Je hebt het over de verraders? De spionnen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:32 schreef Ali_Baas het volgende:
Ik ben nog ziek van die misselijkmakende foto van die onschuldige burger die door de Hamas dictators achter een motor aangesleept wordt.
Is misselijkmakend ja. Net zoals een Israëlische bom zondag een heel gezin doodde. Beide volken zijn compleet krankzinnig. Geloofsidioten.. Allemaal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:32 schreef Ali_Baas het volgende:
Ik ben nog ziek van die misselijkmakende foto van die onschuldige burger die door de Hamas dictators achter een motor aangesleept wordt.
Nee, de enige mensen in Gaza die goed bezig waren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je hebt het over de verraders? De spionnen?
Nee over deze burger die eerst geexecuteerd en dan verminkt wordt door de Hamas, met financiele steun uit Nederland.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je hebt het over de verraders? De spionnen?
Worden hier ook kamervragen over gesteld?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:35 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Nee over deze burger die eerst geexecuteerd en dan verminkt wordt door de Hamas, met financiele steun uit Nederland.
[ afbeelding ]
Had ik toch gelijk. De spionnen ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:35 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Nee over deze burger die eerst geexecuteerd en dan verminkt wordt door de Hamas, met financiele steun uit Nederland.
[ afbeelding ]
Daarom niet mee bemoeien en als de rookwolken zijn weggestrokken zien we wel wat er over is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Is misselijkmakend ja. Net zoals een Israëlische bom zondag een heel gezin doodde. Beide volken zijn compleet krankzinnig. Geloofsidioten.. Allemaal.
Alle 6 spion en binnen een dag of 3 ineens ontdekt op dezelfde dag? Begin je nu Hamas te geloven?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:36 schreef rakotto het volgende:
[..]
Had ik toch gelijk. De spionnen ja.
Laten we het hopen misschien dat de PVV deze vraag voor ons het volk kan stellen. Van de linkse elite hoeven we het niet te verwachten in iedergeval.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Worden hier ook kamervragen over gesteld?
Dan nog, welk gaar volk sleurt "spionnen" door de straten achter scooters.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:37 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Alle 6 spion en binnen een dag of 3 ineens ontdekt op dezelfde dag? Begin je nu Hamas te geloven?
Te laat ontdekt. Het zijn inmiddels 7 hé. Een paar dagen terug was er al een spion geexcuteerd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:37 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Alle 6 spion en binnen een dag of 3 ineens ontdekt op dezelfde dag? Begin je nu Hamas te geloven?
Jij verdedigt het executeren van mensen en door de straat heenslepen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:36 schreef rakotto het volgende:
[..]
Had ik toch gelijk. De spionnen ja.
Tunnelvisie in t kwadraat of ubertroll. Dit kun je toch niet menen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:35 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker man. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:39 schreef Reya het volgende:
Goed topic. Goede reeks, ook. Niets dan lof.
We werken er aanquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:39 schreef Reya het volgende:
Ik verdedig het feit dat je spionnen die voor doden zorgen te executeren. Over straat heen slepen is wat minder en keur ik zelf niet goed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij verdedigt het executeren van mensen en door de straat heenslepen?
aaaaaaaaaaaaaah POL SCquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:39 schreef Reya het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |