en vooral stapels suiker en zoetgoed, stuiter de stuiter.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daarbij stelt die Ramadan geen flikker voor...
ze mogen overdag niet eten, want ze moeten lijden voor Allah en ze moeten voelen wat arme mensen op de wereld voelen. Allemaal leuk en aardig, maar na zonsondergang eten ze meer dan ik in 2 dagen tijd doe
Ja sowiesoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze mogen overdag niet eten, want ze moeten lijden voor Allah en ze moeten voelen wat arme mensen op de wereld voelen. Allemaal leuk en aardig, maar na zonsondergang eten ze meer dan ik in 2 dagen tijd doe
ja, dat suikerfeest kunnen ze ook wel afschaffenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja sowiesoMedelijden tonen aan de zwervers die niets te eten hebben, en zelf als het donker is lekker kapotstampen aan de voedsel
en dit alles wordt beeindigd met een feest waar ook een vreetfestijn aanwezig is
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:25 schreef WRH het volgende:
kan mij alleen maar bedenken hoe angstig het moet zijn geweest voor die meisjes; ben je 15, met alleen een vriendin bij je en wordt je om niets in elkaar gestampt tot zoveel lichamelijke pijn aantoe, dat is toch niet normaal?
het gaat meer over de mate waarin dit volk hypocriet isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:25 schreef gnaeus het volgende:
Het gaat over iets weinig islamitisch als het mishandelen van 2 meisjes en opeens discusieert men over de ramadan
In ieder geval goed dat de 2 mogelijke daders gepakt zijn.
Daders zijn nog niet gepakt..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:25 schreef gnaeus het volgende:
Het gaat over iets weinig islamitisch als het mishandelen van 2 meisjes en opeens discusieert men over de ramadan
De ramadan is bij uitstek een periode om je te beheersen en volgens de voorschriften te gedragen, en dit gedrag valt daar met geen mogelijkheid onder.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:25 schreef gnaeus het volgende:
Wat is er hypocriet dan ? De ramadan is vooral een traditie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het gaat meer over de mate waarin dit volk hypocriet is
met kerst en carnaval is het volgens mij niet de bedoeling jezelf in te houden en te lijden voor al het slechte in de wereld? om dan vervolgens 2 meisjes in elkaar te trappen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:29 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet dan ? De ramadan is vooral een traditie.
Of je moet mensen met kerst en carnaval ook hypocriet vinden. Mij maakt het niet uit eigenlijk.
Lees de bovenstaande posts voordat je onzin gaat postenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:29 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet dan ? De ramadan is vooral een traditie.
Of je moet mensen met kerst en carnaval ook hypocriet vinden. Mij maakt het niet uit eigenlijk.
Dat is mooi, maar wie zegt dat deze jongens vrome moslims zijn ? Hun gedrag bewijst het tegendeel. Dus ik zie ook even niet wat de ramadan er toe doet. Omdat ze Marokkaans zijn zijn ze moslim en dus doen ze aan ramadan. Zoiets ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
De ramadan is bij uitstek een periode om je te beheersen en volgens de voorschriften te gedragen, en dit gedrag valt daar met geen mogelijkheid onder.
Nou ja, carnaval is zegmaar het suikerfeest der katholieken. En dan gebeurt er ook genoeg. En dan vasten ze niet eens meer vantevoren zoals het wel hoort. Hypocriet hoor. Niet lijden maar wel zuipen en zeggen "kijk mij eens katholiek zijn".quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
met kerst en carnaval is het volgens mij niet de bedoeling jezelf in te houden en te lijden voor al het slechte in de wereld? om dan vervolgens 2 meisjes in elkaar te trappen...
Dit dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:33 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar wie zegt dat deze jongens vrome moslims zijn ? Hun gedrag bewijst het tegendeel. Dus ik zie ook even niet wat de ramadan er toe doet. Omdat ze Marokkaans zijn zijn ze moslim en dus doen ze aan ramadan. Zoiets ?
Veel Marokkanen zijn uit traditie islamitisch, net zoals veel Nederlands op papier christen zijn. Maar die gaan op 2e paasdag ook gewoon naar Ikea i.p.v. naar de kerk.
Eens.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:33 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar wie zegt dat deze jongens vrome moslims zijn ? Hun gedrag bewijst het tegendeel. Dus ik zie ook even niet wat de ramadan er toe doet. Omdat ze Marokkaans zijn zijn ze moslim en dus doen ze aan ramadan. Zoiets ?
Veel Marokkanen zijn uit traditie islamitisch, net zoals veel Nederlands op papier christen zijn. Maar die gaan op 2e paasdag ook gewoon naar Ikea i.p.v. naar de kerk.
ik zeg niet dat Carnaval niet hypocriet is, maar in de hedendaagse maatschappij wordt het meer als 1 feest gezien, niet het einde van een eigenlijk vastenperiode.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:34 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Nou ja, carnaval is zegmaar het suikerfeest der katholieken. En dan gebeurt er ook genoeg. En dan vasten ze niet eens meer vantevoren zoals het wel hoort. Hypocriet hoor. Niet lijden maar wel zuipen en zeggen "kijk mij eens katholiek zijn".
Wie zegt dat deze 2 moslim zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef TBakkert het volgende:
Moslims willen wel heel streng vasthouden aan de ramadan, en als je dat dan doet, doe het dan ook naar behoren
lees terug alsjeblieft.quote:
Open dan lekker een nieuw topic waarin je je frustraties m.b.t. moslims kunt spuien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
lees terug alsjeblieft.
de discussie hoefde an sich niet meer aan het artikel gekoppeld te worden
Er zijn ook genoeg moslims die het allemaal wat minder serieus nemen hoor. Maar bovenal, wie ben jij om te bepalen hoe moslims ramadoen moeten ondergaan, sta je op vrijdag voorin de moskee ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Moslims willen wel heel streng vasthouden aan de ramadan, en als je dat dan doet, doe het dan ook naar behoren
neen, want dat wordt dan meteen gezien als racisten-topic.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Open dan lekker een nieuw topic waarin je je frustraties m.b.t. moslims kunt spuien.
Wat moeten ze dan doen, iedere vervelende kerel in het uitgaansleven vastzetten ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:45 schreef CafeRoker het volgende:
Vraagt niemand zich af waarom de politie ze na het bezoekje vervolgens weer met die lui alleengelaten heeft
nee, maar dit kunnen ze zich wel aanrekenen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:49 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen, iedere vervelende kerel in het uitgaansleven vastzetten ?
Op welke manier ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, maar dit kunnen ze zich wel aanrekenen.
je moet in zo'n situatie niet alleen sussen, maar ze echt letterlijk uit elkaar halen en daarop toezien.quote:
En dan? Die meisjes onder dwang naar huis brengen voor hun eigen veiligheid, ook al willen ze dat niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je moet in zo'n situatie niet alleen sussen, maar ze echt letterlijk uit elkaar halen en daarop toezien.
te weinig maatregelen resulteert maar weer eens in een mishandeling
wie heeft gezegd dat ze dat niet willen, je kunt het altijd proberenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:56 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En dan? Die meisjes onder dwang naar huis brengen voor hun eigen veiligheid, ook al willen ze dat niet?
dat idd. Ik heb het wel eens meegemaakt dat de politie de schouders ophaalt en wegrijdt. 'zoek het zelf maar uit, we zijn geen taxidienst'. Op basis daarvan sluit ik niet uit dat dat hier ook het geval geweest is, en als dat idd zo was is ze dat zeker aan te rekenen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wie heeft gezegd dat ze dat niet willen, je kunt het altijd proberen
A-sociaal, nee regelrecht crimineel gedrag, overstijgt elke religie. De Islam heeft hier inderdaad in de basis niks mee te maken, en met wat zoeken kan een imam vast wel een passage in de koran vinden die dit nog verbiedt ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:06 schreef Charcot het volgende:
Altijd wel grappig hoe men dit soort berichten weer op één of andere manier weet te linken aan de islam
Lijkt mij dat ze het dan juist niet aan te rekenen is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:02 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
dat idd. Ik heb het wel eens meegemaakt dat de politie de schouders ophaalt en wegrijdt. 'zoek het zelf maar uit, we zijn geen taxidienst'. Op basis daarvan sluit ik niet uit dat dat hier ook het geval geweest is, en als dat idd zo was is ze dat zeker aan te rekenen.
Ja want Marokkaan is moslim natuurlijk. Heeft je moeder enig idee wat voor verbale snotstront jij allemaal verkondigt eigenlijk?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
met kerst en carnaval is het volgens mij niet de bedoeling jezelf in te houden en te lijden voor al het slechte in de wereld? om dan vervolgens 2 meisjes in elkaar te trappen...
Dat vond ik ook vreemd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:45 schreef CafeRoker het volgende:
Vraagt niemand zich af waarom de politie ze na het bezoekje vervolgens weer met die lui alleengelaten heeft
ik woon in HET middelpunt van Turken en Marokkanen in Nederland en kan je vertellen dat vrijwel iedere Marokkaan ook Moslim is, dit in tegenstelling tot veel Turken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:22 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja want Marokkaan is moslim natuurlijk. Heeft je moeder enig idee wat voor verbale snotstront jij allemaal verkondigt eigenlijk?
In mijn opinie zijn deze jongeren prima aangepast aan de omgeving waarin ze zijn opgegroeid, namelijk de wat mindere volksbuurten waar dergelijk asociaal gedrag gemiddeld genomen wat vaker voorkomt, al voordat er sprake was van immigranten die daar gedumpt werden. Ook de zucht naar snel geld en luxe goederen goederen doet mij vermoeden dat ze iets geleerd hebben van onze kapitalistische samenleving. Ik zie dan ook niet echt waarom multi-cultiralisme daar de oorzaak van is, die oorzaak moeten we eerder in onze eigen samenleving zoeken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:04 schreef sonnyspek het volgende:
Het gaat niet over de Ramadan of over de Islam. Het gaat erover dat er om de week berichten naar buiten komen die niet echt positief zijn over de multi-culturele samenleving en dat die berichten steeds vaker voorkomen en de overheid het lijkt te ontkennen en de politie 'Doet godverdomme niks' zoals Fortuyn dat zei.
Ik denk dat de jongeren die dat doen niet worden beinvloed door ons systeem, maar juist in hun eigen wereld leven en totaal afgesloten zijn van de werkelijkheid. Waarom slaan ze die meisjes in elkaar? Omdat ze het niet kunnen verkroppen dat een meisje hun afwijst, dat is in hun cultuur niet normaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:27 schreef gnaeus het volgende:
[..]
In mijn opinie zijn deze jongeren prima aangepast aan de omgeving waarin ze zijn opgegroeid, namelijk de wat mindere volksbuurten waar dergelijk asociaal gedrag gemiddeld genomen wat vaker voorkomt, al voordat er sprake was van immigranten die daar gedumpt werden. Ook de zucht naar snel geld en luxe goederen goederen doet mij vermoeden dat ze iets geleerd hebben van onze kapitalistische samenleving. Ik zie dan ook niet echt wat multi-cultiralisme daar de oorzaak van is, die oorzaak moeten we eerder in onze eigen samenleving zoeken.
Bovendien doe je nogal wat boude stelling zoals een toegenomen frequentie van bepaalde delicten. Onderzoek heeft uitgewezen dat de criminaliteit juist de afgelopen decennia gelijk is gebleven en in sommige gevallen juist afgenomen. Wat wel is toegenomen is de berichtgeving in de media en dan vooral die van het sensationele soort waar afkomst van daders zeker een criterium is geworden om iets wel of niet te publiceren.
Ook zeg je dat de politie "niets doet". Zelfs dit beperkte nieuwsbericht spreekt dat tegen. De daders zijn immers bekend. Tevens schermen mensen met jouw denkbeelden nogal met de criminaliteitscijfers onder allochtonen, hoeveel er in aanraking zijn geweest met justitie en hoeveel er in een gevangenis zitten. Als de politie niets zou doen zouden dat er ongeveer nul moeten zijn lijkt me. Je kunt dus hooguit stellen dat de politie te weinig doet, en zelfs dat is een enorm subjectief gegeven.
Verbeter mij gerust als ik er naast zit hoor.
ik zie nu dat ik het ongelukkig gequote heb. Als ze niet willen, willen ze niet. Als ze wel willen en de politie zegt 'jullie probleem, zoek het maar uit' dan vind ik ze dat wel degelijk aan te rekenen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze het dan juist niet aan te rekenen is.
Ach hou toch op met die onzin. Jij weet er duidelijk helemaal niks van en komt weer duidelijk met de gebruikelijke aannames.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:39 schreef WRH het volgende:
Gebruikelijk is het wel dat er overdag niet of nauwelijks wordt gegeten en er savonds ladingen suiker geladen worden. Dat geeft duidelijk een uitwerking.
daar kan ik een heel goed antwoord op geven dat je zou verbazen maar eigenlijk vind ik je reactie (en daarmee jouw aanname) veel te grappig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ach hou toch op met die onzin. Jij weet er duidelijk helemaal niks van en komt weer duidelijk met de gebruikelijke aannames.
Hoe weet jij nou wat Moslims s'avonds eten?
[BSB-mode]quote:De 18-jarige Carmen en haar 15-jarige vriendin Fleur werden bruut afgetuigd door twee jongens, nadat de meiden hadden geweigerd hen een sigaret te geven.
De dames hadden wat meer respect moeten hebben, dan was dit niet gebeurt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:52 schreef paintmeester het volgende:
Stel lafaards, een paar meiden aftuigen.
Nee hoor, niks verbaast me meer. Ik denk dat ik alle verhalen al gehoord heb.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:56 schreef WRH het volgende:
[..]
daar kan ik een heel goed antwoord op geven dat je zou verbazen maar eigenlijk vind ik je reactie (en daarmee jouw aanname) veel te grappig.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De dames hadden wat meer respect moeten hebben, dan was dit niet gebeurt.
Wat voor domme kneus ben jij danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht met die idioten ? dat ze het gingen opnemen tegen 2 reuzen die 3 koppen groter zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:52 schreef paintmeester het volgende:
Stel lafaards, een paar meiden aftuigen.
ik spreek nu ook niet alleen over het artikel, maar ook uit eigen ervaring, KNEUSquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor domme kneus ben jij danDit gedrag van 2 individuen zegt toch niets over het geloof zelf.
Het is misschien een kwestie van tijd voordat die twee worden aangehouden, de tijd die ze op het bureau moeten doorbrengen zal nóg korter zijn, aangezien deze schatjes uiteraard zullen zijn voorzien van een passend alibi door liefhebbende familieleden. HUN prinsjes doen immers NOOIT iemand een vlieg kwaad en al helemaal niet tijdens de ramadan....aso-tuig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:00 schreef tong80 het volgende:
De identiteit van de twee Marokkanen die vorige week twee meisjes zo hard schopten dat een van hen een gebroken been opliep is bekend bij de Haarlemse politie. "Het is een kwestie van tijd voor we ze aanhouden", aldus politiechef Peter Gieling.
Afgelopen weekend werd al een inval gedaan in een woning, maar daar bleken de daders niet te zijn. Gieling hoopt dat het duo zich vrijwillig zal aangeven. "Ze weten dat wij ze zoeken. En anders weten ze het nu."
De politie zoekt nog getuigen en benadrukt dat anoniem een verklaring kan worden afgelegd, via Meld Misdaad Anoniem.
De 18-jarige Carmen en haar 15-jarige vriendin Fleur werden bruut afgetuigd door twee jongens, nadat de meiden hadden geweigerd hen een sigaret te geven. De politie kwam erbij, maar nadat die weer vertrokken waren werden de meisjes zeer zwaar toegetakeld.
Identiteit Marokkanen die been van meisje braken bekend bij politie.
Toevallig zeg.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:57 schreef Marlan het volgende:
Dit voorval doet me denken aan een incident van een paar jaar terug:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_mishandeld__.html
Alleen toen was de oorzaak een te kort minirokje:
[ afbeelding ]
nou, fijn is dat. Zit je lekker met tante truus op de bank, komen die gasten ff binnenvallen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:00 schreef tong80 het volgende:
Afgelopen weekend werd al een inval gedaan in een woning, maar daar bleken de daders niet te zijn.
Ja en weet je wat nog mooier is?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:23 schreef Robijn48 het volgende:
Mooi dat de identiteit van de daders in ieder geval bekend is.
Doet me nog wel herinneren aan meer van dit soort 'incidentjes'. De meisjes in de sneeuw, remember?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:57 schreef Marlan het volgende:
Dit voorval doet me denken aan een incident van een paar jaar terug:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_mishandeld__.html
Alleen toen was de oorzaak een te kort minirokje:
[ afbeelding ]
Dit ja, in 99% van de gevallen puur racisme.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doet me nog wel herinneren aan meer van dit soort 'incidentjes'. De meisjes in de sneeuw, remember?
Tyfustuig. En wie het ook maar probeert te bagetaliseren of goed te praten, moet bij zichzelf te raden gaan. Dit heeft niets met discriminatie van mocro's te maken, maar eerder andersom.
Voor die 65% geldt alleen hun eigen volk, de rest is minderwaardig omdat geen moslim. Graftuig.
Te veel eten is verboden. En ik denk niet dat jij bij hun maaltijd aanwezig wasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef TBakkert het volgende:
verboden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Te veel eten is verboden. En ik denk niet dat jij bij hun maaltijd aanwezig was.
Ik denk dat het fysiek niet echt mogelijk is. Ik ben geen dokter maar ik kan me niet voorstellen dat je in 1 keer eet waar je normaal een dag over doet. Maar dat maakt niet uit, je moet toch iets roepen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Te veel eten is verboden. En ik denk niet dat jij bij hun maaltijd aanwezig was.
inderdaad verschrikkelijk omdat ze hun geen sigaret wilden geven GVD wat een tuigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:25 schreef WRH het volgende:
kan mij alleen maar bedenken hoe angstig het moet zijn geweest voor die meisjes; ben je 15, met alleen een vriendin bij je en wordt je om niets in elkaar gestampt tot zoveel lichamelijke pijn aantoe, dat is toch niet normaal?
het zijn voor 99% allemaal moslimsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:22 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja want Marokkaan is moslim natuurlijk. Heeft je moeder enig idee wat voor verbale snotstront jij allemaal verkondigt eigenlijk?
Ja, moeite met debielen zoals jij die buigen voor iets wat niet eens tastbaar is.quote:
Racisme? Dan is Wilders ook een racist omdat ie moslims discrimineert. Of niet?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:50 schreef havanagila het volgende:
Dit ja, in 99% van de gevallen puur racisme.
Ja, want Wilders berooft ook bejaarde moslim vrouwtjes, breekt benen van weerloze moslim meisjes, en slaat ook uitsluitend mensen van een andere bevolkingsgroep in elkaar..quote:Op zondag 23 december 2012 15:18 schreef Shawn het volgende:
[..]
Racisme? Dan is Wilders ook een racist omdat ie moslims discrimineert. Of niet?
Nogmaals: als Wilders geen racist is als ie moslims discrimineert, dan zijn moslims die niet-moslims discrimineren ook geen racisten, punt.quote:Op zondag 23 december 2012 15:29 schreef havanagila het volgende:
[..]
Ja, want Wilders berooft ook bejaarde moslim vrouwtjes, breekt benen van weerloze moslim meisjes, en slaat ook uitsluitend mensen van een andere bevolkingsgroep in elkaar..
Iets wat die lieve kansjeugd dus wel doet, "eigen volk" laten ze gewoon met rust, puur racisme dus.
Nee dus ! Anders was hij niet vrijgesproken. Kritiek op de islam is geen racisme.quote:Op zondag 23 december 2012 15:18 schreef Shawn het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om geweldsdelicten, maar om de definitie van racisme.quote:Op zondag 23 december 2012 15:31 schreef havanagila het volgende:
Lekker kortzichtig, er zit volgens jou dus geen verschil tussen geweldsdelicten tegen een bepaalde bevolkingsgroep plegen, en het aanspreken daarvan?
Ik heb het niet over de islam, maar over moslims. Wilders discrimineert moslims, dat is een feit.quote:Op zondag 23 december 2012 15:31 schreef Reconquista. het volgende:
Nee dus ! Anders was hij niet vrijgesproken. Kritiek op de islam is geen racisme.
nee want het is de religie dat het doel is en niet de huidskleur of afkomst, dat ze voor 99% moslims zijn veranderd daar niks aanquote:Op zondag 23 december 2012 15:18 schreef Shawn het volgende:
[..]
Nogmaals, daar is hij dus voor vrijgesproken maar als jij het beter weet waarom klaag je hem dan niet aan ?? Als het een 'feit' is zoals jij zegt dan moet het niet moeilijk zijn om hem veroordeeld te krijgen....toch?quote:Op zondag 23 december 2012 15:32 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de islam, maar over moslims. Wilders discrimineert moslims, dat is een feit.
quote:Op zondag 23 december 2012 15:36 schreef GewoneMan het volgende:
nee want het is de religie dat het doel is en niet de huidskleur of afkomst, dat ze voor 99% moslims zijn veranderd daar niks aan
Dan zijn de moslims bij dezen ook vrijgesproken, want het gaat hen niet om huidskleur of afkomst van christenen, maar om hun verwerpelijke religie.quote:Op zondag 23 december 2012 15:36 schreef Reconquista. het volgende:
Nogmaals, daar is hij dus voor vrijgesproken maar als jij het beter weet waarom klaag je hem dan niet aan ?? Als het een 'feit' is zoals jij zegt dan moet het niet moeilijk zijn om hem veroordeeld te krijgen....toch?
Dan moet je het over Marokkanen hebben en niet over moslims, zoals degene die jij citeerde deed.quote:Op zondag 23 december 2012 15:44 schreef havanagila het volgende:
Nee, het gaat erom dat het overgrote deel van dit soort delicten door Marokkanen uitsluitend op "buitenstaanders" gericht zijn, 1 bepaalde groep. Dat is discriminatie/racisme. En dat is wel een feit.
Dat een (doorgedraaide) politicus hen daarop aanspreekt maakt hem geen racist.
???? Lekker wazige reactie. Welke moslims worden waarvan vrijgesproken ??? En door wie ?? Door rechter @Shawn ??? Als jij kritiek op het christendom wil hebben dan kan dat gewoon hoor. Geen enkel probleem toch. Christenen hebben niet van die lange tenen. Ook wordt je niet vervolgd of onthoofd dus ga je gang maar. Het wordt natuurlijk wel een probleem als je vliegtuigen gaat kapen en bommen gaat leggen. Maar waarom zie jij kritiek op de islam als racisme ??quote:Op zondag 23 december 2012 15:40 schreef Shawn het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn de moslims bij dezen ook vrijgesproken, want het gaat hen niet om huidskleur of afkomst van christenen, maar om hun verwerpelijke religie.
hoeveel procent is hier christen?quote:Op zondag 23 december 2012 15:40 schreef Shawn het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn de moslims bij dezen ook vrijgesproken, want het gaat hen niet om huidskleur of afkomst van christenen, maar om hun verwerpelijke religie.
T/M hierquote:Op zondag 23 december 2012 15:58 schreef Reconquista. het volgende:
[..]
???? Lekker wazige reactie. Welke moslims worden waarvan vrijgesproken ??? En door wie ?? Door rechter @Shawn ??? Als jij kritiek op het christendom wil hebben dan kan dat gewoon hoor. Geen enkel probleem toch. Christenen hebben niet van die lange tenen. Ook wordt je niet vervolgd of onthoofd dus ga je gang maar. Het wordt natuurlijk wel een probleem als je vliegtuigen gaat kapen en bommen gaat leggen. Maar waarom zie jij kritiek op de islam als racisme ??
Mag je niet zeggen dat er in veel islamitische landen Christenen vervolgd en vermoord worden ?? Mag je niet zeggen dat homo gediscrimineerd worden en hun leven vaak niet meer zeker zijn in islamitische landen ?? Mag je niet zeggen dat de islam betrokken is bij het gros van de conficten en oorlogen op aarde. Mag je niet zeggen dat verreweg de meeste islamitische landen dictaturen zijn waar andersdenkenden zwaar het haasje zijn ?? Mag je niet zeggen dat het anti-westerse racisme in die landen levendig tiert ??
hier laat je echter een steekje vallen, gezien zijnj vorige posts denk je echt dat hij dit gaat begrijpen?quote:Mag je niet zegg...nou ja je snapt het wel
Ik heb er een hard hoofd in maar blijf het proberen. Wie weet valt het kwartje bij hem/haar nogquote:Op zondag 23 december 2012 16:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
[..]
hier laat je echter een steekje vallen, gezien zijnj vorige posts denk je echt dat hij dit gaat begrijpen?
Een preek? Dat is de PvdA-burgemeesters al teveel tegenwoordig. Tegenwoordig schrijven ze de lieverdjes gewoon een brief.quote:Op zondag 23 december 2012 15:24 schreef Shreyas het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom die politie die jongens zoekt? Als die twee Marokkanen zijn opgepakt, dan krijgen ze een preek van de plaatselijke PvdA burgemeester, nuttigen ze een kopje thee met een kerstkransje er bij en gaan we allemaal weer over tot de orde van de dag zo dat de twee Marokkaantjes in kwestie ook nog even met Kerst ergens kunnen huishouden.
Ik zie het juist niet als racisme, stomme infidel (tja, je noemt jezelf een proud infidel, inkoppertje).quote:Op zondag 23 december 2012 15:58 schreef Reconquista. het volgende:
Maar waarom zie jij kritiek op de islam als racisme ??
Niet minder kolderiek om kritiek op de islam bij voorbaat als discriminatie af te doen, overigens.quote:Op zondag 23 december 2012 17:03 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik zie het juist niet als racisme, stomme infidel (tja, je noemt jezelf een proud infidel, inkoppertje).
Discriminatie is het juiste woord, niet racisme.
Het begon met zijn reactie, hij had het over racisme.quote:Op zondag 23 december 2012 17:05 schreef Jareth het volgende:
[..]
Niet minder kolderiek om kritiek op de islam bij voorbaat als discriminatie af te doen, overigens.
Ja ja, kritiek op het protestantisme is zeker ook discriminatie?quote:Op zondag 23 december 2012 17:03 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik zie het juist niet als racisme, stomme infidel (tja, je noemt jezelf een proud infidel, inkoppertje).
Discriminatie is het juiste woord, niet racisme.
Spuit 11?quote:Op zondag 23 december 2012 17:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja ja, kritiek op het protestantisme is zeker ook discriminatie?
Over degeneratie van een woord gesproken zeg.
Vrijgesproken worden in Nederland wil niet zo heel veel zeggen.quote:Op zondag 23 december 2012 15:31 schreef Reconquista. het volgende:
[..]
Nee dus ! Anders was hij niet vrijgesproken. Kritiek op de islam is geen racisme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |