abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119411523
quote:
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - BBC Arabic - CBS News - CNN - Euronews - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Ma'an News - Sky News - Ynetnews

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.
pi_119411538
doe is een TT
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_119411554
Israël valt opnieuw mediagebouw Gaza aan

Israël heeft maandag voor de tweede dag op rij een gebouw in Gaza bestookt waarin veel internationale media-organisaties zijn gehuisvest. Het Hamas-televisiestation Al Aqsa was gevestigd op de bovenste verdieping. Maar ook de Saudische nieuwszender Al-Arabiya en het Britse Sky News hadden hun redacties in het gebouw.

Bij de aanval zijn twee mensen omgekomen, onder wie een militante strijder van de Islamitische Jihad. Die was volgens de radicale beweging bezig met een 'mediaoorlog' tegen de Joodse staat. Volgens artsen raakten ook zes mensen gewond. Volgens het Israëlische leger hielden leiders van de gewapende tak van de Islamitische Jihad zich op in het gebouw.
http://www.volkskrant.nl/(...)ebouw-Gaza-aan.dhtml
pi_119411590
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:36 schreef Ali_Baas het volgende:

[..]

Palliewood weer eens aan het werk.
Dit is een plaatje uit Libanon niet uit pallieland.
Alsof de raketten in Palestina anders exploderen.
pi_119411593
Israel _O_
pi_119411626
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2012 23:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
Israël valt opnieuw mediagebouw Gaza aan

[ afbeelding ]

Israël heeft maandag voor de tweede dag op rij een gebouw in Gaza bestookt waarin veel internationale media-organisaties zijn gehuisvest. Het Hamas-televisiestation Al Aqsa was gevestigd op de bovenste verdieping. Maar ook de Saudische nieuwszender Al-Arabiya en het Britse Sky News hadden hun redacties in het gebouw.

Bij de aanval zijn twee mensen omgekomen, onder wie een militante strijder van de Islamitische Jihad. Die was volgens de radicale beweging bezig met een 'mediaoorlog' tegen de Joodse staat. Volgens artsen raakten ook zes mensen gewond. Volgens het Israëlische leger hielden leiders van de gewapende tak van de Islamitische Jihad zich op in het gebouw.
http://www.volkskrant.nl/(...)ebouw-Gaza-aan.dhtml

Godver. Iemand die via de media oorlog voert is tegenwoordig ook terrorist?
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  maandag 19 november 2012 @ 23:38:43 #7
389409 Ali_Baas
Ik sta bekend als een rustige
pi_119411653
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Alsof de raketten in Palestina anders exploderen.
Ze hebben deze bommen niet gebruikt in hamas gebied dus die ffoto is een totale HOAX.
Als ze deze hadden gebruikt in plaats van de super kleine precisie bommen hadden we nu al op 1500 doden gezeten in plaats van 100
Op dinsdag 20 november 2012 20:41 schreef rakotto het volgende:
Ik verdedig het feit dat je spionnen die voor doden zorgen te executeren.
pi_119411689
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 23:38 schreef gohan16 het volgende:

[..]

''onder wie een militante strijder van de Islamitische Jihad''
pi_119411734
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:38 schreef Ali_Baas het volgende:

[..]

Ze hebben deze bommen niet gebruikt in hamas gebied dus die ffoto is een totale HOAX.
Als ze deze hadden gebruikt in plaats van de super kleine precisie bommen hadden we nu al op 1500 doden gezeten in plaats van 100
Oh dan is het minder erg
  maandag 19 november 2012 @ 23:40:55 #10
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_119411761
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Als ik het zo lees dan was hij militant omdat hij via de media oorlog voerde. = geweldloos
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  maandag 19 november 2012 @ 23:40:56 #11
389409 Ali_Baas
pi_119411763
quote:

[..]

Altijd al zo geweest "command en control center" noemen ze zo een doel bij de NAVO.
En het maakt niet uit waar he gevestigd is in een woonhuis of een verlaten boerderij het wordt gewoon platgegooid dus aangezien de NAVO en dus ook Nederland dat doet zal het wel gewoon normaal zijn in een oorlog.
Al was Libye officieel geen oorlog en zijn er toch duizenden "command en control centers" platgegooid.
pi_119411770
quote:

[..]

Idd zeg.
pi_119411771
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ja als je op tv iets slechts zegt over Israël en je bent moslim ben je al snel een strijder van de Islamitische Jihad

:')
pi_119411781
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:33 schreef Peunage het volgende:

[..]

Rest je case
Ik heb geen zin om je een les in anthropologie of geschiedenis te geven maar;

1. Er zijn Joden (volk) en joden(religie)
2. Moslims zijn geen volk/ethniciteit maar mensen met een religie. Een blonde vrouw met blauwe ogen die in Zweden is geboren en al 20 generaties zweedse voorouders heeft kan ook Moslim zijn.
3. Wat zijn semieten? Mensen die van oorsprong(moedertaal) een semitische taal spreken. De 2 meest bekende zijn Arabisch(gesproken door, jawel, de Arabieren. NIET DE MOSLIMS DUS!) en Hebreeuws(gesproken door de Joden, niet de joden)
4. Een anti-semiet, is iemand die tegen semieten is. Tegen mensen die oorspronkelijk een semitische taal spreken.
5. Dan zijn er nog mensen die een rassentheorie aan het semitische taal hangen. Semieten vs Ariers etc.

1. Ik doelde op de Joden als religieuze mensen.
2. Duidelijk. Daarom benaderde ik het in mijn laatste post meer specifiek; 'veel Arabische moslims' ipv 'moslims', zijn semitisch.' (En daarnaast: moslims zijn van origine semitisch.). Ook een religieuze jood, kan blond zijn (Wilders).
3. Arabische moslims en Hebreeuws sprekende joden dus, ja.
4.Een anti-semiet is iemand die tegen semieten is, ja. Tegen mensen die oorspronkelijk een semitische taal spreken: arabische moslims. (Vergeet overigens even niet dat de Koran eigenlijk in het Arabisch gelezen moet worden en om die reden ongelooflijk veel moslims arabisch leren en kennen, vandaar dat ik het eerst generaliseerde naar 'moslims')
5.Rassen bestaan mijns inziens niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 20-11-2012 04:08:27 ]
pi_119411820
Israel kan echt niks goed doen bij sommige hier, kut hamas.
pi_119411821
dat IDF youtube kanaal gvd :') :')
  maandag 19 november 2012 @ 23:42:11 #17
389409 Ali_Baas
pi_119411827
quote:
9s.gif Op maandag 19 november 2012 23:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Oh dan is het minder erg
Dat maakt jouw plaatje een HOAX dat is alles zijn we wel gewend van terroristen aanhangers daar niet van jullie hebben zelf een al een hele naam = wees er trots op :)

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 20-11-2012 04:09:05 ]
pi_119411852
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:41 schreef Peunage het volgende:

[..]

Bewijs? Klinkt namelijk als jewiepropaganda.
Jaja, de mossad is ook al hevig actief op het fok forum
  maandag 19 november 2012 @ 23:44:05 #19
389409 Ali_Baas
pi_119411892
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:41 schreef Peunage het volgende:

[..]

Bewijs? Klinkt namelijk als jewiepropaganda.
Duh zelfs = claimt geen aanslag van Israel waar 42 doden vielen zoals op de HOAZ propaganda gepropagandeerd wordt.
Deze foto is van een welbekend incident in hezbollah maar als je geen verstand van dat conflict hebt zul je het zelf op moeten zoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 20-11-2012 04:10:39 ]
pi_119411949
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

1. Ik doelde op de Joden als religieuze mensen.
2. Duidelijk. Daarom benaderde ik het in mijn laatste post meer specifiek; 'veel Arabische moslims' ipv 'moslims', zijn semitisch.' (En daarnaast: moslims zijn van origine semitisch.). Ook een religieuze jood, kan blond zijn (Wilders).
3. Arabische moslims en Hebreeuws sprekende joden dus, ja.
4.Een anti-semiet is iemand die tegen semieten is, ja. Tegen mensen die oorspronkelijk een semitische taal spreken: arabische moslims. (Vergeet overigens even niet dat de Koran eigenlijk in het Arabisch gelezen moet worden en om die reden ongelooflijk veel moslims arabisch leren en kennen, vandaar dat ik het eerst generaliseerde naar 'moslims')
5.Rassen bestaan mijns inziens niet.
Lees je eerdere posts maar terug. Dat gaat allemaal tegen bovenstaande punten in.
En ja, mensen leren Arabisch, maar dat maakt ze nog niet semitisch. Een Iranier of een Turk die Arabisch/Hebreeuws leert om de Koran/Torah te lezen zijn ook geen semieten. Omdat het niet hun oorspronkelijke taal is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')