GVD!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
In een topic waar mensen sympathie tonen voor Pallies kan alles denk ik dan maar.
quote:Op zondag 18 november 2012 00:00 schreef sp3c het volgende:
agreed, niet helemaal handig van ons maar VS is nieuw dus cut the guy some slack pls
pallies = nog steeds niet de bedoeling iig
gewoon Palestijnen en Israeli's oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed. Als het dan ook maar een incident is.
Ik begreep vandaag van je collega paddy dat er op gemodereerd gaat worden.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op zondag 18 november 2012 00:07 schreef sp3c het volgende:
ja we houden de reeks voorlopig even wat extra in de gaten
vandaag ging het niet zo heel goed heb ik me laten vertellen dus morgen moet beterIk ga nr 98 maar niet eens lezen, al die oude argumenten en die opvlammende beterweters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de 100 halen we zo makkelijk. Zullen we collecteren om een bloemetje te sturen aan beide partijen: En nog vele jaren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
Ik gooi het even in de groep!quote:Op zondag 18 november 2012 00:15 schreef sp3c het volgende:
van die mini legermannetjes
een bulldozertje voor de Israelische ambassade en een mortierploeg voor de Palestijnse vertegenwoordiger in Nederland
dingen in groepen gooien valt in die contreien meestal niet zo goed!quote:
Ik hou het veilig op mijn zolderkamertje achter mijn computer.quote:Op zondag 18 november 2012 00:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
dingen in groepen gooien valt in die contreien meestal niet zo goed!
Yep. Schoppen van die oude topics toch maar liever niet, dus laatste blijft openquote:Op zondag 18 november 2012 10:44 schreef zuiderbuur het volgende:
We hebben al de reeks NWS / Koerdisch conflict #7 Westen bevrijd?
We hadden ook al NWS / Koerdische overheid verkoopt olie onafhankelijk van Bagdad (23 oktober)
Is NWS / Oorlog in Koerdische regio Irak dreigt (18 november) niet wat teveel van het goeie dan?
Is dat al beledigend?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
GVD!
Ik dacht dat we een jaar of zo geleden een afspraak gemaakt hadden? Na een tijdlang het woord pallies beantwoord te hebben met smouzen, werd er eindelijk op gereageerd (het ene doet kennelijk wel pijn en het andere niet?) en na enige discussie werden we het erover eens dat beide termen denigrerend zijn. En dus niet gebruikt mogen worden.
Een afspraak die gisteren of vandaag de facto bevestigd werd door een moderator.
Nou zit er GVD een moderator dat wel te doen!
Natuurlijk werd het als belediging gebruikt en ook alleen maar in combinatie met aansporingen om te doden of denigrerende beschrijvingen. Niet zo hypocriet kletsen!quote:Op zondag 18 november 2012 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is dat al beledigend?
Maar goed, als dat 'de afspraak' is, dan prima.
Natuurlijk doe ik denigrerend over Hamas en co, wat had je dan verwacht, dat ik een organisatie die op de terreurlijst staat ga lopen verdedigen als een schuimbekkende Harry van Bommel of Gretta?quote:Op zondag 18 november 2012 23:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Natuurlijk werd het als belediging gebruikt en ook alleen maar in combinatie met aansporingen om te doden of denigrerende beschrijvingen. Niet zo hypocriet kletsen!
Nog zoeen. Toen ik als repercussie steeds een voor joden beledigende term gebruikte, werd ik meteen op de vingers getikt. Want dat mag dan weer niet.quote:Op zondag 18 november 2012 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje vreemd ja. Kweek een dikker huidje ofzo.
Daar ben ik het niet mee eens, maar dat is een zaak van de mods.quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Toen ik als repercussie steeds een voor joden beledigende term gebruikte, werd ik meteen op de vingers getikt. Want dat mag dan weer niet.
Voor een moderator ben je slecht op de hoogte van de regels van FOK!quote:Op zondag 18 november 2012 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik denigrerend over Hamas en co, wat had je dan verwacht, dat ik een organisatie die op de terreurlijst staat ga lopen verdedigen als een schuimbekkende Harry van Bommel of Gretta?
Maar als de term Pallie jou niet welgezind is dan laat ik 't wel achterwege.
Je kan wel als een Don Quichot gaan vechten tegen een windmolen, maar ik heb toch allang gezegd dat ik met je meega in je redenering?quote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Voor een moderator ben je slecht op de hoogte van de regels van FOK!
Het gaat er niet om dat ik me stoor aan de term pallie, het gaat er om dat het een denigrerende term is die een hele groep mensen als minderwaardig wegzet. En als ik het woord smous om DIE reden niet mag gebruiken, mag een ander de term pallie ook om DIE reden niet gebruiken.
En wat mij betreft terecht. Dat heeft niks te maken met gevoeligheid of zielig doen, maar met beschaving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |