Hebben ze de zwarte Christenen gespaard?quote:Op maandag 19 november 2012 23:19 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Hebben ze al gehad. De turken hebben echter nog wat goed te maken na de genocide op de 15 miljoen blanke christenen, 4 miljoen grieken, 1 miljoen armeniers en honderduizend koerden. Alle pallies kunnen dus nu een veilig en democratisch Palestina bouwen, iedereen blij.
Elk woord van jouw Posts is ook fout.quote:
Dat hoef je mij niet te vertellen. Jij moet je huiswerk beter doen want jij bent degene die de hele tijd blijft herhalen dat moslims semieten zijn. En je reserveert ook even het Anti-Semitisme voor Joden.quote:Op maandag 19 november 2012 23:21 schreef LelijKnap het volgende:
De grootste Semitische talen zijn het Arabisch, het Amhaars, het Hebreeuws en het Tigrinya.
Moslims kunnen dus enkel moslims zijn, ondanks dat vele de Arabische (semitische) taal spreken, maar Joden, die kunnen wel semieten zijn, die Hebreeuws (semitisch) spreken.quote:Op maandag 19 november 2012 23:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen. Jij moet je huiswerk beter doen want jij bent degene die de hele tijd blijft herhalen dat moslims semieten zijn. En je reserveert ook even het Semitisme voor Joden.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Moslims kunnen dus enkel moslims zijn, omdat dat vele de Arabische (semitische) taal spreken, maar Joden, die kunnen wel semieten zijn, die Hebreeuws (semitisch) spreken.
Jij bent degene die vast lijkt te zitten in een middeleeuwse kerker met je vastgeroeste overtuigingen.quote:
Ja. En Israel begon als eerste illegale nederzettingen te bouwen in Oost-Jeruzalem.quote:Op maandag 19 november 2012 23:26 schreef kurk_droog het volgende:
Even voor de duidelijkheid? Hamas schoot als eerste toch?
Nee, dat was Hamas dus nietquote:Op maandag 19 november 2012 23:26 schreef kurk_droog het volgende:
Ja klopt rond 100 raketten in 3 dagen, voordat israel actie ondernam.quote:Op maandag 19 november 2012 23:26 schreef kurk_droog het volgende:
I rest my case. Verder: er zijn ook joden die geen Hebreeuws spreken. Ik zal duidelijker zijn; het gros van de Arabische moslims is semitisch, wanneer je de oorspronkelijke definitie hanteert die niet vervuild is door de oppervlakkig invulling van vandaag de dag.quote:
Al geplaatst?quote:Senior Israeli ministers to discuss cease-fire with Hamas
Forum of nine senior Israeli ministers to convene to discuss future of Gaza operation; UN chief Ban Ki-moon arrives in Cairo to discuss cease-fire efforts; Hamas-run Health Ministry says number of Palestinians killed in Gaza reaches 100; IDF kills top Islamic Jihad leader.
By Haaretz, Avi Issacharoff, Gili Cohen , Barak Ravid, Yanir Yagna and Natasha Mozgovaya | Nov.19, 2012 | 9:55 PM | 129
http://www.haaretz.com/ne(...)-with-hamas-1.478922
Rakettenquote:Op maandag 19 november 2012 23:28 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Ja klopt rond 100 raketten in 3 dagen, voordat israel actie ondernam.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ik moest lachen...wat een domme opmerking...
Sarcasme niet herkennen...quote:
Ow, als een meisje mij slaat, dan mag ik die natuurlijk niet aangeven omdat ik de klap niet goed voelde.quote:
Rest je casequote:Op maandag 19 november 2012 23:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
I rest my case. Verder: er zijn ook joden die geen Hebreeuws spreken. Ik zal duidelijker zijn; het gros van de Arabische moslims is semitisch, wanneer je de oorspronkelijke definitie hanteert die niet vervuild is door de oppervlakkig invulling van vandaag de dag.
Als een meisje tegen jou slaat dan schiet jij een RPG op d'r af. Zoiets?quote:Op maandag 19 november 2012 23:32 schreef LelijKnap het volgende:
w, als een meisje mij slaat, dan mag ik die natuurlijk niet aangeven omdat ik de klap niet goed voelde.
Ze vallen aan. Dat vraagt om een reactie. Moet Israel dan maar hetzelfde kaliber 'raketten' afvuren. Want anders is het natuurlijk -meeeeeeh- niet ee
Als die klap bedoeld is om mij te doden; jup.quote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als een meisje tegen jou slaat dan schiet jij een RPG op d'r af. Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |