euthanasie en haar "Caring parents" hebben haar gewoon geholpen
Ja, dat verbaast me dan ook niet, als je al zo inferieur bent dat je zo achterlijk doet vanwege zoiets als een hoofddoekje.quote:probeerde de man zelfmoord te plegen maar dat mislukte.
Hij vreesde natuurlijk de "slechte invloed" van zijn "zondige" ex-vrouw op zijn kinderen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
De man was al gescheiden van zijn vrouw, waarom bemoeide hij zich ermee of zijn vrouw wel of geen sluier droeg? Gaat hem helemaal niets aan.
Of het is gewoon een mafketel natuurlijk, zoals meestal bij 'familiedrama's' uit het nieuws.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, dat verbaast me dan ook niet, als je al zo inferieur bent dat je zo achterlijk doet vanwege zoiets als een hoofddoekje.
Als je van vrouwen niet verdraagt dat ze geen hoofddoekje dragen ben je per definitie een mafketel.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of het is gewoon een mafketel natuurlijk, zoals meestal bij 'familiedrama's' uit het nieuws.
Ik kies mijn sprookjesboeken beter.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:09 schreef Deadre het volgende:
[..]
Dan heb jij een bron voor mij waarin de koran dit verheerlijkt?
Dat is inderdaad op een lijn te stellen met iemands keel doorsnijden.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als je van vrouwen niet verdraagt dat ze geen hoofddoekje dragen ben je per definitie een mafketel.
Het komt toch best vaak voor dat een vader zijn kinderen doodt, wat het dan precies is dat hij niet verdraagt is dan nooit een issue. Ik zie op het eerste gezicht het verschil niet zo, het lijkt mij dat de mafketel hem er vooral in zit dat zo iemand overgaat tot het doden van zijn kinderen wanneer hij iets niet verdraagt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als je van vrouwen niet verdraagt dat ze geen hoofddoekje dragen ben je per definitie een mafketel.
Dat hebben alle gelovigen per definitie.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:38 schreef Karina het volgende:
vreselijk, dan heb je echt wel een gaatje in je hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |