Urban Rambo aan de Grote Kampwegquote:HAELEN - Een inwoner van Haelen, Limburg heeft donderdagmiddag molotovcocktails naar verschillende agenten gegooid en een agent overgoten met benzine.
Dat gebeurde volgens de politie bij zijn huis aan de Grote Kampweg, toen gemeenteambtenaren een illegaal hekwerk rond zijn huis wilden weghalen.
De politie trok zich na de aanval terug. Enige tijd later bleek de man gevlucht. De politie begon daarop met een grote zoekactie in de omgeving van Haelen.
De man had het hekwerk naar eigen zeggen neergezet, omdat buren op een woonwagenkampje hem bedreigden.
Bron:Nu.nl
Op zich best wel gevaarlijk maar ik moest toch lachen (vooral toen die dikke agente het huis uitstormde).quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:02 schreef strontboer het volgende:
Net op RTL zag ik 'm ook al lopen met een harpoen pijl en boog geval ding.
Het was wat minder grappig toen hij brandende vloeistof richting/ tegen die gozer van de gemeente spoot.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:07 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Op zich best wel gevaarlijk maar ik moest toch lachen (vooral toen die dikke agente het huis uitstormde).
Het leek wel een ouderwetse slapstick.
Ga je niet dood van, huilliequote:Op donderdag 21 juni 2012 20:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het was wat minder grappig toen hij brandende vloeistof richting/ tegen die gozer van de gemeente spoot.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:50 schreef Life2.0 het volgende:
EN straks iedereen huillie huillie doen over dat handbogen gewoon legaal zijn enzulks
Overigens vind ik het nog het bizarst dat er na het incident een quote met de bewuste man wordt gefilmd. Of zou dit stiekem zijn opgenomen voor de heibel begonnen is?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:01 schreef Mascleta het volgende:
Filmpje:
http://www.l1.nl/video/es(...)ni-2012#.T-NvXvVqwTA
dit inderdaad... je zult maar bedreigd worden door dat soort volk, in je eigen huis...quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef penny-wise het volgende:
Tja,
Jarenlang getreiterd worden door je buren
Politie die niks doet met aangiftes
De man weigerde hulp
En nu komt de politie wél om een hek weg te halen
Praat zijn actie niet goed maar je vraagt het af hoe deze man tot waanzin is gedreven..
de man weigerde hulp? dus deels is het wel zijn eigen schuld?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef penny-wise het volgende:
Tja,
Jarenlang getreiterd worden door je buren
Politie die niks doet met aangiftes
De man weigerde hulp
En nu komt de politie wél om een hek weg te halen
Praat zijn actie niet goed maar je vraagt het af hoe deze man tot waanzin is gedreven..
Ook, dit is gewoon triest voor alle partijen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:33 schreef slangpie het volgende:
[..]
de man weigerde hulp? dus deels is het wel zijn eigen schuld?
Doet me denken aan die Turkse ondernemer in Almelo die door de gemeente tot een wanhoopsdaad werd gedreven door mensen te gijzelen..quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
Treurig dat we inmiddels in een land wonen waarin gewone mensen door tuig dusdanig tot wanhoop gedreven worden, dat ze tot dit soort acties over gaan...
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
Treurig dat we inmiddels in een land wonen waarin gewone mensen door tuig dusdanig tot wanhoop gedreven worden, dat ze tot dit soort acties over gaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |