Ja, haar moeder is nog wel bij haar in de beurt geweest en via de radio een oproep gedaan, haar moeder wilde naar Oslo maar daar mocht Tanja niet in, ach die ouders lezen alleen maar in de krant hoe het met Tanja gaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:57 schreef koekii het volgende:
Heeft ze nou haar ouders al 10 jaar niet meer gezien (?)
Nou, zo dik ziet ze er niet uit.quote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Shreyas het volgende:
Ze schijnt aangekomen te zijn op Cuba. Nou ja, eerst zien dan geloven.
Een man die een meid wil die gaat voor de destructie van dit mooie Colombia mag wat mij betreft TBS krijgen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 07:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Je kan het als man slechter treffen![]()
en wat lijkt ze op een eckte latina he?
sta je al een tijdje droog ofzo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 02:46 schreef DeParo het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan veel zeggen over haar maar knap is ze wel![]()
.
Ben je gepest, op je werk bij de ijssalon?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een man die een meid wil die gaat voor de destructie van dit mooie Colombia mag wat mij betreft TBS krijgen.
Onschuldige kinderen opblazen en er geen traan om laten, dat kan nooit een goeie vrouw zijn.
Latinas zijn beter dan een psychopate terroriste.
als ze er uit zou zien als Susan Boyle, zou je haar dan nogsteeds zo verafgoden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 07:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Mooie verschijning, krachtige uitstraling, geen gewenning wbt luxe, spreekt haar talen en kan een inbreker naar de andere wereld helpen.
Je kan het als man slechter treffen![]()
en wat lijkt ze op een eckte latina he?
Nee en ik zou haar dan ook niet voorstellen als nieuwe leider van een onafhankelijk Curacao.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:01 schreef woid het volgende:
[..]
als ze er uit zou zien als Susan Boyle, zou je haar dan nogsteeds zo verafgoden?
dus hoe verot iemand kan zijn tussen de oren is niet meer interessant zodra de buiten schil neukbaar blijkt...quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee en ik zou haar dan ook niet voorstellen als nieuwe leider van een onafhankelijk Curacao.
Welkom in de Westerse maatschappij anno 2012quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:04 schreef woid het volgende:
[..]
dus hoe verot iemand kan zijn tussen de oren is niet meer interessant zodra de buiten schil neukbaar blijkt...
bronquote:
De Nederlandse FARC-strijder Tanja Nijmeijer – met baret en paardenstaart – wordt hartelijk begroet op Cuba waar ze zich gisteravond bij de onderhandelingsdelegatie voegde ter voorbereiding van gesprekken over vrede in Columbia. De FARC liet weten dat Nijmeijer vanuit de Colombiaanse stad Cucuta naar de Cubaanse hoofdstad Havana is gevlogen onder begeleiding van vertegenwoordigers van de Noorse en Cubaanse regering en het Rode Kruis. Het internationaal arrestatiebevel tegen haar is tijdelijk ingetrokken. Op YouTube is een propagandafilmpje opgedoken waarop te zien is hoe de dolenthousiaste Nijmeijer in Havana arriveert. De Colombiaanse regering en rebellenbeweging FARC praten sinds vorige maand in Noorwegen over beëindiging van het conflict dat al bijna 50 jaar speelt en waarbij honderdduizenden doden zijn gevallen. De familie van Nijmeijer in Nederland zou haar mogelijk op Cuba willen opzoeken.
Ik zou er wellicht zelfs een beetje om kunnen glimlachenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:15 schreef Strani het volgende:
Als ze onderweg ergens wordt neergeschoten zou ik er mee kunnen leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |