Een volk dat in het verleden zo onderdrukt is geweest en nu hetzelfde doet met de Palestijnen. Duidelijker kan niet, Paro.quote:Op maandag 3 december 2012 01:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jelle zegt dat de Joden na WO2 'nog steeds' iets niet geleerd hebben, kennelijk hebben ze volgens hem iets fout gedaan, ik ben benieuwd wat dat is.
Beter lezen wat er bovenaan het plaatje staat vriend.quote:Op maandag 3 december 2012 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die wikipediapagina laat alleen maar de resoluties tegen Iran zien waar sancties aan zijn verbonden.
Er zijn er nog veel meer.
Wat je bedoelt klopt echt helemaal niet. Wel is Israël het land dat de meeste VN-resoluties aan zijn laars lapt.
There is no bias at the UN against Israël. There is a bias in the White House in favour of Israël.quote:Op maandag 3 december 2012 01:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Beter lezen wat er bovenaan het plaatje staat vriend.
Beter lezen.quote:Op maandag 3 december 2012 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
There is no bias at the UN against Israël. There is a bias in the White House in favour of Israël.
Dank je. Onthoud dat goed. Misschien dat Joden ooit in een verre toekomt vrede hebben. Wie weet...quote:Op maandag 3 december 2012 01:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Aha, dank voor deze nutteloze informatie, ik zal het maar onthouden of iets in die richting dan.
Ik vroeg je hierboven iets Jelle, wat zouden de Joden geleerd moeten hebben, wat hebben ze fout gedaan dat ze dat 'nog steeds' niet volgens jou geleerd hebben? Vertel eens?quote:Op maandag 3 december 2012 01:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dank je. Onthoud dat goed. Misschien dat Joden ooit in een verre toekomt vrede hebben. Wie weet...
Ik ga even wat te drinken halen voordat ik een blik werp op je waarschijnlijk nutteloze post. Heb dorst.quote:Op maandag 3 december 2012 01:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vroeg je hierboven iets Jelle, wat zouden de Joden geleerd moeten hebben, wat hebben ze fout gedaan dat ze dat 'nog steeds' niet volgens jou geleerd hebben? Vertel eens?
Hebron is wel een twistpunt. Daar zouden de stichters van 2 grote en een kleine monotheïstische godsdiensten begraven liggen: Abraham en Saraquote:Op maandag 3 december 2012 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kolonisten horen daar helemaal niet te zijn.
Ik ben erg benieuwd.quote:Op maandag 3 december 2012 01:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik ga even wat te drinken halen voordat ik een blik werp op je waarschijnlijk nutteloze post. Heb dorst.
Vergeefse hoop.quote:
Ik wacht op je reactie Jelle ik ben erg benieuwd.quote:Op maandag 3 december 2012 01:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik ga even wat te drinken halen voordat ik een blik werp op je waarschijnlijk nutteloze post. Heb dorst.
Betaal jij?quote:Op maandag 3 december 2012 02:26 schreef Baghdaddy het volgende:
Eventuele terugtrekking van Britse en Franse ambassadeurs uit Israel (als reactie voor het illegaal bouwen van huizen):
http://www.haaretz.com/ne(...)ion.premium-1.481963
Denk niet dat dat gaat gebeuren maar goed, interessant artikel.
register (free access for 10 stories a month)quote:
Dank die kende ik niet, ik ben wel bereid te betalen, maar momenteel een arme student dus ik wacht daar nog maar mee haha tot ik weer geld krijg.quote:Op maandag 3 december 2012 02:29 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
register (free access for 10 stories a month)
Hoeft ook niet, gewoon steeds opnieuw registrerenquote:Op maandag 3 december 2012 02:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dank die kende ik niet, ik ben wel bereid te betalen, maar momenteel een arme student dus ik wacht daar nog maar mee.
quote:Op maandag 3 december 2012 02:30 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, gewoon steeds opnieuw registreren.
Ben ik het helemaal mee eens. Israël is in rap tempo al z'n credit aan het verspelen. Hoe is het mogelijk, met ooit zoveel ondersteuning uit de hele wereld, binnen een paar jaar zal er niks meer van over zijn. Er zal een tijd komen dat mensen de Joden als daders zien en niet meer als slachtoffers. En met alles wat de Joden aan onrecht is aangedaan (dat valt natuurlijk niet te ontkennen), is dat wel een hele prestatie.quote:Op maandag 3 december 2012 01:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een volk dat in het verleden zo onderdrukt is geweest en nu hetzelfde doet met de Palestijnen. Duidelijker kan niet, Paro.
Nee, jij stelde dat de Joden iets 'nog steeds' niet hebben geleerd, ik ben zeer benieuwd wat je daarmee bedoelt uiteraard haha.quote:Op maandag 3 december 2012 01:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een volk dat in het verleden zo onderdrukt is geweest en nu hetzelfde doet met de Palestijnen. Duidelijker kan niet, Paro.
Alle Joden zijn verantwoordelijk?quote:Op maandag 3 december 2012 03:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Israël is in rap tempo al z'n credit aan het verspelen. Hoe is het mogelijk, met ooit zoveel ondersteuning uit de hele wereld, binnen een paar jaar zal er niks meer van over zijn. Er zal een tijd komen dat mensen de Joden als daders zien en niet meer als slachtoffers. En met alles wat de Joden aan onrecht is aangedaan (dat valt natuurlijk niet te ontkennen), is dat wel een hele prestatie.
Daar zijn ze in dit tempo zeker mee bezig. De Israëlische overheid handelt namens alle Joden, dus is het niet meer dan logisch dat alle Joden erop worden aangekeken. Het is een volk dat niet geleerd heeft van het verleden. Natuurlijk alweer 65 jaar geleden en waarschijnlijk hebben de Joden het daar liever niet meer over. Terwijl het basale geschiedenis is die ze aan hun kinderen moeten overdragen. Wie weet worden ze ooit verstandig.. Een ding is zeker. Vrede is iets dat het land niet zal kennen. Arabieren en Perzen spuwen al op Joden. Turken schuiven ook al die richting op. Wat is het volgende volk of land dat daarin mee gaat. Het zal mij verwonderen.quote:Op maandag 3 december 2012 03:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Israël is in rap tempo al z'n credit aan het verspelen. Hoe is het mogelijk, met ooit zoveel ondersteuning uit de hele wereld, binnen een paar jaar zal er niks meer van over zijn. Er zal een tijd komen dat mensen de Joden als daders zien en niet meer als slachtoffers. En met alles wat de Joden aan onrecht is aangedaan (dat valt natuurlijk niet te ontkennen), is dat wel een hele prestatie.
Nogmaals wat hebben de Joden dan volgens jou verkeerd gedaan in het verleden, durf te antwoorden, doe niet zo laf ik daag je uit bij deze.quote:Op maandag 3 december 2012 03:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daar zijn ze in dit tempo zeker mee bezig. De Israëlische overheid handelt namens alle Joden, dus is het niet meer dan logisch dat alle Joden erop worden aangekeken. Het is een volk dat niet geleerd heeft van het verleden. Natuurlijk alweer 65 jaar geleden en waarschijnlijk hebben de Joden het daar liever niet meer over. Terwijl het basale geschiedenis is die ze aan hun kinderen moeten overdragen. Wie weet worden ze ooit verstandig.. Een ding is zeker. Vrede is iets dat het land niet zal kennen. Arabieren en Perzen spuwen al op Joden. Turken schuiven ook al die richting op. Wat is het volgende volk of land dat daarin mee gaat. Het zal mij verwonderen.
Heb ik al ergens in dit topic antwoord op gegeven. Je moet het niet definiëren als schuld.... Het is eerder leren van het verleden.quote:Op maandag 3 december 2012 03:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nogmaals wat hebben de Joden dan volgens jou verkeerd gedaan in het verleden, durf te antwoorden, doe niet zo laf ik daag je uit bij deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |