abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 15 augustus 2012 @ 10:00:39 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_115587678
De identiteit van de twee Marokkanen die vorige week twee meisjes zo hard schopten dat een van hen een gebroken been opliep is bekend bij de Haarlemse politie. "Het is een kwestie van tijd voor we ze aanhouden", aldus politiechef Peter Gieling.

Afgelopen weekend werd al een inval gedaan in een woning, maar daar bleken de daders niet te zijn. Gieling hoopt dat het duo zich vrijwillig zal aangeven. "Ze weten dat wij ze zoeken. En anders weten ze het nu."

De politie zoekt nog getuigen en benadrukt dat anoniem een verklaring kan worden afgelegd, via Meld Misdaad Anoniem.

De 18-jarige Carmen en haar 15-jarige vriendin Fleur werden bruut afgetuigd door twee jongens, nadat de meiden hadden geweigerd hen een sigaret te geven. De politie kwam erbij, maar nadat die weer vertrokken waren werden de meisjes zeer zwaar toegetakeld.

Identiteit Marokkanen die been van meisje braken bekend bij politie.

:P

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 15-08-2012 10:10:01 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:17:16 #2
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115588146
Pics van Carmen en Fleur :')

nouja, lekker dit voor de Marokkaanse mensen in Nederland. Constant zeiken over discriminatie door de politie en alles en iedereen, heb je er 2 die zoiets doen.

bij mij in de buurt houden Turken en Marokkanen zich altijd rustig tijdens de Ramadan :?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:21:40 #3
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115588300
daarbij stelt die Ramadan geen flikker voor...
ze mogen overdag niet eten, want ze moeten lijden voor Allah en ze moeten voelen wat arme mensen op de wereld voelen. Allemaal leuk en aardig, maar na zonsondergang eten ze meer dan ik in 2 dagen tijd doe :')

[ Bericht 42% gewijzigd door paddy op 15-08-2012 10:44:06 ]
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_115588303
Hier in Deventer zijn veruit de meeste Turken middenstanders met broodjeszaken, (afhaal)-shoarmazaken, slagerijen, bakkerijen en kleine kruidenierswinkels, die zijn in mijn beleving hard aan het werk, ook tijdens de ramadan?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Trouwste user 2022 woensdag 15 augustus 2012 @ 10:22:00 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_115588311
In een uitgaansgebied in Hilversum zijn twee meisjes van 18 en 15 jaar mishandeld door twee Marokkaanse jongens, nadat de meiden hadden geweigerd hen een sigaret te geven. De 18-jarige Carmen liep na diverse schoppen in het gezicht een blauw oog en een hersenschudding op. De 15-jarige Fleur werd zo hard toegetakeld dat ze een gebroken been aan het incident overhield. Dat meldt De Telegraaf vandaag.

Nadat de meisjes de ongeveer 20-jarige mannen een sigaret weigerden werden ze uitgescholden. De politie kwam erbij om de boel te sussen, maar toen die weg waren kwamen de jongens alsnog achter ze aan.

De 15-jarige houdt mogelijk blijvende invaliditeit over aan het voorval.

In mei werd een 30-jarige Zweed nog bijna doodgetrapt door twee mannen, en begin april trapten eveneens Marokkaanse jongeren twee mannen op de Groest het ziekenhuis in. Ook Carmen en Fleur liepen verwondingen op, na het verlaten van uitgaansgelegenheid G-Spot.

In het gebied aan de Groest worden mensen tijdens uitgaansuren regelmatig bedreigd of mishandeld door de lokale bontkraagjeugd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_115588314
heb dit nieuwsbericht blijkbaar even totaal gemist, maar wat een walgelijke actie.
groepjes gaan nu ook al jonge minderjarige meisjes aanvallen? heel walgelijk.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_115588333
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef TBakkert het volgende:

[..]

ze mogen overdag niet eten, want ze moeten lijden voor Allah en ze moeten voelen wat arme mensen op de wereld voelen. Allemaal leuk en aardig, maar na zonsondergang eten ze meer dan ik in 2 dagen tijd doe :')
en vooral stapels suiker en zoetgoed, stuiter de stuiter.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:23:03 #8
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115588337
Mooi dat de identiteit van de daders in ieder geval bekend is.
Leef en Laten Leven
pi_115588342
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Ja sowieso :') Medelijden tonen aan de zwervers die niets te eten hebben, en zelf als het donker is lekker kapotstampen aan de voedsel :') en dit alles wordt beeindigd met een feest waar ook een vreetfestijn aanwezig is :')
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
pi_115588386
Laten we hopen dat iemand anders ze eerst vindt en ze hun foute handelen doet inzien met ijzersterke argumenten als een degelijk kettingslot.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:25:20 #11
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115588399
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Ja sowieso :') Medelijden tonen aan de zwervers die niets te eten hebben, en zelf als het donker is lekker kapotstampen aan de voedsel :') en dit alles wordt beeindigd met een feest waar ook een vreetfestijn aanwezig is :')
ja, dat suikerfeest kunnen ze ook wel afschaffen :r

maar nu wordt het nog erger;
ik zit op een Christelijke school in Zaandam.
in Zaandam heb je 3e pinksterdag, waarop (bijna) alle scholen vrij hebben.
Maar onze school doet niet aan derde pinksterdag, maar wij hebben vrij tijdens het suikerfeest :?
kortom:
pi_115588403
kan mij alleen maar bedenken hoe angstig het moet zijn geweest voor die meisjes; ben je 15, met alleen een vriendin bij je en wordt je om niets in elkaar gestampt tot zoveel lichamelijke pijn aantoe, dat is toch niet normaal?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:25:40 #13
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115588406
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:25 schreef WRH het volgende:
kan mij alleen maar bedenken hoe angstig het moet zijn geweest voor die meisjes; ben je 15, met alleen een vriendin bij je en wordt je om niets in elkaar gestampt tot zoveel lichamelijke pijn aantoe, dat is toch niet normaal?
kortom:
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:25:42 #14
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_115588408
Het gaat over iets weinig islamitisch als het mishandelen van 2 meisjes en opeens discusieert men over de ramadan :?

In ieder geval goed dat de 2 mogelijke daders gepakt zijn.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:26:55 #15
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115588437
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:25 schreef gnaeus het volgende:
Het gaat over iets weinig islamitisch als het mishandelen van 2 meisjes en opeens discusieert men over de ramadan :?

het gaat meer over de mate waarin dit volk hypocriet is ;)
kortom:
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:27:23 #16
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115588456
quote:

Daders zijn nog niet gepakt..
Leef en Laten Leven
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:29:09 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115588505
quote:

De ramadan is bij uitstek een periode om je te beheersen en volgens de voorschriften te gedragen, en dit gedrag valt daar met geen mogelijkheid onder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:29:56 #18
382130 gnaeus
pi_115588527
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:26 schreef TBakkert het volgende:

[..]

het gaat meer over de mate waarin dit volk hypocriet is ;)
Wat is er hypocriet dan ? De ramadan is vooral een traditie.

Of je moet mensen met kerst en carnaval ook hypocriet vinden. Mij maakt het niet uit eigenlijk.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:31:03 #19
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115588558
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:29 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Of je moet mensen met kerst en carnaval ook hypocriet vinden. Mij maakt het niet uit eigenlijk.
met kerst en carnaval is het volgens mij niet de bedoeling jezelf in te houden en te lijden voor al het slechte in de wereld? om dan vervolgens 2 meisjes in elkaar te trappen... :')
kortom:
pi_115588573
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:29 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Lees de bovenstaande posts voordat je onzin gaat posten
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:33:06 #21
382130 gnaeus
pi_115588616
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

De ramadan is bij uitstek een periode om je te beheersen en volgens de voorschriften te gedragen, en dit gedrag valt daar met geen mogelijkheid onder.
Dat is mooi, maar wie zegt dat deze jongens vrome moslims zijn ? Hun gedrag bewijst het tegendeel. Dus ik zie ook even niet wat de ramadan er toe doet. Omdat ze Marokkaans zijn zijn ze moslim en dus doen ze aan ramadan. Zoiets ?

Veel Marokkanen zijn uit traditie islamitisch, net zoals veel Nederlands op papier christen zijn. Maar die gaan op 2e paasdag ook gewoon naar Ikea i.p.v. naar de kerk.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:34:35 #22
382130 gnaeus
pi_115588654
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:31 schreef TBakkert het volgende:

[..]

met kerst en carnaval is het volgens mij niet de bedoeling jezelf in te houden en te lijden voor al het slechte in de wereld? om dan vervolgens 2 meisjes in elkaar te trappen... :')
Nou ja, carnaval is zegmaar het suikerfeest der katholieken. En dan gebeurt er ook genoeg. En dan vasten ze niet eens meer vantevoren zoals het wel hoort. Hypocriet hoor. Niet lijden maar wel zuipen en zeggen "kijk mij eens katholiek zijn".
pi_115588665
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:33 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Dat is mooi, maar wie zegt dat deze jongens vrome moslims zijn ? Hun gedrag bewijst het tegendeel. Dus ik zie ook even niet wat de ramadan er toe doet. Omdat ze Marokkaans zijn zijn ze moslim en dus doen ze aan ramadan. Zoiets ?

Veel Marokkanen zijn uit traditie islamitisch, net zoals veel Nederlands op papier christen zijn. Maar die gaan op 2e paasdag ook gewoon naar Ikea i.p.v. naar de kerk.
Dit dus.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 15 augustus 2012 @ 10:36:30 #24
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_115588713
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:33 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Eens.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_115588811
Of deze jongens waarde hechten aan Ramadan of niet.
Gebruikelijk is het wel dat er overdag niet of nauwelijks wordt gegeten en er savonds ladingen suiker geladen worden. Dat geeft duidelijk een uitwerking.
Ook jongeren die niet actief mentaal met Ramadan bezig zijn kunnen zich hier binnen de Marokkaanse gemeenschap nauwelijks aan onttrekken.
En een niet-moslim Marokkaan ben ik in ieder geval nog niet eerder tegengekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')