Is dichtquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:55 schreef DeParo het volgende:
NWS / IDF soldiers kill 1 Palestinian, wound at least 10
Dit wordt al uitvoerig besproken in het Centrale Topic en het is weer Medi die dit blijft doen consequent lijkt het wel tegenwoordig.
Mjah, heb het topic niet eerder opgemerkt en tis jammer dat het dan weer zo verkloot wordt qua alu-gedrag. Zal eens kijken of BNW er nog wat mee wil.quote:Op zondag 25 november 2012 07:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kan dit topic dicht? -> NWS / De liegende overheid
TS verwijst naar een bericht dat hijzelf geschreven heeft op een site. Alhoewel het wat discussie uitlokt (maar wat niet op Fok!.....) is het geen nieuws, maar een mening. Misschien iets voor klaagbaak of zo.
Met dat uitroepteken erbij klopte hetquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
wat weinig R-en. lijkt wel of ik er een mis
Mag deze uberintelligente user even een waarschuwing oid.quote:Op maandag 26 november 2012 02:36 schreef newsman01 het volgende:
Het word eens tijd dat we weer moslims gaan vergassen.
Groet de Proleet Mohammed.
Inderdaad, het is wordt.quote:Op maandag 26 november 2012 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag deze uberintelligente user even een waarschuwing oid.
Dank jequote:Op maandag 26 november 2012 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag deze uberintelligente user even een waarschuwing oid.
En nu ookquote:Op maandag 26 november 2012 10:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / 'Doodgeschoten jongen had geen wapen'
Er loopt al 2 dagen een goed topic over dit onderwerp.
NWS / Jongen van 17 dood geschoten door politieagent
Dat staat er toch? of bedoelde je van het topic dat nu een slotje heeft gehad?quote:Op maandag 26 november 2012 11:30 schreef Copycat het volgende:
Maak je er nog even doodgeschoten van?
Die van Tong waren geen OT reacties in, dus heb die maar even op slot gezet.quote:Op maandag 26 november 2012 17:38 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Kunnen die twee over die 14 branden in Duitsland samengevoegd worden of iets dergelijks, Tong80 was me weer eens voor.
Kan er ook nog een link naar de bron in de OP? Er staat wel ANP maar niets waarnaar gelinkt kan worden.quote:Op maandag 26 november 2012 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die van Tong waren geen OT reacties in, dus heb die maar even op slot gezet.
bij deze.quote:Op maandag 26 november 2012 23:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen kleuter![]()
Als je gewetensbezwaren hebt tegen dit topic dan post je je klacht hier maar:NWS / [NWS FeedBack] Welkom VS!
Ik geef je er weinig kans op dat je je zin krijgt.
Loopt nog niet storm met je klacht, he? Misschien moet je harder bidden om het Goddeloze topic ge-dev/nullt te krijgen.quote:Op maandag 26 november 2012 23:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bij deze.
dat topic is totaal uit de lucht gegrepen, de op bevat halve waarheden, is suggestief en duidelijk geschreven door iemand die niet weet dat deze situatie al jaren zo is, en dat die mensen wel degelijk payen. schopje pol lijkt me geschikt (of /dev/null doet het ook goed). dank je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Donequote:Op maandag 26 november 2012 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan er ook nog een link naar de bron in de OP? Er staat wel ANP maar niets waarnaar gelinkt kan worden.
Kom het hier melden ipv er daar op te reageren. FkTnogwat is trouwens wat daagjes op vakantie zie ik dus kan nog niet reageren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Loopt nog niet storm met je klacht, he? Misschien moet je harder bidden om het Goddeloze topic ge-dev/nullt te krijgen.![]()
Ging ook helemaal nergens meer over idd.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:04 schreef Robijn48 het volgende:
Hoi mods,
Wegens vele weerstand vraag ik of het Rishi topic verwijderd mag worden.
Okee, over en sluiten dan maar.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ging ook helemaal nergens meer over idd.
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee, over en sluiten dan maar.
In dit geval prima hoor, het ging sowieso nergens meer over, herhalingen van zetten.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:13 schreef mossad_agent het volgende:
En bedankt... vanwege iemand die de moeite niet neemt om vorige delen te lezen en dezelfde reacties uit te lokken (om vervolgens om sluiting topic te vragen) moet het topic dicht? man man man.....
Ik heb het hele topic gevolgd hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:13 schreef mossad_agent het volgende:
En bedankt... vanwege iemand die de moeite niet neemt om vorige delen te lezen en dezelfde reacties uit te lokken (om vervolgens om sluiting topic te vragen) moet het topic dicht? man man man.....
A dat doe ik niet en B is dit niet het topic om te gaan provoceren.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic gevolgd hoor.
Maar nu kan je niet meer over kleurlingen klagen he? Wat rot nou.
Ga toch weg.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:15 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
A dat doe ik niet en B is dit niet het topic om te gaan provoceren.
Jij vond het bijzonder constructief?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:13 schreef mossad_agent het volgende:
Haal al mijn racistische posts maar uit het topic. Ik ben benieuwd. Overigens bevestig je nu wel weer mijn idee over jouw...het topic moest dicht want was negatief over iemand met een kleurtje.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ga toch weg.
Je postgeschiedenis zegt genoeg.
DM/PM functie?? Nee die hebben ze bij mij uitgezet... monddood maken noemen ze dat.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij vond het bijzonder constructief?
Er werd al pagina's lang niets anders gedaan dan op elkaar mekkeren, die Rishi had er niks meer mee uit te staan. En voor ellenloze discussies over wie xenofoob is en wie een allochtonenknuffelaar is heb je de DM functie.
Goh.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
DM/PM functie?? Nee die hebben ze bij mij uitgezet... monddood maken noemen ze dat.
Boeit me verder ook niet hoor, sterker nog...het bevalt me wel. Scheelt een hoop trieste mensen in mijn inboxquote:
We zijn altijd graag van dienst.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:19 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Boeit me verder ook niet hoor, sterker nog...het bevalt me wel. Scheelt een hoop trieste mensen in mijn inbox
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn altijd graag van dienst.
Moddergooien, belachelijk maken en uitschelden is niet gewenst in feedback lijkt me.quote:
Dat het topic dicht moest is begrijpelijk. Zal hij wel weer open gaan wanneer er nieuwe nieuwsberichten over zijn?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
Jij vond het bijzonder constructief?
Kan, of een nieuw topic over het onderwerp specifiek voor dat bericht.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:24 schreef Murdera het volgende:
Dat het topic dicht moest is begrijpelijk. Zal hij wel weer open gaan wanneer er nieuwe nieuwsberichten over zijn?
"Nieuws en achtergronden".quote:Op donderdag 29 november 2012 18:50 schreef anonymoussie het volgende:
Is dit topic wel 'Nieuws'?
NWS / Zwarte Piet moet blijven want Zwarte Piet is geen racisme #4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |