Lijkt mij ook welquote:
Nou ja er komt een nieuwe generatie aan de macht, dat kan wel interessant zijn maar daarnaast zijn er ook leuke intriges rondom de machtsstrijd. Zo wordt de vrouw van een voorname kandidaat nu vervolgd voor moord waardoor die kandidaat naar een zijspoor verdwijnt. Daarbij weet men goed te regisseren wanneer dergelijk nieuws in China publiek wordt.quote:veranderd er ook iets
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:05 schreef tong80 het volgende:
Weet niet hoe ik in één keer het bericht plus bron moet plaatsen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:11 schreef Frutsel het volgende:
Hoelang loop jij op fok en dan zou je dat niet weten?
Ach man ik was nog bezig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:11 schreef Frutsel het volgende:
Hoelang loop jij op fok en dan zou je dat niet weten?
Je zou ook moeten weten dat je als TS een stuk eigen inbreng moet neerkwakken en dan is een :p niet genoeg
Kon ik niet vinden. Wilde de post van Danny in mijn topic plaatsen. Maar je was ongeduldig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:17 schreef Frutsel het volgende:
Er was trouwens ook een topic over. Kon dat daar niet in?
hij is weer open en ik word per slotje betaald dus..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kon ik niet vinden. Wilde de post van Danny in mijn topic plaatsen. Maar je was ongeduldig.
Maar goed. Je hebt je plicht weer gedaan.
Duidelijk per slot van rekening.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij is weer open en ik word per slotje betaald dus..
Kan zijn, maar met de aftrek van zijn Teleteksttopics, zijn Zonderbrontopics, zijn zondereigenstukinbreng topics heeft Fok nog altijd geld tegoedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef Specularium het volgende:
Tong wordt ook per slotje betaald. Hoorde ik een keer.
Ok moet ik eens over nadenken, dat zou dan in POL kunnen eventueel (met link naar het topic in NWS)quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:47 schreef Frutsel het volgende:
Kan je er geen nieuwsbericht over vinden (over de machtsoverdracht dus) en die als nieuw topic openen met eventueel achtergronden en/of een linkje naar dat oude topic?
Thanks!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:39 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ok moet ik eens over nadenken, dat zou dan in POL kunnen eventueel (met link naar het topic in NWS)
Verder
CDA keert zich tegen langstudeerboete #verkiezingsretoriek? (14 aug 18:48)
http://forum.fok.nl/topic/1857693 (15 aug 13:01)
het is zeker welkom!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:39 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ok moet ik eens over nadenken, dat zou dan in POL kunnen eventueel (met link naar het topic in NWS)
Waarom open je er zelf geen topic over in POL? Zie hem nog niet. (of ik lees erover heen)quote:
Omdat ik weinig kennis heb van de materie. En niet zo'n held ben in het maken van leuke topics.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Waarom open je er zelf geen topic over in POL? Zie hem nog niet. (of ik lees erover heen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |