Jij stelde 'nog steeds' niet geleerd, dus kennelijk deden ze volgens jou al iets fout, verder is het natuurlijk belachelijk dat je stelt dat Netanyahu alle Joden vertegenwoordigtquote:Op maandag 3 december 2012 03:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heb ik al ergens in dit topic antwoord op gegeven. Je moet het niet definiëren als schuld.... Het is eerder leren van het verleden.
Dat is de draai die jij er aan geeft. Lees eens de post rustig door en reageer dan nogmaals.quote:Op maandag 3 december 2012 03:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jij stelde 'nog steeds' niet geleerd, dus kennelijk deden ze volgens jou al iets fout, verder is het natuurlijk belachelijk dat je stelt dat Netanyahu alle Joden vertegenwoordigt![]()
.
Ik zal het nog maar eens herhalen, wat hebben de Joden volgens jou 'nog steeds' niet geleerd, ik draai niets zo stel jij het maatquote:Op maandag 3 december 2012 03:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is de draai die jij er aan geeft. Lees eens de post rustig door en reageer dan nogmaals.
Ik zei dat Israël verantwoordelijk is.quote:
Maar kan jij het onderscheid maken?quote:Op maandag 3 december 2012 03:21 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik zei dat Israël verantwoordelijk is.
Maar de Joden zullen er op aangekeken worden, omdat mensen nou eenmaal het onderscheid niet kunnen maken. Maar de Israëlische regering, en alleen die, is verantwoordelijk voor die imagoschade!
Ja. Ik kan zelfs het onderscheid maken tussen goede Israëliërs en slechte Israëliërs. En ik weet dat er veel mensen in Israël niet eens gelovig zijn, laat staat Jood. Die zijn wel vaak het vriendelijkst, is mijn ervaring.quote:Op maandag 3 december 2012 03:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar kan jij het onderscheid maken?
Dat is jouw mening.quote:Op maandag 3 december 2012 03:26 schreef Hetkapitaal het volgende:
Israël heeft gewoon gelijk in deze. Wat begrijp je er niet aan?
Met het verleden bedoel ik dat de Joden niet hebben geleerd van de tijd dat het volk op een dusdanige manier is onderdrukt en vervolgd. Niemand zal de gebeurtenissen van de holocaust zijn vergeten. Je vraagt je af als je de geschiedenis maar enigzins kent, waarom de Joden nu de Palestijnen op deze manier onderdrukken door ze uit hun huizen te verjagen en huizen te gaan bouwen op bezet gebied. Je kunt als tegenreactie verwachten dat de Palestijnen zich verdedigen d.m.v. het afschieten van raketten en dat de buurlanden schuddend toekijken. Het is een gedrocht die de Joden op het moment zelf aan het creëren zijn. Ze gaan door met het zaaien van haat jegens hun eigen bevolking en door het negeren van internationale geluiden en geluiden afkomstig van buurlanden.quote:Op maandag 3 december 2012 03:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daar zijn ze in dit tempo zeker mee bezig. De Israëlische overheid handelt namens alle Joden, dus is het niet meer dan logisch dat alle Joden erop worden aangekeken. Het is een volk dat niet geleerd heeft van het verleden. Natuurlijk alweer 65 jaar geleden en waarschijnlijk hebben de Joden het daar liever niet meer over. Terwijl het basale geschiedenis is die ze aan hun kinderen moeten overdragen. Wie weet worden ze ooit verstandig.. Een ding is zeker. Vrede is iets dat het land niet zal kennen. Arabieren en Perzen spuwen al op Joden. Turken schuiven ook al die richting op. Wat is het volgende volk of land dat daarin mee gaat. Het zal mij verwonderen.
Zie post boven.quote:Op maandag 3 december 2012 03:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zal het nog maar eens herhalen, wat hebben de Joden volgens jou 'nog steeds' niet geleerd, ik draai niets zo stel jij het maat![]()
.
Jij noemt het controversiël, dat betekent nog niet dat het zo is.quote:Op maandag 3 december 2012 03:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je gooit er een paar zeer controversiële regels tussendoor, ja dat is leuk op een forum!
Iedereen is gelovig maar dat is een onderwerp voor een ander topic verder raad ik je aan toch wat meer onderscheid te maken want dat bleek niet uit je eerdere reactie.quote:Op maandag 3 december 2012 03:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja. Ik kan zelfs het onderscheid maken tussen goede Israëliërs en slechte Israëliërs. En ik weet dat er veel mensen in Israël niet eens gelovig zijn, laat staat Jood. Die zijn wel vaak het vriendelijkst, is mijn ervaring.
Afgaande op ontmoetingen in met name Zuid-Amerika.
Sinds wanneer was het ooit een discussie met jou?quote:Op maandag 3 december 2012 03:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Maar je wilt niet discussiëren, zie ik, dus dit is het einde van mijn discussie met jou.
Volgens mij hebben de Joden daar zeer goed van geleerd.quote:Op maandag 3 december 2012 03:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Met het verleden bedoel ik dat de Joden niet hebben geleerd van de tijd dat het volk op een dusdanige manier is onderdrukt en vervolgd. Niemand zal de gebeurtenissen van de holocaust zijn vergeten. Je vraagt je af als je de geschiedenis maar enigzins kent, waarom de Joden nu de Palestijnen op deze manier onderdrukken door ze uit hun huizen te verjagen en huizen te gaan bouwen op bezet gebied. Je kunt als tegenreactie verwachten dat de Palestijnen zich verdedigen d.m.v. het afschieten van raketten en dat de buurlanden schuddend toekijken. Het is een gedrocht die de Joden op het moment zelf aan het creëren zijn. Ze gaan door met het zaaien van haat jegens hun eigen bevolking en door het negeren van internationale geluiden en geluiden afkomstig van buurlanden.
Een hele beschrijving waar je om vroeg. Mooier kan het niet. De waarheid is hard. Vooral als je zionist bent. Ontkennen is lekker makkelijk. De jodenhaat is al groot. Perzen, Turken en Arabieren. Dat is niet mals. Het is de steun van de VS en Europa, maar anders was het een heel ander verhaal.quote:
Jij schaart je achter de Palestijnen alleen omdat je zelf Moslim bent en daardoor voel je je een soort van broederschap. Maar dat is best misplaatst want Palestina werd gewoon gekaapt door terroristen onder een valse vlag operatie!quote:Op maandag 3 december 2012 03:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Met het verleden bedoel ik dat de Joden niet hebben geleerd van de tijd dat het volk op een dusdanige manier is onderdrukt en vervolgd. Niemand zal de gebeurtenissen van de holocaust zijn vergeten. Je vraagt je af als je de geschiedenis maar enigzins kent, waarom de Joden nu de Palestijnen op deze manier onderdrukken door ze uit hun huizen te verjagen en huizen te gaan bouwen op bezet gebied. Je kunt als tegenreactie verwachten dat de Palestijnen zich verdedigen d.m.v. het afschieten van raketten en dat de buurlanden schuddend toekijken. Het is een gedrocht die de Joden op het moment zelf aan het creëren zijn. Ze gaan door met het zaaien van haat jegens hun eigen bevolking en door het negeren van internationale geluiden en geluiden afkomstig van buurlanden.
Ik dacht dat je toch wel iets had geleerd van bijvoorbeeld de Zesdaagse Oorlog.quote:Op maandag 3 december 2012 03:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een hele beschrijving waar je om vroeg. Mooier kan het niet. De waarheid is hard. Vooral als je zionist bent. Ontkennen is lekker makkelijk. De jodenhaat is al groot. Perzen, Turken en Arabieren. Dat is niet mals. Het is de steun van de VS en Europa, maar anders was het een heel ander verhaal.
Hamas is een organisatie die door de recente acties van het bouwen van nederzettingen op bezet grondgebied alleen maar zal groeien. Israël weet dat als het de Palestijnen als tweederangs burgers behandelt, dat een stel mannen met bivakmutsen dan wat primitieve raketten richting Israël schieten. Dat is wat men noemt 'actie-reactie'. Daarnaast zullen de Joden nooit vrede kennen als ze niet in samenspraak met de internationale gemeenschap naar een oplossing zoeken. Dat betekent dat beide partijen moeten geven en nemen. Beide kanten zullen concessies moeten doen. Gebeurt dat niet, dan zullen de zionisten geen vrede kennen.quote:Op maandag 3 december 2012 03:38 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Jij schaart je achter de Palestijnen alleen omdat je zelf Moslim bent en daardoor voel je je een soort van broederschap. Maar dat is best misplaatst want Palestina werd gewoon gekaapt door terroridten onder een valse vlag operatie!
Probeer wat duidelijker te zijn. Die oorlog is maar een deel van de geschiedenis. De signalen wijzen nu al een heel verkeerde kant op. Je kunt niet blijven hangen in het verleden. Iran is zelfs al bezig met het verrijken van uranium. Daar kun je ogen niet voor sluiten.quote:Op maandag 3 december 2012 03:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch wel iets had geleerd van bijvoorbeeld de Zesdaagse Oorlog.
Jammer zeg.
Ik ben zeer duidelijkquote:Op maandag 3 december 2012 03:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Probeer wat duidelijker te zijn.
Nou sorry hoor maar dit komt erg sterk over als een bedreiging. Als je voor de Palestijnen bent (die niet oorspronkelijk uit Palestina komen btw) lijkt het erop dat jij ook geen vrede wilt kennen.quote:Op maandag 3 december 2012 03:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hamas is een organisatie die door de recente acties van het bouwen van nederzettingen op bezet grondgebied alleen maar zal groeien. Israël weet dat als het de Palestijnen als tweederangs burgers behandelt, dat een stel mannen met bivakmutsen dan wat primitieve raketten richting Israël schieten. Dat is wat men noemt 'actie-reactie'. Daarnaast zullen de Joden nooit vrede kennen als ze niet in samenspraak met de internationale gemeenschap naar een oplossing zoeken. Dat betekent dat beide partijen moeten geven en nemen. Beide kanten zullen concessies moeten doen. Gebeurt dat niet, dan zullen de zionisten geen vrede kennen.
Je spreekt dus onzin.quote:Op maandag 3 december 2012 03:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hamas is een organisatie die door de recente acties van het bouwen van nederzettingen op bezet grondgebied alleen maar zal groeien. Israël weet dat als het de Palestijnen als tweederangs burgers behandelt, dat een stel mannen met bivakmutsen dan wat primitieve raketten richting Israël schieten. Dat is wat men noemt 'actie-reactie'. Daarnaast zullen de Joden nooit vrede kennen als ze niet in samenspraak met de internationale gemeenschap naar een oplossing zoeken. Dat betekent dat beide partijen moeten geven en nemen. Beide kanten zullen concessies moeten doen. Gebeurt dat niet, dan zullen de zionisten geen vrede kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |