Lijkt me logisch toch. Kerstversieringen vallen nou niet onder discussiemateriaal ofzo, foto's van bomen posten is bij uitstek FEE. Zwarte Piet is een hot item en volop discussiemateriaal. Dat is bij uitstek NWS.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn kerst topic had ook nieuwsachtergronden
die is toch verplaatst naar feest
wat zijn de nieuwsachtergronden in dit topic dan?
het gaat over meningen over zwarte Piet
dus als een item hot is zonder nieuwsachtergronden maar met vooral meningen is het nieuws?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me logisch toch. Kerstversieringen vallen nou niet onder discussiemateriaal ofzo, foto's van bomen posten is bij uitstek FEE. Zwarte Piet is een hot item en volop discussiemateriaal. Dat is bij uitstek NWS.
Je ziet het verschil toch wel?
Jazeker, de discussie over Zwarte Piet laait regelmatig op. Bovendien hoeft iets niet per se een breaking news item te zijn om onder "& Achtergronden" te vallen he.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
dus als een item hot is zonder nieuwsachtergronden maar met vooral meningen is het nieuws?
los van mijn kersttopic
zwarte Piet is een nieuwsitem?
jouw kersttopic was leuk, maar niet voor NWS. Slotje had ook gemogen maar je had er wat tijd in gestoken en waarom zou niet passen in FEE op dit moment.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
dus als een item hot is zonder nieuwsachtergronden maar met vooral meningen is het nieuws?
los van mijn kersttopic
ja jodenkoek ookquote:zwarte Piet is een nieuwsitem?
waar?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jouw kersttopic was leuk, maar niet voor NWS. Slotje had ook gemogen maar je had er wat tijd in gestoken en waarom zou niet passen in FEE op dit moment.
'Zwarte Piet is Racisme' wordt zelfs op kamernivo besproken gok ik en er is veel media/internet aandacht voor.
[..]
ja jodenkoek ook
Dan moet je er iets van proberen te maken, in plaats van maar mopperen. Ik heb mijn best gedaan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:52 schreef gnaeus het volgende:
Topic heeft weinig toegevoegde waarde als de enige comments "allemaal oprotten" of iets in die richting zijn.
NWS / livebeelden AT5 Ontruiming Vluchtelingenkamp
Wil je een lintje ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je er iets van proberen te maken, in plaats van maar mopperen. Ik heb mijn best gedaan.
applaus en een kusje is genoeg. heb je goed opgelet? volgende keer jij!quote:
true thatquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:50 schreef Copycat het volgende:
Nu nodigt die OP ook niet bepaald uit tot zinnige reacties.
Ja, die hebben natuurlijk toch de hele dag niets anders te doen, hé? Dus die kunnen wel 24/7 meekijken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef gnaeus het volgende:
Gelukkig komen de mods vanavond of morgen wel even kijken. Echt nuttige bijdragen op een forum waar topics binnen een uur vol kunnen zitten. Die zouden ook een lintje moeten krijgen.
Moet je niet iets op de FP doen ofzo ? Verder bedankt voor je goed onderbouwde en van intelligentie doorspekte bijdragen op het forum natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, die hebben natuurlijk toch de hele dag niets anders te doen, hé? Dus die kunnen wel 24/7 meekijken.
Kom je 'm straks opspelden?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef gnaeus het volgende:
Gelukkig komen de mods vanavond of morgen wel even kijken. Echt nuttige bijdragen op een forum waar topics binnen een uur vol kunnen zitten. Die zouden ook een lintje moeten krijgen.
Zijn we toevallig live naar jou aan het kijken geweest?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom je 'm straks opspelden?
Ik zit wel klaar, doe toch niks anders dan bier zuipen op de stoep.
Blijft je bier iig wel goed koud.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom je 'm straks opspelden?
Ik zit wel klaar, doe toch niks anders dan bier zuipen op de stoep.
Anytime! Dat is bovendien nog altijd beter dan crewleden afzeiken, me dunkt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:09 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Moet je niet iets op de FP doen ofzo ? Verder bedankt voor je goed onderbouwde en van intelligentie doorspekte bijdragen op het forum natuurlijk.
Ja lekker zongebruind he?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn we toevallig live naar jou aan het kijken geweest?
Zeur zuur zeur zuur zeur zuur.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef gnaeus het volgende:
Ten eerste heb ik er geen behoefte aan dat iemand mij "een jodenhater eerste klas" noemt en ten tweede zijn de posts van deze user niet echt constructief, meestal zelfs op het ranzige af.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De waarheid is soms treurig. Dat jij een Jodenhater eerste klas bent blijkt overduidelijk uit je posts op het forum. Ik snap dan ook niet zo goed waarom je je opeens wilt verbergen, schaam je je stiekem een beetje voor het gedrag?
Als het op Joden aankomt ben je blijkbaar niet zo kieskeurig en vind je het heul niet erg als er wat geweld aan te pas komt, maar bij deze lieve onschuldige gelukzoekers moet alles en iedereen maar wijken. Beetje last van Untermensch gedachtes lieve gnaeus? Of heb je stiekem zelf ook een kleurtje?![]()
Tut tut, niet zo hypocriet doen, jij begint met je PVV-gezwets.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:08 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik er geen behoefte aan dat iemand mij "een jodenhater eerste klas" noemt en ten tweede zijn de posts van deze user niet echt constructief, meestal zelfs op het ranzige af.
Twee vechten, twee schuld.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:52 schreef gnaeus het volgende:
[..]
In de wereld van de "gewoon terug sturen !" denkenden onbreekt kennelijk de capaciteit om simpele logica te begrijpen. Gelukkig is er een belangenvereniging voor deze handicap, de PVV.
Dat jij die post op jezelf betrekt is toch niet mijn probleem ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tut tut, niet zo hypocriet doen, jij begint met je PVV-gezwets.
[..]
Twee vechten, twee schuld.
Hypocrisie is 't leukst als je 't toegeeft, zo ben ik zelf ook zo hypocriet als maar kan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry baas, maar hypocrisie ben ik een beetje allergisch voor. Ontopic dan maar weer.
Klaar nu.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:12 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat jij die post op jezelf betrekt is toch niet mijn probleem ?
Zeg ik dat ik dat doe? Ik zeg dat jij begint met modder gooien. Lezen is lastig, ik weet het. Verder wat Voorschrift zegt, je hebt uit kunnen huilen, beetje incasseren kan geen kwaad. Klaar nu, take it like a man.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:12 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat jij die post op jezelf betrekt is toch niet mijn probleem ?
Ik zal er eens over brainstormen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien een malle vraag hoor... maar die Medi opent aldoor topics met een Engelse titel die in het centrale Israel/Pallie topic behoren, vervolgens sluiten jullie die weer.... op een gegeven moment is de maat toch vol?
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:51 schreef anonymoussie het volgende:
ik snap niet zo goed waarom bijvoorbeeld een item als Suikerfeest of Pascha wel onder levensbeschouwing valt en het Sinterklaasfeest niet
zwarte piet is toch geen hapje of onderdeel van hapje zoals een negerzoen
pure levenbeschouwing
Die was incorrect zoals eerder aangegeven.quote:Op maandag 3 december 2012 10:31 schreef Disana het volgende:
NWS / Palestijns gebied en Israel #114
De reeks heet al heel lang
Palestina en Israël,
maar is nu hernoemd naar
Palestijns gebied en Israël.
Het lijkt mij een sneer naar de opgewaardeerde status, maar sowieso zie ik liever de oorspronkelijke TT terug.
Volgens mij is Palestina door verreweg het merendeel van de internationale wereld erkent als zelfstandige staat, en is er dus helemaal niets mis met de TT zoals hij was.quote:Op maandag 3 december 2012 10:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die was incorrect zoals eerder aangegeven.
Een tijd terug is deze al eens veranderd maar toen heeft iemand er weer iets fout van gemaakt.
Nu is het beter.
Ik vind het prima zoals het nu is.
Deze bewering is incorrect. Tot dusverre is 'Palestina' als staat niet erkend op een dusdanige manier dat er sprake kan zijn van een onafhankelijke staat.quote:Op maandag 3 december 2012 10:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is Palestina door verreweg het merendeel van de internationale wereld erkent als zelfstandige staat, en is er dus helemaal niets mis met de TT zoals hij was.
Ik ben er natuurlijk een tijdje uit geweest, dus misschien ben ik niet helemaal op de hoogte, ik sta open om geïnformeerd te worden waarom die constatering incorrect is.
Wikipedia zegt dit: In december 2011 was de staat Palestina erkend door 130 landen.quote:Op maandag 3 december 2012 10:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Deze constatering is incorrect. Tot dusverre is 'Palestina' als staat niet erkend op een dusdanige manier dat er sprake kan zijn van een onafhankelijke staat. Wel is het zo dat bij de VN-stemming onlangs landen hebben laten zien de bereidheid te hebben de Palestijnse gebieden in de toekomst te erkennen als staat. Daar is nu echter nog helemaal geen sprake van zeker niet omdat een dergelijke VN-vergadering daar helemaal niet over gaat.
Nee hoor. NL is nooit Duits gebied geweest. Zelfs niet administratief.quote:Op maandag 3 december 2012 11:04 schreef timmmmm het volgende:
Nederland was in de Tweede Wereldoorlog duits gebied. En zo zit het niet.
Lees dan ook het gedeelte over officieel of niet. Zo komt de TT nu dus over, of de Palestijnen gebied bezet hebben. Zo is het niet, ze hebben hun eigen land, Palestina. Ook als het niet helemaal officieel is (waar ik aan twijfel, of dat al dan niet het geval is)quote:Op maandag 3 december 2012 11:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee hoor. NL is nooit Duits gebied geweest. Zelfs niet administratief.
Er zijn meer mensen dan jij alleen, en over het algemeen stelt men een consistente titel voor een reeks op prijs i.v.m. de herkenbaarheid.quote:Op maandag 3 december 2012 10:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die was incorrect zoals eerder aangegeven.
Een tijd terug is deze al eens veranderd maar toen heeft iemand er weer iets fout van gemaakt.
Nu is het beter.
Ik vind het prima zoals het nu is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |