Inderdaad, of volhouden dat niet alle mannen laffe potentiele moordenaars zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 11:38 schreef datismijnmening het volgende:
En maar volhouden dat die vrouwen allemaal vrijwillig zo'n vod dragen
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:38 schreef Karina het volgende:
vreselijk, dan heb je echt wel een gaatje in je hoofd. keel
Flinke leugen dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Inderdaad, of volhouden dat niet alle mannen laffe potentiele moordenaars zijn
Als je daarna zelfmoord wilt plegen vast wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef LompeHork het volgende:
bizar en afschuwelijk tegelijkertijd. Zal er niet meer meegespeeld hebben?
Ik denk van niet. Typisch gevalletje fundamentalisme.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef LompeHork het volgende:
bizar en afschuwelijk tegelijkertijd. Zal er niet meer meegespeeld hebben?
Ja en met een paar geweren naar een eiland gaan om daar iedereen overhoop te schieten is onze cultuur.quote:
Opgelost.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Typisch gevalletje fundamentalisme.
Inderdaad. Als het nou een nederlander was, dan had je het nog als familiedrama kunnen beschouwen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Typisch gevalletje fundamentalisme.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 8 november 2012 12:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het nou een nederlander was, dan had je het nog als familiedrama kunnen beschouwen.
Waarom zou hij dat moeten afkeuren. Ik zie jou ook niet allerlei wandaden van oerhollanders afkeuren.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:47 schreef vosss het volgende:
Ik geloof dat ik in topics over dergelijke zaken nog nooit BSB dit openlijk heb zien afkeuren.
Ik kan het mis hebben overigens
Die vermoorden kun kinderen, vrouw. Vervolgens steken ze een boerderij in de hens en vermoorden zichzelf. Het geloof: pure kapitalisme.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het nou een nederlander was, dan had je het nog als familiedrama kunnen beschouwen.
Als het geen scheer en inslag was bij die meute had je er geen last van.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:38 schreef De_Guidance het volgende:
Het is gewoon een gestoorde man die een zieke daad pleegt.
lekker smeuiig om het aan religie te linken.
Dus jij denkt dat dit niks met religie te maken heeft?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:38 schreef De_Guidance het volgende:
Het is gewoon een gestoorde man die een zieke daad pleegt.
lekker smeuiig om het aan religie te linken.
De grootste conservatieven laten hun kinderen gewoon hun eigen weg kiezen. Sowieso kan een normaal mens dit zijn kinderen niet aan doen. Er is altijd een 'reden' nodig.
Maar goed, het doet het goed in de media op deze manier.
Uhm, lees het artikel NOG eens. Ze was al gescheiden. Hij sloeg toe toen ZIJ aan het werk was.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:39 schreef desiredbard het volgende:
Wat een kut wijf dat ze er niet voor KOOS om haar kinderen in leven te houden.
We weten toch allemaal dat hoofddoek vrije keuze is.
Wat een haatzaai artikel is dit zeg
.
Fatima was gewoon fout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |