quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:54 schreef YazooW het volgende:
Jij bent de persoon die die site runt? dat artikel geschreven heeft
Is geworden? Dat is het altijd al geweest.quote:en je zou daarmee kunnen concluderen dat de main stream media een propaganda apparaat voor overheden is geworden.
Waarom denken mensen dat ze aan de Telegraaf, NRC (Builderberg deelnemer), NOS, ANP, RTL, Metro, Spits een volkomen objectieve bron voor nieuwsgaring hebben? Het gaat er vooral om dat er eens een ander licht op iets schijnt. Dat wil zeggen dat je niet meer alles wat de main stream media schrijft voor gesneden koek aan neemt. Dat is toch niet zo'n gekke invalshoek lijkt mij. Geen enkele waarheid is de 100% waarheid. Iedereen mag zijn eigen mening vormen. Alleen de eenzijdigheid van de main stream media is wat mij betreft gewoon te opvallende aan het worden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:58 schreef destrovel het volgende:
Waarom denken mensen dat ze met bronnen als argusoog en niburu een volkomen objectieve bron voor nieuwsgaring hebben?
Antwoord: Neequote:
Ik vind vooral je vergelijking met David Icke grappig. Ik geef je een 7 voor het artikel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:03 schreef MartinVrijland het volgende:
[..]
Antwoord: Nee
Ik ben de schrijver van dat artikel die zich buitengewoon stoort aan het ontbreken van de waarheid of gewoon weg niet noemen van de waarheid in de main stream media. Dus daarom heb ik even de moeite genomen om het aan te kaarten. Met jou goed vinden?
Het gaat niet om David Icke mensen. Die haal ik slechts aan. Het gaat om het feit dat Griekenland Servië steunde in de Joegoslavië oorlog en dat de CIA een grote vinger in de pap had in die oorlog. Maar vooral dat Griekenland keihard gestraft is met medeweten van Brussel en inmenging van Amerika via Golman Sachs. En dat Griekenland slecht de trigger was om de hele Eurozone in een crisis te zuigen. Ik zeg dus dat het een geïmplementeerde crisis is met mede weten van zowel Brussel als Den Haag. Dus niet het onderwerp verdraaien naar ridiculiseren op basis van een naam.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:06 schreef SicSicSics het volgende:
David Icke; was dat niet iemand die in krokodillenmensen enzo gelooft?
Wat een slecht en volstrekt onzinnig artikel zeg. Onleesbaar ook, ben dus snel opgehouden nadat duidelijk werd dat het klinkklare nonsense is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:51 schreef MartinVrijland het volgende:
De Nederlandse overheid blijkt al jaren over vele onderwerpen te liegen en zit volledige in de zak van Europa. De waarheid rondom het ontstaan van de Europese crisis krijgen we niet te zien getuige dit artikel. Dit zelfde geldt voor het ontstaan en de uitvoering van oorlogen en de Nederlandse rol hier in. De main stream media lijkt dan volledig de waarheid te verhullen en je zou daarmee kunnen concluderen dat de main stream media een propaganda apparaat voor overheden is geworden. Het wordt tijd dat mensen wakker worden!
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:51 schreef MartinVrijland het volgende:
De Nederlandse overheid blijkt al jaren over vele onderwerpen te liegen en zit volledige in de zak van Europa. De waarheid rondom het ontstaan van de Europese crisis krijgen we niet te zien getuige dit artikel. Dit zelfde geldt voor het ontstaan en de uitvoering van oorlogen en de Nederlandse rol hier in. De main stream media lijkt dan volledig de waarheid te verhullen en je zou daarmee kunnen concluderen dat de main stream media een propaganda apparaat voor overheden is geworden. Het wordt tijd dat mensen wakker worden!
Je bedoeld de man die in reptelians geloofd en dan vind je het vreemd dat hij niet serieus wordt genomenquote:De afgelopen jaren heb ik erg veel waardering gekregen voor iemand die al bijna zijn hele leven wijdde aan het zeggen van de waarheid. Deze man kon jaren lang niet over straat lopen en is verketterd in zijn land en in de media. Ik heb het over David Icke.
Niks ervan, daar kom je niet mee weg. Je stelt in je artikel: "De afgelopen jaren heb ik erg veel waardering gekregen voor iemand die al bijna zijn hele leven wijdde aan het zeggen van de waarheid. Deze man kon jaren lang niet over straat lopen en is verketterd in zijn land en in de media. Ik heb het over David Icke. "quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:09 schreef MartinVrijland het volgende:
[..]
Het gaat niet om David Icke mensen. Die haal ik slechts aan. .... Dus niet het onderwerp verdraaien naar ridiculiseren op basis van een naam.
Een soort aluhoedjes-Godwin dus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:12 schreef CaptainBarcode het volgende:
[..]
Niks ervan, daar kom je niet mee weg. Je stelt in je artikel: "De afgelopen jaren heb ik erg veel waardering gekregen voor iemand die al bijna zijn hele leven wijdde aan het zeggen van de waarheid. Deze man kon jaren lang niet over straat lopen en is verketterd in zijn land en in de media. Ik heb het over David Icke. "
Het is niet voor niks hoor, dat die halve gare verketterd is. Door hem te noemen en te zeggen dat je hem waardeert diskwalificeer je jezelf.
Ik hoop dat hij wil aantonen dat hij niet goed snik is, want dan is het artikel eigenlijk best goed...quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:13 schreef SicSicSics het volgende:
Het artikel zelfs is wat onsamenhangend, je haalt er dingen bij zonder uit te leggen waarom en je geeft uitleg over dingen die er eigenlijk niet toe lijken te doen.
Ook is de conclusie niet zo lekker onderbouwd en eigenlijk het hele punt van dit artikel mijn niet duidelijk. Wat wil je nou eigenlijk aantonen?
Hoho, jij haalt als schrijver van het artikel die naam aan. Dat betekend dat je zelf autoriteit verleend aan die naam of dat je er in ieder geval iets met die naam wil zeggen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:09 schreef MartinVrijland het volgende:
Het gaat niet om David Icke mensen. Die haal ik slechts aan. Het gaat om het feit dat Griekenland Servië steunde in de Joegoslavië oorlog en dat de CIA een grote vinger in de pap had in die oorlog. Maar vooral dat Griekenland keihard gestraft is met medeweten van Brussel en inmenging van Amerika via Golman Sachs. En dat Griekenland slecht de trigger was om de hele Eurozone in een crisis te zuigen. Ik zeg dus dat het een geïmplementeerde crisis is met mede weten van zowel Brussel als Den Haag. Dus niet het onderwerp verdraaien naar ridiculiseren op basis van een naam.
Nu alleen nog een editor die hier en daar wat taalfouten en zinsconstructies kan corrigeren en TS kan nog een eind komen!quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:15 schreef DS4 het volgende:
Ik hoop dat hij wil aantonen dat hij niet goed snik is, want dan is het artikel eigenlijk best goed...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |