zij worden echt wel in de gaten gehouden door politie in burgerquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is toch al gebeurd, naar aanleiding van Koen hebben meerdere aangifte gedaan en ze laten hem vrij. je hebt teveel vertrouwen in politie en justitie.
het gaat om wat je kan bewijzen niet om de aangifte, je ziet het gevolg, koen ziet er kapot geslagen uit en de oorzaak is er nog niet, Badr beweert maar 1 tikkie te hebben uitgedeeld, wie hebben koen dan in elkaar getimmerd?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, maar uiteindelijk kunnen zij zelfs er niet omheen.
bron?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zij worden echt wel in de gaten gehouden door politie in burger
Badr natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het gaat om wat je kan bewijzen niet om de aangifte, je ziet het gevolg, koen ziet er kapot geslagen uit en de oorzaak is er nog niet, Badr beweert maar 1 tikkie te hebben uitgedeeld, wie hebben koen dan in elkaar getimmerd?
ik weet dat de politie zo werkt bij mensen waarbij het nodig is ze op heterdaad te betrappen om op te kunnen pakken.quote:
veilig op bestemmingquote:
Hopelijk laten ze hem niet lopen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en daarom laten ze hem maar lopen + 8 andere zaken?
Je hebt hier wel met de Nederlandse justitie te maken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat die vlieger niet opgaat. Ik zou zeggen, laat hij het proberen. Men blijft er niet in trappen natuurlijk.
Laten we het nu maar afwachten, alles is onderhand al gezegd wat mij betreft.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:49 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Je hebt hier wel met de Nederlandse justitie te maken.
Tegengestelde van mijn sig!En daar ben ik het eik wel mee eens: Het is nog niet bewezen alllemaal..quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:49 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Je hebt hier wel met de Nederlandse justitie te maken.
Ik denk ook niet dat die individuele schuldvraag beantwoord gaat worden. Gok er op dat er met aftrek van het voorarrest weinig strafmaat overblijft. Wellicht dat de wassen neus van het contact- en horecaverbod voor bepaalde tijd in stand wordt gehouden, maar veel meer wordt het denk ik niet.quote:Op zondag 11 november 2012 10:44 schreef Ole het volgende:
Tegengestelde van mijn sig!En daar ben ik het eik wel mee eens: Het is nog niet bewezen alllemaal..
Ah, we hebben weer een ooggetuige.quote:
Heeft hij überhaupt wel wat gedaan volgens jou of is alles een hetze van de Telegraaf?quote:Op zondag 11 november 2012 11:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ah, we hebben weer een ooggetuige.
Badr is een halve psychopaat. Hij denkt op zo'n moment niet na. Hij zal zeker opnieuw de fout ingaan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, dus hij moet nu op eieren lopen. Eigen schuld. De rollen zijn omgedraaid.
Nu moet hij bang zijn voor anderen.
quote:Op zondag 11 november 2012 11:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ah, we hebben weer een ooggetuige.
Ik durf er geld op in te zetten.quote:Op zondag 11 november 2012 12:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Badr is een halve psychopaat. Hij denkt op zo'n moment niet na. Hij zal zeker opnieuw de fout ingaan.
quote:Op zondag 11 november 2012 @ 20:45 schreef Sjoahn het volgende:
...ik denk dat het corrigerende schotjes waren...
Het is net pas begonnen, nu de complot-theorieën en media-strategieën je de laatste tijd om de oren vliegen en dan is de zaak nog niet eens inhoudelijk behandeltquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Laten we het nu maar afwachten, alles is onderhand al gezegd wat mij betreft.
'Corrigerende schotjes'quote:Op zondag 11 november 2012 @ 20:45 schreef Sjoahn het volgende:
...ik denk dat het corrigerende schotjes waren...
Wat bedoel je?quote:Op zondag 11 november 2012 22:19 schreef THEFXR het volgende:
Is de reden dat ik er niet meer naar toe ga, teveel gasten dragen op een gala.
op dit kleine gala was er geen controle op.
Ik wacht de nieuwe ontwikkelingen af.quote:Op zondag 11 november 2012 23:34 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het is net pas begonnen, nu de complot-theorieën en media-strategieën je de laatste tijd om de oren vliegen en dan is de zaak nog niet eens inhoudelijk behandelt![]()
Evert zal ook nog wel een paar reserve scenario's in de kast hebben liggen en de boevenbende van de miljonairsclub zit vast ook niet stil
quote:Op maandag 12 november 2012 17:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)jke-overtreding-hari
maandag 12 november 2012 17:00
OM: 'Onderzoek naar overtreding Hari'
Badr Hari zou maandagmiddag zijn gezien in een restaurant in de Utrechtsestraat in het centrum
van de stad.
Dit melden verschillende getuigen aan AT5. Hari zou met zijn partner Estelle Cruijff in een restaurant aanwezig zijn geweest.
Dat Hari zich vertoont in een restaurant is opvallend. De vechtsporter werd namelijk onlangs vrijgelaten uit voorarrest, onder meer onder voorwaarde dat Hari zijn gezicht voorlopig niet in horecagelegenheden zou laten zien.
Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) laat weten op de hoogte te zijn van de melding. 'De uitspraak van vrijdag betekent dat Hari zich niet in horecagelegendheden in Nederland mag begeven', stelt de woordvoerder. 'De zaaksofficier gaat nu kijken of dit een overtreding van de schorsende voorwaarden is en of dit voldoende is om maatregelen te nemen.'
De 27-jarige vechtsporter zat tot afgelopen vrijdag in voorarrest omdat Justitie hem verdenkt van poging tot doodslag op Koen Everink. Tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena zou Hari Everink onder meer tegen het hoofd en tegen het lichaam hebben geschopt.
Het Openbaar Ministerie (OM) sprak na zijn vrijlating van 'een onbegrijpelijke beslissing' van de rechtbank. Het OM stelde vrijdag al te willen weten wie gaat controleren of Hari zich aan de voorwaarden van zijn vrijlating houdt.
Ik wel... ik ben er kapot van !quote:Op maandag 12 november 2012 17:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben niet geschokt dat hij dit zou doen.
In het andere topicquote:Op maandag 12 november 2012 17:36 schreef opgebaarde het volgende:
Wat een dombo
Waar is zouzou gebleven?
nee hoor, durft ze nu ook even niet.quote:
dus ze mogen nog niet eens buiten de deur eten, gewoon lekker thuis de aardappelen koken?quote:Op maandag 12 november 2012 17:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah.. ze wisten het hier nog niet?
[..]
Ze kunnen ook een kok inhuren natuurlijkquote:Op maandag 12 november 2012 17:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus ze mogen nog niet eens buiten de deur eten, gewoon lekker thuis de aardappelen koken?
De voorwaarden waarop hij voorlopig vrij kwam waren duidelijk genoeg. Geen horeca voorlopig. Misschien dacht hij dat voorlopig twee dagen duurdequote:Op maandag 12 november 2012 17:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus ze mogen nog niet eens buiten de deur eten, gewoon lekker thuis de aardappelen koken?
Of gewoon zelf koken zoals de meeste mensen doen. Of is dat té simpel gedacht?quote:Op maandag 12 november 2012 17:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze kunnen ook een kok inhuren natuurlijk
Dat was inderdaad een van de voorwaarden. Ik had verwacht dat ze dat wel zouden kunnen overleven, een poosje geen horecabezoek. Maar blijkbaar is het toch moeilijk. Of misschien moest ie ergens nog wat rechtzetten. Of duidelijk maken.quote:Op maandag 12 november 2012 17:47 schreef THEFXR het volgende:
Zal wel alleen aan uitgaansgelegenheden hebben gedacht oidquote:Op maandag 12 november 2012 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De voorwaarden waarop hij voorlopig vrij kwam waren duidelijk genoeg. Geen horeca voorlopig. Misschien dacht hij dat voorlopig twee dagen duurde.
Ik niet hoor. Hij had vooral medelijden met zichzelfquote:Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zal wel alleen aan uitgaansgelegenheden hebben gedacht oid
Kan ook niet anders dan een stom dom foutje zijn geweest, had wel de indruk dat Badr echt spijt had van zijn daden
Oerstom, je leest je voorwaarden toch even goed door? Meteen weer oppakken lijkt me een uitstekende oplossing.quote:Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan ook niet anders dan een stom dom foutje zijn geweest, had wel de indruk dat Badr echt spijt had van zijn daden
Echt?quote:Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef opgebaarde het volgende:
had wel de indruk dat Badr echt spijt had van zijn daden
Nou, wat een spijt heeft hijquote:Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
uit eten gaan in beste een normaal iets in NL, vind het weer een gek land, deze voorwaardenquote:Op maandag 12 november 2012 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De voorwaarden waarop hij voorlopig vrij kwam waren duidelijk genoeg. Geen horeca voorlopig. Misschien dacht hij dat voorlopig twee dagen duurde.
Dat jij niet snapt dat een man die talloze mensen heeft mishandeld in horecageledenheden niet meer welkom is, dat zegt meer over jezelf dan NL'se justitie.quote:Op maandag 12 november 2012 18:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
uit eten gaan in beste een normaal iets in NL, vind het weer een gek land, deze voorwaarden
Kan. Maar desalniettemin wist Badr dat hij deze restricties had.quote:Op maandag 12 november 2012 18:01 schreef THEFXR het volgende:
uit eten gaan in beste een normaal iets in NL, vind het weer een gek land, deze voorwaarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |