Niet in elkaar worden geslagen tijdens het uitgaan is ook een normaal iets in Nederland.quote:Op maandag 12 november 2012 18:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
uit eten gaan in beste een normaal iets in NL, vind het weer een gek land, deze voorwaarden
autorijden is ook de normaalste zaak van de wereld in NL maar als je je misdraagt op de snelwegen dan krijg je ook een rijverbodquote:Op maandag 12 november 2012 18:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
uit eten gaan in beste een normaal iets in NL, vind het weer een gek land, deze voorwaarden
Dat mag je vinden, maar deze voorwaarden zijn gespecificeerd op de situatie van Badr Hari. Dit komt uiteraard omdat hij verdacht wordt van mishandelingen in onder andere horecagelegenheden.quote:Op maandag 12 november 2012 18:01 schreef THEFXR het volgende:
Als horeca uitbater zou ik Badr niet eens in mijn zaak willen hebben. Andere klanten zijn er bang voor en als hij je stamgast word dan blijven andere bezoekers weg.quote:Op maandag 12 november 2012 18:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar deze voorwaarden zijn gespecificeerd op de situatie van Badr Hari. Dit komt uiteraard omdat hij verdacht wordt van mishandelingen in onder andere horecagelegenheden.
Regillio Tuur lukte dat toch ook regelmatig ondanks dat hij zijn vriendinnen gebruikt als boksbal?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:50 schreef Mylene het volgende:
Badr komt met een veroordeling Japan en de VS echt niet in als daar een wedstrijd zou zijn.
Maar Regilio Tuur hielp in de States dan ook eigenhandig en als eerste bij de vliegtuigrampen van 9-11,quote:Op maandag 12 november 2012 18:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Regillio Tuur lukte dat toch ook regelmatig ondanks dat hij zijn vriendinnen gebruikt als boksbal?
Badr staat boven de wet.quote:Op maandag 12 november 2012 18:05 schreef freeeman het volgende:
Is wel weer duidelijk hoeveel spijt badr heeft en hoe goed hij zich houdt aan de regeltjes.
Mag toch hopen dat hij weer opgepakt word voor deze overtreding van de voorwaarden.
Ik ben niet zo goed op de hoogte van de veroordelingen van Tuur, maar zijn profcarriere zat sowieso voor 9/11, dat is wel een wereld van verschil.quote:Op maandag 12 november 2012 18:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Regillio Tuur lukte dat toch ook regelmatig ondanks dat hij zijn vriendinnen gebruikt als boksbal?
hij waait met alle zuchten mee!quote:Op maandag 12 november 2012 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat die zich daarvoor leent ook.
Vorige week kon hij zijn afschuw over Badr amper verbergen.
Dit is een domper he, zegt die oelewapper Albert.quote:Op maandag 12 november 2012 19:22 schreef Mylene het volgende:
Het woordje is gevallen, hetze en verder ik heb een nare periode achter de rug.
allemaal neptandenquote:Op maandag 12 november 2012 19:24 schreef freeeman het volgende:
trouwens hoe kan hij zo'n perfect gebit hebben?
dan istie wel heel gayquote:Op maandag 12 november 2012 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
Albert vindt het 'toch wel stoer' dat hij wilde reageren
Echt zeg.quote:
het was maar een broodjeszaakquote:Op maandag 12 november 2012 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt zeg.
En dan die excuses van ik wist niet dat het niet mocht, ik schrik van die hetze.
Kom op zeg, horeca !!!
Bar Moustache, internationaal restaurant.quote:
Zou die ook niet moe worden van zo'n mongool als client?quote:Op maandag 12 november 2012 19:37 schreef stoeltafel het volgende:
De advocaat is ook weer zo typisch hč. Eerst keihard ontkennen en dan bagatelliseren: het was maar een broodje.
Oh jawel hoor. Daar heeft deze advocate geen enkel probleem mee.quote:Op maandag 12 november 2012 19:39 schreef freeeman het volgende:
[..]
Zou die ook niet moe worden van zo'n mongool als client?
nog geen 3 dagen uit de bak en dan zo'n "foutje", dit kun je niet verdedigen
daarom was het interview met kwalbert zo kort, hij kreeg een paar gasten over de vloerquote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef vanBoeschoten het volgende:
Volgens Geenstijl is hij zojuist opnieuw gearresteerd
Volgens de twitter van die Dominique Weesie of zoiets...
oooh snap, gearresteerd worden omdat hij een broodje hebt gegetenquote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef vanBoeschoten het volgende:
Volgens Geenstijl is hij zojuist opnieuw gearresteerd
Volgens de twitter van die Dominique Weesie of zoiets...
badr schendde de voorwaarden van zijn voorlopige vrijlatingquote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef THEFXR het volgende:
in wat voor land leef ik? badr is naar een broodjeszaak geweest=nationaal nieuws
je doet alsof je gek bentquote:
Uhm nee.quote:Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef THEFXR het volgende:
oooh snap, gearresteerd worden omdat hij een broodje hebt gegeten
Lees nu eens goed. Hij is op voorwaarde dat hij zich niet in de horeca zou begeven vrijgelaten.quote:Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oooh snap, gearresteerd worden omdat hij een broodje hebt gegeten
een rijverbod snap ik, maar welke mongool van een rechter schijft dit voor? dat je geen broodje mag etenquote:Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
badr schendde de voorwaarden van zijn voorlopige vrijlating
nogmaals, autorijden op zich is niets ernstigs, autorijden met een rijverbod daarentegen ...
Ah, je trolltquote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een rijverbod snap ik, maar welke mongool van een rechter schijft dit voor? dat je geen broodje mag eten
hij mag best een broodje eten, hij mag voorlopig even geen horeca meer bezoeken omdat hij daar regelmatig mensen in elkaar lijkt te slaanquote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een rijverbod snap ik, maar welke mongool van een rechter schijft dit voor? dat je geen broodje mag eten
Slechte trollpoging is slecht.quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef THEFXR het volgende:
Ja, vreselijk land dit. Echt, zo streng voor criminelen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in dit land moet je wel gek worden
lol @huize Gullitquote:Op maandag 12 november 2012 19:51 schreef stoeltafel het volgende:
Dominique Weesie (@dweesie) tweette om 7:42pm - 12 nov 12: Badr Hari zojuist in huize Gullit opnieuw gearresteerd. De beelden vanavond exclusief in het PowNews (https://twitter.com/dweesie/status/
Estelle snapt het iig niet, die is blondquote:Op maandag 12 november 2012 20:00 schreef Gert het volgende:
Hoe komt zo'n man er nou bij om een restaurant te gaan bezoeken?
Zou hij echt gedacht hebben dat het verbod alleen geldt voor "avond horeca"? "
Dat zal toch wel, want hij snapt toch ook wel dat hij zoiets niet onopgemerkt kan doen?
twitter:dweesie twitterde op maandag 12-11-2012 om 19:42:12Badr Hari zojuist in huize Gullit opnieuw gearresteerd. De beelden vanavond exclusief in het PowNews reageer retweet
ja komt die advocaat strax:quote:Op maandag 12 november 2012 20:00 schreef Gert het volgende:
Hoe komt zo'n man er nou bij om een restaurant te gaan bezoeken?
Zou hij echt gedacht hebben dat het verbod alleen geldt voor "avond horeca"? "
Dat zal toch wel, want hij snapt toch ook wel dat hij zoiets niet onopgemerkt kan doen?
een oud hollands spreekwood luidt Boontje komt om zijn loontjequote:Op maandag 12 november 2012 20:13 schreef freeeman het volgende:
[..]
lol dat hoofd, ja oepsie badr, iedereen is je zat en pikt het niet meer.
Ze moeten altijd mij hebbenquote:
'Ik wist het echt niet meneer de rechter-meneer'quote:Op maandag 12 november 2012 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze moeten altijd mij hebben
Ik ben echt benieuwd hoe Estelle en hij er bij kwamen om een restaurant te bezoeken. Het is moeilijk te geloven dat ze dachten er ongezien mee weg te komen. Maar het is ook al moeilijk te geloven dat geen van tweėen wist dat ook restaurants onder horeca vallen (of dat ze dat bij twijfel even checkten).quote:Op maandag 12 november 2012 20:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja komt die advocaat strax:
mensen in dit milieu zien horeca als een plek waar je stomdronken corrigerende tikken uitdeelt dus U kunt het mijn client niet kwalijk nemen dat hij dit niet goed heeft begrepen
quote:Op maandag 12 november 2012 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze moeten altijd mij hebben
Ik heb nikz gidaan en toch willen ze me haten.quote:
npquote:
ik blijf lachen om die stukjes van die uitsmijters van live opgenomenquote:Op maandag 12 november 2012 20:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb nikz gidaan en toch willen ze me haten.
ik snap beiden niet.quote:Op maandag 12 november 2012 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Die broodjeszaak was volgens Albert van Tim Immers, Het Zwitserlevengevoel van Badr is nu even zoek
Kan Extelle niet eens voor die knul koken? Altijd maar dat buiten de deur eten in deze tijd van exonomische hardsheep
Wa is da?quote:Op maandag 12 november 2012 20:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik blijf lachen om die stukjes van die uitsmijters van live opgenomen
can't help it
De lifestyle van Estelle is altijd buiten de deur eten, dat mens kan nog niet eens koken.quote:Op maandag 12 november 2012 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Die broodjeszaak was volgens Albert van Tim Immers, Het Zwitserlevengevoel van Badr is nu even zoek
Kan Extelle niet eens voor die knul koken? Altijd maar dat buiten de deur eten in deze tijd van exonomische hardsheep
maar wat moet Tim Immers met een broodjeszaak ?quote:Op maandag 12 november 2012 20:23 schreef freeeman het volgende:
[..]
ik snap beiden niet.
wat moet estelle met een crimineel.
wat moet badr met een lelijke afgeragde domme blonde doos.
Hier kan thuisbezorgd mooi op inspelen.quote:
Die tent heeft notabene Bar in de naam staanquote:Op maandag 12 november 2012 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Ex-soapie Immers heeft niks met Zwisterleven van doen.quote:Op maandag 12 november 2012 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
ja maar die ene blonde krullenbol Tim lijkt ook zo op die andere Chris Zeegersquote:Op maandag 12 november 2012 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ex-soapie Immers heeft niks met Zwisterleven van doen.
tv programma (veronica denk ik) van vroeger met Horace Cohen en Ruben nogwatsomethingquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 20:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Estelle : ik wist het niet, ik dacht dat we alleen niet meer naar club " horeca" mochten gaan.
Haar aupairs koken zeker ook alleen Fillepijns voer, er is een reden dat die keuken niet voor restaurants op iedere hoek van de straat heeft mogen zorgenquote:Op maandag 12 november 2012 20:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De lifestyle van Estelle is altijd buiten de deur eten, dat mens kan nog niet eens koken.
eigenlijk te dom om kinderen te mogen hebben.
Badr en ik liepen alleen er langs, en voor ik het wist stond die een paar glazen af te drogen, want zo is die nu eenmaalquote:Op maandag 12 november 2012 20:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Estelle : ik wist het niet, ik dacht dat we alleen niet meer naar club " horeca" mochten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |