Als we nou 'ns collega's worden op NWS dan heb je een katje waar je ook nog eens mag gaan samenwerken. Niets leuker dan datquote:
ik zeg doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als we nou 'ns collega's worden op NWS dan heb je een katje waar je ook nog eens mag gaan samenwerken. Niets leuker dan dat
quote:
Er worden weer moslims gedeporteerd en kernbommen op Mekka en westerse steden met moslim-inwoners gegooid.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ach, de meeste olie ligt ver van de steden af.... kan dan mooi verdeeld worden onder de westerse machten.
Maar wat in één keer Goed ? Het bombarderen van Mekka doet ze hier niet verdwijnen... zal ze slechts radicaliseren. Wat op zich heel handig is, immers creëer je daarmee een vrijbrief ze op te pakken/te deporteren.
Neem je het weer lekker serieus allemaal ?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er worden weer moslims gedeporteerd en kernbommen op Mekka en westerse steden met moslim-inwoners gegooid.
O ja het is natuurlijk allemaal een grapje.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Neem je het weer lekker serieus allemaal ?
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O ja het is natuurlijk allemaal een grapje.
Nou dan moet je er maar een PI bij zetten.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee ik ben absoluut serieus. Ik acht het wenselijk miljoenen/miljarden mensen te doden...
!
PIquote:Op donderdag 8 november 2012 13:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou dan moet je er maar een PI bij zetten.
O jij was natuurlijk voor een vrijwillige terugkeer. Maar je wilde wel een situatie creëren waar het niet zo geheel vrijwillig meer was natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh noes! Razzisme! Breivik! Osama!
Absoluut.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O jij was natuurlijk voor een vrijwillige terugkeer. Maar je wilde wel een situatie creëren waar het niet zo geheel vrijwillig meer was natuurlijk.
Het gaat om de inhoud: gisteren was hetzelfde topic ook al geen daverend succes, en nu melden zich weer dezelfde mensen met dezelfde redenaties. Zo'n herhaling van zetten lijkt me niet echt interessant.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom zou je jezelf willen rapporteren dan, mankeert toch niks aan die post?
Ik zie wel waar het heenleidt, wellicht neemt het een andere wending.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat om de inhoud: gisteren was hetzelfde topic ook al geen daverend succes, en nu melden zich weer dezelfde mensen met dezelfde redenaties. Zo'n herhaling van zetten lijkt me niet echt interessant.
Optimistquote:Op donderdag 8 november 2012 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie wel waar het heenleidt, wellicht neemt het een andere wending.
Slotje kan altijd nog he.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:47 schreef sp3c het volgende:
lijkt een eigen topic waard?
veranderd er ook iets
Heb ik nu dus gedaan (hoog tijd, het congres begon vandaag in Peking), maar ik heb ervoor gekozen om het in POL te doen, omdat het toch meer op "lange termijn" is:quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:47 schreef Frutsel het volgende:
Kan je er geen nieuwsbericht over vinden (over de machtsoverdracht dus) en die als nieuw topic openen met eventueel achtergronden en/of een linkje naar dat oude topic?
Alvast bedanktquote:Excuses na column, Koelman legt uit
De hoofdredactie van Metro biedt excuses aan mensen die door de column van Luuk Koelman zijn gekwetst. Koelman zelf geeft uitleg.
De redactie van Metro is zeer geschrokken van de hevigheid van de reacties op de column van Luuk Koelman van gisteren. Op www.metronieuws.nl hebben we de bijdrage van Koelman gisteren op verzoekvan de familieleden van Tim Ribberink verwijderd. We bieden onze oprechte excuses aan aan al diegenen die door de column zijn gekwetst, in de eerste plaats aan de ouders van Tim.
Hoofdredactie Metro
Mijn column van gisteren is grotendeels een aaneenschakeling van uitspraken die Mariska de Haas heeft gedaan over homo’s. De ene opmerking nog grover dan de andere. Wat ik doe, is al die quotes op één persoon (de moeder van Tim) projecteren, zodat de lezer duidelijk wordt wat mensen als Mariska de Haas nu werkelijk doen: homo’s pesten en buitensluiten - en waartoe dat kan leiden. De boodschap van mijn column: Mariska de Haas is in essentie geen haar beter dan de pesters van Tim - zij is enkel hun salonfähige variant die in elk tv-programma mag aanschuiven. Ik begrijp dat de ouders van Tim nu geen behoefte hebben aan satire. Voor hen kwam de column te vroeg. Dat betreur ik.
Luuk Koelman
Ook niet als je naar beneden scrollt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet precies waar ik hier mee heen moet, maar is er iets mis met de quote knop? Bij mij werkt ie niet meer, althans de te quoten tekst verschijnt niet meer.
nu ineens wel, zal wel een internethiccup zijn geweest, thnx for feedback.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:48 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ook niet als je naar beneden scrollt?
Ik heb er ook wel eens last van. Als het gaat om post op een laatste bladzijde.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
nu ineens wel, zal wel een internethiccup zijn geweest, thnx for feedback.
GVD!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
In een topic waar mensen sympathie tonen voor Pallies kan alles denk ik dan maar.
quote:Op zondag 18 november 2012 00:00 schreef sp3c het volgende:
agreed, niet helemaal handig van ons maar VS is nieuw dus cut the guy some slack pls
pallies = nog steeds niet de bedoeling iig
gewoon Palestijnen en Israeli's oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed. Als het dan ook maar een incident is.
Ik begreep vandaag van je collega paddy dat er op gemodereerd gaat worden.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op zondag 18 november 2012 00:07 schreef sp3c het volgende:
ja we houden de reeks voorlopig even wat extra in de gaten
vandaag ging het niet zo heel goed heb ik me laten vertellen dus morgen moet beterIk ga nr 98 maar niet eens lezen, al die oude argumenten en die opvlammende beterweters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de 100 halen we zo makkelijk. Zullen we collecteren om een bloemetje te sturen aan beide partijen: En nog vele jaren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
Ik gooi het even in de groep!quote:Op zondag 18 november 2012 00:15 schreef sp3c het volgende:
van die mini legermannetjes
een bulldozertje voor de Israelische ambassade en een mortierploeg voor de Palestijnse vertegenwoordiger in Nederland
dingen in groepen gooien valt in die contreien meestal niet zo goed!quote:
Ik hou het veilig op mijn zolderkamertje achter mijn computer.quote:Op zondag 18 november 2012 00:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
dingen in groepen gooien valt in die contreien meestal niet zo goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |