Goh.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
DM/PM functie?? Nee die hebben ze bij mij uitgezet... monddood maken noemen ze dat.
Boeit me verder ook niet hoor, sterker nog...het bevalt me wel. Scheelt een hoop trieste mensen in mijn inboxquote:
We zijn altijd graag van dienst.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:19 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Boeit me verder ook niet hoor, sterker nog...het bevalt me wel. Scheelt een hoop trieste mensen in mijn inbox
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn altijd graag van dienst.
Moddergooien, belachelijk maken en uitschelden is niet gewenst in feedback lijkt me.quote:
Dat het topic dicht moest is begrijpelijk. Zal hij wel weer open gaan wanneer er nieuwe nieuwsberichten over zijn?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
Jij vond het bijzonder constructief?
Kan, of een nieuw topic over het onderwerp specifiek voor dat bericht.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:24 schreef Murdera het volgende:
Dat het topic dicht moest is begrijpelijk. Zal hij wel weer open gaan wanneer er nieuwe nieuwsberichten over zijn?
"Nieuws en achtergronden".quote:Op donderdag 29 november 2012 18:50 schreef anonymoussie het volgende:
Is dit topic wel 'Nieuws'?
NWS / Zwarte Piet moet blijven want Zwarte Piet is geen racisme #4
Mijn kerst topic had ook nieuwsachtergrondenquote:
Lijkt me logisch toch. Kerstversieringen vallen nou niet onder discussiemateriaal ofzo, foto's van bomen posten is bij uitstek FEE. Zwarte Piet is een hot item en volop discussiemateriaal. Dat is bij uitstek NWS.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn kerst topic had ook nieuwsachtergronden
die is toch verplaatst naar feest
wat zijn de nieuwsachtergronden in dit topic dan?
het gaat over meningen over zwarte Piet
dus als een item hot is zonder nieuwsachtergronden maar met vooral meningen is het nieuws?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me logisch toch. Kerstversieringen vallen nou niet onder discussiemateriaal ofzo, foto's van bomen posten is bij uitstek FEE. Zwarte Piet is een hot item en volop discussiemateriaal. Dat is bij uitstek NWS.
Je ziet het verschil toch wel?
Jazeker, de discussie over Zwarte Piet laait regelmatig op. Bovendien hoeft iets niet per se een breaking news item te zijn om onder "& Achtergronden" te vallen he.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
dus als een item hot is zonder nieuwsachtergronden maar met vooral meningen is het nieuws?
los van mijn kersttopic
zwarte Piet is een nieuwsitem?
jouw kersttopic was leuk, maar niet voor NWS. Slotje had ook gemogen maar je had er wat tijd in gestoken en waarom zou niet passen in FEE op dit moment.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
dus als een item hot is zonder nieuwsachtergronden maar met vooral meningen is het nieuws?
los van mijn kersttopic
ja jodenkoek ookquote:zwarte Piet is een nieuwsitem?
waar?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jouw kersttopic was leuk, maar niet voor NWS. Slotje had ook gemogen maar je had er wat tijd in gestoken en waarom zou niet passen in FEE op dit moment.
'Zwarte Piet is Racisme' wordt zelfs op kamernivo besproken gok ik en er is veel media/internet aandacht voor.
[..]
ja jodenkoek ook
Dan moet je er iets van proberen te maken, in plaats van maar mopperen. Ik heb mijn best gedaan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:52 schreef gnaeus het volgende:
Topic heeft weinig toegevoegde waarde als de enige comments "allemaal oprotten" of iets in die richting zijn.
NWS / livebeelden AT5 Ontruiming Vluchtelingenkamp
Wil je een lintje ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je er iets van proberen te maken, in plaats van maar mopperen. Ik heb mijn best gedaan.
applaus en een kusje is genoeg. heb je goed opgelet? volgende keer jij!quote:
true thatquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:50 schreef Copycat het volgende:
Nu nodigt die OP ook niet bepaald uit tot zinnige reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |