Is dat zo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is een ander subforum, daar mod ik niet.
Maar nee ik vind dat dat ook weg zou moeten.
Als het om bepaalde gevallen gaat geef ik je gelijk, zoals bij criminelen of dergelijke, een jood/marokkaan of kaaskop die een oma in elkaar rost mag je van mij kut noemen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Het gaat om leden van een groep die zich onfatsoenlijk gedragen.
Een jongen die zich onbeschoft gedraagt, mag je toch kutjong noemen?
En als het een jood is: kutjood?
En als het een Marokkaan is: kutmarokkaan.
Geen commentaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:39 schreef De_Guidance het volgende:
Wat is het standpunt inzake de term zandhappers?
Dat het knarst tussen je tanden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:39 schreef De_Guidance het volgende:
Lijkt me duidelijk, in SCs waar termen als kankerjood ook getolereerd worden, kan het, en anders nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:39 schreef De_Guidance het volgende:
Ik lees net hierboven dat je wel een individu kut mag vinden en zijn afkomst mag benoemen. Alleen je mag niet een hele groep zo weg zetten. Zo lastig is dat toch niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:43 schreef De_Guidance het volgende:
'kankerturk' leverde geen storm van protest ook. Was wel heel opvallend.
Maar mooi dat je nog steeds wil vechten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, in SCs waar termen als kankerjood ook getolereerd worden, kan het, en anders niet
Deze opmerking staat haaks op de post die je net maakt in Joodse organisatie verzet zich tegen monument #2 over Joden, wat wil je nou, wel of niet!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Het gaat om leden van een groep die zich onfatsoenlijk gedragen.
Een jongen die zich onbeschoft gedraagt, mag je toch kutjong noemen?
En als het een jood is: kutjood?
En als het een Marokkaan is: kutmarokkaan.
Ok, maar een slotje op het eerste lijkt me dan wel aangewezen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
Ik laat het beiden even apart, aangezien het eerste over een daad gaat en het tweede meer een verzameltopic gaat worden zo te zien. Als we dat nu op een hoop gaan gooien is 't lastig(er) te volgen, en daar wordt sowieso niet meer gepost zo te zien.
Zou sowieso prioriteit geven aan #2.
Lijkt me ook, maar ik laat 't wel aan hem over.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:46 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ok, maar een slotje op het eerste lijkt me dan wel aangewezen.
Frutsel kan er geen probleem mee hebben, aangezien hij ze beide startte.
Ik laat ze wel ff mergen en neem dan de titel van de 2equote:Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef zuiderbuur het volgende:
vr 19 oktober:
Beiroet opgeschrikt door zware explosie
ma 22 oktober:
Libanon: 'Het land is in crisis' #1
Het gaat in feite over hetzelfde, kan dit samengevoegd worden? (het gaat in beide gevallen om dezelfde topicstarter trouwens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |