Als we nou 'ns collega's worden op NWS dan heb je een katje waar je ook nog eens mag gaan samenwerken. Niets leuker dan datquote:
ik zeg doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als we nou 'ns collega's worden op NWS dan heb je een katje waar je ook nog eens mag gaan samenwerken. Niets leuker dan dat
quote:
Er worden weer moslims gedeporteerd en kernbommen op Mekka en westerse steden met moslim-inwoners gegooid.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ach, de meeste olie ligt ver van de steden af.... kan dan mooi verdeeld worden onder de westerse machten.
Maar wat in één keer Goed ? Het bombarderen van Mekka doet ze hier niet verdwijnen... zal ze slechts radicaliseren. Wat op zich heel handig is, immers creëer je daarmee een vrijbrief ze op te pakken/te deporteren.
Neem je het weer lekker serieus allemaal ?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er worden weer moslims gedeporteerd en kernbommen op Mekka en westerse steden met moslim-inwoners gegooid.
O ja het is natuurlijk allemaal een grapje.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Neem je het weer lekker serieus allemaal ?
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O ja het is natuurlijk allemaal een grapje.
Nou dan moet je er maar een PI bij zetten.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee ik ben absoluut serieus. Ik acht het wenselijk miljoenen/miljarden mensen te doden...
!
PIquote:Op donderdag 8 november 2012 13:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou dan moet je er maar een PI bij zetten.
O jij was natuurlijk voor een vrijwillige terugkeer. Maar je wilde wel een situatie creëren waar het niet zo geheel vrijwillig meer was natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh noes! Razzisme! Breivik! Osama!
Absoluut.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O jij was natuurlijk voor een vrijwillige terugkeer. Maar je wilde wel een situatie creëren waar het niet zo geheel vrijwillig meer was natuurlijk.
Het gaat om de inhoud: gisteren was hetzelfde topic ook al geen daverend succes, en nu melden zich weer dezelfde mensen met dezelfde redenaties. Zo'n herhaling van zetten lijkt me niet echt interessant.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom zou je jezelf willen rapporteren dan, mankeert toch niks aan die post?
Ik zie wel waar het heenleidt, wellicht neemt het een andere wending.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat om de inhoud: gisteren was hetzelfde topic ook al geen daverend succes, en nu melden zich weer dezelfde mensen met dezelfde redenaties. Zo'n herhaling van zetten lijkt me niet echt interessant.
Optimistquote:Op donderdag 8 november 2012 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie wel waar het heenleidt, wellicht neemt het een andere wending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |