abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119330703
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
In een topic waar mensen sympathie tonen voor Pallies kan alles denk ik dan maar.
GVD!
Ik dacht dat we een jaar of zo geleden een afspraak gemaakt hadden? Na een tijdlang het woord pallies beantwoord te hebben met smouzen, werd er eindelijk op gereageerd (het ene doet kennelijk wel pijn en het andere niet?) en na enige discussie werden we het erover eens dat beide termen denigrerend zijn. En dus niet gebruikt mogen worden.
Een afspraak die gisteren of vandaag de facto bevestigd werd door een moderator.
Nou zit er GVD een moderator dat wel te doen!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Moderator zondag 18 november 2012 @ 00:00:19 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119330914
agreed, niet helemaal handig van ons maar VS is nieuw dus cut the guy some slack pls

pallies = nog steeds niet de bedoeling iig

gewoon Palestijnen en Israeli's oid
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_119331044
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 00:00 schreef sp3c het volgende:
agreed, niet helemaal handig van ons maar VS is nieuw dus cut the guy some slack pls

pallies = nog steeds niet de bedoeling iig

gewoon Palestijnen en Israeli's oid
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed. Als het dan ook maar een incident is.
Ik begreep vandaag van je collega paddy dat er op gemodereerd gaat worden.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Moderator zondag 18 november 2012 @ 00:07:16 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119331141
ja we houden de reeks voorlopig even wat extra in de gaten :Y

vandaag ging het niet zo heel goed heb ik me laten vertellen dus morgen moet beter :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119331281
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 00:07 schreef sp3c het volgende:
ja we houden de reeks voorlopig even wat extra in de gaten :Y

vandaag ging het niet zo heel goed heb ik me laten vertellen dus morgen moet beter :)

SPOILER
Ik ga nr 98 maar niet eens lezen, al die oude argumenten en die opvlammende beterweters.
Maar de 100 halen we zo makkelijk. Zullen we collecteren om een bloemetje te sturen aan beide partijen: En nog vele jaren!

SPOILER
  Moderator zondag 18 november 2012 @ 00:15:22 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119331401
van die mini legermannetjes

een bulldozertje voor de Israelische ambassade en een mortierploeg voor de Palestijnse vertegenwoordiger in Nederland *O*
pi_119331574
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 00:15 schreef sp3c het volgende:
van die mini legermannetjes

een bulldozertje voor de Israelische ambassade en een mortierploeg voor de Palestijnse vertegenwoordiger in Nederland *O*
Ik gooi het even in de groep!
  Moderator zondag 18 november 2012 @ 00:21:40 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119331618
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 00:20 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik gooi het even in de groep!
dingen in groepen gooien valt in die contreien meestal niet zo goed!
pi_119332017
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 00:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

dingen in groepen gooien valt in die contreien meestal niet zo goed!
Ik hou het veilig op mijn zolderkamertje achter mijn computer.
pi_119336729
We hebben al de reeks NWS / Koerdisch conflict #7 Westen bevrijd?

We hadden ook al NWS / Koerdische overheid verkoopt olie onafhankelijk van Bagdad (23 oktober)

Is NWS / Oorlog in Koerdische regio Irak dreigt (18 november) niet wat teveel van het goeie dan?
pi_119337744
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 10:44 schreef zuiderbuur het volgende:
We hebben al de reeks NWS / Koerdisch conflict #7 Westen bevrijd?

We hadden ook al NWS / Koerdische overheid verkoopt olie onafhankelijk van Bagdad (23 oktober)

Is NWS / Oorlog in Koerdische regio Irak dreigt (18 november) niet wat teveel van het goeie dan?
Yep. Schoppen van die oude topics toch maar liever niet, dus laatste blijft open :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_119341581
Excuus ik zit verkeerd in dit topic dus.
  zondag 18 november 2012 @ 14:33:11 #153
322645 Voorschrift
See if I care
pi_119342312
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:54 schreef Kees22 het volgende:

[..]

GVD!
Ik dacht dat we een jaar of zo geleden een afspraak gemaakt hadden? Na een tijdlang het woord pallies beantwoord te hebben met smouzen, werd er eindelijk op gereageerd (het ene doet kennelijk wel pijn en het andere niet?) en na enige discussie werden we het erover eens dat beide termen denigrerend zijn. En dus niet gebruikt mogen worden.
Een afspraak die gisteren of vandaag de facto bevestigd werd door een moderator.
Nou zit er GVD een moderator dat wel te doen!
Is dat al beledigend? :')

Maar goed, als dat 'de afspraak' is, dan prima.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119367530
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:33 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Maar goed, als dat 'de afspraak' is, dan prima.
Natuurlijk werd het als belediging gebruikt en ook alleen maar in combinatie met aansporingen om te doden of denigrerende beschrijvingen. Niet zo hypocriet kletsen!
pi_119367536
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:33 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Beetje vreemd ja. Kweek een dikker huidje ofzo.
  zondag 18 november 2012 @ 23:02:25 #156
322645 Voorschrift
See if I care
pi_119367612
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:01 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Natuurlijk werd het als belediging gebruikt en ook alleen maar in combinatie met aansporingen om te doden of denigrerende beschrijvingen. Niet zo hypocriet kletsen!
Natuurlijk doe ik denigrerend over Hamas en co, wat had je dan verwacht, dat ik een organisatie die op de terreurlijst staat ga lopen verdedigen als een schuimbekkende Harry van Bommel of Gretta?

Maar als de term Pallie jou niet welgezind is dan laat ik 't wel achterwege.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119367737
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Beetje vreemd ja. Kweek een dikker huidje ofzo.
Nog zoeen. Toen ik als repercussie steeds een voor joden beledigende term gebruikte, werd ik meteen op de vingers getikt. Want dat mag dan weer niet.
Denigerende termen vervuilen een discussie die toch al erg gevoelig ligt.
En het valt op de verdedigers van de Palestijnen over het algemeen beschaafder zijn dan aanhangers van Israel. Zie hierboven ^^.

Overigens is mijn eigen huid dik genoeg om het hier moeiteloos uit te houden hoor.
pi_119368057
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Toen ik als repercussie steeds een voor joden beledigende term gebruikte, werd ik meteen op de vingers getikt. Want dat mag dan weer niet.
Daar ben ik het niet mee eens, maar dat is een zaak van de mods.
pi_119368104
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:02 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Natuurlijk doe ik denigrerend over Hamas en co, wat had je dan verwacht, dat ik een organisatie die op de terreurlijst staat ga lopen verdedigen als een schuimbekkende Harry van Bommel of Gretta?

Maar als de term Pallie jou niet welgezind is dan laat ik 't wel achterwege.
Voor een moderator ben je slecht op de hoogte van de regels van FOK!
Het gaat er niet om dat ik me stoor aan de term pallie, het gaat er om dat het een denigrerende term is die een hele groep mensen als minderwaardig wegzet. En als ik het woord smous om DIE reden niet mag gebruiken, mag een ander de term pallie ook om DIE reden niet gebruiken.

En wat mij betreft terecht. Dat heeft niks te maken met gevoeligheid of zielig doen, maar met beschaving.
  zondag 18 november 2012 @ 23:10:31 #160
322645 Voorschrift
See if I care
pi_119368162
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Voor een moderator ben je slecht op de hoogte van de regels van FOK!
Het gaat er niet om dat ik me stoor aan de term pallie, het gaat er om dat het een denigrerende term is die een hele groep mensen als minderwaardig wegzet. En als ik het woord smous om DIE reden niet mag gebruiken, mag een ander de term pallie ook om DIE reden niet gebruiken.

En wat mij betreft terecht. Dat heeft niks te maken met gevoeligheid of zielig doen, maar met beschaving.
Je kan wel als een Don Quichot gaan vechten tegen een windmolen, maar ik heb toch allang gezegd dat ik met je meega in je redenering?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')