hij mag best een broodje eten, hij mag voorlopig even geen horeca meer bezoeken omdat hij daar regelmatig mensen in elkaar lijkt te slaanquote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een rijverbod snap ik, maar welke mongool van een rechter schijft dit voor? dat je geen broodje mag eten
Slechte trollpoging is slecht.quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef THEFXR het volgende:
een rijverbod snap ik, maar welke mongool van een rechter schijft dit voor? dat je geen broodje mag eten
Ja, vreselijk land dit. Echt, zo streng voor criminelen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in dit land moet je wel gek worden
lol @huize Gullitquote:Op maandag 12 november 2012 19:51 schreef stoeltafel het volgende:
Dominique Weesie (@dweesie) tweette om 7:42pm - 12 nov 12: Badr Hari zojuist in huize Gullit opnieuw gearresteerd. De beelden vanavond exclusief in het PowNews (https://twitter.com/dweesie/status/
Estelle snapt het iig niet, die is blondquote:Op maandag 12 november 2012 20:00 schreef Gert het volgende:
Hoe komt zo'n man er nou bij om een restaurant te gaan bezoeken?
Zou hij echt gedacht hebben dat het verbod alleen geldt voor "avond horeca"? "
Dat zal toch wel, want hij snapt toch ook wel dat hij zoiets niet onopgemerkt kan doen?
twitter:dweesie twitterde op maandag 12-11-2012 om 19:42:12Badr Hari zojuist in huize Gullit opnieuw gearresteerd. De beelden vanavond exclusief in het PowNews reageer retweet
ja komt die advocaat strax:quote:Op maandag 12 november 2012 20:00 schreef Gert het volgende:
Hoe komt zo'n man er nou bij om een restaurant te gaan bezoeken?
Zou hij echt gedacht hebben dat het verbod alleen geldt voor "avond horeca"? "
Dat zal toch wel, want hij snapt toch ook wel dat hij zoiets niet onopgemerkt kan doen?
een oud hollands spreekwood luidt Boontje komt om zijn loontjequote:Op maandag 12 november 2012 20:13 schreef freeeman het volgende:
[..]
lol dat hoofd, ja oepsie badr, iedereen is je zat en pikt het niet meer.
Ze moeten altijd mij hebbenquote:
'Ik wist het echt niet meneer de rechter-meneer'quote:Op maandag 12 november 2012 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze moeten altijd mij hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |