Lijkt me duidelijk, in SCs waar termen als kankerjood ook getolereerd worden, kan het, en anders nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:39 schreef De_Guidance het volgende:
Wat is het standpunt inzake de term zandhappers?
Ik lees net hierboven dat je wel een individu kut mag vinden en zijn afkomst mag benoemen. Alleen je mag niet een hele groep zo weg zetten. Zo lastig is dat toch niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:43 schreef De_Guidance het volgende:
'kankerturk' leverde geen storm van protest ook. Was wel heel opvallend.
Maar mooi dat je nog steeds wil vechten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, in SCs waar termen als kankerjood ook getolereerd worden, kan het, en anders niet
Deze opmerking staat haaks op de post die je net maakt in Joodse organisatie verzet zich tegen monument #2 over Joden, wat wil je nou, wel of niet!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Het gaat om leden van een groep die zich onfatsoenlijk gedragen.
Een jongen die zich onbeschoft gedraagt, mag je toch kutjong noemen?
En als het een jood is: kutjood?
En als het een Marokkaan is: kutmarokkaan.
Ok, maar een slotje op het eerste lijkt me dan wel aangewezen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
Ik laat het beiden even apart, aangezien het eerste over een daad gaat en het tweede meer een verzameltopic gaat worden zo te zien. Als we dat nu op een hoop gaan gooien is 't lastig(er) te volgen, en daar wordt sowieso niet meer gepost zo te zien.
Zou sowieso prioriteit geven aan #2.
Lijkt me ook, maar ik laat 't wel aan hem over.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:46 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ok, maar een slotje op het eerste lijkt me dan wel aangewezen.
Frutsel kan er geen probleem mee hebben, aangezien hij ze beide startte.
Ik laat ze wel ff mergen en neem dan de titel van de 2equote:Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef zuiderbuur het volgende:
vr 19 oktober:
Beiroet opgeschrikt door zware explosie
ma 22 oktober:
Libanon: 'Het land is in crisis' #1
Het gaat in feite over hetzelfde, kan dit samengevoegd worden? (het gaat in beide gevallen om dezelfde topicstarter trouwens)
Ik heb altijd al een zwak voor jou gehad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:11 schreef Voorschrift het volgende:
Meest kwaadaardig?
Krijg ik nu al complimenten?
Geen idee waarom, maar ik waardeer het gebaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een zwak voor jou gehad.
Ik doe mijn rits alvast open.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar ik waardeer het gebaar.
Geil.quote:
Van mij mag je Engelse teksten quoten, maar voeg er dan wel een grove vertaling bij, wel zo handig voor de mensen die niet zo behendig zijn in het Engels.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:48 schreef PizzaMizza het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, mag je ook gewoon altijd Engelse teksten quoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |